![]() ![]() |
Thu, 16 Jun 2016 - 06:16
Post
#341
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz |
A jak wygląda podbieranie turbosprężarek z 2.0TDI ? Gdzieś czytałem, że i takie można podstawić z aut gdzie były silniki poprzecznie, tylko nie wiem jak z problemowością montażu.
//na szybko po zdjęciach z aukcji wygląda, że "gruszka" ma elektrykę, chyba że były i bez. |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 16 Jun 2016 - 06:16
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 17 Jun 2016 - 19:49
Post
#342
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam,
CYTAT("Paweł#G") A jak wygląda podbieranie turbosprężarek z 2.0TDI ? Gdzieś czytałem, że i takie można podstawić z aut gdzie były silniki poprzecznie, tylko nie wiem jak z problemowością montażu. ja do ASV zapakowałem CAHA z audi A4b8 Q5 itp, jest świetna, starcza w 1,9na okolice 220KM, tylko, jest troszkę rzeźby żeby ją upchać, ale warto. //na szybko po zdjęciach z aukcji wygląda, że "gruszka" ma elektrykę, chyba że były i bez. W ASZ nie ma elektryki do gruszki, po prostu nic tam nie podpinasz, ponieważ turbina jest sterowana podciśnieniem. Pozdrawiam. |
|
|
|
Sun, 03 Jul 2016 - 22:52
Post
#343
|
|
|
User Dołączył: Sun, 20 November 2005 |
Cześć. Mam prośbę o analizę logów. Pacjent seryjny seat alhambra 1.9 115 km.
Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_268885.html http://vaglog.pl/log_268888.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_268883.html http://vaglog.pl/log_268884.html http://vaglog.pl/log_268886.html http://vaglog.pl/log_268890.html http://vaglog.pl/log_268891.html BS: http://vaglog.pl/log_268887.html http://vaglog.pl/log_268889.html Błędy: 17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded P1264 - 35-10 - - - Intermittent 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-10 - - - Intermittent 17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High P1540 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Wydaje mi się, że pompowtryski są do regeneracji, turbo przeładowuje. Jak wyrzuca się błąd pompki to zapala się kontrolka od absu. Ale abs też ma swój błąd (pompa do wymiany?). Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 21:01
Post
#344
|
|
|
User Dołączył: Sun, 20 November 2005 |
Podbijam
|
|
|
|
Tue, 19 Jul 2016 - 07:09
Post
#345
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno |
Koledzy mam szybkie pytanie - potrzebuję podmienić przepływomierz w 1.9 TDI ALH Bosch. Będzie pasować jakikolwiek Bosch z innego 1.9tdi czy trzeba szukać po numerach typowo?
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
|
Wed, 20 Jul 2016 - 20:58
Post
#346
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
nie, tylko te starego typu lizaki czyli z silników ALH ATD AJM AUY ASV
|
|
|
|
Wed, 20 Jul 2016 - 20:59
Post
#347
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
To i ja tutaj spróbuje, do 1.9 jednomas ze tarczą i dociskiem chce kupić, Valeo robi dedykowane zestawy pod 1.9 228 tarcze ale można też wsadzić od g60 czy vr'y ale teraz się zastanawiam czy np. te od g60 i vry więcej zniosą momentu czy będzie tak samo jak w dedykowanym zestawie
|
|
|
|
Wed, 20 Jul 2016 - 21:27
Post
#348
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra |
Ok dzieki. Dzis odebralem prawy dpf z czyszczenia ( profi firma nie jakies wiercenie itp itd) , zalozylem i dalej lipa, tryb awaryjny, kontrolka swiec i check. Wymontowalem lewego dpfa i jutro oddaje do czyszczenia. I teraz takie pytanko. Normalnie po zalozeniu nowego, czystego dpf nie trzeba przeprowadzac zadnej adaptacji czy trzeba zerowac zawartosc sadzy kompem? Vcds to ogarnie w Audi q7 4.2tdi? Moim zdaniem powinieneś zrobić ,, wymianę DPF" po tym czyszczeniu, z tego względu, że komp widzi ze i tak jest zapełniony tak jak go zdjąłeś, a to, że założyłeś nowy/wyczyszczony i tak nie ma wpływu, bo komp wie swoje |
|
|
|
Thu, 21 Jul 2016 - 08:28
Post
#349
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
Reset adaptacji albo wymianę filtra w komputerze silnika.
