Poniżej opis mojego fiacika, auto kiedyś było seryjnym Fiatem Coupe 20V N/A, ale przez te latka ze mną trochę się pozmieniało czyli modyfikacje wolnossaka, swap na VT, modyfikacje VT itd. a aktualnie wygląda to tak:
MARKA: Fiat
MODEL: Coupe 20V Turbo
Modyfikacje:
Silnik: Oczekuje na zmiany, puki co seryjny
Układ dolotowy:
-> Filtr FUJITA LONG 3"
-> filtr-turbo - 3" rura aluminiowa + łączniki FMIC.pl
-> Turbo - IC - 2" lula aruminiowa spawana + łączniki FMIC.pl
-> IC - przepustnica - 2,5" aluminium spawane + łączniki FMIC.pl
-> Blow off HKS style (ale przynajmniej trzyma ciśnienie, a oryginalne tłoczkowe popuszczały)
-> IC FMIC.pl 180mm wys.
spawanie by Funo (FAT - Funo Auto Tuning)
na przyszłość większy IC
Układ wydechowy:
-> Kolektor z kwasówki równoodległościowy (będzie zmieniany)
-> DP 3"
-> Wydech 3" na 2-ch tłumikach przelotowych RM Motors zakończony 2-ma końcówkami Buzzer 101mm
by Funo (FAT - Funo Auto Tuning)
TURBO:
-> Garrett 743347-5003S czyli GT2871r TRIM 48 A/R 0.60 i a/r wydechu 0.64
Układ wtryskowy:
-> Wtryskiwacze 440cc zielone BOSCH
-> Pompka Walbro GSS431
Elektronika:
-> Seryjny komp + chip pod GT2871r by Merror
-> Ecumaster DET3 jako kontroler EBC i uruchamia pierwszy bieg wentylatora chłodnicy + strojenie by Merror
Układ chłodzenia:
-> Dedykowana aluminiowa chłodnica wody Valeo do 20VT
-> Chłodnica oleju Mocal 13rzędów (do wymiany na większą)
Układ napędowy:
-> Seryjna skrzynia 5b 20VT + viscoDrive (35% "szpera")
-> Sprzęgło z AR GTA (ale i tak do wymiany na helixa)
Układ hamulcowy:
-> Przód: wentylowane tarcze 305mm + 4-ro tłoczkowe zaciski BREMBO
-> Tył: tarcze 240mm + jednotłoczkowe zaciski lucas
-> Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Zawieszenie:
-> Sprężyny Vogtland -35mm
-> Tylne amortyzatory Bilstein B6
-> Przednie amortyzatory seria
-> Rozpórka przednia górna SPARCO
-> Rozpórka dolna środkowa (za tylnymi fotelemi) UltraRacing
-> Tylny stabilizator Whiteline
Koła:
-> Felgi Toora 17" ze Stilo Schumacher - tzw. Skorpiony
-> Opony przód Federal 595 R-SR 215/40R17
-> Opony tył Toyo T1R 215/40R17
-> Dystanse Sparco 16mm na stronę
BODY KIT:
-> Przedni zderzak Modena by AutoDS
-> Progi LE by MutoDS
-> Maska z laminatu + wlot by AutoDS
-> Dokładka tylnego zderzaka modena przerobiona + dyfuzor home made.
-> Lampy przednie, kielich lamp tylnych, mocowania lusterek w hydrografice (Carbon)
-> Tylne lampy LED HELLA
Wnętrze:
-> Fotele RECARO (Lancja Delta) wszystko obszyte żółtą i czarną skórą.
-> Nakładki na pedały MOMO Atomik
-> Gałka MOMO Nero
-> Zegary AutoGauge SM Peak (Ciśnienie, tewmp oleju i boost) w słupku + EGT w fabrycznych zegarach.
-> Elementy w hydrografice (Carbon)
AKTUALNA MOC od 31.10.2013r:
Mapa 1 - 336KM@6042rpm i 463Nm@4313rpm
Mapa 2 - 336KM@6670rpm i 372Nm@5828rpm