![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 December 2014 ![]() |
Gratuluję projektu oraz życiowego czasu na ćwiartkę.W przyszłości musi być jeszcze szybciej
![]() Powiedz mi jakie masz wartości ciśnienia oleju na zimnym oraz gorącym silniku z tą chłodnicą z Rx-8?Jak max temperaturę udało Ci się osiągnąć przy upalaniu? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
Gratuluję projektu oraz życiowego czasu na ćwiartkę.W przyszłości musi być jeszcze szybciej ![]() Powiedz mi jakie masz wartości ciśnienia oleju na zimnym oraz gorącym silniku z tą chłodnicą z Rx-8?Jak max temperaturę udało Ci się osiągnąć przy upalaniu? ciśnienia oleju - nie wiem bo czujnik jeszcze nie podłączony ![]() a max temp hmmmm... chyba lekko ponad 100 stopni aktualizując temat W sobotę odbył się Zlot SIERRA FAN i zawody na dystansie 1/4 mili. Pomiar wykonywał SCS. Wyjeździłem się w uj....łącznie tego dnia zrobiłem 10 przejazdów ![]() Zająłem 1 miejsce w swojej klasie.... ![]() ![]() filmiki i parę foto: FILM https://youtu.be/DmU0yRCvTTo ![]() ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A jakie masz prędkości na mecie, jakie 60ft?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
![]() tak wygląda świstek z wyrównanej życiówki -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Jakie temperatury były ? Bo po foto wygląda, że w miarę znośnie chyba ?
![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
![]() tak wygląda świstek z wyrównanej życiówki No to ładne czasy. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 22 September 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
heh finał był bez sensu
![]() ![]() Pozdrowienia z miętowego karawanu. -------------------- Moje amatorskie grzebanie: www.facebook.com/V.G.VanGarage
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
Jakie temperatury były ? Bo po foto wygląda, że w miarę znośnie chyba ? ![]() było ciepło... na tyle ciepło ze nie było docelowego doładowania No to ładne czasy. no jestem zadowolony aczkolwiek liczyłem na pobicie życiówki ;) heh finał był bez sensu ![]() ![]() Pozdrowienia z miętowego karawanu. nooo wiem wiem ale nie ja ustalałem klasy ![]() ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
dooobry
![]() kilka newsów... auto aktualnie stoi bez kół... w zeszłym tygodniu zrobiłem wypad na trójmiasto i stuki, póki, drgania w zawieszenie nie dawały mi spokoju. Stawiałem na przegub ale.... pukałby zawsze przy skręcaniu, a zdarza się to sporadycznie... wkurzyłem się i zakupiłem potrzebne części do ogarnięcia tematu.... na początek heble bo tarcze mam od kiedy kupiłem auto... nie mają rantów itp ale podejrzewam że są krzywe... wymiana na nawiercane/nacinane speedmaxy + klocki trw. Regeneracja zacisków, nowe tłoczki i reperaturki. Sworznie górne sprawdzone i są ok... chciałem wymienić łączniki ale mam poliuretany więc zostają... przód pewnie złożę w przyszłym tygodniu, do tego dojdzie tył.. tarcze+klocki+reperaturki z tłoczkami.. mam nadzieje że to będzie jedna z przyczyn... jeśli nie, wymienię też lewy zew. przegub... Zastanawiają mnie też profile, które są nalewkami i jakość opony na co dzień do jazdy jest słaba...zimą zakupie "cywilną oponę" a semi-sliki będą zakładane tylko na zawodach. ![]() Może, ktoś ma jakąś sugestie co można jeszcze sprawdzić ? przyczyna.. po ostatnich zawodach cos mi "strzeliło" w zawiasie przy ostrzejszym/szybszym skręcie w prawo.. podejrzewałem przegub ale po dojechaniu na stacje napompowaniu opon do 2,4 bara SPOKÓJ ! ... ostatni wypad za miasto... 150km zrobione i ze trzy razy podobna sytuacja, odczuwalne stuki w kierownicy.. przy hamowaniu też zaczyna drżeć wiec stawiam na heble ale skąd te inne objawy ?... hmmm :confused: -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Nie lawiej i taniej podjechac do mechanika i zdiagnozowac auto?Niz wymieniac pol samochodu na darmo?Po co wymieniasz tarcze skoro nawet nie sprawdziles czy sa krzywe?Pamietaj ze jak masz za duzo hajsu to chetnie mozesz przelac na moje konto (:
