![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Ale zrobiła się burza w nocniku
![]() nikomu nie kazałem bawić się w zgadywanki ![]() Nowy silnik to 838A2.000 Osoby, które cieszyły się na myśl o 2.0 tsi powiem - NIE NIE BYŁBY LEPSZY ![]() Silnik fiata ma pancerny blok patrząc na dół - \"zastrzały\" podpór itd. Zmiana z 2.0 była podyktowana tylko i wyłącznie chęcią zaszalenia mocowo, ale żeby pojawiło się więcej momentu na dole. 2.0 ma skok 75,7mm przy tłoku 82mm. 2.4 ma 90,4mm więc tu temu silnikowi chce się żyć ![]() Dla tych, którzy mówili, że zrobiłem i teraz sprzedaję: To jest w dalszym ciągu rozwinięcie mojego projektu ![]() - Silnik to blok 2,4 oczywiście rozwiercony pod nadwymiar, ale nie za mocno - tylko 0,5mm - mało miejca już tam zostałoby przy kolejnym nadwymiarze jak na to co jest planowane żeby dmuchnąć. Na dobrą sprawę to zrobiony jedynie pod to aby mieć nowe gładzie w cylindrach ![]() - Tłoki kute CPS - Korby TECHNO5 + ARP - Panewki Glyco (OEM = Federal Mogul i Glyco = Federal Mogul) - Głowica na dużym kanale i z największymi zaworami, nowe zawory, nowe szklanki (dużo lżejsze niż fabryka i z mniejszą pojemnością olejową co fajnie zostało już sprawdzone w 2.0) - Wał 2.4 nominał wypolerowany. - Odma z wersji turbo czyli dodatkowe odpowietrzenie z bloku oraz spływ oleju do miski. Genialne OEM rozwiązanie, które zdejmuje chłopakom z Tech Guy jeden z elementów do sprawdzenia na zawodach ![]() - Osłona rozrządu dolna aluminiowa od Oracle performance ale oczywiście nie obyło się bez przeróbki ![]() - Pompa olejowa złożona na nowo - Wałek balansu wywalony (zbędna masa i obciążenie na pompę oleju - z niej jest napędzany) Pełna obróbka głowicy, bloku i wyważanie dynamiczne zrobione w Dziak Motor Sport Składanie i pasowanie silnika w Walas MotorSport. Silnik ożeniony z budą w Gumiś Garage Oczywiście silnik nie wpadł P&P ale do ogarnięcia. Reszta będzie jak coś nowego będzie bo teraz YellowProject stoi w WST-garaż na zrobienie kolektora, DP i nowego orurowania. Czekam na Intercooler z FMIC Zdjęcia dodam później ![]() EDIT: Tak, Tak jestem pewien, Tak oczywiście..... Skrzynia DSG ZOSTAJE ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Klasa! i życzę powodzenia w składaniu i bezawaryjności
![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Bez DSG to byłby spory krok w tył
![]() |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
klasa. wyglada ze wszystko przemyslane do konca. a to najwazniejsze.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Chce bo auto fajne, robione kompleksowo, a od kilku miesięcy jak wchodzę na forum i widzę że temat podbijany mam nadzieję że zobaczę co i jak, a tam dalej nakręcanie co to za silnik i jeszcze jakieś zdjęcia przysłaniane, trochę to dziecinada ++2 Czyli poniękąd miałem rację. Ze Stilo czy z Cappy jest różniaca w tych blokach ? Paweł nie denerwuj się ale poprostu człowiek się chce czegoś mądrego dowiedzieć i mieliśmy przesyt tej tajemnicy ![]() trzymam kciuki. projekt światowy i w polsce już wręcz kultowy -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Ja tam widzę ciężki żeliwny kloc, trza było wkładać K24.
