Shoutbox 0 nowych PW 



37 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
sadam55
post Tue, 21 Oct 2014 - 11:01
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





pomyślałem sobie, żeby założyć taki temat na wzór: motoryzacyjne pytania i odpowiedzić w dziale HP, z tym, że o temtyce stricte dieslowym.
czasem potrzeba o coś rach ciach zapytać i nie wiadomo, gdzie pisać.
jeśli są jakieś obostrzenia to oczywiście temat out.

Ja zaczne pytaniem: czy zmieniając kolektor z ATD na ASZ trzeba robić korekte softu, i czy taki kolektor pasuje P&P


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Oct 2014 - 11:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
norbivr6
post Tue, 21 Oct 2014 - 12:44
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





nie trzeba, pasuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Tue, 28 Oct 2014 - 21:53
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





od kogo najlepiej kupić głowice do PD po regeneracji?
bo nie wiem, czy moja sie do czegoś nadaję, wolałbym kupić już zrobioną, kompletną


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Wed, 29 Oct 2014 - 10:30
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





mam do sprzedania głowicę po remoncie jak coś, bo do siebie włożyłem świeży słupek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maikel
post Fri, 28 Nov 2014 - 00:19
Post #5


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Rzeszów





Moje pytanie dotyczy IC w seryjnym silniku 1.9 TDi 131 KM ASZ. Ile taki seryjny ICek wytrzyma przyrostu mocy? 200 KM zniesie?


--------------------
'99 APY Audi S3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Fri, 28 Nov 2014 - 00:26
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Zniesie ale temp. w dolocie będą srogie (ponad 100st. przy kacie). Testowane i raczej nie polecam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Fri, 28 Nov 2014 - 07:18
Post #7


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





Tak 200Km zniesie ale przez 10-15 sekund potem osiągnie 80stopni i zostanie ścięte doładowanie i moc.
Wszystko zależy jeszcze o jakie auto pytasz ale np. w Ibizie to ten IC ledwo daje radę po programie.
Przy temperaturze zewnętrznej 20 stopni jak przeciągniesz auto od 2 do 4 tyś obr na 4 biegu to już potrafi osiągnąć 80 stopni w dolocie.
Według mnie w takim aucie pierwsza zmiana mechaniczna jaka powinna być wykonana to właśnie wymiana intercoolera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboPsyche
post Fri, 28 Nov 2014 - 09:51
Post #8


User
Dołączył: Wed, 10 November 2010
Skąd: Slask





Tak jak kolega pisze Icki w nich po prostu puchna jak sie troche polata i moc jest ograniczana, wiekszy icek i rozluznienie troche wydechu to podstawa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maikel
post Fri, 28 Nov 2014 - 12:04
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Rzeszów





Tak, dokładnie chodziło mi o Ibizę 6L. W takim razie jeszcze przed programem zainwestuję w odpowiedni IC. Czy taki się nada? Mój target to jakies 220-240 KM finalnie.
http://fmic.pl/zestawy-dedykowane/965-bmw-e46-diesel.html
Jeśli ten z linku powyżej się nie nada, w takim razie jaki możecie mi polecić?


--------------------
'99 APY Audi S3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Fri, 28 Nov 2014 - 13:18
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





A czemu nie taki z Cupry? Z tego co kojarzę, to sporo mocniejsze auta jeżdżą z takim fmic'em i dają radę smile.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI
'05 Renault Megane RS 225
Sprzedam części do BMW e46, Clio 2 Sport, Megane RS 225, silnik F7R 710 i skrzynię JC5 053
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maikel
post Fri, 28 Nov 2014 - 17:23
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Rzeszów





matteusz - może być i z Cupry, pod warunkiem, że da radę. :-)


--------------------
'99 APY Audi S3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Fri, 28 Nov 2014 - 21:21
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





ten z fmic.pl to nie wiadomo o co chodzi... piszą ze zestaw do montażu a nie zdjęć a nie schematów. Dodali zdjęcia rdzenia. A jak wygląda orurowanie i jak to wszystko wygląda po montażu nie wiadomo ...
z cupry d rady tylko lubi się doszczelnić. Używany okolicy 700zl + rury jak się popsuje to cala inwestycja...
robię gotowe zestawy do ibizy 6L asz, atd, axr
mnie więcej tak wygląda http://www.klubseatibiza.pl/forum/tuning-m...t24727-680.html


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Fri, 28 Nov 2014 - 22:18
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





cuprowski zestaw jest wg mnie mało wydajny na dłuższą mete.jednak dobry custom lepszy


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sat, 06 Dec 2014 - 18:58
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





czy wytarty wałek, lub szklanki wymagajace wymiany moga być odpowiedzialne za słabszą kompresje?
w końcu znajomy przyniósł manometr do diesla, i zadzwonił z informacją, że silnik ma słabą kompresje i, że musi trochę "napompować", żeby załapał.poza tym zdjął dekiel i mówi, że wałek już powoli kwadratowy sie zrobił a szklanki praktycznie są na już do wymiany.
nie wiem co robić, czy wystarczy świerzy wałek + reszta rzeczy i bedzie po problemie, czy musze poszukać drugiej główki?
auto ma tylko problemy z rozruchem na zimno.na ciepłym wszystko działa jak trzeba, nie pali oleju, płynu nie ubywa i nie brudzi sie, cały osprzęt sprawny, paliwo sie nie cofa


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel69
post Sat, 06 Dec 2014 - 19:47
Post #15


User
Dołączył: Wed, 21 September 2011
Skąd: Nałęczów





Ja na początek bym wymienił oringi i śruby na pompkach, koszt niewielki a być może pomoże. U mnie był taki objaw na zimnym silniku jak by nie było paliwa.


--------------------
MKV GTI EDITION 30_Powered by R-Performance (335KM_465NM)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sat, 06 Dec 2014 - 19:57
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





to już zrobione wink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roro72
post Sun, 07 Dec 2014 - 12:27
Post #17


Rookie
Dołączył: Wed, 24 December 2008
Skąd: francja





Witam
Motor BKD z audi A3 quattro z 2006r. Czy zamiast pompowtryskow z koncowka B mozna zastosowac pompki z koncowka G lub G+ bez korekty softu ktora by nastapila za jakis czas? Na pokladzie jest juz gtb vk, wydech itp( 246km i 465nm)


--------------------
Do niedawna: niuuniek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maikel
post Mon, 08 Dec 2014 - 21:49
Post #18


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Rzeszów





Panowie,


pacjent: E46 sedan 330d, wariant 184 KM. Ile można bezpiecznie uzyskać TYLKO programem? Ew. później w rachubę wchodziłby FMIC, może jakieś inne turbo, wydech, ale na razie interesują mnie przyrosty po samym programie.

Dzięki i pozdrawiam!


--------------------
'99 APY Audi S3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Tue, 09 Dec 2014 - 08:42
Post #19


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Ok 215-230KM i ok 480-530nm w zależności od sprawności ukadu paliwowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Tue, 09 Dec 2014 - 13:30
Post #20


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





CYTAT(roro72 @ Sun, 07 Dec 2014 - 12:27) *
Witam
Motor BKD z audi A3 quattro z 2006r. Czy zamiast pompowtryskow z koncowka B mozna zastosowac pompki z koncowka G lub G+ bez korekty softu ktora by nastapila za jakis czas? Na pokladzie jest juz gtb vk, wydech itp( 246km i 465nm)

B i G są zamienne więc korekta nie jest potrzebna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

37 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 19 June 2019 - 07:07