Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
rumianko
post Thu, 28 May 2015 - 21:26
Post #201


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





o co pije.... przyjeżdża klient z adt/axr z FMIC i turbo ARL wychodzi 175KM i mi mówi ze przecież tu powinno byc 190KM pewnie można dać 70mg paliwa ale po co?

oczywiście nie pisze ze każdy taki jest, większość jest ok, ale zdziwienie klienta po mocnym modzie na 175 jest dziwne i tego nie wytłumaczysz ze nie ma paliwa. bo na forum pisali.........


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 May 2015 - 21:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zgredd
post Fri, 29 May 2015 - 02:46
Post #202


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Po to że do Atd wkłada się pompki AL i robi okolice 190km. A w AXR można się zbliżyć do tej granicy na oryginalnych pompkach po zamontowaniu turbiny i fmic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roro72
post Fri, 29 May 2015 - 06:00
Post #203


Rookie
Dołączył: Wed, 24 December 2008
Skąd: francja





czesc
Mam Bkd( audi a3 z 2006r quatrro) zrobione na ok 250km i 465 nm. Sprzeglo zaczyna sie uslizgiwac na wyzszych biegach wiec zamierzam je wymienic. Na szybko kupilem komplet jedno masa od BARTPOL, jest to valeo obite kevlarem. Po numerach doszedlem ze jest od 1.9 no ale pasowac ma do 2.0 . wielkosc i ilosc zebow ta sama niby. Teraz mam dylemat,poniewaz poczytalem na necie i malo kto zaklada valeo do skrzyni 6. Sam juz nie wiem , olac to waleo i zalozyc dwu mase jak w orginale? Czy w quatrro (haldex) sprzeglo bardziej dostaje po dupsku? A i jeszcze jedno, auto uzywane 100 km dziennie po gorach.


--------------------
Do niedawna: niuuniek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 29 May 2015 - 14:51
Post #204


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Wszystko zależy jak kto jeździ, ale można powiedzieć że samo sprzęgło w Haldex'ie jest bardziej obciążone niż w ośce. Natomiast co do tego że mało kto zakłada te kity z jednomasowką do 6 skrzyni - i prawda to i nie prawda - do cywilnych aut wiele warsztatów je po prostu wsadza, bo inaczej klient by padł usłyszawszy cenę dwumasy + sprzęgła, natomiast świadomi użytkownicy rzeczywiście rzadko się na taki krok decydują.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Fri, 29 May 2015 - 22:00
Post #205


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





jeśli góry i do tego dużo Nm i 4x4 to jednak lepszy jedno-mas - choć bardziej hałaśliwy ale nie do zajechania, 2mas będzie ci siadał po max 100tkm


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MS13
post Fri, 29 May 2015 - 22:56
Post #206


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 March 2009
Skąd: Łuków





Niewiem dlaczego wszyscy psiocza na jednomas, jest glosny ale nie ma z nim wiekszego problemu.uprzedzajac pytanie tak mam i przejechalem na nim 70 tys, nie strzelam ze sprzegla



--------------------
Mk4 asz gtb2260vk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roro72
post Sat, 30 May 2015 - 22:07
Post #207


Rookie
Dołączył: Wed, 24 December 2008
Skąd: francja





jednomas siedzi juz na aucie aaa w quatrro to dopiero jest roboty, i wyszly mi dwa nowe babole. Zmienilem uszczelniacz walu, bo cieklo. Natomiast spod nowego doslownie sie leje, wina montazu pewnie przyzadu nie mam do tego zadnego. Jak poprawnie go zamontowac ??Wcisnelem go na maxa i podejrzewam ze to jest problem. Po drugie biegi mi wchodza bardzo opornie, prawdopodobnie ze za molo odpowietrzylem sprzeglo, natomiast samo sprzeglo bierze jak glupie od samego dolu . Poprosze o jakiekolwiek sugestie. Tylko bez textu o zmianie mechanika prosze.


--------------------
Do niedawna: niuuniek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Borys-Tech
post Sat, 30 May 2015 - 22:21
Post #208


User
Dołączył: Sun, 20 May 2007
Skąd: Bydgoszcz





Panowie a skoro jesteśmy przy jednomasach. Miał ktoś może jakąś styczność z wymiana dwumasy na jednomas w silnikach JTDM/CDTI? Wiem że żaden producent nie robi jednomasów do JTD ale może ktoś coś wie / czytał czy w ogóle ma sens? Czy lepiej darować i kupić dwumas oryginalny i nie kombinować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychuslu89
post Sun, 31 May 2015 - 13:09
Post #209


User
Dołączył: Thu, 06 October 2011
Skąd: Poznań





Taki dźwięk wydaje koło dwumasowe ?
https://youtu.be/o-8qtJgPiLY
sprzęgło naciśnięte , nic nie słychać puszczam słychać , czasem muszę parę razy nadusić żeby usłyszeć coś




