Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Paweł#G
post Thu, 16 Jun 2016 - 06:16
Post #341


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





A jak wygląda podbieranie turbosprężarek z 2.0TDI ? Gdzieś czytałem, że i takie można podstawić z aut gdzie były silniki poprzecznie, tylko nie wiem jak z problemowością montażu.
//na szybko po zdjęciach z aukcji wygląda, że "gruszka" ma elektrykę, chyba że były i bez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Jun 2016 - 06:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomek 1980
post Fri, 17 Jun 2016 - 19:49
Post #342


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam,
CYTAT("Paweł#G")
A jak wygląda podbieranie turbosprężarek z 2.0TDI ? Gdzieś czytałem, że i takie można podstawić z aut gdzie były silniki poprzecznie, tylko nie wiem jak z problemowością montażu.
//na szybko po zdjęciach z aukcji wygląda, że "gruszka" ma elektrykę, chyba że były i bez.
ja do ASV zapakowałem CAHA z audi A4b8 Q5 itp, jest świetna, starcza w 1,9na okolice 220KM, tylko, jest troszkę rzeźby żeby ją upchać, ale warto. wink.gif
W ASZ nie ma elektryki do gruszki, po prostu nic tam nie podpinasz, ponieważ turbina jest sterowana podciśnieniem.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MK
post Sun, 03 Jul 2016 - 22:52
Post #343


User
Dołączył: Sun, 20 November 2005





Cześć. Mam prośbę o analizę logów. Pacjent seryjny seat alhambra 1.9 115 km.

Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_268885.html
http://vaglog.pl/log_268888.html

Statyczne:
http://vaglog.pl/log_268883.html
http://vaglog.pl/log_268884.html
http://vaglog.pl/log_268886.html
http://vaglog.pl/log_268890.html
http://vaglog.pl/log_268891.html

BS:
http://vaglog.pl/log_268887.html
http://vaglog.pl/log_268889.html

Błędy:
17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-10 - - - Intermittent
17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded
P1267 - 35-10 - - - Intermittent
17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded
P1261 - 35-10 - - - Intermittent
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Wydaje mi się, że pompowtryski są do regeneracji, turbo przeładowuje. Jak wyrzuca się błąd pompki to zapala się kontrolka od absu. Ale abs też ma swój błąd (pompa do wymiany?).
Z góry dzięki za pomoc.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MK
post Tue, 05 Jul 2016 - 21:01
Post #344


User
Dołączył: Sun, 20 November 2005





Podbijam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Tue, 19 Jul 2016 - 07:09
Post #345


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





Koledzy mam szybkie pytanie - potrzebuję podmienić przepływomierz w 1.9 TDI ALH Bosch. Będzie pasować jakikolwiek Bosch z innego 1.9tdi czy trzeba szukać po numerach typowo?


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Wed, 20 Jul 2016 - 20:58
Post #346


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





nie, tylko te starego typu lizaki czyli z silników ALH ATD AJM AUY ASV
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Wed, 20 Jul 2016 - 20:59
Post #347


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





To i ja tutaj spróbuje, do 1.9 jednomas ze tarczą i dociskiem chce kupić, Valeo robi dedykowane zestawy pod 1.9 228 tarcze ale można też wsadzić od g60 czy vr'y ale teraz się zastanawiam czy np. te od g60 i vry więcej zniosą momentu czy będzie tak samo jak w dedykowanym zestawie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Wed, 20 Jul 2016 - 21:27
Post #348


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





CYTAT(Tarantula @ Tue, 14 Jun 2016 - 19:14) *
Ok dzieki. Dzis odebralem prawy dpf z czyszczenia ( profi firma nie jakies wiercenie itp itd) , zalozylem i dalej lipa, tryb awaryjny, kontrolka swiec i check. Wymontowalem lewego dpfa i jutro oddaje do czyszczenia. I teraz takie pytanko. Normalnie po zalozeniu nowego, czystego dpf nie trzeba przeprowadzac zadnej adaptacji czy trzeba zerowac zawartosc sadzy kompem? Vcds to ogarnie w Audi q7 4.2tdi?


