![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Ja mam w dowodzie 1215kg, ale jutro z ciekawosci pojade rano zważyc. Chlopaki chyba przesadzaja z ta waga bo juz prawie wazy Ibiza jak Passat w kombi
-------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Nie mogę edytować poprzedniego postu więc napisze jeden pod drugim. Porównywanie osiągów mojej Cupry do Ibizy Barteza jest delikatnie mówiąc z d#py. Ibiza Barteza jest lżejsza od mojej od dobre 150 kg. Jego auto jest wydmuszką na 1/4 mili bez hamulców wnętrza i innych udogodnień. Ma zupełnie inny przebieg mocy (brak dołu i przeciętną górę). Jedyne co je łączy to podobne czasy 100-200 aczkolwiek wydaje mi się że Bartez 100-200 robi wysokie 12 bez nitra. Z ciekawostek auto zatrzymuje się ze 100km/h do 0 na dystansie 37-38 metrów mając słabe opony z bieżnikiem 3-4mm. Ciekawe ile dałoby rozgrzane R888 przy hamowaniu? 12,1 dwa lata temu przy mocy 290KM ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
wiec widzisz moja 35kg ciezsza jednak 3' wydech wazy wiecej do tego kazda alu moja 12kg a ty masz 8kg ultralaggery
![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
Lukozz super wynik ! a jak z zadymieniem przy takiej mocy?
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Co tam slychac w temacie, bo doszly sluchy ze grubo bedzie
![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
Wszystko fajnie ale Ibiza nie bedzie sie prowadzić
![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Wszystko fajnie ale Ibiza nie bedzie sie prowadzić
rozwin myśl ? dla czego nie będzie ?? bo jego auto to jednak wyjatek jesli chodzi o prowadzenie ![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Co tam slychac w temacie, bo doszly sluchy ze grubo bedzie ![]() Grubo nie będzie. Będzie optymalnie:) Szkoda mi kasy na robienie na grubo 1.9TDI, tym bardziej że powyżej pewnych mocy przyrosty są bardzo nieadekwatne do poniesionych nakładów. Wolę te pieniądze przeznaczyć na inna auta które posiadam. Wszystko fajnie ale Ibiza nie bedzie sie prowadzić ![]() Prowadzenie i hamowanie to jej najmocniejsza strona i żaden VAG FWD nie ma podejścia w tym temacie. Turbo nadal będzie "seryjne" czyli GTB2260VKLR. Jeśli chodzi o lag i spool to jestem spokojny. Co do plotek które krążą na tema Ibizy to faktem jest że rozłożyłem silnik w drobny mak. Jak się okazało przez prawie pół roku jeździłem z bardzo słabą kompresją (18,5) na drugim cylindrze i o dziwo prawie do samego końca silnik nie brał oleju. Jedynym objawem było gorsze wstawanie turbiny i dymienie z dołu które po wejściu na obroty ginęło. Nawet przed samy rozłożeniem auto nadal mieliło przy 80km/h na zwykłych oponach. Pomysłów miałem wiele... Chciałem wstawić seryjny słupek. Potem wpadłem na pomysł wstawienia samego dołu. Aż wreszcie uznałem że nauczę się składać/budować silniki na przykładzie 1.9TDI. Z dwojga złego gdyby coś nie poszło, wolę wysadzić w powietrze tani blok 1.9 TDI niż jakiś drogi typu VQ35. |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Blok to blok czy to będzie ARL czy pierwszy AJM to samo . Blok raptem 500zl. Jak diesel ma słabą kompresję nie ma nigdzie stwierdzone ze ma brać olej bo.
Według mnie jeżeli chodzi o diesla to 1.9 najtańszy do podnoszenia mocy nawet rzędu 400km z ropy. Przynajmniej jak nawet silnik padnie to koszt naprawy jest śmieszny niż diesla w 3.0 w BMW |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Zgadzam sie z Synkiem. A propo GTB miales hybryde VKLRa?
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Witajcie!
po pół roku docierania i "testowania" sprzętu wreszcie wpadłem na hamownię. Lekkim zaskoczeniem okazała się moc silnik bo było raptem 309KM pomimo większej pojemności i wielu innych modyfikacji towarzyszących ale z drugiej strony silnik jest mono odprężony. Ile zabrało odprężenie tego nie wiem, może 20KM może 30KM. Na pewno poznałem granicę układu wtryskowego. To jest max HF80 i więcej te końcówki nie naleją. Dzięki budowie silnika i skrzyni zyskałem sporo wiedzy której mi brakowało a przede wszystkim mam ogromną satysfakcję że w bardzo spartańskich warunkach za pierwszym razem zrobiłem mocny silnik z dużym potencjałem. Sam silnik zniesie bez problemu 400KM+. Mega radość daje mi patrzenie na stabilne EGT a przede wszystkim na niską temperaturę oleju. Jeżdżę bez chłodnicy oleju i dopiero powyżej 240km/h temperatura zaczyna rosnąć. Bez problemu można przejechać kilka km z prędkością 250-260 i olej nie zagotuje się. Co uważam za największy sukces bo od zawsze miałem problemy z temperaturą oleju. Bez dużej chłodnicy oleju nie było nawet mowy żeby na chwilę polecieć 250. Ogólnie rozpiera mnie radość że każda śrubka w silniku była w moich rękach i że to wszytko ładnie działa. Cieszy mnie że działa pompa oleju bo, kombinowałem z czterem i każdą rozbierałem. Podziękowania należą się też mojemu ojcu który pomagał mi przy składaniu dołu silnika. Przy 330KM EGT jest na poziomie 850 stopni. ![]() ![]() Pisałem ten post na spontanie dlatego proszę mi wybaczyć ewentualne literówki lub błędy. Pozdrawiam wszystkich:) |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Lukkoz Ty zyjesz?
