Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI, 335KM 572Nm
lukkoz01
post Wed, 19 Feb 2014 - 18:18
Post #61


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Fawor @ Wed, 19 Feb 2014 - 19:55) *
Wiem, że wprowadzę trochę zamieszania, ale...pojedź sprawdzic na innej hamowni smile.gif Moje B20 pokazalo u Coobcia 262KM, dwa dni później w Poznaniu (bo auto nie jeździło na 260KM NA) wyskoczyło u Wojtreka ( IMO jedna z najbardziej poprawnie pokazujących inercji w PL) 240. Wspolnie z moim strojącym zgadzamy się, że to dyno ma prawo przekłamywać o okolice 10KM.

Tego samego dnia u Coobcia hamowano kilka samochodów które w wcześniej były hamowane na innych hamowniach. W większości przypadków moc wyszła taka sama, a w jednym przypadku moc wyszła mniejsza o 4KM. Wynik uważam za jak najbardziej miarodajny bo podczas jendego wieczoru sprawdzono moc aut robionych w różnych zakątkach Polski.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 19 Feb 2014 - 18:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Wed, 19 Feb 2014 - 19:01
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Dobra, widziałem, żeby nie wkładac kija w mrowisko biggrin.gif Mam aż za dużo przykładów po silnikach Hondowych, ale widocznie zostawiam je dla siebie i nie drąże już dalej smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 19 Feb 2014 - 20:39
Post #63


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Fawor nie siedzę w silnikach Hondy. Zastanawiające jest to co piszesz, bo niektóre Nissany 350Z mają po 240-250KM u Coobcia na hamowni czyli zakładając że hamownia zawyża to silnik nissana ma niedobór mocy rzędy 40-50KM.

Fakt, wynik był dla mnie wielkim zaskoczeniem bo liczyłem na 305-310KM. Silnik będzie jeszcze strojony więc wszystko przede mną.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 19 Feb 2014 - 20:52
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





przykłady na szybko:
D15 z glowicą VTECa po dolocie, wydechu i strojeniu pokazuje normalnie 14xKM, tam 15x
D16Z6 125KM z walkiem stage 2 i dopręzenim pokazują w PL 17x, tam silnik zbudowany przeze mnie 18x
B16A2 160KM dolot, wydech strojenie do 180KM (moja w Poznaniu 181KM), tam 191
B16A2 dopręzone z wałkami Integry powiinno 19X, tam 205
B18C6 Integra 190KM dolot, wydech, strojenie zawsze było średnie 21x, tam 226 - gdzie moje dopręzone B20VTEC w poprzednim setupie pokazało w VTG 224 smile.gif

Także dla mnie sprawa jest jasna - inni albo przyjmą do wiadomości, albo nie smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 19 Feb 2014 - 21:04
Post #65


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Spoko, nawet jak mam faktycznie 306KM to i tak jest super. Ciekawe jak to się ma do silników kręcony na niskich obrotach. Obstawiam że takie różnice wynikają ze strat liczonych przez hamownie. Silniki Hondy czasami są kręcone grubo ponad 8000 obrotów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Wed, 19 Feb 2014 - 21:19
Post #66


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





Fawor a gdzie te hanki były hamowane wczesniej .. w jakim odstepie czasowym pogodowym(ciś,temp) bo to tez ma znaczenie i to bardzo duże

obciązenie takie same ?

poczytaj to ...

http://www.godula.pl/?page=article&kat...p;word=hamownia bedziesz miał odpowiedz... 10KM to zadna róznica przy takich mocach to 2-3 % przekłamania


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Wed, 19 Feb 2014 - 21:19
Post #67


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Musi ostro zapinać tongue.gif Jezdziłem Ibiza 1.9 TDI zrobiona na 275 koni to już zapinała jak wsciekła biggrin.gif Gratki modów swietne autko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 19 Feb 2014 - 21:29
Post #68


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(AdrianR32 @ Thu, 20 Feb 2014 - 00:19) *
Fawor a gdzie te hanki były hamowane wczesniej .. w jakim odstepie czasowym pogodowym(ciś,temp) bo to tez ma znaczenie i to bardzo duże

obciązenie takie same ?

poczytaj to ...

