![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
User Dołączył: Tue, 10 June 2014 ![]() |
nie ma takich filtrów z wyjsciem 10mm bynajmniej ja nei znalazłem
mozna spróbowac przerobic na 8mm paliwa starczy z zapasem spokojnie sa wady i zalety pompa bedzie lepiej chłodzona w lecie z czego ucieszy sie elektronika pompy koniec spedzajacego sen z oczu zapowietrzania (kłopoty z zimnym startem )i odpowietrzania pompy w zimie moze byc problem a juz na 100% trzebaby zrobic korekte soi co przeciez jest bez sensu bo ciagle zimne paliwo ma wieksze krople przez co trudniej zapalne zapewne zuzycie paliwa tez by wzrosło przez to bo takei krople trudniej odparowac przez co efektywnie spalic osobiscie tez mam identyczny samochód i tez chciałem to wyp..... ale po namysle kupiłem zaworek toprana za pare zł (ori ponad 100)który działa ze 2 lata bez zarzutu i nic sie nie zapowietrza podstawa to filtr manna . na innym złamałem ten zaworek bo taki był pasowny |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 December 2013 ![]() |
Witam, w ibizie ASZ chcę zrobić downpipe 3cale, później do końca 2,5 albo 2,75 żeby była już dobra baza do dalszego modzenia. Moje pytanie to czy downpipe może być z kolanek i rury o grubości ścianki 1,5mm, czy nie jest to za malo i będzie to pękało, czy może kupić grubsze materiały?
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Będzie trzymać... ja mam cały z rur aluminiowanych czy jak tam je zwał , nic nie pęka i tanio.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 December 2013 ![]() |
chyba raczej z nierdzewki/kwasówki mi się wydaje
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
jak masz kase to pewnie, że nierdzewka.
tylko jesli nie planujesz nic wiecej jak turbo co było fabrycznie w 1.9 czy 2.0, 2 cale to maks co bym zrobił.200km obsłuzy z palce.a seryjna flansza wąziutka. mi dzis Noorec wyspawał 2,5 cala.posżły 2 kolanka, elastyczne, 2 redukcje i jakis metr rury ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 December 2013 ![]() |
Na razie mam zamontowane jedynie turbo z ARL'a i spory fmic, ale robiąc wydech chcę od razu przystosować go pod big turbo bo przespawać flanszę downpipa to nie jest wielki problem, do tego dojdą co najmniej pompki HF80, a jak już robić to tak jak powinno być, a nie pól środkami. Oczywiście przy polskich zarobkach nie będzie to za miesiąc czy dwa, wszystko w swoim czasie. Downpipe i pełny wydech pojawi się w czerwcu. Mam nadzieję, że kiedyś i mój "projekt" pojawi się na tym forum.
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
no tak, ale i tak, 2, 5cala to maks.rozumiem,że chcesz mieć grubo ponad 250, żeby mieć tu wątek?
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
Trafiło mi sie dość tanio i z pewnego źródła turbo od a6 2.5 tdi ake 180km, chce ją wrzucić do mojego a3 2.0 tdi bmm 8v, jest to możliwe ? duża rzeźba?
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest możliwe, natomiast co do rozmiaru "rzeźby" - tak jak montaż praktycznie każdej nieseryjnej turbosprężarki.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
a będzie dobrze dmuchać to turbo ? chce z mojego 2.0 tdi programem+ turbiną + egr/dpf off wyciągnąć min 190 koni
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
turbo asz, ponoć garret lepszy od KKK.prawda to?szukam jakiegoś budżetowego turbo do ATD i mam propozycje KKK od asz'ta za 500zł, ale znajomy tuner poleca jedak drugiego producenta.prawda to, że kkk gorsze?
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Na garecie zrobisz może 5-10km więcej. Ja jednak po długoletnich testach polecam kkk ciężko zapiec geometrie, a sama turbina jest dosyć pancerna. Atd i tak nie ma mocnych pompek wiec brał bym od razu kkk. Dla przykładu udało mi się zakatować kilka garetów różnych modeli a tylko jednego kkk od 130.
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
ogólnie chce wykorzystać maksymalna wydajnosc obecnych pompek, dlatego sie zastanawiam nad takim turbem.no chyba, że moje tez wyda na te 150-155 koni to je tylko przeczyszcze, bo przeładowuje mi i nie wiem czy to geomteria, czy n75.
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Zmień najpierw n75 dużo mniej roboty seryjne turbo to okolice 150-155km w atd i będzie trochę dymił, przydał by się fmic.
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
ale jest sens zmiany turbulum na asz jak nie chce zmieniać pompek?fmic'a i tak włoże
a to, że będzie dym to mi akurat nie przeszkadza ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
oczywiście ze jest sens, twoje pompki wygenerują w maxie około 190-180KM, jak zmienisz turbo na ASZ to będziesz miał około 160-170KM a jeśli turbo ARL to pod max wydajność pompek
![]() dymiących softów się już nie robi dawno tamu....... turbo ARL FMIC i okolice 180-190 bezdymnie się robi. -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
rumianko bez urazy ale pokaż wykresy ATD nie AXR na okolice 180-190km nie ważne z jakim turbo. Turbo z ASZ spokojnie da radę przy 180km wysterować jak zainstalujemy fmic i mamy zdrowy piec na dużych dolotach.
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
no a ARL na 210
![]() widzę ze podwyższamy poprzeczkę ![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
ale Ja mam pompki ATD, to mnie blokuje dlatego mysle o turbo z ASZ, które da sie kupić za mała kase
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Taaak... ATD to nie AXR, a turbo z ARLa to w miarę nadające się do normalnej jazdy góra 200KM, o ile ktoś będzie o samochód dbał...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:24 |