![]() ![]() |
Tue, 02 Aug 2016 - 09:37
Post
#361
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 |
Witam Ibiza cupra 160hp 1,9 ori
takie dwa logi czy pompki jeszcze w miare ?można jechac na chip ? jeden pod obciążeniem jeden jałowy http://vaglog.pl/log_272630.html http://vaglog.pl/log_272631.html |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 02 Aug 2016 - 09:37
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 22 Aug 2016 - 09:54
Post
#362
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Rzeszów |
Cześć,
Astra H GTC 1.9 CDTI 150 vs. Ibiza Cupra 1.9TDi 160 - co będzie lepszym wyborem. Głównie miasto, rzadziej trasa. Na pewno chce zrobić chip a czy dalej będę powiększał moc - nie wiem, ale zakładam taką możliwość. Chodzi mi ogólnie o jakość wykonania, właściwości jezdne, trwałość itp. Dzieki za odpowiedzi -------------------- '99 APY Audi S3
|
|
|
|
Mon, 22 Aug 2016 - 10:43
Post
#363
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Witam Ibiza cupra 160hp 1,9 ori takie dwa logi czy pompki jeszcze w miare ?można jechac na chip ? jeden pod obciążeniem jeden jałowy http://vaglog.pl/log_272630.html http://vaglog.pl/log_272631.html Dobre, można. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
|
Mon, 22 Aug 2016 - 22:01
Post
#364
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam,
CYTAT("Maikel") Cześć, Astra H GTC 1.9 CDTI 150 vs. Ibiza Cupra 1.9TDi 160 - co będzie lepszym wyborem. Głównie miasto, rzadziej trasa. Na pewno chce zrobić chip a czy dalej będę powiększał moc - nie wiem, ale zakładam taką możliwość. Chodzi mi ogólnie o jakość wykonania, właściwości jezdne, trwałość itp. Dzieki za odpowiedzi Witam, jeśli chodzi o wytrzymałość i robien9ie dużych mocy, to na pewno ibiza. Jednak niech jeszcze wypowiedzą się bardziej obeznani w temacie. Pozdrawiam. |
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 13:54
Post
#365
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 October 2016 |
Mam problem z słabym dołem tak do 2500 tysiąca obrotów turbo słabo wstaje, czym może być to spowodowane? Pacjent Seat ibiza 6L 1.9 TDI ASZ, dolot z fmic BPX cupra , turbina hybryda ARL, bez katalizatora + program. Wcześniej tego nie było, turbina świeża ( 5 tyś km), geometria działa.
|
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 15:40
Post
#366
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Sam sobie odpowiedziałeś - hybryda, jej wirniki, jej spasowanie i ustawienie geometrii.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 17:14
Post
#367
|
|
|
User Dołączył: Thu, 26 November 2015 |
Mam problem z słabym dołem tak do 2500 tysiąca obrotów turbo słabo wstaje, czym może być to spowodowane? Pacjent Seat ibiza 6L 1.9 TDI ASZ, dolot z fmic BPX cupra , turbina hybryda ARL, bez katalizatora + program. Wcześniej tego nie było, turbina świeża ( 5 tyś km), geometria działa. skróć pół obrotu ciegno gruszki i zobacz czy jest poprawa u mnie było identycznie |
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 17:56
Post
#368
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 October 2016 |
|
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 19:55
Post
#369
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 January 2014 |
Cześć, od dłuższego czasu borykam się z problemem późnego wstawania turbo 2200-2800obr/min w zależności od biegu. Turbo było regenerowane 5 razy w ciągu roku w dwóch różnych zakładach
Wymieniono: pompę paliwa wałek rozrządu (krzywki były wybrakowane o 1-1.5mm w miejscu nacisku) pompowtryski komplet filtrów Przy podlaniu paliwem i sterowaniu po MAPie auto zaczyna jeździć, jednak mandat za nadmierne dymienie to żadna frajda Ewidentnie gdy jest paliwo to auto jedzie, jednak gdy nie ma dymienia to nie jedzie, silnik nie generuje spalin Podpowiedzcie coś bo wysiadam... |
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 21:50
Post
#370
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno |
A zapnij gruche na bezpośrednio do podcisnienia jak nie wstanie wcześniej to nieszczelnosc / egr / przewezenia w dolocie od nagaru
|
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 22:01
Post
#371
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 January 2014 |
no właśnie...
