![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
"Rydwan prawilnego wpierdolu" to określenie czerwonego Golfa 7 R, który przyjechał nie pamiętam z jakiego miasta ![]() A ja się zastawiałem właśnie, rydwan miał być czerwony a był biały ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Wczoraj pojechaliśmy z RL zrobić pomiary, niestety nawet obwodnice nie nadawały się do tego. Do końca 3 biegu kontrola trakcji w akcji. Od poniedziałku odwilż niby, to spróbujemy po weekendzie. Z RS7 wyglądało to tak że od 70 do 210 wyprzedzał jednego tira więcej, czyli do konca mojej IV, potem przypominało to raczej akcelerator atomowy ![]() No jeden tir to jakieś 3-4dł normalnego auta, więc masz popsute te 300ps ![]() |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
No jeden tir to jakieś 3-4dł normalnego auta, więc masz popsute te 300ps ![]() z 3-4 to nie, ale z 5-6 to tak, bo plus jeszcze miejsce przed tirem. Muszę zrobić głowice, wtryski 627ccm, tłoki S3, korba + panewka mocniejsza wleci, nowy patent z kolektorem + hybra k04-022 na DP 3,5" z 7200 go zakręcić i powinno być z 360KM/440-450Nm bo to już max co wytrzyma to sprzęgło co mam ![]() |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
![]() Taki mały upgrade. Wpadł kolektor baran, upgrade suszarki na 2283 CNC, wtryski 627ccm i odświeżenie głowicy. Boost po całosci 1,15bara,peak na 1,2, od 5800 spadkowe do 7200 na 1,02-1,03bara. Zapas na suszarce został gruby jeszcze, CR seryjne nie pozwala na więcej szaleństw przy RON98. Niedługo wpadnie korba kuta i tłoki odprężone plus upgrade głowicy to będzie jeszcze ciekawiej ![]() |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
To jest turbo na podstawie K03?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Tak, żeliwo nadal jest seryjne z K03 40/45, rozwiercone na 42/50, koło 2283 billet Coś więcej na temat modyfikacji sprężarki? Koszta, termin i u kogo robiłeś? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Coś więcej na temat modyfikacji sprężarki? Koszta, termin i u kogo robiłeś? Sam robiłem, bo nikomu się nie chce takiego wymysłu składać ![]() |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 24 August 2014 Skąd: PL ![]() |
Jak byś miał taką hybryde na zbyciu to chętnie przytule.
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT środkiem sie dmuchnie na 1,5 (jeśli sprzęgło wytrzyma???) i spadkowo na 1,2-1,25 odcinka. czemu tak a nie na odrot czyli srodkiem 1 bar by moment obnizyc a u gory tam gdzie moment leci na leb na szyje i tam gdzie sie uzywa obcinasz boost do 1,2? nie lepiej wyplaszczyc moment i podciagnac gore przy 7000? sam wykres wyglada milo nie powiem ale od 6000 do 7200 przydaloby sie wiecej kopniecia. rozumiem zywotnosc silnika i tym podobne bzdety no ale podnoszenie boosta w srednim zakresie obrotow by tracic trakcje wydaje mi sie srednim pomyslem. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
czemu tak a nie na odrot czyli srodkiem 1 bar by moment obnizyc a u gory tam gdzie moment leci na leb na szyje i tam gdzie sie uzywa obcinasz boost do 1,2? nie lepiej wyplaszczyc moment i podciagnac gore przy 7000? sam wykres wyglada milo nie powiem ale od 6000 do 7200 przydaloby sie wiecej kopniecia. rozumiem zywotnosc silnika i tym podobne bzdety no ale podnoszenie boosta w srednim zakresie obrotow by tracic trakcje wydaje mi sie srednim pomyslem. To nie jest kwestia chęci właściciela/stroiciela ale potencjału turbo. Da się zrobić więcej na dole, ale jest za mała żeby przytrzymać znacząco więcej na górze. To jest nadal maleństwo K03 ;-) -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
