![]() ![]() |
Mon, 30 May 2016 - 15:11
Post
#161
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Widzę że będzie okazja do bezpośredniej rywalizacji na torze Poznań. Nawet ta sama grupa treningowa...
Ty masz podobną moc i mniejszą masę. Ja mam większe hamulce, gwintowane zawieszenie i szperę... może być ciekawie Teraz widzę czemu nie chciałeś się chwalić. Bardzo fajnie to wszystko wygląda. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 30 May 2016 - 15:11
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 15:14
Post
#162
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
DNS-y to awarie tylko czy po prostu "się komuś nie chciało" jechać ?
Co do odniesienia - jesteś na czubku stawki ! i odniesienia chcesz jeszcze Evo w częściach krętych jakoś rewelacji nie robiły, wystrzeliwały na wyjściach o, tak. Ale jedno jest na liście widzę. Ten łuk to trzyma, ale wiadomo, też ma granice, po prostu w porównaniu do tych ciasnych wyślizganych to trzyma. A i jeszcze w tym kierunku to jest z górki, choć ma skos ukształtowany, ale to z górki też raczej sprzyjać będzie wyrzucaniu bardziej. Się nie będę wymądrzał, bo to rada instruktora z SJS kiedyś jak byłem na szkoleniu bezpiecznej jazdy https://www.youtube.com/watch?v=yIx9ELFe4Rg @shak - no zawieszenie ma fajne, choć stabilizatory to zdaje się akurat standardowe ze 156 są (nawet nie z GTA, tylko zwykłej) . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 15:22
Post
#163
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
DNS-y to awarie tylko czy po prostu "się komuś nie chciało" jechać ? Awarie + jak ktoś wyleciał z trasy, to dostawał DNF-a. Się nie będę wymądrzał, bo to rada instruktora z SJS kiedyś jak byłem na szkoleniu bezpiecznej jazdy Instruktor dobrze mówi, najszybciej jest podzielić zarkęt 180 stopni na dwa i łapać apex w 1/4 i 3/4 zakrętu. Można dzięki temu mocno opóźnić hamowanie i szybko wyjechać. Jak się wsiądzie za kierownicę, to jakoś ta wiedza dziwnie ucieka w las Widzę że będzie okazja do bezpośredniej rywalizacji na torze Poznań. Nawet ta sama grupa treningowa... Ty masz podobną moc i mniejszą masę. Ja mam większe hamulce, gwintowane zawieszenie i szperę... może być ciekawie Teraz widzę czemu nie chciałeś się chwalić. Bardzo fajnie to wszystko wygląda. Też mam gwint i szperę (torsen), ale nie da rady edytować pierwszego postu, więc nie wszystko jest publiczne To na Poznaniu zamiast jeździć, będziemy gadać jak te przekupki. Na imprezie 20-ego ma być parę osób z tego forum. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 20:56
Post
#164
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
No to moje szanse maleją
Czasu pomiędzy przejazdami jest sporo. Jakoś damy radę. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 22:13
Post
#165
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
EEE jak sie nie da. Tworzysz nowy post i klikasz powiadom i reaguje z szybkością slimaka
|
|
|
|
Tue, 21 Jun 2016 - 13:15
Post
#166
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
No to po TPTD. Fura niestety niedomagała i zrobiłem 1 okrążenie pomiarowe na doładowaniu. Akurat pech chciał, że Pan bmw Compactem wyleciał na babie jadze, więc okrążenie do kitu.
