![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
to nie japanbatel tylko Zlot Civic Klub Polska, w domu mam z 3 przejazdów więc jak wróce to napiszę jak to tam wyszło... ale skoro tylko 1 dobrzy przejazd to dane nie będa "dobre"
![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
jackkpl, proszę
![]() Przejazd nr 1 - RT 0,386 / 60ft 2,261 / 201m 9,801 / 402 14,266 / RT+ET 14,652 / V 201 141 / V 179 - niewbita dwójka Przejazd nr 2 - RT 0,340 / 60ft 2,334 / 201m 8,594 / 402 12,848 / RT+ET 13,187 / V 201 147 / V 185 - czysty przejazd Przejazd nr 3 - RT 0,073 / 60ft 2,581 / 201m 8,869 / 402 13,092 / RT+ET 13,165 / V 201 148 / V 189 - "zatkany" start z "jałowych" obrotów brak wydruku z finału, jak widać różnie to się prezentuje, w auto trzeba się wjeżdżać i po testować ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
jackkpl, proszę ![]() Przejazd nr 1 - RT 0,386 / 60ft 2,261 / 201m 9,801 / 402 14,266 / RT+ET 14,652 / V 201 141 / V 179 - niewbita dwójka Przejazd nr 2 - RT 0,340 / 60ft 2,334 / 201m 8,594 / 402 12,848 / RT+ET 13,187 / V 201 147 / V 185 - czysty przejazd Przejazd nr 3 - RT 0,073 / 60ft 2,581 / 201m 8,869 / 402 13,092 / RT+ET 13,165 / V 201 148 / V 189 - "zatkany" start z "jałowych" obrotów brak wydruku z finału, jak widać różnie to się prezentuje, w auto trzeba się wjeżdżać i po testować ![]() predkosc koncowa mowi duzo. Widac, ze auto jest szybkie. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
W sobotę odwiedziłem zawody w Olsztynie - Night Power .
Celem była pierwsza piątka, na miejscu wyszło że wpadło kilku zawodników, których nie było na liście, mocnych zawodników i nagle plan "pierwsza piątka" zmienia się w "pierwsza ósemkę". W klasie ponad 20 samochodów. Tego dnia nad lotniskiem padało zaledwie 10 minut, pech trafił ze wtedy gdy wyjechała nasza klasa, pierwszy czas to 13,03 ET+RT , drugi przeorana dwójka i 13,3X , zjazd na parking i oczekiwanie na kolejne starty naszej klasy. Druga tura to kolejny czas 13,03(ET+RT) i według ustaleń moich szpiegów ![]() ![]() Kolejny sukces to to że przy naprawdę niepowalających czasach pada życiówka ET - 12,78 ![]() Fotki : ![]() ![]() Wymiana spojrzeń z Kamilem i jademy ![]() ![]() ![]() ![]() tak bardzo prosił o wspólne foto ![]() ![]() I parę filmików: z Kamilem ![]() https://www.youtube.com/watch?v=XFTN8UH9gAM VW scirocco 360KM https://www.youtube.com/watch?v=TGqpwhCpN8U rekordowy przejazd https://www.youtube.com/watch?v=yIojkULhu8E -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Gratki możesz powiedzieć ile waży Civic z takim setupem ?
pozdro |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 November 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Gratki zyciowki. 12.7 to juz fajny czas no i miejsce na "pudle" bo klasa tak jak piszesz miala troche mocnych aut.
Mazda 400+ miala tylko w pierwszym przejezdzie ale sprzeglo nie ogarnelo i trzeba bylo zdjac troche mocy i w ostatnim bylo 39x ![]() -------------------- www.facebook.com/BurboAstina/
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7 2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
Gratki możesz powiedzieć ile waży Civic z takim setupem ? pozdro wiesz co, nawet nie wiem, jadę na wagę już od 3 miesięcy i dojechać nie mogę ![]() ![]() Gratki zyciowki. 12.7 to juz fajny czas no i miejsce na "pudle" bo klasa tak jak piszesz miala troche mocnych aut. Mazda 400+ miala tylko w pierwszym przejezdzie ale sprzeglo nie ogarnelo i trzeba bylo zdjac troche mocy i w ostatnim bylo 39x ![]() życiówka cieszy tym bardziej że to dopiero drugie zawody na tym setupie ... ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
lekka pobudka
![]() po Night Power jedno z mocowań kompresora zaczęło pękać, zostało pospawane - dospawany kątownik, który wzmocnił konstrukcje. Najważniejsze że auto cały czas jeździ ma się dobrze i co najważniejsza cały czas daje FUUUUNNN ! a wzmocniona łapa jest cała ![]() W niedzielę jako formę odpoczynku i relaksu wybrałem garaż i mały retusz przy hondzie ![]() w skrócie - lekko ścierna pasta + momentami bardziej ścierny ziarnisty wosk , finalnie wosk nabłyszczający. Efekt bardzo mnie zaskoczył i dał poczucie spełnienia dobrze ponad 3 godzin w garażu ![]() ![]() ![]() "znajdź 5 szczegółów" ![]() ![]() krótki materiał z końcowym efektem ![]() https://www.youtube.com/watch?v=ttmN2uqvUz4...eature=youtu.be -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
mały ale "duży" dla mnie up
