Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI, 335KM 572Nm
Tominator
post Sun, 12 Apr 2015 - 22:49
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Ja mam w dowodzie 1215kg, ale jutro z ciekawosci pojade rano zważyc. Chlopaki chyba przesadzaja z ta waga bo juz prawie wazy Ibiza jak Passat w kombi


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 12 Apr 2015 - 22:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
barthezz2
post Mon, 13 Apr 2015 - 06:22
Post #142


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(lukkoz01 @ Sun, 12 Apr 2015 - 14:52) *
Nie mogę edytować poprzedniego postu więc napisze jeden pod drugim.

Porównywanie osiągów mojej Cupry do Ibizy Barteza jest delikatnie mówiąc z d#py.

Ibiza Barteza jest lżejsza od mojej od dobre 150 kg. Jego auto jest wydmuszką na 1/4 mili bez hamulców wnętrza i innych udogodnień. Ma zupełnie inny przebieg mocy (brak dołu i przeciętną górę). Jedyne co je łączy to podobne czasy 100-200 aczkolwiek wydaje mi się że Bartez 100-200 robi wysokie 12 bez nitra.

Z ciekawostek auto zatrzymuje się ze 100km/h do 0 na dystansie 37-38 metrów mając słabe opony z bieżnikiem 3-4mm. Ciekawe ile dałoby rozgrzane R888 przy hamowaniu?


12,1 dwa lata temu przy mocy 290KM smile.gif i z pełnym wnętrzem ( nawet zapasówką ) i na oponach 215/50/15 R888 które pogarszają czas 100-200 bo robią duże opory toczenia. wtedy Auto ważyło w takim setupie 1250kg (ze mną 1330kg)


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Mon, 13 Apr 2015 - 18:18
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Cordoba zważono - bez kierowcy, kola zapasowego, pelne wnetrze, pelny bak (54l)


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Mon, 13 Apr 2015 - 19:06
Post #144


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





wiec widzisz moja 35kg ciezsza jednak 3' wydech wazy wiecej do tego kazda alu moja 12kg a ty masz 8kg ultralaggery biggrin.gif suma sumarum widac ze waga moja prawdziwa bo tak samo wazylem


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jack84
post Mon, 13 Apr 2015 - 19:28
Post #145


Rookie
Dołączył: Tue, 08 November 2011





Lukozz super wynik ! a jak z zadymieniem przy takiej mocy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Mon, 03 Aug 2015 - 15:52
Post #146


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





Co tam slychac w temacie, bo doszly sluchy ze grubo bedzie smile.gif z bpx


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 03 Aug 2015 - 21:30
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





Wszystko fajnie ale Ibiza nie bedzie sie prowadzić sad.gif


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Mon, 03 Aug 2015 - 22:03
Post #148


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





Wszystko fajnie ale Ibiza nie bedzie sie prowadzić

rozwin myśl ? dla czego nie będzie ?? bo jego auto to jednak wyjatek jesli chodzi o prowadzenie biggrin.gif


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Tue, 04 Aug 2015 - 06:39
Post #149


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(AdrianR32 @ Mon, 03 Aug 2015 - 15:52) *
Co tam slychac w temacie, bo doszly sluchy ze grubo bedzie smile.gif z bpx

Grubo nie będzie. Będzie optymalnie:)
Szkoda mi kasy na robienie na grubo 1.9TDI, tym bardziej że powyżej pewnych mocy przyrosty są bardzo nieadekwatne do poniesionych nakładów. Wolę te pieniądze przeznaczyć na inna auta które posiadam.

CYTAT(tdik @ Mon, 03 Aug 2015 - 21:30) *
Wszystko fajnie ale Ibiza nie bedzie sie prowadzić

Prowadzenie i hamowanie to jej najmocniejsza strona i żaden VAG FWD nie ma podejścia w tym temacie. Turbo nadal będzie "seryjne" czyli GTB2260VKLR. Jeśli chodzi o lag i spool to jestem spokojny.

Co do plotek które krążą na tema Ibizy to faktem jest że rozłożyłem silnik w drobny mak. Jak się okazało przez prawie pół roku jeździłem z bardzo słabą kompresją (18,5) na drugim cylindrze i o dziwo prawie do samego końca silnik nie brał oleju. Jedynym objawem było gorsze wstawanie turbiny i dymienie z dołu które po wejściu na obroty ginęło. Nawet przed samy rozłożeniem auto nadal mieliło przy 80km/h na zwykłych oponach.