--------------------
Alfa Romeo 156 1.9 16v 162KM 353NM by TUNEFORCE
Alfa Romeo 156 1.9 16v 165KM 368NM tune by TCperfomance
Alfa Romeo 156 1.9 8v 120KM 281NM
Fiat Punto 1.2 86KM 114NM > 1/4 mili 17s09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Mon, 01 Jun 2015 - 11:54
Post #210


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





CYTAT(rychuslu89 @ Sun, 31 May 2015 - 13:09) *
Taki dźwięk wydaje koło dwumasowe ?
https://youtu.be/o-8qtJgPiLY
sprzęgło naciśnięte , nic nie słychać puszczam słychać , czasem muszę parę razy nadusić żeby usłyszeć coś

wg mnie tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychuslu89
post Mon, 01 Jun 2015 - 17:48
Post #211


User
Dołączył: Thu, 06 October 2011
Skąd: Poznań





uszczelniacz wału też się wymienia wraz z wymianą sprzęgła ? , podejrzewałem dwumas więc wymiana bedzie i tak , a sprzęgło po 370nm zaczęło przy bucie pełnym na 4 biegu mi się ślizgać myślę że regenerowane kevlarowe da rade smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 1.9 16v 162KM 353NM by TUNEFORCE
Alfa Romeo 156 1.9 16v 165KM 368NM tune by TCperfomance
Alfa Romeo 156 1.9 8v 120KM 281NM
Fiat Punto 1.2 86KM 114NM > 1/4 mili 17s09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Tue, 02 Jun 2015 - 00:33
Post #212


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Uszczelniacz lepiej wymienić chyba że masz ochotę później jeszcze raz skrzynię ściągać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marookrk
post Mon, 08 Jun 2015 - 14:21
Post #213


User
Dołączył: Wed, 05 June 2013





Panowie,pytanie mam do was.Pacjent to stary 2.5 turbo diesel na zmodzonej pompie mechanicznej + biturbo z iveco 3.0 f1c.Jak jest w iveco rozwiązane sterowanie maksymalnym ciśnieniem doładowania?
Czy w starym dieslu muszę zastosować zewnętrzny WG?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roro72
post Sat, 13 Jun 2015 - 20:24
Post #214


Rookie
Dołączył: Wed, 24 December 2008
Skąd: francja





Czy ma ktos patent jak ¨domowym sposobem¨bez specjalnego przyzadu wymienic uszczelniacz walu od strony skrzyni?? motor bkd 2.0 z audi A3 .


--------------------
Do niedawna: niuuniek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sat, 13 Jun 2015 - 20:58
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, o jakim patencie myślisz?
Bez zdejmowania skrzyni biegów tongue.gif , zmiana samego uszczelnienia bez impulsatora, czy jeszcze coś innego?
Jeśli kupisz nowe uszczelnienie, to masz nowy impulsator i przyrząd, do ustawienia tego. Chyba nie ma dostępnych samych uszczelnień?
Jeśli są to można zapodać stary impulsator, ale trzeba zaznaczyć, jak był zamontowany.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roro72
post Sat, 13 Jun 2015 - 21:27
Post #216


Rookie
Dołączył: Wed, 24 December 2008
Skąd: francja





juz prostuje:
bylo zmienione sprzeglo z kolem, przy okazji zauwazylismy wyciek spod uszczelniacza walu . Mialem na stanie to mechanik zalozyl , ale bez zadnego przyzadu. Wal ustawiony na zero , graty poskladane do kupy , auto odpala super malina . ....I wyciek z pomiedzy skrzyni a silnika. Wniosek, uszczelniacz zle zalozony. No ale Uszczelniacz kompletny , nowka erlinga .
Stad moje pytanie jak zalozyc ten uszczelniacz nie majac specjalnego przyzadu, czy przy pomocy tego plastikowego pierscienie co jest wsuniety w uszczelniacz??
pozdr


--------------------
Do niedawna: niuuniek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krempy
post Wed, 15 Jul 2015 - 18:11
Post #217


Rookie
Dołączył: Thu, 02 January 2014





jakie będzie turbo na moce 220-250 KM do 1.9tdi ARLa bez większych przeróbek? Oczywiście zmiana kolektora jest logiczna. Modele lub z jakiego auta szukać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniels18
post Wed, 15 Jul 2015 - 18:18
Post #218


Rookie
Dołączył: Mon, 04 April 2011





gtb2260vk z 3.0tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Wed, 15 Jul 2015 - 21:07
Post #219


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





na te mocy styknie kazda gtb ale to i tak nie pasuje P&P trzeba troche poprzerabiac. Jesli chces zeby to jezdzilo to kup gotowa przerobiona od kogos kto potrafi zrobic to dobrze.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-CSheko
post Wed, 15 Jul 2015 - 22:37
Post #220


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 July 2010
Skąd: Kraków





ma ktoś pomysła?
VW T6 2.0tdi 150 06.2015r.
targam sobie stera z pod akumulatora...a tu zonk sad.gif




--------------------
Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning
wypożycz F RS 3 już od 450zł. :)
_https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 13:20