![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Nie pamietasz przypadkiem oznaczen tych skrzyn z passata? I pytanie czy one na przeguby 130mm 3punktowe czy zwykle na kulkach? Szukam cos i z v6 tez ciekawie wygladaja bo 2 przedluzona i na sprincie tak nie mieli i nie zmieniasz biegu tylko dluzej ogien nie ma problemu z wymianą flansz, wywalasz ori i wsadzasz nawet te duże od dyszlaka co siedza w c5 2,5TDI jeszcze te starego typu. Probelm jest taki że we wzłuznym nie znalazłem zadej ciekawej skrzyni z dłuższą dwójką poza v6 chyba 2,8 z C5. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
wrzuc jakis onboard jak to urządzenie teraz podaje. Fajne modyfikacje, z głową. pozdr Na tą chwile jakos tak ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=HcUF-F3fHxA |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Dobrze ze to w milach bo na pierwszy rzut oka to jedzie jak b4 na monowtrysku
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
3ci bieg do około 170-180? Ale zabiłeś te 400KM...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
3ci bieg do około 170-180? Ale zabiłeś te 400KM... tutaj masa i quattro jest problemem a nie przełożenia skrzyni, do ośki z masą 1100-1200kg to by był samolot tak jak było u omena, a druga sprawa to nie jest żadna rajdówka tylko daily które będzie miało nieługo LPG jeszcze wrzucone. Ten ma wozić 4 osoby i bagaż i wypadu na nurburgring się nie boi. Generalnie projekt małego poqrwiacza jest już rozpisany i jest w trakcie rozważania niektórych rozwiązań napędu i zawieszenia, jak baza się znajdzie to może niedługo zaczniemy rzeźbę ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Po filmiku widać, że to nadal nie jest konkurent dla M3, a co dopiero RS6/7, o których mowa była wczesniej na słabszym Setupie.
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Po filmiku widać, że to nadal nie jest konkurent dla M3, a co dopiero RS6/7, o których mowa była wczesniej na słabszym Setupie. To nie jest setup do wyscigów z m3 czy rsami. Plan był na strokera ze skrzynią GJW albo podobną, ale poszedł w odstawke. To co wyszło teraz do latania w trase jest miodzio. Popierdalaczka jest już rozpisana na papierze z założeniem max 2kg/1KM może nawet uda sie zejść do 1,6-1,7 tylko że to już nie bedzie auto na drogę, a typowa torówka do zabawy. Na dzień dzisiejszy stracić prawko to żaden problem z tym co jest teraz pod maską. |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
No z 15s licznikowo 100-200 robi
![]() ![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Spokojnie, tam wam się tylko wydaje, setup 400KM+ to nadal low boost na wypełnieniu Nki 30% górą.
![]() Nie wątpię w Zaprzala, bo jest to mistrz strojeń i zjadł zęby na ME7, ale właściciel wozu chyba powinien mniej marzyć i być realistą trochę bardziej, sporo modów w tym wozie to przerost formy nad treścią. Zaraz dojdziemy do etapu, że napędy będzie trzeba wzmacniać profilaktycznie chociaż wóz nie podaje jakoś szczególnie. Projekt Damiana w A4 B5 1.8T na TD04 jedzie za to jak zły, potwierdziły to wyniki z RL. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Spokojnie, tam wam się tylko wydaje, setup 400KM+ to nadal low boost na wypełnieniu Nki 30% górą. ![]() Nie wątpię w Zaprzala, bo jest to mistrz strojeń i zjadł zęby na ME7, ale właściciel wozu chyba powinien mniej marzyć i być realistą trochę bardziej, sporo modów w tym wozie to przerost formy nad treścią. Zaraz dojdziemy do etapu, że napędy będzie trzeba wzmacniać profilaktycznie chociaż wóz nie podaje jakoś szczególnie. Projekt Damiana w A4 B5 1.8T na TD04 jedzie za to jak zły, potwierdziły to wyniki z RL. ![]() Damiana audi to ja znam lepiej niż ci sie wydaje. Bo kikadziesiąt godzin nad nim przesiedziałem jak nie kilkaset. Zaprzal mi tego nie stroił. A tutaj masz logi z przed dwóch tygodni z pierwszego strojenia na Pb98 zatankowane na Moyej. Jak znajdę to wrzucę po tankowaniu na Lotosie, bo gdzieś mam. Po nowym roku i tak skocze na roli i zobaczymy co wyjdzie. http://log.malonetuning.com/chart/36147#H8...wDDlhUnwpsDAQAA |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