Pomysłów miałem wiele... Chciałem wstawić seryjny słupek. Potem wpadłem na pomysł wstawienia samego dołu. Aż wreszcie uznałem że nauczę się składać/budować silniki na przykładzie 1.9TDI. Z dwojga złego gdyby coś nie poszło, wolę wysadzić w powietrze tani blok 1.9 TDI niż jakiś drogi typu VQ35.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 05 Aug 2015 - 22:02
Post #150


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Blok to blok czy to będzie ARL czy pierwszy AJM to samo . Blok raptem 500zl. Jak diesel ma słabą kompresję nie ma nigdzie stwierdzone ze ma brać olej bo.

Według mnie jeżeli chodzi o diesla to 1.9 najtańszy do podnoszenia mocy nawet rzędu 400km z ropy. Przynajmniej jak nawet silnik padnie to koszt naprawy jest śmieszny niż diesla w 3.0 w BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Fri, 07 Aug 2015 - 18:22
Post #151


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





Zgadzam sie z Synkiem. A propo GTB miales hybryde VKLRa?


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 07 Sep 2016 - 20:24
Post #152


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Witajcie!
po pół roku docierania i "testowania" sprzętu wreszcie wpadłem na hamownię. Lekkim zaskoczeniem okazała się moc silnik bo było raptem 309KM pomimo większej pojemności i wielu innych modyfikacji towarzyszących ale z drugiej strony silnik jest mono odprężony. Ile zabrało odprężenie tego nie wiem, może 20KM może 30KM. Na pewno poznałem granicę układu wtryskowego. To jest max HF80 i więcej te końcówki nie naleją.

Dzięki budowie silnika i skrzyni zyskałem sporo wiedzy której mi brakowało a przede wszystkim mam ogromną satysfakcję że w bardzo spartańskich warunkach za pierwszym razem zrobiłem mocny silnik z dużym potencjałem. Sam silnik zniesie bez problemu 400KM+. Mega radość daje mi patrzenie na stabilne EGT a przede wszystkim na niską temperaturę oleju. Jeżdżę bez chłodnicy oleju i dopiero powyżej 240km/h temperatura zaczyna rosnąć. Bez problemu można przejechać kilka km z prędkością 250-260 i olej nie zagotuje się. Co uważam za największy sukces bo od zawsze miałem problemy z temperaturą oleju. Bez dużej chłodnicy oleju nie było nawet mowy żeby na chwilę polecieć 250.

Ogólnie rozpiera mnie radość że każda śrubka w silniku była w moich rękach i że to wszytko ładnie działa. Cieszy mnie że działa pompa oleju bo, kombinowałem z czterem i każdą rozbierałem. Podziękowania należą się też mojemu ojcu który pomagał mi przy składaniu dołu silnika.

Przy 330KM EGT jest na poziomie 850 stopni.




Pisałem ten post na spontanie dlatego proszę mi wybaczyć ewentualne literówki lub błędy.

Pozdrawiam wszystkich:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Wed, 07 Sep 2016 - 21:16
Post #153


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Lukkoz Ty zyjesz? biggrin.gif fajny wynik ale to raczej autko na codzien do jazdy nie jest, bardziej na ćwiarę. Synek juz na samej robie robi 410KM wink.gif , pewnie za rok juz bedzie 500KM na samej ropie buahaha. Wszystkie te 3xx+ niestety te doly maja tragiczne. EGT 850C to na hamowni czy na drodze?


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 07 Sep 2016 - 21:59
Post #154


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Mam taki sam dół od czasów 232KM na GTB2260vk. Ja nigdy nie miałem problemów z jazda w Warszawie. Auto jest totalnie streetowe. Ciche w opór i z klimą.

Żyje a Ibizę robiłem treningowo. Wole uczyć się na tanich silnikach niż od razu wchodzić w silniki które w serii kosztują ponad dziesięć klocków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 07 Sep 2016 - 22:04
Post #155


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Czy ja wiem czy slaby dół? U mnie jest zajebisty. 3 bary to kwestia 2-3 sekund jak już zacznie pompowac moja locha szmbowa.

