![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Witam
Chodzi mi po głowie wsadzenie do mojego audi A6 C5 V6 kompresora który bez odprężania i wielkiego grzebania dodałby parę koników do stajni. Wielkiego wytworu z tego nie będzie. Znalazłem podobny temat na forum A6 ale po przestudiowaniu kolega ma kłopot z wysterowaniem tego repmapowaniem itp. Kto mógłby taką konwersję wystroić? Chyba na dobre forum trafiłem. Ile mozna z tego wyciśnąć? Wg. kolegi z A6 były kity z ameryki które dawały 295PS. Co myślicie o takim ''moze słabym, na pewno nie mocnym projekcie''? W tym wsadzeniu kompresora od 3.0 tfsi kolega sobie poradził i jakoś tam jeżdzi lecz silnik dalej niewysterowany. Z mojej strony nie planuję ani swapu na inną stajnię, ani zmiany auta z normalnych ludzkich powodów, finanse. Kompresory drogie nie są a frajda z jazdy była by. Problemem jest ciągle wystrojenie tego. Podsyłam linka do A6 -projektu wsadzenia kompresora z tfsi. http://www.a6klub.pl/audi-a6-c5-28-30v-kom...nie-vt80998.htm Niech MOC będzie z NAMI. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Czytałeś tamten wątek cały? Tam problemem jest tylko strojenie. Nie pojechał gość nigdy na strojenie/do profesjonalisty. Strojenie/świnka/standalone i temat byłby dawno ogarnięty.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Nie chodzi o to, ze nie pojechał, wiem bo rozmawiałem tel. nikt nie chce spróbować mu tego ogarnąć.
Był jeden który dał aprobatę , nawet przebywający na tym forum i tez się wycofał. Gdzie nie dzwonił lub był w bliskich okolicach zbywali go dlatego nie jest to wystrojone, nie wiedza jak lub po prostu kwestie finansowe, duzo dłubania a kasa relatywnie mała.. Mam silnik 2.4 ale to tosamo co 2.8 i chętny jestem do takiej przeróbki. Facet pisze, że chce zakończyć ere nie możliwośći przerobienia wolnossaka za małe/nie duze pieniądze na podniesienie mocy w kazdym wolnossaku. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
nie ma czegoś takiego jak tuning za małe/nie duże pieniądze. Każda próba doładowania silnika, w jakikolwiek sposób to wydatek rzędu kilku tysięcy złotych.
1) zakup części (doładowanie, układ paliwowy) 2) przerabianie/dorabianie mocowań, węży, przewodów, orurowania 3) ktoś to musi zrobić chyba że sam posiadasz wysokie zdolności 4) zakup świni bądź SA i wystrojenie. Wystroić da się wszystko, tu nie ma absolutnie problemu. Tylko pamietaj że trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu nawet 3-4tys za samo wystrojenie. Nie ma tuningu za pół darmo, przykro mi ![]() -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
dowiedz się np w cp tuning
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Jak chesz tanio zwiększyć moc swojego a6 ,to go sprzedaj i kup takie samo tylko że z 2,7 biturbo pod maską, doplacisz parę groszy ,a przyjemniej bedzie ci to jeździć,softem zrobisz 310-320 koni, i będziesz zadowolony, jak niemasz budżetu i cierpliwości to nie kombinuj :-)
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Obstawiam, ze na 99% rozmowa z większością tunerów stanęła na tym, że chcieli za to więcej niż za chip do 1.9 tdi i rozmowy się kończyły.
W erze silników tfsi rs6 odpalanych w łodzi oraz dwusilnikowych potworów - nie wierzę, że którykolwiek porządny tuner miałby z tym problem. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
To nie prosciej wrzucic wiazke i ecu z 2.7 biturbo lepsze to niz jezdzenie bez strojenia. Jezeli mowimy o 2.8 30V
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Właśnie zaczął tak coś myśleć z tą wiązką z 2.7bt . Wcześniej szukał zdania z wsadzeniem wiązki z 3.0 tfsi ale mu odradzili ale kto dobrze mógł doradzić jak w sumie dwóch czy trzech się udziela reszta obserwatorzy.
Również po wiązce z 2.7bt chodzą myśli o dołożeniu turba K03 lub nawet K04. Co o tym sądzicie wtedy wiazka z 2.7bt miała by duży sen lecz nie wiadomo ciągle czy podoła sterowaniu kompresorem? Jeśli chodzi o namiary firm do ewentualnego strojenia prosze o te z północy i północny zachód. Od Gorzowa przez Poznań do Gdańska wszystko w stronę morza i Szczecina. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Doladowanie to doladowanie niewazne z czego. A przy kompresorze doladowanie nie jest zmienne. Idzie to podpiac zeby dzialalo na wiazce z 2.7.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Moz by nawet przerobil sterowanie n75 aby sterowal bypassem bo kmpresor z 3.0TFSI ma ograniczane cisnienie doladowania wlasnie bypassem.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Może i ma ale w TFSI przez sterownik który go nie domyka do końca - być może.
W a6 c5 można zakodować to inaczej i będzie aż do odcinki. Powiedzmy przy 4k lub 4,5k zamknie go całkowicie i otworzy po odpuszczeniu lub uzyskaniu żądanego doładowania. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
cytat; repmapowanie itp. Kto mógłby taką konwersję wystroić? Chyba na dobre forum trafiłem.
Ko zamontuje ze strojeniem DET-a.? Koledzy wskazecie jakies konkretne firmy lub osoby. Jak na razie nie ma nikogo na liście a wydawało się takie proste. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 01:08 |