![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiem, że wprowadzę trochę zamieszania, ale...pojedź sprawdzic na innej hamowni ![]() Tego samego dnia u Coobcia hamowano kilka samochodów które w wcześniej były hamowane na innych hamowniach. W większości przypadków moc wyszła taka sama, a w jednym przypadku moc wyszła mniejsza o 4KM. Wynik uważam za jak najbardziej miarodajny bo podczas jendego wieczoru sprawdzono moc aut robionych w różnych zakątkach Polski. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Dobra, widziałem, żeby nie wkładac kija w mrowisko
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Fawor nie siedzę w silnikach Hondy. Zastanawiające jest to co piszesz, bo niektóre Nissany 350Z mają po 240-250KM u Coobcia na hamowni czyli zakładając że hamownia zawyża to silnik nissana ma niedobór mocy rzędy 40-50KM.
Fakt, wynik był dla mnie wielkim zaskoczeniem bo liczyłem na 305-310KM. Silnik będzie jeszcze strojony więc wszystko przede mną. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
przykłady na szybko:
D15 z glowicą VTECa po dolocie, wydechu i strojeniu pokazuje normalnie 14xKM, tam 15x D16Z6 125KM z walkiem stage 2 i dopręzenim pokazują w PL 17x, tam silnik zbudowany przeze mnie 18x B16A2 160KM dolot, wydech strojenie do 180KM (moja w Poznaniu 181KM), tam 191 B16A2 dopręzone z wałkami Integry powiinno 19X, tam 205 B18C6 Integra 190KM dolot, wydech, strojenie zawsze było średnie 21x, tam 226 - gdzie moje dopręzone B20VTEC w poprzednim setupie pokazało w VTG 224 ![]() Także dla mnie sprawa jest jasna - inni albo przyjmą do wiadomości, albo nie ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Spoko, nawet jak mam faktycznie 306KM to i tak jest super. Ciekawe jak to się ma do silników kręcony na niskich obrotach. Obstawiam że takie różnice wynikają ze strat liczonych przez hamownie. Silniki Hondy czasami są kręcone grubo ponad 8000 obrotów.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Fawor a gdzie te hanki były hamowane wczesniej .. w jakim odstepie czasowym pogodowym(ciś,temp) bo to tez ma znaczenie i to bardzo duże
obciązenie takie same ? poczytaj to ... http://www.godula.pl/?page=article&kat...p;word=hamownia bedziesz miał odpowiedz... 10KM to zadna róznica przy takich mocach to 2-3 % przekłamania -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Musi ostro zapinać
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Fawor a gdzie te hanki były hamowane wczesniej .. w jakim odstepie czasowym pogodowym(ciś,temp) bo to tez ma znaczenie i to bardzo duże obciązenie takie same ? poczytaj to ... http://www.godula.pl/?page=article&kat...p;word=hamownia bedziesz miał odpowiedz... 10KM to zadna róznica przy takich mocach to 2-3 % przekłamania nie chce piedestałować samego siebie, żeby porównywać i przekonywać w sprawie doświadczenia Twojego vs mojego ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
spoko Sam hamuje przynajmniej na 3 hamowniach i tak np w KREATOR MOCY obciązeniówka wyskakiwało 166KM a dzień wczesniej w Rperformance było 180KM na walnietej przepływce i map sensorze,po naprawie Duza zmiana Jade do Kreatora a tam 185KM a w ECU 203
![]() sory za OT nIGDY SIE NIE DOWIEMY ILE JEST CHYBA ZE hAMOWNIA sILNIKOWA koncernie SEATA lub HONDY
Powód Edycji: nie piszemy boldem - ostatni raz przypominam
-------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Generalnie ma w głębokim poważaniu czy mam teraz 306, 310 czy 316KM. Jak już pisałem jest to setup przejściowy. Z resztą nawet przy filialnym strojeniu jak wyjdą jakieś wątpliwości to będę miał to w poważaniu bo robię auto dla siebie, a nie dla kresek.
Mam pytanie czy w takim razie hamownia Rogala też zawyża? Z tego co kojarzę to on podobną hamownie tyle że w najwyższej specyfikacji z rolkami do hamowania 4x4. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Coobcia nissany 2.0 NA maja po 250nm.Jaki masz kolektor dolotowy w tej ibi?Fajne auto.Musi byc przeciag.
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A to nie jest przypadkiem hamownia Kiviego? To jest chyba hamownia ze schizofrenia ![]() Linki zapozyczone z tematu: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...2945&st=140 http://img849.imageshack.us/img849/8575/768b.jpg https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos...668061600_n.jpg -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Jeśli można spytać - na którym biegu był wykonywany pomiar?
-------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
5 BIEG
PREDKOŚC PONAD 250Km/h Stad straty do tego zimówki oraz spięcie pasami bardzo mocno -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 August 2009 ![]() |
Na 5 biegu i taki mały moment na dole?
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
370NM przy 2000rmp to mało ?? ile ma być 500 nm ??
-------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 August 2009 ![]() |
bardziej 355-360 a na pierwszym wykresie 320, 1800RPM 250Nm
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Trzeba pojemność silnika zwiększyć to szybciej wstanie i więcej Nm zrobi z dołu
![]() Ps. Hamownia jest oficjalna Dynoprojektu a w składzie ich zespołu siedzi Kivi ![]() Co do wyników Hond to rozmawiajcie z Niutonem, on co chwile po kimś tam dostraja, przestraja itd... Pss. Proponuję skoczyć Ibizą na pomiar np. do ECU-Performance, 5 bieg obciążenie 4000 i porównamy to co tam wyjdzie do tego co wyszło u nas. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Juby . to jest wykres po zmianach bez rzadnej Korekty dodatkowo to jest juz Duza turbina jak na 1.9TDI więc to jest i tak Ładnie wstajace turbo...pozatym po co wiecej przy 2000rmp ? zeby nie było jeszcze bardziej trakcji ??
wazne ze jest ponad 480-500nm w Zakresie 2300-4500rmp mysle ze po korekcie bedzie od 2000 do 4800 mozliwe i wtedy bedzie szatan ![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:22 |