Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
lukas313
post Tue, 07 Apr 2015 - 11:34
Post #161


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(ciepek @ Tue, 07 Apr 2015 - 08:38) *
jak tylko zuzycie ma isc w dół bez ingerencji w osprzet i program -czyli zakładam rpm 1000-2500 i jazdy po trasie bez ładowania
to kompresja smiało w góre o ile wystawanie tłokow nad blok na to pozwoli czyli najciensza uszczelka albo nawet szlif bloku
wymiana końcowek rozpylaczy na nowe i dokładne ustawienie
porting głowicy i kolektorów bo tam jest duzo do poprawy po fabryce nowe filtry najlepszy mozliwy olej pod ekonomike o minimalnej lepkosci inny na zime inny na lato .cisnienia w kołach na max itp 3-4l powinno wyjsc bez trudu na 100
mój vp 3,8 wyrabia przy 120 bez najmniejszego problemu a nic pod katem eco nei robione



O to mi właśnie chodziło krótko zwięźle i na temat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Apr 2015 - 11:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
@agresja
post Fri, 17 Apr 2015 - 11:03
Post #162


User
Dołączył: Mon, 26 May 2014





czy ktoś wie skąd mogę zaadoptować elektryczną pompę podciśnienia która wspomagała by hamulec roboczy. Chodzi mi o to że już nie mam sił do regeneracji tłokowej vacum pompy (co jakiś czas zaczyna klepać ) napędzana z krzywki. Informacji w necie brak, ludzie piszą żę od jakiegoś citroena, golf III ale szczegółów brak. Gdyby ktoś wiedział gdzie takowa występuje - jest to dla mnie ważne.



--------------------
MB C117 & ToyTota CT190
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 18 Apr 2015 - 14:09
Post #163


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Może ktoś z Was będzie miał pomysł:
Pacjent: a4 b5 1999 polift afn. Wtryski 216, intercooler, program w diagtronic (problem występował chyba już przed programem).
Przez jakiś czas po odpaleniu (powiedzmy minuta - dwie) auto chodzi na 3 gary jeśli sie delikatnie toczymy na sprzęgle / luzie. W momencie zatrzymania się załapuje od razu na wszystkie 4ry. Odłączenie czujnika prędkości nic nie daje.
Jakieś pomysły?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 18 Apr 2015 - 14:17
Post #164


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





są błędy ?
moze G71?
na pewno nie pali na kóryś gar, łatwo to sprawdzić odkręcając przewód paliwowy i wtedy zdiagnozuje który to wtrysk i wtedy do sprawdzenia
czy problem powstał po zmianie wtrysków na 216 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korpek
post Sat, 18 Apr 2015 - 16:49
Post #165


User
Dołączył: Sat, 18 April 2015





Witam, czy ic 450x180x65 ogarnie do 200KM?? Czy lepiej zastosować 550x180x65?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 19 Apr 2015 - 18:02
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (cowboy @ Sat, 18 Apr 2015 - 15:17) *
są błędy ?
moze G71?
na pewno nie pali na kóryś gar, łatwo to sprawdzić odkręcając przewód paliwowy i wtedy zdiagnozuje który to wtrysk i wtedy do sprawdzenia
czy problem powstał po zmianie wtrysków na 216 ?

Chodzi na 3 tylko jak sie turlasz wiec odlaczanie przewodow troche odpada. Błędów brak. Problem powstal chyba po zmianie wtrysków, tak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silverarrow_S3
post Sun, 19 Apr 2015 - 19:56
Post #167


User
Dołączył: Tue, 03 August 2010
Skąd: Yanki





CYTAT(Jaqo @ Sun, 19 Apr 2015 - 18:02) *
Chodzi na 3 tylko jak sie turlasz wiec odlaczanie przewodow troche odpada. Błędów brak. Problem powstal chyba po zmianie wtrysków, tak.


Jesli problem powstal po wymianie wtryskow to moze jednak w nich jest problem, ewentualnie w nastawniku dawki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciepek
post Sun, 19 Apr 2015 - 21:06
Post #168


User
Dołączył: Tue, 10 June 2014





CYTAT(korpek @ Sat, 18 Apr 2015 - 16:49) *
Witam, czy ic 450x180x65 ogarnie do 200KM?? Czy lepiej zastosować 550x180x65?

bez problemu styknie mniejszy
ten wiekszy chłodzi mi do 40 st w lecie przy 2,2 bar a Ty i tak wiecej jak 1,6 nie dasz .Pamietaj by chłodził musi byc odsłoniety .polecam chinole sa swietne i mocne .na srednim psie sie nie rozlatuje ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Thu, 23 Apr 2015 - 16:39
Post #169


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





czy wał z 1.9 tdi AHU pasuje p&p do ASV/AHF ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 23 Apr 2015 - 18:05
Post #170


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Raczej nie - z uwagi na napęd pompy podciśnienia w AHU, z resztą wał AHU/AFN/ALE/1Z ma numer części 028..., a AGP/AQM/AGR/ALH/AHF/ASV 038...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Thu, 23 Apr 2015 - 20:51
Post #171