Z ciekawości jakiego koloru masz rury wydechowy w aucie chodzi mi o końcówki? Bo jeżeli czarne to nowy DPF posłuży na krótko |
|
|
|
Thu, 21 Jul 2016 - 13:10
Post
#350
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 |
Dpfy zostaly wyczyszczone. Przy okazji zostaly wymienione tez 3 wtryski. Po montazu dpf moj vcds nie ogarnal resetu filtra jak i kodowania wtryskow
-------------------- :)
|
|
|
|
Sun, 24 Jul 2016 - 20:25
Post
#351
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 July 2016 |
Wie ktoś może czy dlubanie 1.8tds ma jakiś sens? Ile jest w stanie wytrzymać ten silnik i od czego można dopasować części?
|
|
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 22:31
Post
#352
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 March 2012 Skąd: UK |
Posiadam Octavie z silnikiem 2.0TDI CR 140koni (cfhc)
Turbina to KKK BV40 z ovalnymi portami w kolektorze wydechowym ![]() Szukam turbiny z wersji 170 która podejdzie bez modyfikacji do mojego auta. Znalazłem KKK BV43, ale kolektor ma porty okrągłe. ![]() Jest tez pełno turbin Garrett 170koni, ale nie jestem pewien czy sterowanie jest takie samo (gruszka) |
|
|
|
Thu, 28 Jul 2016 - 10:30
Post
#353
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, zapakuj turbo, wraz z kolektorem z wersji wzdłużnej, np. CAHA.
Pozdrawiam. |
|
|
|
Thu, 28 Jul 2016 - 19:53
Post
#354
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 |
wiesz ile trza przerobić w takim aucie żeby to jakoś siedziało?
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
|
Thu, 28 Jul 2016 - 21:58
Post
#355
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 March 2012 Skąd: UK |
wiesz ile trza przerobić w takim aucie żeby to jakoś siedziało? Właśnie, zastanawiam sie co trzeba przerobić, żeby użyć BV43 z CAHA. Wiem też, że w wersji 170 koni z tym samym kolektorem który ja mam występował Garrett (np. GTC1549VZ) tylko czy gruszka będzie działać prawidłowo? |
|
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 21:30
Post
#356
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 March 2012 Skąd: UK |
posiedziałem trochę na forach.
Jeżeli chodzi o KKK BV40 i Garrett GTC1549VZ to napewno jest roznica w zasilaniu olejem. Nadal nie jestem pewien co do "gruszki" i spływu oleju Garrett ![]() KKK ![]() |
|
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 23:49
Post
#357
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, no ostatniej focie widać, ze flansza wydechu jest inna niż w CAHA.
CAHA nie ma V-BANDa. Pozdrawiam. |
|
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 09:42
Post
#358
|
|
|
User Dołączył: Sun, 31 July 2016 |
Panowie jestem szczęsliwym posiadaczem 2,5 tdi v6 akn 150km mam lekki program 170km (już 4 rok ,wczoraj mierzone trzyma moc) I teraz pytanie czy jak wrzucę wtryski z wersji 180km ake to po korekcie programu jest szansa na lepszy wynik?
|
|
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 12:53
Post
#359
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, jeśli wtryski są większe, to jest szansa na lepszy wynik i bez korekty.
Pozdrawiam. |
|
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 15:52
Post
#360
|
|
|
User Dołączył: Sun, 31 July 2016 |
Teraz doczytałem że wtryski od iveco ludzie ładują do 2,5 tdi oznaczenia dsla143p970. Sprawdzone info?
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 08:47 |