![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
jak tylko zuzycie ma isc w dół bez ingerencji w osprzet i program -czyli zakładam rpm 1000-2500 i jazdy po trasie bez ładowania to kompresja smiało w góre o ile wystawanie tłokow nad blok na to pozwoli czyli najciensza uszczelka albo nawet szlif bloku wymiana końcowek rozpylaczy na nowe i dokładne ustawienie porting głowicy i kolektorów bo tam jest duzo do poprawy po fabryce nowe filtry najlepszy mozliwy olej pod ekonomike o minimalnej lepkosci inny na zime inny na lato .cisnienia w kołach na max itp 3-4l powinno wyjsc bez trudu na 100 mój vp 3,8 wyrabia przy 120 bez najmniejszego problemu a nic pod katem eco nei robione O to mi właśnie chodziło krótko zwięźle i na temat |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 26 May 2014 ![]() |
czy ktoś wie skąd mogę zaadoptować elektryczną pompę podciśnienia która wspomagała by hamulec roboczy. Chodzi mi o to że już nie mam sił do regeneracji tłokowej vacum pompy (co jakiś czas zaczyna klepać ) napędzana z krzywki. Informacji w necie brak, ludzie piszą żę od jakiegoś citroena, golf III ale szczegółów brak. Gdyby ktoś wiedział gdzie takowa występuje - jest to dla mnie ważne.
-------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Może ktoś z Was będzie miał pomysł:
Pacjent: a4 b5 1999 polift afn. Wtryski 216, intercooler, program w diagtronic (problem występował chyba już przed programem). Przez jakiś czas po odpaleniu (powiedzmy minuta - dwie) auto chodzi na 3 gary jeśli sie delikatnie toczymy na sprzęgle / luzie. W momencie zatrzymania się załapuje od razu na wszystkie 4ry. Odłączenie czujnika prędkości nic nie daje. Jakieś pomysły? |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
są błędy ?
moze G71? na pewno nie pali na kóryś gar, łatwo to sprawdzić odkręcając przewód paliwowy i wtedy zdiagnozuje który to wtrysk i wtedy do sprawdzenia czy problem powstał po zmianie wtrysków na 216 ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 18 April 2015 ![]() |
Witam, czy ic 450x180x65 ogarnie do 200KM?? Czy lepiej zastosować 550x180x65?
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
są błędy ? moze G71? na pewno nie pali na kóryś gar, łatwo to sprawdzić odkręcając przewód paliwowy i wtedy zdiagnozuje który to wtrysk i wtedy do sprawdzenia czy problem powstał po zmianie wtrysków na 216 ? Chodzi na 3 tylko jak sie turlasz wiec odlaczanie przewodow troche odpada. Błędów brak. Problem powstal chyba po zmianie wtrysków, tak. |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
User Dołączył: Tue, 03 August 2010 Skąd: Yanki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
User Dołączył: Tue, 10 June 2014 ![]() |
Witam, czy ic 450x180x65 ogarnie do 200KM?? Czy lepiej zastosować 550x180x65? bez problemu styknie mniejszy ten wiekszy chłodzi mi do 40 st w lecie przy 2,2 bar a Ty i tak wiecej jak 1,6 nie dasz .Pamietaj by chłodził musi byc odsłoniety .polecam chinole sa swietne i mocne .na srednim psie sie nie rozlatuje ;-) |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
czy wał z 1.9 tdi AHU pasuje p&p do ASV/AHF ?
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Raczej nie - z uwagi na napęd pompy podciśnienia w AHU, z resztą wał AHU/AFN/ALE/1Z ma numer części 028..., a AGP/AQM/AGR/ALH/AHF/ASV 038...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
z vw jestem głupi
![]() mowimy o wale korbowym ? jak on napedza pompe podcisnienia ? akurat znajomek przytarl wal w swoim gofie4 1.9 110, a inny ma caly slupek ze wzmocnionym sprzeglem AHU i dlatego pytam. podziekowal |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No właśnie w starych TDI pompa podciśnieniowa nie "wisiała" na głowicy, tylko była pędzona zębatką z wału korbowego
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
User Dołączył: Tue, 10 June 2014 ![]() |
No właśnie w starych TDI pompa podciśnieniowa nie "wisiała" na głowicy, tylko była pędzona zębatką z wału korbowego ![]() precyzujac to dopisze ze naped jest z wałka pośredniego w starych tdi za posrednictwem paska rozrzadu bo wał to nei ma zadnego styku z pompa waqu |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
mogę tylko potwierdzić że w starym tdi AFN itp. jest na wałku pośrednim nie ma nic wspólnego z wałem korbowym no chyba tylko to że oba znajdują się w bloku
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 November 2010 ![]() |
Witam. Pacjent ibiza 6l tdi asz 130 koni. Problemem jest przeładowanie turbiny i wpadanie w tryb awaryjny. Na vagu wywaliło zbyt wysokie ciśnienie doładowania. Wszystko zaczęło się od nieco ospałej pracy turbo, późnego wstawania i jakby mniejszej mocy, po 2 dniach auto zaczeło wpadać w tryb awaryjny. Czytałem nieco w necie no i padła np na zawor n75 ale u mnie nie wystepuje tylo są zintegrowane wszystkie zaworki w czarną puszkę na kielichu. Podmieniłem ją na inny i problem został. Pewnie zapieczona geometria ale sztanga chodzi lekko i płynnie, po zassaniu przewodu od gruszki rusza się bezproblemowo. Jakieś podpowiedzi przed wywaleniem turbiny na stół ?
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
lusterko i sprawdzenie wirników jeśli nie chcesz wywalać turbo na stół. Ewentualnie jakaś nieszczelność.
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Szybkie pytanie:
Passat B6 2.0TDI 170KM - jakie można założyć większe turbo P&P lub gdzie ofertują upgrade do obecnego? -------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
pytanie za 100 punktów
pacjent 1,9 bkc 105 KM soft seria próby ogarnięcia przed programem czyli regeneracja turbo sprawdzenie dolotu pompek itp. okazuje się że przepływka pod pełnym obciązeniem zamyka zakres pomiarowy czyli 1265 mg/suw podmieniane 2 przepływki i bez efektu ta sama wartość egr sprawdzony mechanicznie i vcds'em sprawdzony dolot (szczelny) doładowanie trzyma zadane czyli 1,05 bar (seria) objawy lekkie dymienie na czarno i od czasu do czasu błąd przepływki (nieodpowieni/błędny sygnał) ktoś coś jakieś sugestie do czego zajrzeć? bo pomysły się skończyły -------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Częstochowa ![]() |
Sprawa dotyczy 2.5 TDI V6 Audi A6 C5.
Częstym problemem jest uszkodzenie podgrzewacza paliwa inaczej zaworu zwrotnego filtra paliwa. Czy bez żadnych problemów i obaw mogę zastąpić filtr taki jak na obrazku, filtrem bez podgrzewacza, który posiada jedynie wejście z baku i wyjście na pompę VP? Powrót paliwa z pompy bym połączył bezpośrednio do powrotu do baku bez żadnych podgrzewaczy i zaworków. Jeśli tak to na co zwracać uwagę podczas wyboru zamiennika filtra bez podgrzewacza? Pomocnicze obrazy oryginalny filtr z miejscem na podgrzewacz: ![]() podgrzewacz: ![]() przykładowy filtr bez podgrzewacza: ![]() |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, zwróć uwagę na średnicę rurek na filtrze. Twój ma 10mm, a ten co podałeś niżej ma 8mm, zapewne z golfa2 TD.
![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:11 |