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 26 May 2014 ![]() |
mechanicy? mechanicy w większości to są paprace którzy nawet ścian prosto by nie postawili. W jakim ty świecie żyjesz? Do dłubniętego samochodu mechanik haaa
![]() -------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
mechanicy? mechanicy w większości to są paprace którzy nawet ścian prosto by nie postawili. W jakim ty świecie żyjesz? Do dłubniętego samochodu mechanik haaa ![]() To podjedź do jakiegoś normalnego warsztatu, a nie do Cytryna i Gumiaka. Tylko, że dobry mechanik ceni się nieco wyżej, niż partacz. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
I nadal może być partaczem...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
I nadal może być partaczem... Jasne, ale doskonale wiesz, że wyjątki się zdarzają. Natomiast generalizowanie, że wszyscy mechanicy to partacze, raczej pokazuje, że zawsze ktoś latał do tych najtańszych i robił na czarno bez rachunku. No to czego się spodziewać... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
części "zakupiłem" u siebie w sklepie więc to nie znaczy że wszystko wymienię.
Jak już wspomniałem pracuje w branży motoryzacyjnej i mam na co dzień do czynienia z mechanikami...tfuuu z wymieniaczami , bo obraziłbym mechaników/tjunerów ![]() ![]() dlatego nie mam za dużo kasy, tej nigdy za dużo... i robię to sam, wiem co mam wymienione, na jakich gratach i co jak zostało zrobione i jak się do tego przyłożyłem ![]() sprawdziłem już sworznie góra dół = zdrowe , końcówka + drążek = zdrowe , sprężyna = cała , heble były do wymiany bo przy hamowaniu biło i jak się okazało tłoczki pracowały dość ciężko .. a po rozebraniu wczoraj tyłu... dramat. Cieszę się że tam zajrzałem więc z tym będę miał już spokój. Jeśli usterka dalej będzie występowała pojadę na stacje diagnostyczną.. może tam mnie ktoś nakieruje.. albo po ostatnim evencie zajmę się półosiami/przegubami... i tak chciałem zbudować sobie drugi komplet półosi z przegubami ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
WCZEŚNIEJ
kolejne "puzzle" .... - tylne zaciski odświeżone i pomalowane + nowe tłoczki i gumki - nowe tarcze i klocki czekają na założenie - okazało się że jedno łożysko strasznie huczy... a drugie hmmm lekko szumiało... a że z tyłu nie wymienisz łożysk zakupiłem całe piasty... ![]() przód złożony... sprawdzone sworznie, sprężyna w zawiesia cała, końcówka kierownicza i sam drążek też są w porządku... ciekawe czy jak wyjadę to ... to "coś" co było, ustanie/zniknie... trzeba być dobrej myśli AUTO ZŁOŻONE.... mam nadzieję że po wyjechaniu okażę się ze wszelkie drgania i dolegliwości zniknęły ![]() Roboty trochę było...mianowicie: - Tarcze przód nawiercane nacinane speedMaxy + klocki TRW - Tarcze tył Delphi + klocki Delphi - Nowe piasty koła tył SNR x2 - Nowy płyn hamulcowy - Regeneracja zacisków przód+tył / wymiana tłoczków i reperaturek ![]() a teraz mały up... JDM DAY Tczew /sobota fotki statyczne bo od początku do końca nie ruszałem auta na żadną konkurencję ![]() ![]() ![]() ![]() był to pierwszy wyjazd po garażowych wojażach... hmmm jest ZNACZNIE lepiej... kiera nie drży ale muszę przetestować przy wyższych prędkościach, a czy klepie coś przy skręcaniu.. póki co nic nie wyczułem. Nie chciałem pizdować bo tylne hamulce wypada odpowietrzyć drugi raz... pewnie zostało trochę powietrza, no i nie chciałem od razu nowych tarcz dusić z pedałem hamulca do oporu... więc jestem cichej nadziei że będzie git ![]() -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
takie ku**a jaja ... ludzie sa na tyle niepoważni że .. szkoda gadać.. kompresor już był "sprzedany" i kogoś nieźle poe****...
