![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Pawel-2005 ma rację, odkrywasz amerykę grzebiąc w tematach, które były przerabiane wiele lat temu, wszyscy ewoluowali i poszli do przodu, a Ty poświęciłeś czas na odkrycie od nowa ameryki... z tą różnicą, że reszta do ameryki dopłynęła statkiem, a Ty kajakiem i na nowo musiałeś statek odkryć. efekt z tego żaden, chwalisz się czymś co wszyscy przerobili wiele lat temu i teraz mają statki, ale kosmiczne. a Ty się cieszysz, że zrobiłeś statek, który dopłynie do ameryki w 2 dni szybciej... w czasach gdy statków nikt nie używa. a do tego pisanie do Ciebie jest jak rzucanie grochem o ścianę, ludzie piszą a Ty swoje, ludzie piszą a Ty swoje dalej... konia trzepać nad swoim autem możesz, ale robienie z ludzi debili, bo zrobili 10KM mniej to nie na tym forum. dokładnie, napieprzam grochem o ściane i nadal nik nie wyciaga wniosków. Ile razy mam pisac: o zadne zasrane 300KM mi nie chodzi, tylko o charakterystyke tego setupu. Zobacz wykres, porównaj go z logiem i pomyśl chwile czy tam jest wszystko normalne, zwłaszcza te odkrycie ameryki. Popatrz na teoretyczną możliwość tego setupu i powiedz mi czy ktokolwiek gdziekolwiek zrobił na pedalskiej K03 taką charakterystyke z której widać jak na dłoni że teoretyczne dokoksowanie jej to jest smiech na sali, co dla K03 jest totalną abstarakcją a wręcz absurdem. Wy cały czas o koniach, a ja o przepływach, zwłaszcza na wydechu w którym BP powinno wedle wszystkich teorii zrobić ciśnienie na poziomie 6barów albo i wiecej i EGT 1000+, czego u mnie nie ma. Teraz weź to wszystko razem do kupy, przemyśl i powiedz mi czy nadal uważasz że jest wszystko wedle standardu który wiecznie wszyscy powielają. Nie chodzi mi o te zasrane 300KM, tylko o to jak można generować MOC podnosząc sprawność osprzętową silnika, która w tym wypadku na damskim 1,1bara robi 300KM zostawiając zapasu na Nce ponad 40% na turbinie z seryjnym WG która dawno powinna się rozpieprzyć według czystej teorii. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
super. hybrydowy kolektor i turbo które nie ma nic wspólnego z k03 poza flanszą kolektora. tak, bardzo jest się czym jarać. Przepraszam bardzo, ale główny element turbiny który jest elementem przepustowym nadal został seryjny, czyli żeliwo i to wersja 4.82 a nie 5.88 czyli takie jak w 2,7biturbo. Wirnik małe k04, koło 2280 k04, czapka K03 dyzel. I piszę poraz kolejny, turbina tutaj nie jest generatorem mocy, tylko ona umożliwia jej wygenerowanie. Jeśli uważasz że to same turbo tyle daje to napisze ci na PW cały opis z czego i jak ją złożyć, i chciałbym zobaczyć podobny wynik na takim samym booscie u ciebie. OK? |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
dokładnie, napieprzam grochem o ściane i nadal nik nie wyciaga wniosków. Ile razy mam pisac: o zadne zasrane 300KM mi nie chodzi, tylko o charakterystyke tego setupu. Zobacz wykres, porównaj go z logiem i pomyśl chwile czy tam jest wszystko normalne, zwłaszcza te odkrycie ameryki. Popatrz na teoretyczną możliwość tego setupu i powiedz mi czy ktokolwiek gdziekolwiek zrobił na pedalskiej K03 taką charakterystyke z której widać jak na dłoni że teoretyczne dokoksowanie jej to jest smiech na sali, co dla K03 jest totalną abstarakcją a wręcz absurdem. Wy cały czas o koniach, a ja o przepływach, zwłaszcza na wydechu w którym BP powinno wedle wszystkich teorii zrobić ciśnienie na poziomie 6barów albo i wiecej i EGT 1000+, czego u mnie nie ma. Teraz weź to wszystko razem do kupy, przemyśl i powiedz mi czy nadal uważasz że jest wszystko wedle standardu który wiecznie wszyscy powielają. Nie chodzi mi o te zasrane 300KM, tylko o to jak