![]() |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Ja tam widzę ciężki żeliwny kloc, trza było wkładać K24. ![]() Ten ciężki żeliwny kloc wytrzymuje 1000HP w brazylii więc dlatego tu jest. Blok jest na tyle mocny, że wielu się dziwi jak widzi zastrzały i podpory. K20/K24T mnie strasznie jara, ale z tyłu głowy jest w innej budzie. FIATA tak nie skrzywdzę ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
Ten ciężki żeliwny kloc wytrzymuje 1000HP w brazylii więc dlatego tu jest. Blok jest na tyle mocny, że wielu się dziwi jak widzi zastrzały i podpory. K20/K24T mnie strasznie jara, ale z tyłu głowy jest w innej budzie. FIATA tak nie skrzywdzę ![]() Trzeba dodać że znosi tyle bez kołkowania i innych cyrków na tlokach i korbach z VAGa ze szlifowanym wałem pod mniejszą panewkę i innymi cyrkami jakie się w brazylii robi żeby oszczędzić kasę a i tak łyka chore moce. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Trzeba dodać że znosi tyle bez kołkowania i innych cyrków na tlokach i korbach z VAGa ze szlifowanym wałem pod mniejszą panewkę i innymi cyrkami jakie się w brazylii robi żeby oszczędzić kasę a i tak łyka chore moce. te kombinowane to są parchy, ale te 600+ to konkretne projekty ![]() K seria do tulejowania od razu ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Kozak... Tylko ta folia na kolektorze ssącym... :/
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Kozak... Tylko ta folia na kolektorze ssącym... :/ To nie jest folia ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
nie jest to też karbon, hydro?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
nie jest to też karbon, hydro? Tak, jak wiele innych elementów w tym aucie. -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Kolejne części układanki się pojawiają. Gotowy kolektor i DP, Gotowe orurowanie i intercooler - wszystko za sprawą Sebastiana z WST-Garaż
![]() ![]() Kolektor wydechowy - wszystko wyszlifowane w runnerach - nic nie zaburza przepływu - wymuskane przez Sebastiana do końca. Poprowadzony tak na ile było miejsca i wyszło to świetnie ![]() 3,5" DP z zejściem na 3" wydech. Przerobione wyjście z magistrali wodnej ( kolizja z kolektorem) układ dolotowy z aluminium na złączkach HD Clamp Intercooler wykonany także w WST-Garaż z kierownicą powietrza w tanku wejściowym. Wszystko na rdzeniu od FMIC.pl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
edit: skleroza
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Naprawdę wygłaskany ten wydech i kolektor i dolot, elegancko.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Mała aktualizacja
![]() Kolektor, DP i muszla miały być osłonięte piękna nierdzewną termoizolacją ale czas nie pozwolił, a i finanse nie małe tak więc owinąłem taśmą bazaltową podwójnie i w dodatku dużo gęściej. Na koniec pryśnięte lakierem do bandaża. Dolot polakierowany proszkiem - czarna struktura ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 okazało się mega fajną jednostką, daje dużo lepszą elastykę, lepiej generuje moc w całym zakresie.. na tyle dobrze, że trzeba było ograniczać moment. Kamil i Rafał zrobili mega robotę dopieszczając setup, zrobili genialnie płaski moment, a auto zamiast głupio palić kapcia jedzie jak trzeba także przy pomocy Race TCS ![]() 630HP i 660Nm przy 1.65b -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Mała aktualizacja
![]() Kolektor, DP i muszla miały być osłonięte piękna nierdzewną termoizolacją ale czas nie pozwolił, a i finanse nie małe tak więc owinąłem taśmą bazaltową podwójnie i w dodatku dużo gęściej. Na koniec pryśnięte lakierem do bandaża. Dolot polakierowany proszkiem - czarna struktura ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 okazało się mega fajną jednostką, daje dużo lepszą elastykę, lepiej generuje moc w całym zakresie.. na tyle dobrze, że trzeba było ograniczać moment. Kamil i Rafał zrobili mega robotę dopieszczając setup, zrobili genialnie płaski moment, a auto zamiast głupio palić kapcia jedzie jak trzeba także przy pomocy Race TCS ![]() 630HP i 660Nm przy 1.65b -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Mała aktualizacja
![]() Kolektor, DP i muszla miały być osłonięte piękna nierdzewną termoizolacją ale czas nie pozwolił, a i finanse nie małe tak więc owinąłem taśmą bazaltową podwójnie i w dodatku dużo gęściej. Na koniec pryśnięte lakierem do bandaża. Dolot polakierowany proszkiem - czarna struktura ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 okazało się mega fajną jednostką, daje dużo lepszą elastykę, lepiej generuje moc w całym zakresie.. na tyle dobrze, że trzeba było ograniczać moment. Kamil i Rafał zrobili mega robotę dopieszczając setup, zrobili genialnie płaski moment, a auto zamiast głupio palić kapcia jedzie jak trzeba także przy pomocy Race TCS ![]() 630HP i 660Nm przy 1.65b ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 07:13 |