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam taki sam dół od czasów 232KM na GTB2260vk. Ja nigdy nie miałem problemów z jazda w Warszawie. Auto jest totalnie streetowe. Ciche w opór i z klimą.
Żyje a Ibizę robiłem treningowo. Wole uczyć się na tanich silnikach niż od razu wchodzić w silniki które w serii kosztują ponad dziesięć klocków. |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Czy ja wiem czy slaby dół? U mnie jest zajebisty. 3 bary to kwestia 2-3 sekund jak już zacznie pompowac moja locha szmbowa.
Lukoz a co tak z ciekawości szukałeś w swoim silniku? |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
User Dołączył: Sun, 02 August 2009 Skąd: Sosnowiec ![]() |
niska temperatura oleju czyli ile mniej więcej? Np jadą tak 200kmh na autostradzie przez dłuższą chwilę
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Lukkoz Ty zyjesz? ![]() Dziękuję. Trochę szkoda że HF80 nie pozwalają na więcej. Z chęcią zobaczyłbym tutaj z 380KM+ na HF120. ale to raczej autko na codzien do jazdy nie jest, bardziej na ćwiarę. Synek juz na samej robie robi 410KM ![]() Nie odbież tego jako atak ale dziwi mnie że od czterech lat powtarzasz jedną melodię. Słaby dół nie nadaje się do jazdy na co dzień itd. Przepraszam ale jeździłeś tym autem że wysnuwasz takie wnioski. Już bardziej streetowego TDI Ty nie znajdziesz nigdzie na świecie. Hamulce i zawias przygotowane są na najgorsze sytuacje na drodze, jest koło dwumasowe a we wnętrzu jest ciszej niż w serii bez kata. Klima radio abs i esp. Czego tu jeszcze brakuje do jazdy na co dzień??? Z dołu jest duuużo więcej mocy niż w większości aut miejskich typy 1,4 75KM. Porównywanie mocy mojego auta z autami które przyjeżdżają na lawecie na zawody jest delikatnie mówiąc mocno z d00py. Auta na 1/4 do jakaś patologia jeśli chodzi o dymienie. Znajdź mi proszę drugie TDI które na obwodnicach czy autostradach na miękko sobie lata po 250 (około 4000 obrotów na szóstym biegu) w ciszy i spokoju. Na co dzień jeżdżę lekko dłubniętym Audi S8 i powyżej 240 zdecydowanie pewniej czuje się w Ibizie. Hamowanie z 260 do 90 przed TIRem to czysta formalność natomiast w S8 nie jest to taka oczywistość. Auta ma na drodze 850 logując na trójce od 1500 do 5300. Czy ja wiem czy slaby dół? U mnie jest zajebisty. 3 bary to kwestia 2-3 sekund jak już zacznie pompowac moja locha szmbowa. Lukoz a co tak z ciekawości szukałeś w swoim silniku? Pytasz o specyfikację silnika czy co było przyczyną fuckupu? Jak będę miał dłuższą chwile to zgram część zdjęć z budowy silnika i skrzyni i wrzucę szczegółowy opis. niska temperatura oleju czyli ile mniej więcej? Np jadą tak 200kmh na autostradzie przez dłuższą chwilę około 90. Natomiast dużo dają tłoki które pokryte są powłoką barierą termiczną z wierzchu i powłoką zmniejszającą tarcie po bokach. Dzięki czemu nie grzeje tak oleju który przechodzi przez denko tłoka. |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Chodzi ci o ceramikę na denku tłoka ?
To jakiś aftermarket czy sam zlecałeś zrobienie ? Czekam na fotki ![]() |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Kiedy te auto gdzieś Ktoś Zobaczy? Albo jakis Track day
Bo tak wiem 1/4 nie dla Ciebie,ale z tego co pamiętam szykowales auto na tor? Bo wypisujesz ze auto spokojnie 260 pomyka olej 90 st,nie grzeje się.. Ochy achy a auta nikt na Mazowszu Nie Widział.. Tylko wykres i wykres.. Nie traktuj tego jak atak,ale jakies onboard(kazdy ma teraz smartfona) Egt 850 st ![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Jakiś cuda ostatnio się dzieją... Az zazdroszczę
![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:12 |