można generować MOC podnosząc sprawność osprzętową silnika, która w tym wypadku na damskim 1,1bara robi 300KM zostawiając zapasu na Nce ponad 40% na turbinie z seryjnym WG która dawno powinna się rozpieprzyć według czystej teorii. obojętnie jaka ta charakterystyka czy wynik nie jest Tobie po prostu chodzi o to, żeby ktoś przyznał rację, że auto jest rewolucją w tuningu k03, a nie zwykłym setupem spod sklepu? Aż tak mocno Cię to załechce po ego? ![]() ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Z całym szacunkiem, ale jakos za dużo o ile w ogole to nie ma na tym forum o takich wynikach z takiego osprzętu. Jak się zaczyna grzebać w starych tematach to są super wyniki w stylu 220KM na k04-015 i większość znanych osob z forum pisze ze to dobry wynik we wzdłużnym 1.8T. Troche obiektywizmu a nie pisania pod wpływem emocji. Wampir, ty to wiesz ja to wiem i paru tych co chcieli poczytać na forum i zrozumieć też to wiedzą, że boost to nie moc i nie jest żadnym wyznacznikiem. Gdyby mi zależało narobić tu obciachu komuś założyłbym wtryski 630ccm, zrobił jeszcze 1 patent, wyciłą zderzak żeby odsłonić całego fmicka, wlałbym z 4 bańki CVLa, zatankował VP100 i powiedział dla pawła żeby dowalił koksu ile sie tylko da, dla samego wyniku " królowej hamowni"; tylko nie tędy droga jak wiesz sam i szkoda mi silnika bo zdrowy jeszcze czort ![]() ![]() ![]() ![]() Narazie czekam na pochwalenie się logiem boostu i Nki z nibylandii, bo to ponoć nic ważnego i nie istotnego. Nie pojmuje typa wogóle, raz pisze że ma kolektor od wersji 225KM a raz że ma wirnik mniejszy od mojego w hybrydzie. Więc skoro ma kolektor od BAMa to musi miec zeliwo od k04 a tam najmniejszy wirnik to 42/50 czyli taki jak u mnie, a wychodzi nagle że ma mniejszy czyli 40/45 na k03 który nie pasi do kolektora żeliwo od BAMa. qcze się normalnie pogubiłem ![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ale jaja , spuszczasz sie że zrobiłeś łał na k03 a w rzeczywistości to nie jest k03. masz chyba rozdwojenie jaźni.
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
obojętnie jaka ta charakterystyka czy wynik nie jest Tobie po prostu chodzi o to, żeby ktoś przyznał rację, że auto jest rewolucją w tuningu k03, a nie zwykłym setupem spod sklepu? Aż tak mocno Cię to załechce po ego? ![]() ![]() ![]() nie rewelacją, tylko nie jest stereotypem który zawsze wychodzi we wszystkich innych setupach czy modach na tej piździawce k03 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gdzie na necie dobre pare lat temu znalazłem wpis jakiegoś kumatego mechanika McLarena albo Lotusa, który napisał w dosłownym tłumaczeniu:" nie wyciskaj siódmych potów z silnika, tylko pozwól mu wygenerować jego parametry". Zrozumienie tego zmusza do "innego" patrzenia w silnik. |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
ale jaja , spuszczasz sie że zrobiłeś łał na k03 a w rzeczywistości to nie jest k03. masz chyba rozdwojenie jaźni. wiesz czym się różni K03 od K04 według oznaczeń katalogowych???? i naucz się czytać K03-005 hybryda, w tytule napisano, czyli bazą było żeliwo K03-005 najmniejsze jakie jest dla benzynowych turbin K03. |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ty nadal nie rozumiesz że wkładając do audi 1.8 silnik 4.2 to już nie jest audi 1.8.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wiesz jak wyglądało premiera wykresu? ![]() ![]() czyli po prostu szukasz poklasku...tutaj mało kto pyta o jakieś tam szczegóły setupu, bo go to nie interesuje po prostu ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Ale Tylko 3 patenty bo 2 jeszcze w worku "na czarna godzine" jakby zainteresowanie w temacie.spadlo...