więc wracamy do gry.. kto pierwszy ten lepszy heheheh ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=137558 -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
wybudzenie tematu ze snu zimowego - trochę to trwało, jest o czym pisać...
zrobię to jak najkrócej potrafię zaczęło się od decyzji pozostania przy kompresorze IHI na kolejny sezon, plany sięgały 1.5 Bara i złamania granicy 400 koni mechanicznych. Grudzień to wymiana pompy hamulcowej <stara pompa ciekła i wymiana uszczelniaczy nie pomogła>, wpadło też większe serwo z CRV. Styczeń, oddanie silnika do tulejowania. Został rozebrany i dostarczony na tulejowanie w Gdańsku (tuleje Mahle z Krotoszyna). Po odbiorze w Lutym złożeniem do kupy zajął się Przemek ( Przema72 ) ! międzyczasie przy aucie zostało zrobione: na nowo obite sprzęgło odmalowana pokrywa zaworów short shifter (replika k-tuned) lekki zamach - Przema wyciągnął mi 2 lata temu, największe jaja że nic o tym nie wiedziałem stary wydech 2.5 cala ustąpił miejsca nowemu, 3 calowemu na jednym (końcowym) przelotowym tłumiku od Hamera przegroda miski olejowej, nowe uszczelki oem, śruby głowicy arp, ![]() ![]() ![]() ![]() W marcu dostałem już złożony silnik i można było zająć się montażem. Silnik został oczyszczony i pomalowany VHT ![]() ![]() Podczas docierania jednostki w prymaprylis pękły mi rolki prowadzące pasek od kompresora (plastykowe) .. reakcja szefa na telefon że nie dojadę do pracy BEZCENNA, myślał że to żart i się rozłączył. Laweta i zjazd do garażu ... do firmy dojechałem 2 godziny spóźniony ![]() ![]() Docieranie trwało dalej. w Sumie już chyba bez większych przeszkód albo nie pamiętam. Docieranie dobiegało końca więc obrałem kierunek Przema72. Auto zostało zostawione tam na kuracje wzmacniająca... niestety ! lipa, wyszło że kompresor nie nadmucha 1.5 bara ![]() Szybka kombinacja CO TERAZ ? może inny kompresor ? może turbo ? a może zostanie jak jest ? hmmm auto tak czy siak musiałem odebrać od Przemka bo czekał mnie ślub, a nie wyobrażałem sobie jazdy innym wozem jak civic :cool: na chłodno, międzyczasie zapadła decyzja o wpakowaniu Turbo... tak więc kultowy projekt jakim było wpakowanie kompresora IHI z c32 AMG dobiegł końca... fajnie było mieć coś czego nikt inny nie miał ale .. trzeba iść do przodu jeśli są jeszcze takie możliwości ![]() ![]() ![]() ![]() Przemek przerobił dostarczony kolektor wydechowy pod flansze z B-serii, poprawki WG, DP, scremera i wsio zawisło na silniku ![]() ![]() ![]() Finalnie strojenie skończyło się na 1.4 bara. Dziś Przema odwiedził hamownie... niestety... nie ma pełnego wyniku. Auto ślizgało się na rolkach i nie zostało shamowane. Jedyny słuszny wykres (dokręcone do <7 tys) to 401,8 HP i 406,5NM. Minimalna granica jaką zakładałem została przebita. Mocy pewnie jest trochę więcej. Górną granice jaką przyjąłem za BAARDZO ZADAWALAJĄCĄ to 420 koni i tyle też pewnie jest ![]() Mega się jaram na odległość, auto odbieram w sobotę i jadę bezpośrednio na Ułęż - II rundę King Of Poland. Pierwszą odpuściłem z racji niezłożonego auta ... ![]() Chciałbym podziękować Pawłowi (Młody) za rozebranie silnika, dostarczenie do szlifierni całe prowadzenie sprawy ! Przemkowi (Pasibrzuch ![]() Paluchowi za ogarnięcie pokrywy zaworów oraz drobne prace spawalnicze Bartowi za pomoc przy wyciąganiu i wsadzaniu silnika, a także za całą pomoc w garażu ! Michałowi za pomoc przy kablotece i nie tylko ! Boćkowi za fanty "hamulcowe"! Benemu za zestaw turbo ! Przemkowi(Przema72) za złożenie silnika, strojenie i CAŁĄ OPIEKĘ nad projektem ! Mojej <już> żonie że wytrzymywała cała tą sytuację, mimo przygotowani do ślubu znosiła moje wizyty w garażu i wyjazdy ! oraz innym osobom, które miały swój większy lub mniejszy wkład w projekt ! BARDZO DZIĘKUJĘ ! obecna specyfikacja: Model: -Civic EG6 1993 rok Silnik: - B16A zatulejowany i zakołkowany - wymieniony rozrząd ( 2017 rok ) - wtryski 750 denso - walbro 255 - wałek wydechowy C6 - reg. kółka rozrządu blox - śruby głowicy ARP - uszczelka głowicy OEM - pierścienie npr - panewki acl race - uszczelniacze supertech - uszczelka miski oem - korby eagle+śruby ARP - tłoki wiseco - nowe kasowniki vtec'a - chłodnica oleju 11 rzędów - zalane 5w50VR1 valvoline Układ Dolotowy: - turbo holset hy35 - stożek simota - blowoff gredy - ssący replika skuk2 - intercooler fmic 230mm Układ wydechowy: - przelot 3 cale + tłumik Mar-tech Oem look - kol. wydechowy baran - downpipe 3 cale - WG Turbosmart i screamer pipe Elektronika: - strojenie Przema72 (supercharger.pl) x milion - Ecu master - wywalony aparat zapłonowy - fajkocewki - elektryczna pompa wspomagania /opel Układ Napędowy: - skrzynia s9b z LSD - lekki zamach by Otoczak - shortshifter replika k-tuned - sprzęgło spiekowe 3 łopatkowe+wzmocniony docisk Zawieszenie: - gumy Energy Suspension - gwint z regulacją twardości KONI 1150 - Advan replika 16" Układ Hamulcowy: - klocki P+T - TRW - przód tarcze SpeedMax nacinane&nawiercane - przewody w metalowym oplocie - wymienione serwo na większe <CRV> Car Audio: - Mało ważne/coś tam gra Moc: - 400+ -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Robota zrobiona duża, ale przebieg tych kresek jest na prawdę mocno....dyskusyjny
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 18 June 2013 Skąd: Tczew ![]() |
Robota zrobiona duża, ale przebieg tych kresek jest na prawdę mocno....dyskusyjny ![]() dlaczego dyskusyjny ? ja to się zastanawiam jaka będzie różnica w przeskoku między kompresorem a turbo, reakcja na gaz wiem że będzie inna, na boost będzie trzeba poczekać ale ciekawość co i jak.. góra jest teraz sporo mocniejsza... no nic w sobotę się przekonam -------------------- SUPER-CHARGER.pl
SPRAWDŹ -> _https://www.facebook.com/RedTurboEG6 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 23:50 |