![]() niedziela 13.09 odwiedziłem Wilcze Laski - Grand Prix Polski 1/4mili - ostatnie dla mnie zawody w tym roku. Z racji braku wnętrza w aucie z góry byłem "skazany" na klasę PROFI (dawny drag). Nawierzchnia też na tym lotniku jest bez szału więc nie jechałem ani po podium ani po życiówkę tylko typowo "polatać" ostatni raz w tym sezonie. Konkurencja jak na klasę zacna, Kamil ze swoją mazda 323F 400hp+ , colt z VR6 turbo 500hp+ , golf 1 na 400+ czy nawet 450hp+ (wszystkie te auta to już przysłowiowe dragi ![]() ![]() ![]() auto się spisało po raz kolejny, 3cia impreza - 3cie pudło i czasy na zbliżonym poziomie co bardzo mnie satysfakcjonuje. Założyłem sobie na ten zapoznawczy sezon 12,85+ a udało się zrobić 12,78 i powtarzać 12,8X ![]() Multimedia z zawodów ![]() eliminacje: vs mazda 323 - mój najlepszy czas tego dnia https://www.youtube.com/watch?v=pfcu3TRSTpc...eature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=K02XzqjnizE...eature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=eu66aRFS1ZI vs seicento https://www.youtube.com/watch?v=98WMOuOVOFI...eature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=7ZYh3_6lO9U...eature=youtu.be vs mercedes kompresor https://www.youtube.com/watch?v=pYx181tU3Is...eature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=lCxt_hKoGW4...eature=youtu.be półfinał - vs mazda https://www.youtube.com/watch?v=9Kw_9sJT6yQ...eature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=MfuL4ONV1FU https://www.youtube.com/watch?v=FK48tJqrAY4...eature=youtu.be ![]() ![]() ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
UP - auto ma się dobrze
![]() ostatnio po prawie miesiącu stania sprawdziłem olej.. okazało się że trzeba było zrobić dolewkę.. wlałem z niecałe 2 setki..... 2 setki na cały sezon gdzie auto było upalane.... BBBARDZO GOODNIE ![]() w sobotę pojechałem na trójmiasto w celu sesji JDM PHOTOSPOT ![]() skończyło się tak: ![]() drążek po ostatnich zawodach już wygladał że niebawem się podda i.... ...poddała się przy wbijaniu pierwszego biegu na światłach ![]() dzisiaj zamontowałem stary drążek: ![]() a to już efekt sesji ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Reszta na https://picasaweb.google.com/10718160071973...HOTOSPOT2410201 niestety picasa trochę pomniejszył plik i ściągnął jakość ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
wnętrze się składaaaaaaaaaaaaa, jakoś nie mam natchnienia
![]() ale z nowości ... zaczynam kolejny etap. Od paru lat pisałem zawsze upa po odbiorze auta, teraz trochę inaczej bo w tym roku nici z grubych planów. Wpadnie kilka rzeczy, które poprawią to i owo ale moc nie wzrośnie. Tak więc na początek fajkocewki, czujniki, elementy wiązki ![]() ![]() ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Super autko, nie tylko szybkie ale i fajnie wyglada
![]() Jak bedziesz w tym roku na zlocie CKPL to sie zobaczymy ![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
od 3 lat jestem więc będę i teraz
![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
i coś na co bardzo dłuuuuuuugo czekałem !!
S9B z LSD ![]() WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla Jakuba, który olał marudnych kurierów i dostarczył mi skrzynie osobiście ! ![]() ![]() foto robione pełnoletnią płaską 13 ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
To teraz LSD szmuglują w skrzyniach
![]() Dobry fant ![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
To teraz LSD szmuglują w skrzyniach ![]() aaa jak ![]() ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
Nooooooooooooooooo to w końcu mogę z czystym sumieniem finalnie uznać że projekt jest gotowy do sezonu
![]() podsumowując: po czasie spędzonym u Przemka(Przema72) i strojeniu był niedosyt.. mimo że koniarz wyszedł na dobrym poziomie to moment obrotowy był poniżej oczekiwań ! Następnie zdalne korekty poprzez logi z emu .... odczuwalnie było lepiej, tylko nie było wiadomo o ile lepiej... Kolejna przygoda z drganiem budy, zmiana półosi (winowajcą okazał się wewnętrzny lewy przegub), ściąganie kompresora w celu pospawania pęknięć na łapie, drugi złamany drążek zmiany biegów itp.... Ostatecznie po testach wszystko podawało jak należy . Doładowanie do samego końca trzyma 1.2 bara. Wczoraj wybrałem się na hamownie i ... to co odczuwałem potwierdziły rolki ... wcześniej (wynik ze strojenia miesiąc temu) 352HP i 291NM > TERAZ 364HP i 333NM Wykres: ![]() Filmidło z hamowni / pierwszy raz za kierownica na rolkach ![]() https://www.youtube.com/watch?v=kQ2OQBwEn4c ZMIANY, które zaszły do poprzedniego sezonu: - seryjne ECU ustąpił miejsca ECU MASTER EMU - wyleciał aparat zapłonowy - fajkocewki denso z hondy zastąpiły przewody zapłonowe - wtryski denso 750cm3 - skrzynia y21 została zastąpiona s9b ze szperą - dodatkowa przepustnica zamieniona na elektroniczną - z modów dzięki przejściu na EMU : sterowanie przepustnica, kompresor przechodzi w trym OFF na postoju. i dalej nie pamiętam ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
znaleziona przyczyna tych 40Nm? Samo strojenie czy też trzymanie doładowania?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
tak, korekcja zapłonem miedzy innymi...
jak wyjechałem w Piotrkowie z hamowni to od razu czułem że auto do vteca jedzie słabiej... korekty pomogły z czego bardzo się cieszę -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
dobrze widze na pierwszej stronie, że na OEM ecu było 357?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 23:51 |