Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Heniek22
post Tue, 02 Aug 2016 - 09:37
Post #361


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 January 2016





Witam Ibiza cupra 160hp 1,9 ori
takie dwa logi czy pompki jeszcze w miare ?można jechac na chip ?
jeden pod obciążeniem jeden jałowy
http://vaglog.pl/log_272630.html
http://vaglog.pl/log_272631.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 02 Aug 2016 - 09:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maikel
post Mon, 22 Aug 2016 - 09:54
Post #362


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Rzeszów





Cześć,

Astra H GTC 1.9 CDTI 150 vs. Ibiza Cupra 1.9TDi 160 - co będzie lepszym wyborem. Głównie miasto, rzadziej trasa. Na pewno chce zrobić chip a czy dalej będę powiększał moc - nie wiem, ale zakładam taką możliwość.
Chodzi mi ogólnie o jakość wykonania, właściwości jezdne, trwałość itp.

Dzieki za odpowiedzi


--------------------
'99 APY Audi S3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 22 Aug 2016 - 10:43
Post #363


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Heniek22 @ Tue, 02 Aug 2016 - 09:37) *
Witam Ibiza cupra 160hp 1,9 ori
takie dwa logi czy pompki jeszcze w miare ?można jechac na chip ?
jeden pod obciążeniem jeden jałowy
http://vaglog.pl/log_272630.html
http://vaglog.pl/log_272631.html

Dobre, można.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 22 Aug 2016 - 22:01
Post #364


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam,
CYTAT("Maikel")
Cześć,

Astra H GTC 1.9 CDTI 150 vs. Ibiza Cupra 1.9TDi 160 - co będzie lepszym wyborem. Głównie miasto, rzadziej trasa. Na pewno chce zrobić chip a czy dalej będę powiększał moc - nie wiem, ale zakładam taką możliwość.
Chodzi mi ogólnie o jakość wykonania, właściwości jezdne, trwałość itp.

Dzieki za odpowiedzi

Witam, jeśli chodzi o wytrzymałość i robien9ie dużych mocy, to na pewno ibiza.
Jednak niech jeszcze wypowiedzą się bardziej obeznani w temacie.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinos23
post Mon, 03 Oct 2016 - 13:54
Post #365


Rookie
Dołączył: Mon, 03 October 2016





Mam problem z słabym dołem tak do 2500 tysiąca obrotów turbo słabo wstaje, czym może być to spowodowane? Pacjent Seat ibiza 6L 1.9 TDI ASZ, dolot z fmic BPX cupra , turbina hybryda ARL, bez katalizatora + program. Wcześniej tego nie było, turbina świeża ( 5 tyś km), geometria działa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 03 Oct 2016 - 15:40
Post #366


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Sam sobie odpowiedziałeś - hybryda, jej wirniki, jej spasowanie i ustawienie geometrii.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin92
post Mon, 03 Oct 2016 - 17:14
Post #367


User
Dołączył: Thu, 26 November 2015





CYTAT(marcinos23 @ Mon, 03 Oct 2016 - 13:54) *
Mam problem z słabym dołem tak do 2500 tysiąca obrotów turbo słabo wstaje, czym może być to spowodowane? Pacjent Seat ibiza 6L 1.9 TDI ASZ, dolot z fmic BPX cupra , turbina hybryda ARL, bez katalizatora + program. Wcześniej tego nie było, turbina świeża ( 5 tyś km), geometria działa.

skróć pół obrotu ciegno gruszki i zobacz czy jest poprawa u mnie było identycznie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinos23
post Mon, 03 Oct 2016 - 17:56
Post #368


Rookie
Dołączył: Mon, 03 October 2016





CYTAT(Marcin92 @ Mon, 03 Oct 2016 - 17:14) *
skróć pół obrotu ciegno gruszki i zobacz czy jest poprawa u mnie było identycznie

Dzięki, spróbuję i dam znać jaki efekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krempy
post Mon, 03 Oct 2016 - 19:55
Post #369


Rookie
Dołączył: Thu, 02 January 2014





Cześć, od dłuższego czasu borykam się z problemem późnego wstawania turbo 2200-2800obr/min w zależności od biegu. Turbo było regenerowane 5 razy w ciągu roku w dwóch różnych zakładach
Wymieniono:
pompę paliwa
wałek rozrządu (krzywki były wybrakowane o 1-1.5mm w miejscu nacisku)
pompowtryski
komplet filtrów
Przy podlaniu paliwem i sterowaniu po MAPie auto zaczyna jeździć, jednak mandat za nadmierne dymienie to żadna frajda

