![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Wypieraj się dalej. Najpierw coś piszesz wprost a potem jak ktoś to przepisze(ale bez cytatu) to się wypierasz..
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
w sumie to nie rozkminiałem takich rzeczy w 1.8t, ale nie da się zmieniać w choinkach samych przełożeń poszczególnych biegów? Trzeba było włożyć długą 6tkę i tyle...nie rozumiem zabijania całej reszty dla samego faktu posiadania długich ostatnich biegów na trasy.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Wypieraj się dalej. Najpierw coś piszesz wprost a potem jak ktoś to przepisze(ale bez cytatu) to się wypierasz.. gdzie i czego się wypieram????? naucz się czytać to jedno, drugie to rozumieć co jest tam napisane. Druga sprawa jakiś czas temu chłopaki na takiej suszarce jak moja w wersji seryjnej chinczyk-k64 td05h-20G, bo moja jest bardzo mocno zmodyfikowana na wydechu i dolocie, z setupem biedniejszym od mojego zrobili 420/580 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
w sumie to nie rozkminiałem takich rzeczy w 1.8t, ale nie da się zmieniać w choinkach samych przełożeń poszczególnych biegów? Trzeba było włożyć długą 6tkę i tyle...nie rozumiem zabijania całej reszty dla samego faktu posiadania długich ostatnich biegów na trasy. Za dużo zachodu z tym jest, u mnie dlatego siedzi taka skrzynia bo to jedyna jaka pasowała mi pod tylny dyfer (MR). Jest zajebista skrzynia 6 biegów GJW bardzo fajnie postopniowana 6 biegów, od którejś v6 2,8 C5 z II około 120 lub ameryka 1,8T a4 b6 quattro taką co ma Imho. Te trzy skrzynie mają 6ke jako nadbieg do ponad 300 i podchodzą P&P, ale dyfer tylny do wymiany. |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
![]() sorki za tabelkologie nie trafioną ale fotka i strojenie na drodze, podmuchane wreszcie trochę, od 3500 do odcinki 1,7-1,75bara, wtryski 623cm na reg 4bary, pompa 040 ma wreszcie co robić. Fazator jest calkowicie narazie wyłaczony, 3ci bieg, 2500rpm spoolup, 3000rpm 0,5-0,6bara, 3500 1,7bara. Na tą chwile wystarczy do szybkiego przemieszczania. zapasu na suszarce jeszcze jest, ale dla spokoju TD06SL2 na nowym kole już się składa ![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
I ile wyszło, 550 KM i 800 Nm na seryjnej korbie?
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
I ile wyszło, 550 KM i 800 Nm na seryjnej korbie? 550 koni z 630cc ? ![]() ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
no 550 800 przy 1.8t calkiem spoko by byllo
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
User Dołączył: Wed, 28 January 2015 Skąd: Warszawa/UK ![]() |
300/370 Spoko jak na 1.75b ![]() Czyli tamto gadanie ze ma 400 to urban legend? Po liczniku wygladało właśnie na 300 a nie 400 ![]() -------------------- Nissan Almera N16
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Na razie nie jedzie ale na zaworku jest zapas 70% dlatego jak w kanale 118 pojawi sie tam 100% to bedzie moc i niuton;)
Od tych dawnych wypocin minelo juz sporo czasu a auto i tak nic dalej nie pokazalo. Tez u siebie w daily mam td05 z evo x. Podczas strojenia doszedlem do momentu ze było 1.5 spadajace na 1.1 . Gora w 118 n75 miala 60% wiec sie pocieszałem ze może 1.5 utrzyma. Doszedlem do maxa i bosta doszlo z 0.1 gora 0.2 bara. Potem kiedys przy okazji napialem gruche o deko ale wiecej jak 1.4 gora nie utrzyma w przypadku moich 2.1 litra(strooker z 1.8t). To jest dowod ile te wyliczenia procencikow dadza. Tak czy siak auto lata na 2 bary spadajace na 1.4 robiac 520+nm i ze 370km ale czasy sa na poziomie 4.3s i 10.7 wedlug rl. Nie jest to super wow bo bardzo szybko turbo sie zapchalo lecz nie jest to 400km ktore robi licznikowo 15s 100-200;) Charakterystyka turbo mi pasuje do przeznaczenia tego auta ale zastanawia mnie jakby bylo z hybryda od peruna na bazie tej turbiny. Podobno idzie przekroczyc spokojnie 400km a spool jakies 100 obr gorszy co by mnie satysfakcjonowalo ale szukam drugiej z ktorej by mozna zrobic hybryde. |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Na 1,7bara z 20tki wyszło 300KM i 370Nm? czy coś tu źle rozumiem
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Poprawianej jeśli dobrze zrozumiałem. Coś grubo nie halo jest z tym autem, albo raczej z tym co twierdzi właściciel...
