Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Salieri
post Tue, 24 Nov 2015 - 22:07
Post #261


Super User
Dołączył: Tue, 17 August 2004
Skąd: Sochaczew





dzięki za pomoc, w takim razie do wyczyszczenia EGR, do sprawdzenia klapa/przepustnica i zobaczymy wink.gif


--------------------
'08 b8 3.0tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Nov 2015 - 22:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
farmer91
post Tue, 24 Nov 2015 - 22:18
Post #262


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





1 i 2 to nastawniki sterujące klapami wirowymi w kolektorach ssących, po przekręceniu zapłonu powinny same się ustawić, bo na wyłączonym zapłonie są otwarte, po przekręceniu kluczyka powinny się zamknąć, i otwierają się dopiero przy jakoś 2k rpm, jeśli dobrze pamiętam ale mogę się mylić. Błąd może wyskakiwać jeśli jest gdzieś luz i wychodzi to po za zakres pracy tych nastawników (wyrobione przeguby kulowe w cięgnach lub wytarte tulejki na ośkach klap wewnątrz kolektora) Nie wiem jakie są konsekwencje błędu jeśli dotyczy tych nastawników, czy tylko check engine czy wchodzi w tryb awaryjny, bo ja jeszcze (tfu odpukać) nie miałem z nimi problemu. Mi też auto czasem faluje bardzo delikatnie podczas jazdy w okolicach 2k rpt i nie wiem czy jest to przez te nastawniki, że są" niezdecydowane" i nie wiedza czy się zamknąć czy otworzyć tongue.gif czy przez EGR lub jeszcze coś innego, błędów brak, wtryski nowe ori Boscha, także raczej to odpada. Taki nastawnik masz jeszcze przy turbine tongue.gif chyba że turbo Garetta a nie KKK to inny, ale jak ASB to raczej KKK. 3 to chyba klapa gasząca, ale nie jestem pewien, bo włączeniu lub wyłączeniu zapłonu też słychać że coś tam się w niej dzieje, ustawia, kalibruje itd. Ile ma auto przelotu z ciekawości?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MS13
post Wed, 25 Nov 2015 - 16:41
Post #263


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 March 2009
Skąd: Łuków





U mnie tz falowały obroty, paliwa nie przybywało, a wtryski do wymiany.


--------------------
Mk4 asz gtb2260vk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Salieri
post Wed, 25 Nov 2015 - 19:38
Post #264


Super User
Dołączył: Tue, 17 August 2004
Skąd: Sochaczew





farmer91, co do 1 i 2 to wiem, dlatego pytałem konkretnie o 3 wink.gif kolektor dolotowy z całą tą gramoliną od klap wirowych miałem wymieniany w ASO jakies 2 lata temu i to nie sprawia żadnego problemu.
A jeśli chodzi o Twoj problem, czyli obroty CI falują w czasie jazdy to obstawiałbym raczej walnięty konwerter - spina i rozpina, stąd falowanie.
U mnie czasami w sterowniku silnika pojawia się bład EGRa, więc zacznę od tego wink.gif

Moje auto ma w tym momencie 281tys km.


A co do wtrysków to bez ich wyciągania da się w jakikolwiek sposób sprawdzić ich stan? Korekcje nic na ten temat nie powiedzą?


--------------------
'08 b8 3.0tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Wed, 25 Nov 2015 - 19:47
Post #265


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, wtryski, można sprawdzić, na przelewy, bez ich demontażu, z tego co wiem.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Wed, 25 Nov 2015 - 21:44
Post #266


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Salieri tylko że ja mam manuala, nie automat tongue.gif z tymi wtryskami to już dokładnie nie pamiętam, ale z tego co wiem to korekcje na kompie nie powiedzą za wiele, mi pokazywało niby w normie a po 5 min postoju na wolnych obrotach po dodaniu gazu auto z wydechu waliło tak na biało jakby papieża wybrali.... Jak już to demontaż wtrysków i sprawdzenie ich na stanowisku probierczym Boscha, chociaż jak Tobie nie kopci i olej nie rośnie to powinny być ok. Chyba że ktoś już przed Tobą wymieniał je. Nie wiem czy teraz coś ruszyło się w temacie, podejrzewam że nie, ale jak ja kupowałem nowe wtryski to nikt tego nie naprawiał, bo uszkodzeniu ulegała piezoelektryka wtrysku, a nie rozpylacze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rally_krakow
post Thu, 26 Nov 2015 - 07:09
Post #267


User
Dołączył: Mon, 04 July 2005





Mam do was pytanie??