Moim zdaniem powinieneś zrobić ,, wymianę DPF" po tym czyszczeniu, z tego względu, że komp widzi ze i tak jest zapełniony tak jak go zdjąłeś, a to, że założyłeś nowy/wyczyszczony i tak nie ma wpływu, bo komp wie swoje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Thu, 21 Jul 2016 - 08:28
Post #349


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Reset adaptacji albo wymianę filtra w komputerze silnika.
Z ciekawości jakiego koloru masz rury wydechowy w aucie chodzi mi o końcówki? Bo jeżeli czarne to nowy DPF posłuży na krótko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Thu, 21 Jul 2016 - 13:10
Post #350


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Dpfy zostaly wyczyszczone. Przy okazji zostaly wymienione tez 3 wtryski. Po montazu dpf moj vcds nie ogarnal resetu filtra jak i kodowania wtryskow wink.gif ale jest ODIS i on zrobil wszystko i auto lata jak szalone wink.gif pozdrawiam


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kozzy
post Sun, 24 Jul 2016 - 20:25
Post #351


Rookie
Dołączył: Thu, 21 July 2016





Wie ktoś może czy dlubanie 1.8tds ma jakiś sens? Ile jest w stanie wytrzymać ten silnik i od czego można dopasować części?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukigondi
post Wed, 27 Jul 2016 - 22:31
Post #352


Rookie
Dołączył: Sat, 31 March 2012
Skąd: UK





Posiadam Octavie z silnikiem 2.0TDI CR 140koni (cfhc)
Turbina to KKK BV40 z ovalnymi portami w kolektorze wydechowym

Szukam turbiny z wersji 170 która podejdzie bez modyfikacji do mojego auta.
Znalazłem KKK BV43, ale kolektor ma porty okrągłe.



Jest tez pełno turbin Garrett 170koni, ale nie jestem pewien czy sterowanie jest takie samo (gruszka)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 28 Jul 2016 - 10:30
Post #353


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, zapakuj turbo, wraz z kolektorem z wersji wzdłużnej, np. CAHA. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Thu, 28 Jul 2016 - 19:53
Post #354


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





wiesz ile trza przerobić w takim aucie żeby to jakoś siedziało?


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukigondi
post Thu, 28 Jul 2016 - 21:58
Post #355


Rookie
Dołączył: Sat, 31 March 2012
Skąd: UK





CYTAT(Fiodor @ Thu, 28 Jul 2016 - 19:53) *
wiesz ile trza przerobić w takim aucie żeby to jakoś siedziało?


Właśnie, zastanawiam sie co trzeba przerobić, żeby użyć BV43 z CAHA.
Wiem też, że w wersji 170 koni z tym samym kolektorem który ja mam występował Garrett (np. GTC1549VZ) tylko czy gruszka będzie działać prawidłowo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukigondi
post Fri, 29 Jul 2016 - 21:30
Post #356


Rookie
Dołączył: Sat, 31 March 2012
Skąd: UK





posiedziałem trochę na forach.


Jeżeli chodzi o KKK BV40 i Garrett GTC1549VZ to napewno jest roznica w zasilaniu olejem.
Nadal nie jestem pewien co do "gruszki" i spływu oleju

Garrett


KKK

Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 29 Jul 2016 - 23:49
Post #357


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, no ostatniej focie widać, ze flansza wydechu jest inna niż w CAHA.
CAHA nie ma V-BANDa.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertjudi
post Sun, 31 Jul 2016 - 09:42
Post #358


User
Dołączył: Sun, 31 July 2016





Panowie jestem szczęsliwym posiadaczem 2,5 tdi v6 akn 150km mam lekki program 170km (już 4 rok ,wczoraj mierzone trzyma moc) I teraz pytanie czy jak wrzucę wtryski z wersji 180km ake to po korekcie programu jest szansa na lepszy wynik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sun, 31 Jul 2016 - 12:53
Post #359


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, jeśli wtryski są większe, to jest szansa na lepszy wynik i bez korekty. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertjudi
post Sun, 31 Jul 2016 - 15:52
Post #360


User
Dołączył: Sun, 31 July 2016





Teraz doczytałem że wtryski od iveco ludzie ładują do 2,5 tdi oznaczenia dsla143p970. Sprawdzone info?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 08:47