Taka jest prawda, nie.kazdego to.interesuje i nie wszyscy musza klaskac, po to jest forum zeby mozna wyrazac opinie nawet skrajne -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Ale Tylko 3 patenty bo 2 jeszcze w worku "na czarna godzine" jakby zainteresowanie w temacie.spadlo... Taka jest prawda, nie.kazdego to.interesuje i nie wszyscy musza klaskac, po to jest forum zeby mozna wyrazac opinie nawet skrajne czyli jest jak myślałem i zakład wygrałem. Tutaj nikogo nie interesuje jak, byle było jak najwięcej. Rynek jest jednak "zabetonowany" niemal w całości. Co do patentów żadnego nikt nigdy nie sprawdził, działanie przewidywalne czysto w teorii w praktyce jedna wielka niewiadoma, ale robią robotę. Problem jest taki że betonu tym tematem się nie zainteresuje, bo już posadzka dawno wystygła. Pytanie jest teraz tylko jedno: ale one padło tylko w kilku PW od tych co popcorn jedzą i w temacie siedzą. Galon ducha puszczy jest mój ![]() |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
czyli po prostu szukasz poklasku...tutaj mało kto pyta o jakieś tam szczegóły setupu, bo go to nie interesuje po prostu ![]() Ujme to tak, kto chciał się dowiedzieć już się dawno dowiedział, wystarczyło PW. Zgnił byś ze śmiechu jakie głupoty to są ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ujme to tak, kto chciał się dowiedzieć już się dawno dowiedział, wystarczyło PW. Zgnił byś ze śmiechu jakie głupoty to są ![]() no to widać na samym początku byłem już nie godzien otrzymac odpowiedzi z PW o hybrydową sprężarkę...a o patentach też bym z chęcią pogadał. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Dobry temat do wieczornego drinka, można się ubawić!
Brawo dla autora! Gratulacje wyniku, nikt w PL jeszcze tego nie osiągnął, jesteś naprawdę wielkim znawcą 1.8T. Szacun się należy!!! ![]() Potwierdź to tylko robiąc 1000 czy tam 800KM z tego silnika, co za różnica - przecież nikt rozsądny nie będzie się czepiał tych 200KM, jak Ty Pawła tych 10KM... -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
no to widać na samym początku byłem już nie godzien otrzymac odpowiedzi z PW o hybrydową sprężarkę...a o patentach też bym z chęcią pogadał. Co do tej hybrydy nie ma żadnego cudu w niej, wręcz jest zrobiona głupota która według wszystkich teorii i praktyk powinna nie pozwalać utrzymać boostu. Opisana jest w poście dokładnie. |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Dobry temat do wieczornego drinka, można się ubawić! Brawo dla autora! Gratulacje wyniku, nikt w PL jeszcze tego nie osiągnął, jesteś naprawdę wielkim znawcą 1.8T. Szacun się należy!!! ![]() Potwierdź to tylko robiąc 1000 czy tam 800KM z tego silnika, co za różnica - przecież nikt rozsądny nie będzie się czepiał tych 200KM, jak Ty Pawła tych 10KM... I następny beton który nie czyta logów, a zna pojecie boost i moc za to. BRAWO. Co do koni pokaz mi gdzie jest w tym poscie o nie walka jakaś z mojej strony?????? Chyba za mocne drinki pijasz bo nie pozwalają ci wniosków wyciągnąć żadnych z tego co tu pisze. Napisałem wyraźnie: niech się mi pochwali logiem Nki i boostu w tych swoich 310KM a nie mocą którą zrobił, bo mnie moc nie interesuje, gdyż to jest równanie fizyczne, a w jednej odpowiedzi dokładnie opisał czym dla niego jest wysterowanie Nki, bo wielki bul sie pojawił. Napisze poraz kolejny: grucha seryjna na seryjnym naciągu, poczatek otwarcie 0,3-0,32bara. Niech jeszcze wrzuci wykres z tegoż logowania z hamowania i sobie go porówna, gdzie jest kwintesencja przesłania tego postu. Zrobiłem coś co od zawsze sie nazywało " nie da się tego zrobić" i odrazu lament się zrobił o jakieś nędzne 300KM??????????? Ci co mają pojęcie o tym co tu wyszło już dawno gniją z tego co tu jest pisane ![]() ![]() |