Ewidentnie gdy jest paliwo to auto jedzie, jednak gdy nie ma dymienia to nie jedzie, silnik nie generuje spalin
Podpowiedzcie coś bo wysiadam...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 03 Oct 2016 - 21:50
Post #370


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





A zapnij gruche na bezpośrednio do podcisnienia jak nie wstanie wcześniej to nieszczelnosc / egr / przewezenia w dolocie od nagaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krempy
post Mon, 03 Oct 2016 - 22:01
Post #371


Rookie
Dołączył: Thu, 02 January 2014





no właśnie...
Nieszczelności nie ma, EGR nigdy nie było, komputerowo wyłączony, dolot czyściutki do samej głowicy. Kompresja przed wymianą wałka powyżej 31bar na każdym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 03 Oct 2016 - 22:36
Post #372


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, sam zaworek N75, chodź może w tym przypadku, to coś:
http://allegro.pl/sterownik-podcisnienia-6...5078381257.html
Najlepiej sprawdzić vacumetrem, jakie podciśnienie wychodzi z vacu pompy, a jakie dochodzi do samej turbiny. W przypadku zwykłego zaworka n75, to dość częsta przypadłość, właśnie awaria samego n75.
Może trzeba przyjrzeć się bliżej samemu sterownikowi podciśnienia lub samym wężykom.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 04 Oct 2016 - 08:02
Post #373


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





no to zapnij gruche na krótko i sprawdz a jak nie to zostają fazy rozrządu ale nie na znaki tylko trzeba dokładnie sprawdzić może być że kliny na kołach się pocieły
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł#G
post Tue, 04 Oct 2016 - 18:34
Post #374


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





Corsa C 1.3 CDTI (Z13DT 51kw) 2003 - przy przyspieszaniu kopci zbyt mocno... Nie jest to olej z turbo, tylko źle spalone paliwo. Na mój gust z winy wtryskiwaczy, ale to jeszcze będzie do sprawdzenia itp.
Zawczasu chciałbym wiedzieć jakie perspektywy są z tym układem CR. Wtryskiwacze da się skutecznie naprawiać (najlepiej pomorskie, kujawsko-pomorskie) czy szukać tylko nowych?
Generalnie auto z niedużym przebiegiem, po wymianie panewek pierścieni półtora roku temu, ale właścicielka przywiązana....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Tue, 04 Oct 2016 - 19:35
Post #375


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, wtryskiwacze CR da się regenerować, często oddajemy na taki zabieg.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 04 Oct 2016 - 19:48
Post #376


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Może to być nawet nieszczelny układ dolotowy. Zacząłbym od porządnej diagnostyki z logowaniem, sprawdzeniem korekcji wtrysków, próby przelewowej.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lemur
post Fri, 07 Oct 2016 - 08:42
Post #377


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 August 2003
Skąd: Klucze





6 tyś kilometrów i 3 turbina. W dwóch ukręcony wirnik , natomiast druga pękła na pół(wyglądała jakby ją rozerwało)bez żadnych wcześniejszych oznak. Brak dymienia,brak świstu , turbiny rozbierane do czyszczenia geometrii przed założeniem nic niepokojącego nie było widać. Ciśnienie oleju sprawdzane-książkowe.
Drożność rurek doprowadzających olej ok. Afn+216+turbo z awx. I program, ale turbina ładowało niewiele więcej niż seria.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł#G
post Fri, 07 Oct 2016 - 09:32
Post #378


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





CYTAT(Mis @ Tue, 04 Oct 2016 - 19:48) *
Może to być nawet nieszczelny układ dolotowy. Zacząłbym od porządnej diagnostyki z logowaniem, sprawdzeniem korekcji wtrysków, próby przelewowej.


Na razie dolot przejrzałem itp. O diagnostykę juz kiedyś pytałem gdzie znajdę porządnego diagnostyka od 1.3jtd, ale nie skutecznie. Jeszcze przepływomierz itp do zweryfikowania, ale w moim przekonaniu to na 80% wtryskiwacze (ciśnienie na szynie sprewdzając smiesznym interfejsem niby komputer widzi w normie)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 07 Oct 2016 - 10:01
Post #379


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





We własnym zakresie to zrób próbę przelewową jeszcze, zawsze coś się dowiesz, a nic to nie kosztuje. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romanzlasu
post Fri, 07 Oct 2016 - 14:47
Post #380


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





hehe troszke współczuje wyjmowania wtrysków z 1.3 z 2003 jak nie wiadomo kiedy były wcześniej wyciągane, ale podstawa to próba przelewowa i zobaczyć korekty ale najlepiej sprawdzic na stole
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 12:59