Nieszczelności nie ma, EGR nigdy nie było, komputerowo wyłączony, dolot czyściutki do samej głowicy. Kompresja przed wymianą wałka powyżej 31bar na każdym |
|
|
|
Mon, 03 Oct 2016 - 22:36
Post
#372
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, sam zaworek N75, chodź może w tym przypadku, to coś:
http://allegro.pl/sterownik-podcisnienia-6...5078381257.html Najlepiej sprawdzić vacumetrem, jakie podciśnienie wychodzi z vacu pompy, a jakie dochodzi do samej turbiny. W przypadku zwykłego zaworka n75, to dość częsta przypadłość, właśnie awaria samego n75. Może trzeba przyjrzeć się bliżej samemu sterownikowi podciśnienia lub samym wężykom. Pozdrawiam. |
|
|
|
Tue, 04 Oct 2016 - 08:02
Post
#373
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno |
no to zapnij gruche na krótko i sprawdz a jak nie to zostają fazy rozrządu ale nie na znaki tylko trzeba dokładnie sprawdzić może być że kliny na kołach się pocieły
|
|
|
|
Tue, 04 Oct 2016 - 18:34
Post
#374
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz |
Corsa C 1.3 CDTI (Z13DT 51kw) 2003 - przy przyspieszaniu kopci zbyt mocno... Nie jest to olej z turbo, tylko źle spalone paliwo. Na mój gust z winy wtryskiwaczy, ale to jeszcze będzie do sprawdzenia itp.
Zawczasu chciałbym wiedzieć jakie perspektywy są z tym układem CR. Wtryskiwacze da się skutecznie naprawiać (najlepiej pomorskie, kujawsko-pomorskie) czy szukać tylko nowych? Generalnie auto z niedużym przebiegiem, po wymianie panewek pierścieni półtora roku temu, ale właścicielka przywiązana.... |
|
|
|
Tue, 04 Oct 2016 - 19:35
Post
#375
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, wtryskiwacze CR da się regenerować, często oddajemy na taki zabieg.
Pozdrawiam. |
|
|
|
Tue, 04 Oct 2016 - 19:48
Post
#376
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Może to być nawet nieszczelny układ dolotowy. Zacząłbym od porządnej diagnostyki z logowaniem, sprawdzeniem korekcji wtrysków, próby przelewowej.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
|
Fri, 07 Oct 2016 - 08:42
Post
#377
|
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze |
6 tyś kilometrów i 3 turbina. W dwóch ukręcony wirnik , natomiast druga pękła na pół(wyglądała jakby ją rozerwało)bez żadnych wcześniejszych oznak. Brak dymienia,brak świstu , turbiny rozbierane do czyszczenia geometrii przed założeniem nic niepokojącego nie było widać. Ciśnienie oleju sprawdzane-książkowe.
Drożność rurek doprowadzających olej ok. Afn+216+turbo z awx. I program, ale turbina ładowało niewiele więcej niż seria. |
|
|
|
Fri, 07 Oct 2016 - 09:32
Post
#378
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz |
Może to być nawet nieszczelny układ dolotowy. Zacząłbym od porządnej diagnostyki z logowaniem, sprawdzeniem korekcji wtrysków, próby przelewowej. Na razie dolot przejrzałem itp. O diagnostykę juz kiedyś pytałem gdzie znajdę porządnego diagnostyka od 1.3jtd, ale nie skutecznie. Jeszcze przepływomierz itp do zweryfikowania, ale w moim przekonaniu to na 80% wtryskiwacze (ciśnienie na szynie sprewdzając smiesznym interfejsem niby komputer widzi w normie) |
|
|
|
Fri, 07 Oct 2016 - 10:01
Post
#379
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
We własnym zakresie to zrób próbę przelewową jeszcze, zawsze coś się dowiesz, a nic to nie kosztuje.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
|
Fri, 07 Oct 2016 - 14:47
Post
#380
|
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 |
hehe troszke współczuje wyjmowania wtrysków z 1.3 z 2003 jak nie wiadomo kiedy były wcześniej wyciągane, ale podstawa to próba przelewowa i zobaczyć korekty ale najlepiej sprawdzic na stole
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 10:38 |