Pacjent bmw e90 2.0d 160Km 2005r po chipie na 193 i 390Nm. Wylaczony egr i zaslepiony pelen przelot na wydechu i zwiekszony intercooler. Jadac wczoraj poznym wieczorem majac 2000 ob widze w lusterku bialy dym. Ale jade dalej zadnych kontrolek dojezdzam do swiatel spokoj. Ruszam znowu bialo. Dojechalem do domu i spod maski tez bialo. Nc nie slychac wszystko ok. Maska w góre i wszystko zarzygane z oleju. Przez korek od wlewu az wywalilo na mate wygloszajaca maski. Rozebralem wszystko na turbinie luz wzdluzny i jedna lopatka biala. Swiece zarowe wykrecone wszystkie suche. Zadnych dziur. Na dnie obudowy filtra powietrza troche oleju. NA miarce od bagnetu min.


Co sie stalo bo juz nie wiem gdzie szukac. Turbo poszlo na regeneracje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin92
post Thu, 26 Nov 2015 - 08:56
Post #268


User
Dołączył: Thu, 26 November 2015





Uszczelka pod głowicą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rally_krakow
post Thu, 26 Nov 2015 - 10:56
Post #269


User
Dołączył: Mon, 04 July 2005





rozumiem odpowiedz na powaznie to trza sprawdzic kompresje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin92
post Thu, 26 Nov 2015 - 14:10
Post #270


User
Dołączył: Thu, 26 November 2015





sprawdzałeś ile jest płynu chłodzącego i czy nie ubyło albo przybyło? olej ubył i czy wygląda naturalnie?
odma drożna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dante182
post Thu, 26 Nov 2015 - 14:16
Post #271


Rookie
Dołączył: Sun, 14 December 2014





Zobacz jeszcze jak wyglada twoja odma. Moze masz niedrozna i temu Ci olej wywala. Ale tak jak kolega wyzej pisze, sprawdz ile masz plynu chlodzacego. W kazdym warsztacie sprawdza Ci czy masz "czysty" plyn tzn. czy sie spaliny nie uciekaja smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rally_krakow
post Thu, 26 Nov 2015 - 16:20
Post #272


User
Dołączył: Mon, 04 July 2005





Dzieki chlopaki za odpowiedzi. Plyn jest ok. zamowilem sobie juz zegar do kompresji i jutro bede sprawdzal co i jak. Dam znac co i jak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin92
post Thu, 26 Nov 2015 - 21:32
Post #273


User
Dołączył: Thu, 26 November 2015





Cekawe czy zmierzenie kompresji coś da. Jakby zniknęła kompresja to korekta wtrysku by poszła poza skale, przynajmniej u mnie tak było jak pękł tłok w e46 m47n.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rally_krakow
post Fri, 27 Nov 2015 - 20:55
Post #274


User
Dołączył: Mon, 04 July 2005





A wiec tak zmierzona kompresja.
1- 23
2- 25
3- 25
4- 25
Nigdzie nie moge znalezc jaka powinna byc oryginalnie. Sciagnołem dekiel, w wtrysku bylo troche oleju ale nie wiem czy dostał sie tam ze wszystko bylo zarzygane czy uszczelka poszla pod deklem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł#G
post Thu, 10 Dec 2015 - 06:02
Post #275


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





Jakiego EGT można się spodziewać, gdy po długotrwałej jeździe kolektor wydechowy, głównie przy środkowych cylindrach, do zejścia) świeci w ciemności na wiśniowo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-CSheko
post Thu, 10 Dec 2015 - 09:54
Post #276


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 July 2010
Skąd: Kraków





800?smile.gif


--------------------
Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning
wypożycz F RS 3 już od 450zł. :)
_https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 10 Dec 2015 - 21:15
Post #277


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Zmien odme i bedzie dobrze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Mon, 21 Dec 2015 - 21:54
Post #278


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Zadam pytanie z innej beczki przearabiał ktoś temat 2.0 hdi 16v słychac jakby łańcuch mimo jego wymiany na nowy razem z ślizgami? Przy około 2000rpm zaczyna grzechotać.


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Sat, 16 Jan 2016 - 18:52
Post #279


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Potrzebuję takie złącze elastyczne jak na zdjęciu. Kojarzzy ktoś? Wymiar wewnętrzny 65mm długość jakies 100-150mm. Swoje stare miałem z jakiegos BMW bodajże ze złomu, chętnie kupiłbym nowe z siatką nie wzmocnioną jak w typowych sprzedawanych.
http://www.kolmot.com.pl/pl/p/Zlacze-elast...-1k0253097/1492


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Sat, 16 Jan 2016 - 19:31
Post #280


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





CYTAT(jabcok20 @ Sat, 16 Jan 2016 - 18:52) *
Potrzebuję takie złącze elastyczne jak na zdjęciu. Kojarzzy ktoś? Wymiar wewnętrzny 65mm długość jakies 100-150mm. Swoje stare miałem z jakiegos BMW bodajże ze złomu, chętnie kupiłbym nowe z siatką nie wzmocnioną jak w typowych sprzedawanych.
http://www.kolmot.com.pl/pl/p/Zlacze-elast...-1k0253097/1492


Fiodor kupuje gdzieś takie które nie "zwężają" średnicy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 04:39