Pierwszą sesję skończyłem po 1 okrążeniu, drugą sesję po 500m Później się rozpadało, zmieniłem opony na Conti Sport Contact 5 i zacząłem jeździć na wolnossaku. Z powodu restrykcji w dolocie (kompresor) było mniej mocy, niż w seryjnym k20. Widać to zresztą po prędkościach na prostej (maks 176). Miałem problem, żeby na prostej objechać Cupowe Picanto Tutaj długi onboard po mokrym - pod koniec już robiłem redukcje z międzygazem i było fajnie. Na suchym na CSC5 i podniesionym zawieszeniu zrobiłem best 2:02. Po zmianie opon na semi slicka i z pasażerem udało się zejść poniżej 2 minut. Myślę, że na tym setupie wolnossaka 1:57 powinno być do ogarnięcia - nadal jest bariera psychiczna przed niektórymi zakrętami. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Tue, 21 Jun 2016 - 15:00
Post
#167
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Tak czasem bywa, co zrobić
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Tue, 21 Jun 2016 - 15:34
Post
#168
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
A co konkretnie się stało z tym kompresorem?
-------------------- A110S
|
|
|
|
Tue, 21 Jun 2016 - 15:45
Post
#169
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A co konkretnie się stało z tym kompresorem? Źle ustawiony i źle skonstruowany napęd paska (robiłem zmianę tydzień temu). Kompresorowi się nic nie stało, ale stopiły mi się kulki w łożyskach rolki prowadzącej pasek , a drugi pasek się porwał. Miałem jeszcze ze 3 w zapasie, ale nie miało to sensu, więc jeździłem na wolnossaku -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Tue, 21 Jun 2016 - 21:24
Post
#170
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Taki pechowy dzień i dla Ciebie i dla mnie też.
Pomimo tych problemów technicznych przejazdy wyglądają bardzo dobrze. Z którymi zakrętami masz "barierę psychiczną"? Myślisz, że w tych kilku zakrętach jest jeszcze do urwania ze 2 sekundy? BTW, miło było się spotkać na torze. Szkoda, że przez ilość problemów nie było czasu więcej pogadać. Do następnego. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Tue, 21 Jun 2016 - 22:14
Post
#171
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Taki pechowy dzień i dla Ciebie i dla mnie też. Pomimo tych problemów technicznych przejazdy wyglądają bardzo dobrze. Z którymi zakrętami masz "barierę psychiczną"? Myślisz, że w tych kilku zakrętach jest jeszcze do urwania ze 2 sekundy? BTW, miło było się spotkać na torze. Szkoda, że przez ilość problemów nie było czasu więcej pogadać. Do następnego. Błędy, które widzę na filmie, a których nie widziałem na torze: Baba jaga - później hamować i głębiej wchodzić z hamulcem. Dohamowanie do pierwszego lewego - tam powinienem ciut później i mocniej hamować. Pod dębami - tam można ciut szybciej. Wyjście na prostą, tam można szybciej wchodzić. Miałem jeszcze zapas na wyjściu po lewej. Zrzucić masę - tzn jechać bez pasażera Styl jazdy zależy też od samochodu - jak miałem więcej mocy, to opłacało się wjechać wolniej i szybciej wychodzić z gazem. Tutaj brakowało mocy, więc można było wjechać szybciej i wyjść trochę szerzej, bo i tak na wyjściu z zakrętu się nie napędzał. Dopiero po paru okrążeniach nauczyłem się nowych punktów hamowań, a różnią się nawet o 20m względem szybszej wersji mazdy. A co do problemów na torze - zupełnie inaczej się jeździ, jak samochód nie robi problemów i jedynym zmartwieniem jest zdążyć między sesjami do toalety -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Tue, 21 Jun 2016 - 22:37
Post
#172
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków |
Jacku miło było Cię poznać
Co z autem? jak podróż do domu? -------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
|
Mon, 25 Jul 2016 - 11:27
Post
#173
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Długo była cisza z autem. Parę mniejszych i większych usterek. Udało się znowu pojechać do Bydgoszczy. Względem zeszłego roku jest 2s poprawy na okrążeniu. Jechałem teraz na skrzyni 5-tce i pewnie trzeba dołożyć trochę koksu. W zeszłym roku przyspieszenie na prostej było do 0.5g, tutaj tylko 0.4g. Do 997 GT3 nadal brakuje 0.9s na okrążeniu :/.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 18:50
Post
#174
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
jackkpl trochę przypomnienia. Kolega ma wstawiony ten kompresor do v6 -nieważne. Pytanie - czy DET-3 obsłuży sterowanie tym kompresorem-bypassem? A może nie nadaje się do V6? Pytanie zastępcze. Podejrzewam, że gdyby było mozna go zastosować pewnie wybrał byś DET-a a nie EMU? Prosze odpowiedz - przerabiałeś ten temat. Tutaj gdybyś chciał wiedzieć coś więcej. http://www.racingforum.pl/Audi-V6-mao-koni...or-t135794.html Nie zastosowałbym DET3 , bo w moim silniku trzeba obsłużyć znacznie więcej, niż tylko sterowanie doładowaniem. Wydaję mi się, że DET3 ogarnie sterowanie bypassem. Jak da radę sterować zapłonem w tym audi (opóźnianie) i da radę jakoś oszukać przepływomierz, to powinno to jakoś jeździć. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 08:13
Post
#175
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Wymieniales skrzynie?