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Na 1,7bara z 20tki wyszło 300KM i 370Nm? czy coś tu źle rozumiem No trochę malizna. Takie zwykłe 2.0 na 1.5 bara produkuje okolicę 500Nm ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Na 1,7bara z 20tki wyszło 300KM i 370Nm? czy coś tu źle rozumiem chyba ty jedyny widzę skleiłeś się że odpowiedz moja adekwatna jest do poziomu pytającego ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Na razie nie jedzie ale na zaworku jest zapas 70% dlatego jak w kanale 118 pojawi sie tam 100% to bedzie moc i niuton;) Od tych dawnych wypocin minelo juz sporo czasu a auto i tak nic dalej nie pokazalo. Tez u siebie w daily mam td05 z evo x. Podczas strojenia doszedlem do momentu ze było 1.5 spadajace na 1.1 . Gora w 118 n75 miala 60% wiec sie pocieszałem ze może 1.5 utrzyma. Doszedlem do maxa i bosta doszlo z 0.1 gora 0.2 bara. Potem kiedys przy okazji napialem gruche o deko ale wiecej jak 1.4 gora nie utrzyma w przypadku moich 2.1 litra(strooker z 1.8t). To jest dowod ile te wyliczenia procencikow dadza. Tak czy siak auto lata na 2 bary spadajace na 1.4 robiac 520+nm i ze 370km ale czasy sa na poziomie 4.3s i 10.7 wedlug rl. Nie jest to super wow bo bardzo szybko turbo sie zapchalo lecz nie jest to 400km ktore robi licznikowo 15s 100-200;) Charakterystyka turbo mi pasuje do przeznaczenia tego auta ale zastanawia mnie jakby bylo z hybryda od peruna na bazie tej turbiny. Podobno idzie przekroczyc spokojnie 400km a spool jakies 100 obr gorszy co by mnie satysfakcjonowalo ale szukam drugiej z ktorej by mozna zrobic hybryde. będziemy na rolkach, pologujemy go trochę odrazu, zobaczymy co tam się dzieje. PID z 1,5bara na 1,75bara o 7% poszedł do góry, gruszka 0,7bara. Nie porównuj TSa z EvoX do chińskiej TD05H bo lecisz w lekką abstrakcje. Już pisałem, na tej suszarce 400+/500++ w wersji seryjnej zostało rozmienione, i to przez kogoś baaaaaaaaardzo mocno w temacie siedzącego i raczej jego wyników nikt tu nie neguje czy podważa ![]() ![]() Auto o masie startowej 1765kg, na torsenie, generujące straty w napędzie rzędu 110KM przy 320KM na silniku ze skrzynią ori na 4biegu sądzisz że będzie jechało jak koenigseg??? na skrzyni od dyszla nie po drodze mu z przyspieszeniem. Po korekcie ostatniej jest na tyle fajnie że 1 na suchym asfalcie od 5000 do odcinki ESP świeci się non stop do odcinki, na 2ce powyżej 4000 nie zmienia sie pasa na mokrym z wyłączonym ESP bo można barierki skosić, do tego stopnia nosi autem. Laczyk 235/45/17 zmęczona zimówka już trochę. Podjazd pod górkę około 12-15% po mokrym ESP świeci do końca 3ki. Auto jest qrewsko nieprzewidywalne teraz, bo jest cholernie ciężkie i gubi trakcje przy 4 butach jak tylko jest gdzieś nierówność, koleina, mokre podłoże czy piasek na 2 biegu jak sandał idzie w podłogę. Na tą chwile musi wlecieć inny kolektor wydechowy bo na tych wałkach w momencie wyłączania fazatora dzieją się dziwne rzeczy trochę i wychodzi na to że raczej to jego wina. |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
No trochę malizna. Takie zwykłe 2.0 na 1.5 bara produkuje okolicę 500Nm ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1238718 tak dla przypomnienia, obecnie jest troszkę wiecej ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 07:41 |