Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
tjwasiak
post Sun, 08 Mar 2015 - 15:48
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





No to skoro masz budę, to po co szukasz czegoś innego? Inna sprawa, że moim zdaniem w tym budżecie może się okazać że będzie problem osiągnąć rzeczywiste i (na tyle na ile to możliwe) bezawaryjne 200+ KM.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Mar 2015 - 15:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
norbivr6
post Sun, 08 Mar 2015 - 16:54
Post #102


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





do mk2 to wejdzie super, skrzynia ggu 400, jednomas + kevlar 800, fmic 1200, wydech 1000, słupek zdrowy z alkami 2500, jakies pierdoly 1000, gtb22 2000, wiazka z kompem 300, strojenie... akurat dycha wyjdzie biggrin.gif przy dobrych wiatrach 240-250, jak chcesz wiecej to firady +2tyś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 09 Mar 2015 - 20:41
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, golf II, jest lżejszy od ibizy, polo, czy fabi. Kolega miał AFNa w golfie MKII i całkiem fajnie to jeździło. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sat, 21 Mar 2015 - 19:20
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





czy jako opcja budżetowa, zrobienie FMIC i zostawienie seryjnych rur dolotowych do kolektorów jest sensowna, czy koniecznością jest wyspawanie nowego układu?
miałoby to schłodzić powietrze na moce rzędu 180-200 koni


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Mon, 30 Mar 2015 - 18:11
Post #105


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





Koledzy mam pytanie
jaki silnik diesla będzie miał więkrzą sprawność ten o stopniu sprężania 19,5 czy ten co ma 17,5?
pytam bo robie remont silnika i zastanawiam się nad częściowym odprężeniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 30 Mar 2015 - 18:17
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Teoretycznie ten o wyższym stopniu sprężania. Praktycznie - wszystko zależy od konkretnego setup'u, bo odprężony zniesie większe doładowania.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Mon, 30 Mar 2015 - 20:42
Post #107


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





jest to troche zastanawiające dlaczego nowe diesle mają coraz niższy stopień sprężania a wcale więcej nie ładuje sie w słabsze wersje powietrza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 30 Mar 2015 - 21:00
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





To tylko i wyłącznie kwestia zastosowania coraz nowocześniejszej aparatury wtryskowej/ekologii. Gdybyś spróbował zbudować tradycyjnego diesla o tak niskim stopniu sprężania jak najnowocześniejsze konstrukcje miałbyś w najlepszym razie spory problem go uruchomić (o ile odpaliłby w ogóle).


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 30 Mar 2015 - 21:41
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, dokładnie, jak pisze tjwasiak wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 30 Mar 2015 - 21:41
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Straty mechaniczne (tarcie).


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damn
post Mon, 30 Mar 2015 - 23:14
Post #111


Rookie
Dołączył: Mon, 30 March 2015





Nie dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radekrp90
post Tue, 31 Mar 2015 - 09:25
Post #112


Frequent User
Dołączył: Fri, 27 March 2009





Niższy stopień sprężania to chyba tylko Mazda z ich nowym Sky-dieslem. Celem było zmniejszenie ilości toksycznych substancji - tylko tyle lub aż tyle. Przy okazji, całej tej technologi, udało się uzyskać odpowiednią moc. Niemniej tak jak wyżej - w klasycznym Dieslu (pompa, VP, PD, zwykłe CR bez udziwniaczy jak zmienne fazy itp) nie da się uzyskać zadowalającej pracy silnika - chyba, że porządnie dmuchać co wydaje mi się mijać z celem jeśli auto ma być używane na codzień (problemy z odpalaniem zimą).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Tue, 31 Mar 2015 - 11:35
Post #113


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(radekrp90 @ Tue, 31 Mar 2015 - 09:25) *
Niższy stopień sprężania to chyba tylko Mazda z ich nowym Sky-dieslem. Celem było zmniejszenie ilości toksycznych substancji - tylko tyle lub aż tyle. Przy okazji, całej tej technologi, udało się uzyskać odpowiednią moc. Niemniej tak jak wyżej - w klasycznym Dieslu (pompa, VP, PD, zwykłe CR bez udziwniaczy jak zmienne fazy itp) nie da się uzyskać zadowalającej pracy silnika - chyba, że porządnie dmuchać co wydaje mi się mijać z celem jeśli auto ma być używane na codzień (problemy z odpalaniem zimą).



Z tego co piszecie wynika ze nie będę zmieniał stopnia sprężania
Wnioskuje też ze im większy stopień tym mniejsze spalanie silnika diesla
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Tue, 31 Mar 2015 - 15:21
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Z tym spalaniem to bym się nie zakładał. Musisz wziąć pod uwagę że sprawność teoretycznie rośnie, ale praktycznie rosną też straty (moc konieczna do) związane z kompresją.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Tue, 31 Mar 2015 - 22:35
Post #115


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





czy ktoś próbował odprężać czy to tylko teoria i domysły??


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 01 Apr 2015 - 01:22
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Dawno temu "ktoś" próbował.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maikel
post Wed, 01 Apr 2015 - 02:37
Post #117


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Rzeszów





Hej,


potrzebuję zestawu zacisków + tarcz, (przód na pewno, a może jeszcze i na tył się coś znajdzie) które wejdą mi do Ibizy 6l 1.9 TDI 130, ale tylko i wyłącznie P&P. Czy jest taki zestaw? Jeśli tak, to z jakiej marki/modelu?
A może pod moc 220-230 KM wystarczy jakiś zestaw pod ori rozmiar, tyle, że lepszych firm?
Co o tym myślicie?


--------------------
'99 APY Audi S3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Wed, 01 Apr 2015 - 09:23
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





jak masz serie 288mm to wystarczy adapter pod zacisk i tarcza 312mm.klocek i zacisk ten sam.no i polecam zmienić tył na 256mm.


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maikel
post Wed, 01 Apr 2015 - 11:54
Post #119


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Rzeszów





Dzięki za odpowiedź. Z jakiego modelu zacisk i tarcza 312mm, a z jakiego 256mm?


--------------------
'99 APY Audi S3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Wed, 01 Apr 2015 - 12:14
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Zmieniasz tylko tarcze i jarzmo ! golf4 pochodne - praktycznie wszystko, co miało 312mm w vagu.
http://forum.newbeetle.pl/viewtopic.php?t=6170
pierwszy lepszy link z brzegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 23:47