lajtowo zamyka 5bieg czyli realne 329 km/h na 5 przy 400 KM? dobrze doczytałem? Na liczniku Audi to będzie jakieś 350 km/h. E39 M5 się chowa, bo tam 300 zrobić to już trzeba kawał prostej.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
lajtowo zamyka 5bieg czyli realne 329 km/h na 5 przy 400 KM? dobrze doczytałem? Na liczniku Audi to będzie jakieś 350 km/h. E39 M5 się chowa, bo tam 300 zrobić to już trzeba kawał prostej. czytaj ze zrozumieniem, jak odpisujesz cokolwiek. Na tą chwile V bieg 6200-6300RPM, na wiecej warunki jak i miejsce nie pozwoliły, że o oponie zimówce nie wspomnę. Do tej wartości autko przyspieszało cały czas, może nie jak 100-200 ale jechało, do ilu by się napędziło tego nie wiem, mogę tylko wyliczać z przełożeń i oporów powietrza. Najgorsze jest to że każdy następny kilogram dorzucony do auta jest makabrycznie odczuwalny. Poprzedni setup 320/380 na K03 na zwykłej skrzyni z kierowcą robił 100-200 niemal identyczny czas jak na obecnym setupie z długą skrzynią, dużym hamulcu, tych samych kołach i dwiema osobami na pokładzie. W 4butach jest fajnie do 160km/h potem zaczynają sie schody bo fizyki raczej nie oszukasz. Ten sam setup w ośce na odpowiedniej skrzyni robił by przeciąg na dobrym laczku i zawieszeniu zajebisty. Środkiem dmuchnąć mu pod 2 bary, 550niuta+, 100-200 poniżej 10sekund bankowo. Omena stary setup na 1,8 jeszcze ze skrzynią od AWXa przy 350-360KM zamykał 4 szafe i kładł wskazówkę do pionu w dół, 300km/h+ tam było pierdnięciem, tylko że tam była ośka i coś koło 1300kg wagi. |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Skrzynie mam teraz FTM z a4 b6 2,5tdi 180KM z wyjsciem na chłodnice oleju. stara skrzynia miała przełożenia za krótkie do tej mocy i momentu bo 5tke seryjną zamykałem na odcince lajtowo, na odcince 7200 było 56/102/154/211/262 teraz mam 7350 i 62/113/178/251/329/417 dla kapcia 205/55/16. Vmax teraz to raczej V do odcinki pojedzie bez łaski, narazie więcej jak 280+ nie było gdzie i na czym ale V bieg napedza sie bez łaski. Staram się zawsze rozumieć to co czytam, a z tego co pozwoliłem sobie zacytować, rozumiem że w lato twoje 400 konne A6q 1.8T na odpowiedniej oponie, pustej drodze, poleci 329, bez łaski. Ale w sumie masz rację, nie ma się co przypieprzać do takich szczegółów. Wszystkiego dobrego w nowym roku. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Staram się zawsze rozumieć to co czytam, a z tego co pozwoliłem sobie zacytować, rozumiem że w lato twoje 400 konne A6q 1.8T na odpowiedniej oponie, pustej drodze, poleci 329, bez łaski. Ale w sumie masz rację, nie ma się co przypieprzać do takich szczegółów. Wszystkiego dobrego w nowym roku. hehe, panie fizyka się kłania ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Staram się zawsze rozumieć to co czytam, a z tego co pozwoliłem sobie zacytować, rozumiem że w lato twoje 400 konne A6q 1.8T na odpowiedniej oponie, pustej drodze, poleci 329, bez łaski. Ale w sumie masz rację, nie ma się co przypieprzać do takich szczegółów. Wszystkiego dobrego w nowym roku. hehe, panie fizyka się kłania ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
O w mordę... ja teraz kończę takiego A6 C5 4.2 / 600KM to chyba z 400km/h poleci
![]() |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
O w mordę... ja teraz kończę takiego A6 C5 4.2 / 600KM to chyba z 400km/h poleci ![]() Z jakiegos klifu jest szansa ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Wydaje mi sie że wspomniany tu diezel zrobi zlepsze czasy 100-200 głównie przez zajebisty moment. Bo tam przy 300HP jest ok 600Nm
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Wydaje mi sie że wspomniany tu diezel zrobi zlepsze czasy 100-200 głównie przez zajebisty moment. Bo tam przy 300HP jest ok 600Nm przełożenia skrzyni, moment, masa, Cx. Tu sie wszystko już liczy, kumulacja pierdoł daje wynik. Moment daje przyspieszenie, moc Vmaxa. Żadne auto rallycrosowe czy wurc nie jedzie mocą tylko momentem. Auta torowe jadą mocą, bo im niuton dołem do niczego nie jest potrzebny. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 07:40 |