http://www.godula.pl/?page=article&kat...p;word=hamownia bedziesz miał odpowiedz... 10KM to zadna róznica przy takich mocach to 2-3 % przekłamania


nie chce piedestałować samego siebie, żeby porównywać i przekonywać w sprawie doświadczenia Twojego vs mojego smile.gif Po prostu mi uwierz, że chociażby z racji daty zalogowania na tym forum wiem co to znaczy pomiar na hamowni wink.gif Jeśli próbka nastu aut w tym samym setupie (ta sama seria silnika, czyli np D16Z6) z całej polski mierzona na różnych hamowniach w PL pokazuje praktycznie jeden wynik co do 3-4KM, a na jednej nagle pokazuje +kilkanaście to coś jest na rzeczy. Nie próbuj mnie przekonywać, że nie, bo sprawdzilem to wręcz na swoim własnym aucie smile.gif Jeśli nie masz zamiaru przyjąć do wiadomości - jak już wcześniej mówiłem, mi to tito. Jednak uprzejmie proszę - nie próbuj przykonywać mnie podjazdem, że nie wiem co to pomiar na hamowni smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Wed, 19 Feb 2014 - 21:36
Post #69


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





spoko Sam hamuje przynajmniej na 3 hamowniach i tak np w KREATOR MOCY obciązeniówka wyskakiwało 166KM a dzień wczesniej w Rperformance było 180KM na walnietej przepływce i map sensorze,po naprawie Duza zmiana Jade do Kreatora a tam 185KM a w ECU 203 smile.gif I weż tu nie zgłupiej ?

sory za OT

nIGDY SIE NIE DOWIEMY ILE JEST CHYBA ZE hAMOWNIA sILNIKOWA koncernie SEATA lub HONDY

Powód Edycji: nie piszemy boldem - ostatni raz przypominam


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 19 Feb 2014 - 21:43
Post #70


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Generalnie ma w głębokim poważaniu czy mam teraz 306, 310 czy 316KM. Jak już pisałem jest to setup przejściowy. Z resztą nawet przy filialnym strojeniu jak wyjdą jakieś wątpliwości to będę miał to w poważaniu bo robię auto dla siebie, a nie dla kresek.

Mam pytanie czy w takim razie hamownia Rogala też zawyża? Z tego co kojarzę to on podobną hamownie tyle że w najwyższej specyfikacji z rolkami do hamowania 4x4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Wed, 19 Feb 2014 - 22:48
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Coobcia nissany 2.0 NA maja po 250nm.Jaki masz kolektor dolotowy w tej ibi?Fajne auto.Musi byc przeciag.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 20 Feb 2014 - 07:21
Post #72


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(lukkoz01 @ Wed, 19 Feb 2014 - 22:39) *
u Coobcia na hamowni

A to nie jest przypadkiem hamownia Kiviego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 20 Feb 2014 - 07:43
Post #73


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(burski @ Thu, 20 Feb 2014 - 09:21) *
A to nie jest przypadkiem hamownia Kiviego?


To jest chyba hamownia ze schizofrenia wink.gif

Linki zapozyczone z tematu:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...2945&st=140

http://img849.imageshack.us/img849/8575/768b.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos...668061600_n.jpg


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Thu, 20 Feb 2014 - 08:35
Post #74


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





Jeśli można spytać - na którym biegu był wykonywany pomiar?


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Thu, 20 Feb 2014 - 08:42
Post #75


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





5 BIEG

PREDKOŚC PONAD 250Km/h Stad straty do tego zimówki oraz spięcie pasami bardzo mocno




--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juby_p
post Thu, 20 Feb 2014 - 09:09
Post #76


Rookie
Dołączył: Tue, 04 August 2009





Na 5 biegu i taki mały moment na dole?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Thu, 20 Feb 2014 - 09:19
Post #77


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





370NM przy 2000rmp to mało ?? ile ma być 500 nm ??


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juby_p
post Thu, 20 Feb 2014 - 09:33
Post #78


Rookie
Dołączył: Tue, 04 August 2009





bardziej 355-360 a na pierwszym wykresie 320, 1800RPM 250Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 20 Feb 2014 - 10:26
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Trzeba pojemność silnika zwiększyć to szybciej wstanie i więcej Nm zrobi z dołu tongue.gif
Ps. Hamownia jest oficjalna Dynoprojektu a w składzie ich zespołu siedzi Kivi smile.gif

Co do wyników Hond to rozmawiajcie z Niutonem, on co chwile po kimś tam dostraja, przestraja itd...

Pss. Proponuję skoczyć Ibizą na pomiar np. do ECU-Performance, 5 bieg obciążenie 4000 i porównamy to co tam wyjdzie do tego co wyszło u nas.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Thu, 20 Feb 2014 - 12:11
Post #80


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





Juby . to jest wykres po zmianach bez rzadnej Korekty dodatkowo to jest juz Duza turbina jak na 1.9TDI więc to jest i tak Ładnie wstajace turbo...pozatym po co wiecej przy 2000rmp ? zeby nie było jeszcze bardziej trakcji ??

wazne ze jest ponad 480-500nm w Zakresie 2300-4500rmp mysle ze po korekcie bedzie od 2000 do 4800 mozliwe i wtedy bedzie szatan biggrin.gif


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:22