Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi V6 mało koni + kompresor
ŁYSY66
post Fri, 22 Jul 2016 - 07:53
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 July 2016





Witam

Chodzi mi po głowie wsadzenie do mojego audi A6 C5 V6 kompresora który bez odprężania i
wielkiego grzebania dodałby parę koników do stajni. Wielkiego wytworu z tego nie będzie.
Znalazłem podobny temat na forum A6 ale po przestudiowaniu kolega ma kłopot z wysterowaniem tego
repmapowaniem itp. Kto mógłby taką konwersję wystroić? Chyba na dobre forum trafiłem.

Ile mozna z tego wyciśnąć? Wg. kolegi z A6 były kity z ameryki które dawały 295PS.
Co myślicie o takim ''moze słabym, na pewno nie mocnym projekcie''?
W tym wsadzeniu kompresora od 3.0 tfsi kolega sobie poradził i jakoś tam jeżdzi lecz silnik dalej niewysterowany.

Z mojej strony nie planuję ani swapu na inną stajnię, ani zmiany auta z normalnych ludzkich powodów, finanse.
Kompresory drogie nie są a frajda z jazdy była by.
Problemem jest ciągle wystrojenie tego.
Podsyłam linka do A6 -projektu wsadzenia kompresora z tfsi.
http://www.a6klub.pl/audi-a6-c5-28-30v-kom...nie-vt80998.htm

Niech MOC będzie z NAMI.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 22 Jul 2016 - 07:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bielawa
post Fri, 22 Jul 2016 - 08:41
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Czytałeś tamten wątek cały? Tam problemem jest tylko strojenie. Nie pojechał gość nigdy na strojenie/do profesjonalisty. Strojenie/świnka/standalone i temat byłby dawno ogarnięty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ŁYSY66
post Fri, 22 Jul 2016 - 14:01
Post #3


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 July 2016





Nie chodzi o to, ze nie pojechał, wiem bo rozmawiałem tel. nikt nie chce spróbować mu tego ogarnąć.
Był jeden który dał aprobatę , nawet przebywający na tym forum i tez się wycofał.
Gdzie nie dzwonił lub był w bliskich okolicach zbywali go dlatego nie jest to wystrojone, nie wiedza jak lub po prostu
kwestie finansowe, duzo dłubania a kasa relatywnie mała..

Mam silnik 2.4 ale to tosamo co 2.8 i chętny jestem do takiej przeróbki.
Facet pisze, że chce zakończyć ere nie możliwośći przerobienia wolnossaka za małe/nie duze pieniądze na podniesienie mocy w kazdym wolnossaku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Fri, 22 Jul 2016 - 14:21
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





nie ma czegoś takiego jak tuning za małe/nie duże pieniądze. Każda próba doładowania silnika, w jakikolwiek sposób to wydatek rzędu kilku tysięcy złotych.
1) zakup części (doładowanie, układ paliwowy)
2) przerabianie/dorabianie mocowań, węży, przewodów, orurowania
3) ktoś to musi zrobić chyba że sam posiadasz wysokie zdolności
4) zakup świni bądź SA i wystrojenie.

Wystroić da się wszystko, tu nie ma absolutnie problemu. Tylko pamietaj że trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu nawet 3-4tys za samo wystrojenie.

Nie ma tuningu za pół darmo, przykro mi smile.gif


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Fri, 22 Jul 2016 - 15:32
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





dowiedz się np w cp tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Fri, 22 Jul 2016 - 16:33
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Jak chesz tanio zwiększyć moc swojego a6 ,to go sprzedaj i kup takie samo tylko że z 2,7 biturbo pod maską, doplacisz parę groszy ,a przyjemniej bedzie ci to jeździć,softem zrobisz 310-320 koni, i będziesz zadowolony, jak niemasz budżetu i cierpliwości to nie kombinuj :-)


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 22 Jul 2016 - 17:09
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Obstawiam, ze na 99% rozmowa z większością tunerów stanęła na tym, że chcieli za to więcej niż za chip do 1.9 tdi i rozmowy się kończyły.
W erze silników tfsi rs6 odpalanych w łodzi oraz dwusilnikowych potworów - nie wierzę, że którykolwiek porządny tuner miałby z tym problem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Fri, 22 Jul 2016 - 20:24
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





To nie prosciej wrzucic wiazke i ecu z 2.7 biturbo lepsze to niz jezdzenie bez strojenia. Jezeli mowimy o 2.8 30V


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ŁYSY66
post Sat, 23 Jul 2016 - 04:18
Post #9


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 July 2016





Właśnie zaczął tak coś myśleć z tą wiązką z 2.7bt . Wcześniej szukał zdania z wsadzeniem wiązki z 3.0 tfsi ale mu odradzili ale kto dobrze mógł doradzić jak w sumie dwóch czy trzech się udziela reszta obserwatorzy.
Również po wiązce z 2.7bt chodzą myśli o dołożeniu turba K03 lub nawet K04.
Co o tym sądzicie wtedy wiazka z 2.7bt miała by duży sen lecz nie wiadomo ciągle czy podoła sterowaniu kompresorem?

Jeśli chodzi o namiary firm do ewentualnego strojenia prosze o te z północy i północny zachód.
Od Gorzowa przez Poznań do Gdańska wszystko w stronę morza i Szczecina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Sat, 23 Jul 2016 - 21:01
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Doladowanie to doladowanie niewazne z czego. A przy kompresorze doladowanie nie jest zmienne. Idzie to podpiac zeby dzialalo na wiazce z 2.7.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Mon, 25 Jul 2016 - 11:14
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Moz by nawet przerobil sterowanie n75 aby sterowal bypassem bo kmpresor z 3.0TFSI ma ograniczane cisnienie doladowania wlasnie bypassem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ŁYSY66
post Mon, 25 Jul 2016 - 21:17
Post #12


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 July 2016





Może i ma ale w TFSI przez sterownik który go nie domyka do końca - być może.
W a6 c5 można zakodować to inaczej i będzie aż do odcinki. Powiedzmy przy 4k lub 4,5k zamknie go całkowicie i otworzy po odpuszczeniu lub uzyskaniu żądanego doładowania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ŁYSY66
post Thu, 28 Jul 2016 - 06:52
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 July 2016





cytat; repmapowanie itp. Kto mógłby taką konwersję wystroić? Chyba na dobre forum trafiłem.
Ko zamontuje ze strojeniem DET-a.?

Koledzy wskazecie jakies konkretne firmy lub osoby. Jak na razie nie ma nikogo na liście a wydawało się takie proste.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 01:08