Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
ciepek
post Thu, 07 May 2015 - 22:23
Post #181


User
Dołączył: Tue, 10 June 2014





nie ma takich filtrów z wyjsciem 10mm bynajmniej ja nei znalazłem
mozna spróbowac przerobic na 8mm paliwa starczy z zapasem spokojnie
sa wady i zalety
pompa bedzie lepiej chłodzona w lecie z czego ucieszy sie elektronika pompy
koniec spedzajacego sen z oczu zapowietrzania (kłopoty z zimnym startem )i odpowietrzania pompy
w zimie moze byc problem a juz na 100% trzebaby zrobic korekte soi co przeciez jest bez sensu bo ciagle zimne paliwo ma wieksze krople przez co trudniej zapalne
zapewne zuzycie paliwa tez by wzrosło przez to bo takei krople trudniej odparowac przez co efektywnie spalic

osobiscie tez mam identyczny samochód i tez chciałem to wyp..... ale po namysle kupiłem zaworek toprana za pare zł (ori ponad 100)który działa ze 2 lata bez zarzutu i nic sie nie zapowietrza
podstawa to filtr manna . na innym złamałem ten zaworek bo taki był pasowny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 May 2015 - 22:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Russel
post Sat, 16 May 2015 - 08:22
Post #182


Rookie
Dołączył: Sun, 08 December 2013





Witam, w ibizie ASZ chcę zrobić downpipe 3cale, później do końca 2,5 albo 2,75 żeby była już dobra baza do dalszego modzenia. Moje pytanie to czy downpipe może być z kolanek i rury o grubości ścianki 1,5mm, czy nie jest to za malo i będzie to pękało, czy może kupić grubsze materiały?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Sat, 16 May 2015 - 10:29
Post #183


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Będzie trzymać... ja mam cały z rur aluminiowanych czy jak tam je zwał , nic nie pęka i tanio.


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Russel
post Sat, 16 May 2015 - 10:43
Post #184


Rookie
Dołączył: Sun, 08 December 2013





chyba raczej z nierdzewki/kwasówki mi się wydaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sat, 16 May 2015 - 16:16
Post #185


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





jak masz kase to pewnie, że nierdzewka.
tylko jesli nie planujesz nic wiecej jak turbo co było fabrycznie w 1.9 czy 2.0, 2 cale to maks co bym zrobił.200km obsłuzy z palce.a seryjna flansza wąziutka.
mi dzis Noorec wyspawał 2,5 cala.posżły 2 kolanka, elastyczne, 2 redukcje i jakis metr rury smile.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Russel
post Sun, 17 May 2015 - 01:03
Post #186


Rookie
Dołączył: Sun, 08 December 2013





Na razie mam zamontowane jedynie turbo z ARL'a i spory fmic, ale robiąc wydech chcę od razu przystosować go pod big turbo bo przespawać flanszę downpipa to nie jest wielki problem, do tego dojdą co najmniej pompki HF80, a jak już robić to tak jak powinno być, a nie pól środkami. Oczywiście przy polskich zarobkach nie będzie to za miesiąc czy dwa, wszystko w swoim czasie. Downpipe i pełny wydech pojawi się w czerwcu. Mam nadzieję, że kiedyś i mój "projekt" pojawi się na tym forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 17 May 2015 - 04:10
Post #187


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





no tak, ale i tak, 2, 5cala to maks.rozumiem,że chcesz mieć grubo ponad 250, żeby mieć tu wątek? wink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Triace
post Sat, 23 May 2015 - 10:06
Post #188


User
Dołączył: Tue, 20 May 2014





Trafiło mi sie dość tanio i z pewnego źródła turbo od a6 2.5 tdi ake 180km, chce ją wrzucić do mojego a3 2.0 tdi bmm 8v, jest to możliwe ? duża rzeźba?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sat, 23 May 2015 - 15:53
Post #189


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Jest możliwe, natomiast co do rozmiaru "rzeźby" - tak jak montaż praktycznie każdej nieseryjnej turbosprężarki.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Triace
post Sun, 24 May 2015 - 10:09
Post #190


User
Dołączył: Tue, 20 May 2014





a będzie dobrze dmuchać to turbo ? chce z mojego 2.0 tdi programem+ turbiną + egr/dpf off wyciągnąć min 190 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 24 May 2015 - 20:49
Post #191


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





turbo asz, ponoć garret lepszy od KKK.prawda to?szukam jakiegoś budżetowego turbo do ATD i mam propozycje KKK od asz'ta za 500zł, ale znajomy tuner poleca jedak drugiego producenta.prawda to, że kkk gorsze?


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Mon, 25 May 2015 - 10:39
Post #192


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Na garecie zrobisz może 5-10km więcej. Ja jednak po długoletnich testach polecam kkk ciężko zapiec geometrie, a sama turbina jest dosyć pancerna. Atd i tak nie ma mocnych pompek wiec brał bym od razu kkk. Dla przykładu udało mi się zakatować kilka garetów różnych modeli a tylko jednego kkk od 130.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Mon, 25 May 2015 - 15:32
Post #193


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





ogólnie chce wykorzystać maksymalna wydajnosc obecnych pompek, dlatego sie zastanawiam nad takim turbem.no chyba, że moje tez wyda na te 150-155 koni to je tylko przeczyszcze, bo przeładowuje mi i nie wiem czy to geomteria, czy n75.


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Tue, 26 May 2015 - 20:59
Post #194


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Zmień najpierw n75 dużo mniej roboty seryjne turbo to okolice 150-155km w atd i będzie trochę dymił, przydał by się fmic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Tue, 26 May 2015 - 23:24
Post #195


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





ale jest sens zmiany turbulum na asz jak nie chce zmieniać pompek?fmic'a i tak włoże
a to, że będzie dym to mi akurat nie przeszkadza wink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Wed, 27 May 2015 - 00:42
Post #196


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





oczywiście ze jest sens, twoje pompki wygenerują w maxie około 190-180KM, jak zmienisz turbo na ASZ to będziesz miał około 160-170KM a jeśli turbo ARL to pod max wydajność pompek wink.gif

dymiących softów się już nie robi dawno tamu....... turbo ARL FMIC i okolice 180-190 bezdymnie się robi.


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Wed, 27 May 2015 - 00:57
Post #197


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





rumianko bez urazy ale pokaż wykresy ATD nie AXR na okolice 180-190km nie ważne z jakim turbo. Turbo z ASZ spokojnie da radę przy 180km wysterować jak zainstalujemy fmic i mamy zdrowy piec na dużych dolotach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Wed, 27 May 2015 - 07:29
Post #198


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





no a ARL na 210 biggrin.gif

widzę ze podwyższamy poprzeczkę wink.gif


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Wed, 27 May 2015 - 09:02
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





ale Ja mam pompki ATD, to mnie blokuje dlatego mysle o turbo z ASZ, które da sie kupić za mała kase wink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 27 May 2015 - 20:00
Post #200


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Taaak... ATD to nie AXR, a turbo z ARLa to w miarę nadające się do normalnej jazdy góra 200KM, o ile ktoś będzie o samochód dbał...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:24