czemu tak a nie na odrot czyli srodkiem 1 bar by moment obnizyc a u gory tam gdzie moment leci na leb na szyje i tam gdzie sie uzywa obcinasz boost do 1,2? nie lepiej wyplaszczyc moment i podciagnac gore przy 7000? sam wykres wyglada milo nie powiem ale od 6000 do 7200 przydaloby sie wiecej kopniecia. rozumiem zywotnosc silnika i tym podobne bzdety no ale podnoszenie boosta w srednim zakresie obrotow by tracic trakcje wydaje mi sie srednim pomyslem. ta suszarka więcej nie przepcha niz 1,2-1,25 bara górą żeby nie wiem co, to jest nadal żeliwo K03 które i tak znośi to dzielnie bo max EGT jest 930stopni. W 4butach ja sie o trakcje srodkiem nie martwie, zwłaszcza gdy auto ma 1700kg to 420-440 niuta kapcia nie zerwie. Na wykresie od 6000 w góre zaczyna zapłony cofać to zdjety jest dlatego boost delikatnie, bo napełnienie 4 cylindra szaleje, a jest to spowodowane konstrukcja seryjnego kolektora ssacego w połaczeniu z modzonymi fazami rozrządu. Jak wyrównam napełnienie boost po całości bedzie 1,2 zrobiony i tak zostanie. A wykres dla koniobijców bedzie zrobiony na max booscie do granicy cofek, wykres w wersji "królowa hamowni" oczywiście, a nie użytkowej na codzień ![]() |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 18 February 2011 Skąd: czarnaziemia ![]() |
Jak auto żyje ? Czy poszły dalsze modyfikacje ?
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Jak auto żyje ? Czy poszły dalsze modyfikacje ? Mowa trawa ![]() ![]() ![]() ![]() TD05H/20G hybryda z subaru na pokładzie siedzi teraz, kolektor żeliwo chinol pod gt30/35 z adapterem, skrzynia 6 biegów z 2,5TDI, większy fmicek z orurowaniem, przepustnica S4 i pare innych pierdoł. Okolice 400KM zrobiliśmy po granicy zamknięcia MAPa. |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 18 February 2011 Skąd: czarnaziemia ![]() |
Jak odczucia z jazdy na skrzyni z diesla ? przełożenia , vmax teoretyczny/praktyczny jak się zmieniły ? Jaka trudność w przełożeniu skrzyni i jakie sprzęgło? Sam mam a6 1,8T z multitronikiem do naprawy/wymiany i nie wiem na jaką skrzynię się decydować.
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Jak odczucia z jazdy na skrzyni z diesla ? przełożenia , vmax teoretyczny/praktyczny jak się zmieniły ? Jaka trudność w przełożeniu skrzyni i jakie sprzęgło? Sam mam a6 1,8T z multitronikiem do naprawy/wymiany i nie wiem na jaką skrzynię się decydować. kaman jest taki że u mnie jest quattro, a u ciebie ośka. Skrzynie mam teraz FTM z a4 b6 2,5tdi 180KM z wyjsciem na chłodnice oleju. stara skrzynia miała przełożenia za krótkie do tej mocy i momentu bo 5tke seryjną zamykałem na odcince lajtowo, na odcince 7200 było 56/102/154/211/262 teraz mam 7350 i 62/113/178/251/329/417 dla kapcia 205/55/16. Vmax teraz to raczej V do odcinki pojedzie bez łaski, narazie więcej jak 280+ nie było gdzie i na czym ale V bieg napedza sie bez łaski. Najlepsze jest to że czasy 100-200 mam teraz podobne jak na setupie 320/395 ale 0-100 na poziomie 5-5,5 sekund jak z miejsca się nie pożałuje ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Nie pamietasz przypadkiem oznaczen tych skrzyn z passata? I pytanie czy one na przeguby 130mm 3punktowe czy zwykle na kulkach? Szukam cos i z v6 tez ciekawie wygladaja bo 2 przedluzona i na sprincie tak nie mieli i nie zmieniasz biegu tylko dluzej ogien
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
wrzuc jakis onboard jak to urządzenie teraz podaje.
Fajne modyfikacje, z głową. pozdr |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 13:01 |