|
|
gość_macyy_* |
![]()
Post
#98
|
![]() |
CYTAT Ci co mają pojęcie o tym co tu wyszło już dawno gniją z tego co tu jest pisane laugh.gif tak samo jak ja cool.gif Ale Ty jesteś koleś. I gangster. Szacun. Gnijesz nad tym co napisane (i ci wszyscy "co wiedzą o co chodzi") Szkoda tylko, że pucujesz się nad każdym postem i jedziesz każdemu kto się nie spuszcza nad Twoim "zrobiłem coś czego nie da się zrobić". Uprzedzając Twoją odpowiedź, nie pokaże Ci loga Nki, boosta, sztangi i hybryd bo tego nie mam. Jeżdżę zwykłym dizlem. Nazwij mnie teraz betonem, cementem, fundamentem czy co Ci tam jeszcze do głowy przyjdzie bo nie zalałem klawiatury nasieniem patrząc jak zrobiłeś coś czego nie dało się zrobić. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
I następny beton który nie czyta logów, a zna pojecie boost i moc za to. BRAWO. Co do koni pokaz mi gdzie jest w tym poscie o nie walka jakaś z mojej strony?????? Chyba za mocne drinki pijasz bo nie pozwalają ci wniosków wyciągnąć żadnych z tego co tu pisze. Napisałem wyraźnie: niech się mi pochwali logiem Nki i boostu w tych swoich 310KM a nie mocą którą zrobił, bo mnie moc nie interesuje, gdyż to jest równanie fizyczne, a w jednej odpowiedzi dokładnie opisał czym dla niego jest wysterowanie Nki, bo wielki bul sie pojawił. Napisze poraz kolejny: grucha seryjna na seryjnym naciągu, poczatek otwarcie 0,3-0,32bara. Niech jeszcze wrzuci wykres z tegoż logowania z hamowania i sobie go porówna, gdzie jest kwintesencja przesłania tego postu. Zrobiłem coś co od zawsze sie nazywało " nie da się tego zrobić" i odrazu lament się zrobił o jakieś nędzne 300KM??????????? Ci co mają pojęcie o tym co tu wyszło już dawno gniją z tego co tu jest pisane ![]() ![]() 99% czytających twój temat tego nie zrobiło a wiesz czemu? bo to nie jest forum logów i mało kogo to tu obchodzi, skoro świat się jeszcze nie otrząsnął a Racing Forum jest w czarnej dupie to rozumiem że jak dostaniesz baty od jakiegoś diesla po sofcie, to też nazwiesz go betonem czując swoją wyższość, bo ma gorsze logi z N-ki po czym zaproponujesz maść na bul dupy? przemyśl to zanim pokażesz nam kolejne cuda jakie wyprawiasz w swoim garażu. |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ale Ty jesteś koleś. I gangster. Szacun. Gnijesz nad tym co napisane (i ci wszyscy "co wiedzą o co chodzi") Szkoda tylko, że pucujesz się nad każdym postem i jedziesz każdemu kto się nie spuszcza nad Twoim "zrobiłem coś czego nie da się zrobić". Uprzedzając Twoją odpowiedź, nie pokaże Ci loga Nki, boosta, sztangi i hybryd bo tego nie mam. Jeżdżę zwykłym dizlem. Nazwij mnie teraz betonem, cementem, fundamentem czy co Ci tam jeszcze do głowy przyjdzie bo nie zalałem klawiatury nasieniem patrząc jak zrobiłeś coś czego nie dało się zrobić. Made my day! ![]() Dobry post. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 07:41 |