Dobrze widze za tym torze wyjezdza ci przod? Co sie zmienilo wzgledem zeszlego roku co dalo taki progres? Najlepszy to jest tytul drugiego filmu co wstawiles -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 10:10
Post
#176
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Wymieniales skrzynie? Dobrze widze za tym torze wyjezdza ci przod? Co sie zmienilo wzgledem zeszlego roku co dalo taki progres? Najlepszy to jest tytul drugiego filmu co wstawiles Skrzynia teraz 5-tka, bo ta 6-tka trochę wyła , a 5-tkę i tak miałem w garażu. Potestuję i ocenię, czy lepsze są dłuższe biegi. Jeszcze jest trochę zapasu, jeśli chodzi o strojenie i doładowanie. Po części też jest to na dojazdy, bo najwyższy bieg jest o 10% dłuższy, a ja mam plan tym autem dojeżdżać i wracać na kołach. Przód nie wyjeżdza, tzn na ostatnim zakręcie przy całkowitym odpuszczeniu gazu czuć było, że tył lekko ucieka. Neutralny balans jest zachowany Zmiany to głownie opony (rok temu PSS + PSC2), geometria i może trochę skilla -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 29 Aug 2016 - 15:25
Post
#177
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Kolejny mały update. W zasadzie ostatnia impreza (planowa) tego sezonu odbyła się w Moto Park Ułęż z klubem Mazdaspeed. Termin kolidował z finałami 4Nano Time Attack Challenge i musiałem wybierać :/.
Auto spisywało się jako tako - strasznie ciepło, gotowało się pod maską. Efekt to przelany AFR, obcięte zapłony, obcięte doładowanie Czasy na 1/4 średnie - 13.5. liczyłem na lepsze. Na pocieszenie to było to na skrzyni 5-tce. Tempo zmian biegów widać na onboardzie z oesu. Co do oesu, to tył strasznie mi dobija. Nie wiem,czy to kwestia tego obiektu i nierówności, czy amorki z tyłu są za miękkie. Standardowo Capazo w speedsterze K20 był najszybszy http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/file.php?id=115046 -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 29 Aug 2016 - 15:28
Post
#178
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
A może sprężyny wymęczone + średnie amory?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Mon, 29 Aug 2016 - 15:48
Post
#179
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A może sprężyny wymęczone + średnie amory? Mam gwint mazdaspeed, montowany jakoś w kwietniu. Sprężyny są raczej ok. Ogólnie czuć nawet na publicznych drogach, że tył dobija, a przód stoi bardzo sztywno. Może taki był zamyśł konstruktora? Względem serii jest 2.5x większa twardość sprężyn i amortyzatory też wyraźnie twardsze (w najtwardszej pozycji , bo są regulowane). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 29 Aug 2016 - 16:23
Post
#180
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
A amortyzatory też mają regulację twardości?
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 08 November 2025 - 09:38 |