![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Mam zaszczyt pochwalić się rozwojowym projektem na 320KM+ na hybrydowej K03-005 na stałym booscie do odcinki, a nie przepompowanej żenady. Seryjny jeszcze słupek AWT, 282000km na blacie jeszcze nie otwierany. Strojony przez Pawła Zaprzalskiego z turbodiesel.pl na RON98 z Lotosu, hamowany 2x na dynomecie i 2x na rolkach żeby nie było wątpliowści, log boostu z hamowni załączony do wykresu. Nie jest to finalne strojenie ani finalny setup, na tym co jest do ugrania bez problemu 320-330KM ale nie przy stałym zadanym booscie, co jest akurat priorytetem w tym projekcie.
Na dzień dzisiejszy Stage2+, niedługo Stage3 -K03-005 4.88 hybryda -seryjny aktuator WG (0,3bara) -kolekotr rurowy wzór ori -DP 2,75" -wydech rs6 C5 -fmicek 550x230x63 + orurowanie 2,5" -wtryski 440ccm -pompa paliwa 040 -ori airbox + przepływka 3" z S3 8L -sztywny tip 3" --> 2" -wkład pipercross -2 patenty własne ![]() ![]() ![]() ![]() Pod maską stock ile sie tylko dało ![]() ![]() A teraz czekam na komenty tych co tak sie zapierali że się nie da ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
co tam z k03 zostało, jeśli k03s w porywach 220 wydmucha, a tu 300 i jeszcze zapas?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Na k03s Rogal mi mowil ze 3-4 lata temu,ze da sie zrobic 260ps.A tu jest hybryda
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Pomyśl o wtryskach u mnie 490ccm kończyło się przy 330ps na 4,1 b ciśnienia na wolnych obrotach .
-------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Na k03s Rogal mi mowil ze 3-4 lata temu,ze da sie zrobic 260ps.A tu jest hybryda nie wiem czy dopowiedział ci że te 260KM to jako królowa hamowni na pierwszym hamowaniu to ona zrobi i to przy szalonych 5200-5400rpm ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Wtryski oryginał czy zamienniki?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#9
|
![]() |
4.2 odjeżdża?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Jak dla mnie to to auto puchnie od 100km/h tak że wolałbym tego nie pokazywać, poza tym dziwne że przy 4800 nagle gubi 0,1 bara a zaraz potem je odzyskuje. WG nie trzyma? Identyczna sytuacja widzę jest z dołu. Pomijając że auto uślizgnęło się na rolkach, to identycznie gubi 0,1 bara tam gdzie powinno budować boost jak wściekłe
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Jak dla mnie to to auto puchnie od 100km/h tak że wolałbym tego nie pokazywać, poza tym dziwne że przy 4800 nagle gubi 0,1 bara a zaraz potem je odzyskuje. WG nie trzyma? Identyczna sytuacja widzę jest z dołu. Pomijając że auto uślizgnęło się na rolkach, to identycznie gubi 0,1 bara tam gdzie powinno budować boost jak wściekłe to obejrzyj sobie inne podobne mody 1,8T na k03 i zobacz czy puchnie bo widzę że o 20VT na K03-005 żeliwie które ma pojemność 4.88 nie wiesz nic. Pieprzenie głupot o uslizgu quattro na hamowni przy tej mocy i tym niucie to zachowaj dla dzieci w przedszkolu. Mozliwości tej turbiny są w hooj wieksze, widze że nie czytasz a tym bardziej analizujesz a komentujesz bo po to został wstawiony log. Popatrz na wypełnienie N75 i fakt że jest to seryjny WG 0,3bara i jest to boost zadany około 1,1bara. W tym setupie nie chodziło o boost tylko jak najlepszy flow, i jak narazie nikt do tego wyniku się nawet zblizyc nie może. 1,5bara z tej suszarki jest do osiągnięcia przy około 2700rpm co połamało by korby jak zapałki. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
0-200 licznikowe kolo 22s, auto malo nie wazy. Ile wg ciebie powinno robic? Puchnie ci w oczach, bo licznik nie ma liniowej skali.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tyle tylko, że przy 200 licznikowych GPS pokaże ~185 niestety - taki urok VAGów. Poza tym, jak dla mnie to niestety tam już dużo więcej nie ugrasz bo już teraz IAT mocno rośnie górą, jedyne co pozostało to zapomnieć o stałym booście i "przygarnąć" kilkadziesiąt Nm w średnim zakresie obrotów.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Patrząc po filmiku to jedzie jak moje S w automacie
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
0-200 licznikowe kolo 22s, auto malo nie wazy. Ile wg ciebie powinno robic? Puchnie ci w oczach, bo licznik nie ma liniowej skali. ty to widzisz własnie. auto suchej masy startowej z 1/3 baku ma 1690-1700kg, napęd stały na 4 buty, lacze zimówki 235/45/17. Start można poprawic o jakieś 2 sekundy, 0-100 z procedury niskośrednia 5tka, 100-200 jest około 14s. narazie jest to taki setup przejsciowy, który i tak na kolana położył wszystkie wyniki z K03 żeliwa 4.88 ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Tyle tylko, że przy 200 licznikowych GPS pokaże ~185 niestety - taki urok VAGów. Poza tym, jak dla mnie to niestety tam już dużo więcej nie ugrasz bo już teraz IAT mocno rośnie górą, jedyne co pozostało to zapomnieć o stałym booście i "przygarnąć" kilkadziesiąt Nm w średnim zakresie obrotów. sprawdzone było: 204km/h licznikowej = 200 GPS ![]() ![]() ![]() Co do boostu zapasu jest jeszcze sporo, tylko głowice ogarnę i korby z tłokami bo na RON98 zaczyna górą cofać lekko zapłony (max 16stopni robi) dlatego wiecej nie koksowalismy narazie |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Ten samochód chyba częściej zmieniał kierowników niż Sasha Gray
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Co do boostu zapasu jest jeszcze sporo, tylko głowice ogarnę i korby z tłokami bo na RON98 zaczyna górą cofać lekko zapłony (max 16stopni robi) dlatego wiecej nie koksowalismy narazie Cofa Ci zapłony po 16 stopni na górze przy WOT? ![]() Korbę wrzucasz kutą? Dlaczego tłoki nie zostaną seryjne? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 10:23 |