Lukoz a co tak z ciekawości szukałeś w swoim silniku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voytekk1
post Thu, 08 Sep 2016 - 10:44
Post #156


User
Dołączył: Sun, 02 August 2009
Skąd: Sosnowiec





niska temperatura oleju czyli ile mniej więcej? Np jadą tak 200kmh na autostradzie przez dłuższą chwilę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Thu, 08 Sep 2016 - 11:07
Post #157


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Tominator @ Wed, 07 Sep 2016 - 21:16) *
Lukkoz Ty zyjesz? biggrin.gif fajny wynik

Dziękuję. Trochę szkoda że HF80 nie pozwalają na więcej. Z chęcią zobaczyłbym tutaj z 380KM+ na HF120.

CYTAT(Tominator @ Wed, 07 Sep 2016 - 21:16) *
ale to raczej autko na codzien do jazdy nie jest, bardziej na ćwiarę. Synek juz na samej robie robi 410KM , pewnie za rok juz bedzie 500KM na samej ropie buahaha. Wszystkie te 3xx+ niestety te doly maja tragiczne. EGT 850C to na hamowni czy na drodze?

Nie odbież tego jako atak ale dziwi mnie że od czterech lat powtarzasz jedną melodię. Słaby dół nie nadaje się do jazdy na co dzień itd. Przepraszam ale jeździłeś tym autem że wysnuwasz takie wnioski. Już bardziej streetowego TDI Ty nie znajdziesz nigdzie na świecie. Hamulce i zawias przygotowane są na najgorsze sytuacje na drodze, jest koło dwumasowe a we wnętrzu jest ciszej niż w serii bez kata. Klima radio abs i esp. Czego tu jeszcze brakuje do jazdy na co dzień??? Z dołu jest duuużo więcej mocy niż w większości aut miejskich typy 1,4 75KM.

Porównywanie mocy mojego auta z autami które przyjeżdżają na lawecie na zawody jest delikatnie mówiąc mocno z d00py. Auta na 1/4 do jakaś patologia jeśli chodzi o dymienie. Znajdź mi proszę drugie TDI które na obwodnicach czy autostradach na miękko sobie lata po 250 (około 4000 obrotów na szóstym biegu) w ciszy i spokoju. Na co dzień jeżdżę lekko dłubniętym Audi S8 i powyżej 240 zdecydowanie pewniej czuje się w Ibizie. Hamowanie z 260 do 90 przed TIRem to czysta formalność natomiast w S8 nie jest to taka oczywistość.

Auta ma na drodze 850 logując na trójce od 1500 do 5300.

CYTAT(Synek @ Wed, 07 Sep 2016 - 22:04) *
Czy ja wiem czy slaby dół? U mnie jest zajebisty. 3 bary to kwestia 2-3 sekund jak już zacznie pompowac moja locha szmbowa.

Lukoz a co tak z ciekawości szukałeś w swoim silniku?


Pytasz o specyfikację silnika czy co było przyczyną fuckupu? Jak będę miał dłuższą chwile to zgram część zdjęć z budowy silnika i skrzyni i wrzucę szczegółowy opis.

CYTAT(voytekk1 @ Thu, 08 Sep 2016 - 10:44) *
niska temperatura oleju czyli ile mniej więcej? Np jadą tak 200kmh na autostradzie przez dłuższą chwilę

około 90. Natomiast dużo dają tłoki które pokryte są powłoką barierą termiczną z wierzchu i powłoką zmniejszającą tarcie po bokach. Dzięki czemu nie grzeje tak oleju który przechodzi przez denko tłoka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głodny
post Thu, 08 Sep 2016 - 12:37
Post #158


Rookie
Dołączył: Sat, 17 March 2012
Skąd: Sosnowiec





Chodzi ci o ceramikę na denku tłoka ?
To jakiś aftermarket czy sam zlecałeś zrobienie ?
Czekam na fotki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Thu, 08 Sep 2016 - 20:38
Post #159


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





Kiedy te auto gdzieś Ktoś Zobaczy? Albo jakis Track day
Bo tak wiem 1/4 nie dla Ciebie,ale z tego co pamiętam szykowales auto na tor? Bo wypisujesz ze auto spokojnie 260 pomyka olej 90 st,nie grzeje się.. Ochy achy a auta nikt na Mazowszu Nie Widział..
Tylko wykres i wykres.. Nie traktuj tego jak atak,ale jakies onboard(kazdy ma teraz smartfona)
Egt 850 st smile.gif na kresie HF80 hmmm oj ciezko w to uwierzyc no ale może...


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Thu, 08 Sep 2016 - 21:01
Post #160


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





Jakiś cuda ostatnio się dzieją... Az zazdroszczę tongue.gif


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:12