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





z vw jestem głupi biggrin.gif

mowimy o wale korbowym ? jak on napedza pompe podcisnienia ?

akurat znajomek przytarl wal w swoim gofie4 1.9 110, a inny ma caly slupek ze wzmocnionym sprzeglem AHU i dlatego pytam.

podziekowal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 23 Apr 2015 - 21:38
Post #172


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





No właśnie w starych TDI pompa podciśnieniowa nie "wisiała" na głowicy, tylko była pędzona zębatką z wału korbowego smile.gif Więc ja nie widzę możliwości przekładki wału, przekładka całego silnika też nie jest P&P raczej.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciepek
post Sat, 25 Apr 2015 - 12:41
Post #173


User
Dołączył: Tue, 10 June 2014





CYTAT(tjwasiak @ Thu, 23 Apr 2015 - 21:38) *
No właśnie w starych TDI pompa podciśnieniowa nie "wisiała" na głowicy, tylko była pędzona zębatką z wału korbowego smile.gif Więc ja nie widzę możliwości przekładki wału, przekładka całego silnika też nie jest P&P raczej.


precyzujac to dopisze ze
naped jest z wałka pośredniego w starych tdi za posrednictwem paska rozrzadu bo wał to nei ma zadnego styku z pompa waqu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Sun, 26 Apr 2015 - 15:46
Post #174


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





mogę tylko potwierdzić że w starym tdi AFN itp. jest na wałku pośrednim nie ma nic wspólnego z wałem korbowym no chyba tylko to że oba znajdują się w bloku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MihasZiom
post Sun, 26 Apr 2015 - 22:31
Post #175


Rookie
Dołączył: Wed, 24 November 2010





Witam. Pacjent ibiza 6l tdi asz 130 koni. Problemem jest przeładowanie turbiny i wpadanie w tryb awaryjny. Na vagu wywaliło zbyt wysokie ciśnienie doładowania. Wszystko zaczęło się od nieco ospałej pracy turbo, późnego wstawania i jakby mniejszej mocy, po 2 dniach auto zaczeło wpadać w tryb awaryjny. Czytałem nieco w necie no i padła np na zawor n75 ale u mnie nie wystepuje tylo są zintegrowane wszystkie zaworki w czarną puszkę na kielichu. Podmieniłem ją na inny i problem został. Pewnie zapieczona geometria ale sztanga chodzi lekko i płynnie, po zassaniu przewodu od gruszki rusza się bezproblemowo. Jakieś podpowiedzi przed wywaleniem turbiny na stół ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Mon, 27 Apr 2015 - 23:49
Post #176


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





lusterko i sprawdzenie wirników jeśli nie chcesz wywalać turbo na stół. Ewentualnie jakaś nieszczelność.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STELMI
post Thu, 30 Apr 2015 - 12:47
Post #177


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





Szybkie pytanie:
Passat B6 2.0TDI 170KM - jakie można założyć większe turbo P&P lub gdzie ofertują upgrade do obecnego?


--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Mon, 04 May 2015 - 18:59
Post #178


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





pytanie za 100 punktów

pacjent 1,9 bkc 105 KM soft seria

próby ogarnięcia przed programem czyli regeneracja turbo sprawdzenie dolotu pompek itp.

okazuje się że przepływka pod pełnym obciązeniem zamyka zakres pomiarowy czyli 1265 mg/suw
podmieniane 2 przepływki i bez efektu ta sama wartość egr sprawdzony mechanicznie i vcds'em
sprawdzony dolot (szczelny)
doładowanie trzyma zadane czyli 1,05 bar (seria)

objawy lekkie dymienie na czarno i od czasu do czasu błąd przepływki (nieodpowieni/błędny sygnał)

ktoś coś jakieś sugestie do czego zajrzeć?
bo pomysły się skończyły


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzilas
post Tue, 05 May 2015 - 18:04
Post #179


User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Częstochowa





Sprawa dotyczy 2.5 TDI V6 Audi A6 C5.

Częstym problemem jest uszkodzenie podgrzewacza paliwa inaczej zaworu zwrotnego filtra paliwa. Czy bez żadnych problemów i obaw mogę zastąpić filtr taki jak na obrazku, filtrem bez podgrzewacza, który posiada jedynie wejście z baku i wyjście na pompę VP? Powrót paliwa z pompy bym połączył bezpośrednio do powrotu do baku bez żadnych podgrzewaczy i zaworków.

Jeśli tak to na co zwracać uwagę podczas wyboru zamiennika filtra bez podgrzewacza?

Pomocnicze obrazy

oryginalny filtr z miejscem na podgrzewacz:

podgrzewacz:

przykładowy filtr bez podgrzewacza:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Wed, 06 May 2015 - 19:16
Post #180


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, zwróć uwagę na średnicę rurek na filtrze. Twój ma 10mm, a ten co podałeś niżej ma 8mm, zapewne z golfa2 TD. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:11