![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
1.9 BLT, polo, ibiza, fabia. Fajnie się to robi pod warunkiem, że cooler wjedzie; uważaj bo mają sprężarkę KKK - wypada z tego co widzę trochę gorzej niż garrett, do tego co ciekawe wszystkie BLT które robiłem miały problem z dużym przeładowaniem w serii.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
[quote name='Mis' date='Sat, 17 Mar 2018 - 17:36' post='1293027']
95% będzie katalizator z DPFem w formie jednego wkładu, nie ma opcji usunąć DPF zostawiając kata niestety. ![]() Tak dla potomnych, Miś miał racje w TDI CR 170KM CFGB jest niestety jeden wkład DPF/katalizator. Po usunięciu pojawiło się nieprzyjemne buczenie. Problem w dużej części rozwiązało dołożenie metalowego kata 200cpsi magnaflow. Docelowo pucha i tak pewnie wyleci na rzecz downpipe. -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#563
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew ![]() |
Panowie, od kiedy zrobiło się wyraźnie cieplej to po nagrzaniu silnika w moim aucie jest jakby opóźniona reakcja na gaz. W sensie, że do tej pory wciśnięcie gazu od razu bez żadnej zwłoki powodowało wyrwanie do przodu, a teraz jest tak, że wciskam gaz i jest sekunda zwłoki, taki lag i dopiero zaczyna przyspieszać i ewidentnie wolniej wstaje turbo.
Co to może być? W BMW miałem coś podobnego i wtedy problem był z elektrozaworem przy turbo, ale tutaj nie ma żadnych błędów w ECU. Mogłbym pewnie coś zlogować, ale które kanały? 3.0tdi CAPA w A4 B8. -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
![]()
Post
#566
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
pewnie seryjny IC nie daje rady. ide o zaklad ze rano albo pozno wieczorem auto idzie jak mlode ?
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew ![]() |
Rano idzie jak młode póki się nie nagrzeje, późno wieczorem ciężko powiedzieć, raczej jak jest nagrzane to też ma jakiegoś laga. Poza tym w trasie to też się dzieje. Chociaż wczoraj pojeździłem i ta opóźniona reakcja jest w sumie tylko poniżej 2k obrotów. Powyżej reaguje od razu na wciśnięcie gazu.
-------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
![]()
Post
#568
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew ![]() |
To może inaczej - gdzie w Wawie na diagnostykę? Chciałbym, żeby ktoś kto ogarnia TDIki rzucił na to okiem
![]() Do jakiegoś tunera od razu uderzać? -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
![]()
Post
#569
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
WWE-Tuning.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#570
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Panowie prośba o pomoc.
Pacjent A3 8P 2010r silnik 2.0 CR oznaczenie CFGB. Przelot ~170tyś Auto wcześniej jeździło normalnie nie wykazując żadnych oznak/problemów. Zawsze paliło od pierwszego strzała. Nagle pojawił się problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci, silnik nie chce odpalić Po odkręceniu filtra paliwa, w środku pusto/sucho. Jakby pompa nie podawała paliwa. Podczas kręcenia rozrusznikiem napięcie na pompie w baku wynosi 2V. Pod komputerem brak błędów. Jest jeszcze druga pompa paliwa przy silniku. Czy może ona mieć wpływ na pracę pompy w baku? Gdzie szukać przyczyny, czy spotkał się już ktoś z podobnym przypadkiem? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#571
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, panowie mam takie pytanie:
Chodzi o volvo s60 tam prawdopodobnie występował silnik volswagena 2,5tdi R5 o mocy 140KM. Czy ktoś może się orientuje czy w tym silniku montowanym w volvo występowały te same wtryskiwacze co w T4, czyli 0,210tki ? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#572
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Tego silnika chyba już nie wkładali do S60, tam szło volvowe D5. Silnik VW ładowali do poprzednika - S70.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Dokładnie, S60 był wyłącznie silnik Volvo, 2,4L R5.
|
|
|
![]()
Post
#574
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, dobra panowie, pomyliłem modele volvo, chodziło mi o S80.
CYTAT("tomek 1980") Witam, panowie mam takie pytanie: Chodzi o volvo s80 tam prawdopodobnie występował silnik volswagena 2,5tdi R5 o mocy 140KM. Czy ktoś może się orientuje czy w tym silniku montowanym w volvo występowały te same wtryskiwacze co w T4, czyli 0,210tki ? Chodziło mi o wtryski, nie koniecznie w jakim dokładnie modelu występował ten silnik, a o jego wtryski. Jesli ktoś się orientuje, to prosiłbym o jakieś info. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 April 2013 ![]() |
Pytanie odnośnie ekologii w dieslach, ostatnio słyszy się o nagonce i kontrolach spalin, czy właściciel aby nie wywalił filtra DPF. Z tego co czytałem norma EURO 4 weszła w 2006 roku, i każdy diesel żeby mógł ją spełniać musi posiadać filtr DPF. Więc automatycznie wiadomo, że każdy diesel po 2006 roku powinien posiadać DPF, ale co z tymi wyprodukowanymi przed 2006, niektóre też posiadały już DPFy. Po czym wiadomo czy dany model powinien mieć, czy nie powinien mieć filtra cząstek stałych. Rozchodzi się o szybkie rozeznanie, na pierwszy rzut oka (np. w przypadku kontroli policji) bez rozkodowywania VINu. Przykładowo model który posiadam (BMW e60) z początku produkcji nie posiadały filtrów DPF, a później już tak.
Słyszałem o różnych wartościach na tabliczce znamionowej, że jeśli w kwadracie jest liczba 0,5 to posiada DPF, a jeśli jest większa to nie posiada, ktoś może to potwierdzić/rozwinąć? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#576
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 16 October 2017 Skąd: Wwa ![]() |
To zależy nie tylko od rocznika ale też od rynku, na którym sprzedawano dany model. Np niektóre modele Volvo między 2006 a 2009 rokiem produkowane na Polskę mogą nie mieć DPFa fabrycznie.
-------------------- Volvo 745
Volvo C30 |
|
|
![]()
Post
#577
|
|
User Dołączył: Sun, 20 November 2005 ![]() |
Cześć, mam taki problem z ducato 3.0 160 koni, 08' wskaźnik range pokazuje mi cały czas 3000 km zasięgu mimo rezerwy. Spalanie chwilowe raz pokazuje, a raz nie, średnie liczy w miarę dobrze. Z czego to może wynikać? Ma też tak, że na 5 i 6 biegu wskazówka od obrotów podczas przyspieszania "skacze" nie idzie liniowo jak normalnie. Nie działa też zamykanie drzwi. Komputer pokazuje błędy przekaźnika.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
BMW E60 535d , skrzynia biegów 6hp26 czy jest mozliwośc założenia skrzyni z e90 335d 6hp28 sterowanie skrzynia tak samo tylko czy będzie pasować i czy duzo przerobki będzie? Wie ktoś moze?
|
|
|
![]()
Post
#579
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
BMW E60 535d , skrzynia biegów 6hp26 czy jest mozliwośc założenia skrzyni z e90 335d 6hp28 sterowanie skrzynia tak samo tylko czy będzie pasować i czy duzo przerobki będzie? Wie ktoś moze? Przerobiliśmy ten temat, obecnie jeździmy E60 prelci 535d 2004r. z 6HP28 z E90. Da się, będzie tylko trochę kombinacja z softem skrzyni, żeby ruszyć z miejsca, ale da się. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Mis priv
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 03:35 |