![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#801
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
bedzie to seryjny raczej czujnik z silnika lsj czyli 2,0 kompresor na rynek amerykanski do cobalta na tym samym bloku ktory mial taki czujnik. musze to jeszcze sobie poukladac co i jak i co trzeba pozmieniac i zamowie czesci.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#802
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
ja jestem wygodnym i leniwym czlowiekiem i chodzi o to by narobic sie jak naj mniej a miec to co sie chce. "...dlatego jeżdżę niepopularnym (w tym kraju) autem, po swapie na silnik, który w tej budzie nie występował i z dołożonym kompem stand-alone plus mixem części różnych marek". Sorry, ale ten argument to średni jest ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#803
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ale musisz tez wziasc pod uwage ze auto jest seryjnie lekkie 900kg, na zawsze bez rdzy, nie zuzywa opon, klockow hamulcowych, polosi, zawieszenia, skrzynia beigow jest seryjna na allegro kosztuje 90zl, silnik moze nie wystepowal w tym modelu ale blok i poduszki silnika sa seryjne i takie same jak w seryjnym z22se (b207r to ten sam blok silnika ale tloki i korby inne w tej samej obudowie) silnik b207r na allegro kosztuje 800zl a nowy z rozrzadem wtryskami cewkamia i calym osprzetem w polskim sklepie kosztuje 7tys zl brutto i jest dostepny od reki, klocki od 50zl i sa tez ferodo wszystkie po ds3.12,bo klocki te same co w mitsubioshi evo i subaru imprezie, tarcze hamulcowe po 130zl, emu ok jest czyms ekskluzywnym ale jednak dosc powszechnym jednak w tuningu i prostym w serwisowaniu przez kazdego i wszedzie. auto ma w serii cala podloge plaska od poczatku do konca zakonczona seryjnie dyfuzorem na calej szerokosci auta pod katem seryjnie 15 stopni. itd itd. mamy podwojny wahacz na kazdym kole a kazdy wahacz jest dostepny w sklepie (w uk) za 500zl. itd itd. to nie sa sumy duzo wyzsze niz w mx5 a jednak auto juz stoi pod domem i ma potencjal na 1m45 na poznaniu od strzala na semislicku. a mx5? ile musialbym wlozyc w te auto by osiagnac to co by mi pasowalo? ja duzo marudze bo duzo awarii jest ale caly czas staram sie isc do przodu. a ze wszystko sie robi rekami innych to dlatego tyle fuckowow i dlatego to tak wkurwiajace ze placisz za cos co potem nie dziala. ale ok. kazdy broni swojego. dla mnie speedster jest ostatnim autem do scigania. po nim nie ebdzie juz nic i checi tez. nawet na tym modlinie w sobote wszystko szlo nie tak ale jak mnie doszlo porsche gt3 a potem ja je doszedlem i wyprzedzilem i sie oddublowalem to delikatna satysfakcja byla. i jakos tak to wszystko sie kreci. wiem ile potencjalu ma to auto. wiem ze awarie ktore mam sa w prosty sposob do ogarniecia w budzecie do 5-10tys zl ktory pewnie rozloze na lata i tyle.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#804
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
A lpg duzo pali?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#805
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
porzuć wygodę zagłęb się w temat, zacznij sam działać przy aucie. Nikt tego nie zrobi tak dobrze jak Ty wiedząc że grzebiesz przy własnym aucie. Jeżeli nawet komuś coś oddasz do roboty bo wszystkiego samemu się nie ogarnie to konkretnie powiesz o co chodzi jak ma być pokażesz palcem tu i tu.
I jak się coś spierd...to wreszcie będziesz mógł zwalić sam na siebie ![]() Ekonomia jest ważna nawet bardzo, MiP się trochę tam podśmiewuje ale nie sensem jest wydanie 100 kafli żeby zrobić 2 sekundy lepiej bo przecież można dać bańkę, półtorej i mieć naszybsze auto bez zbędnego pierd....nia, prawda ? ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#806
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Taki jest zajebisty, że trzeba go dłubać 10 lat żeby nim po torze jeździć?
Dla mnie dobry samochód sportowy to taki kiedy go kupuje, minimalnie modyfikuję albo wcale i jeżdżę bez większych obaw. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#807
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Co do wałka do pełnej sekwencji, to wystarczy w kółko wałka rozrządu wkręcić na klej jakąś śrubkę, w dekiel obudowy rozrządu (alu) dospawać uchwyt na czujnik położenia wału (jakikolwiek z jakiegoś wozu) i po temacie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#808
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Taki jest zajebisty, że trzeba go dłubać 10 lat żeby nim po torze jeździć? Dla mnie dobry samochód sportowy to taki kiedy go kupuje, minimalnie modyfikuję albo wcale i jeżdżę bez większych obaw. Nie trzeba i sądzę że seria była napewno bardzo szybkim samochodem. Ale apetyt rośnie w miarę je(ż)dżenia projekty non stop ewoluują bo konkurencja nie śpi... To auto ma w sobie więcej sportowych genów niż cokolwiek innego co możesz albo mogłeś kupić w salonie. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#809
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ale jaka konkurencja? Jak ktoś dzisiaj kupi takie auto seryjne to znaczy, że musi najpierw nadgonić konkurencję, żeby pojechać na tor się pobawić?
Jak ktoś chce koniecznie wygrywać może wybrać sobie jakąś serię gdzie jest klasa bez przeróbek np. w Drive Cup i olać przeróbki które zjadają czas i pieniądze. Chyba że ktoś lubi dłubac miesiącami ale to nie ten przypadek -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#810
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Konkurencyjne to te auto było 20 lat temu, dziś każda sportowa wersja hot hatcha będzie szybsza na torze.
Modyfikowanie tego modelu nie ma żadnego sensu ekonomicznego, bo sama baza jest droga i na dzień dobry trzeba zrobić swapa na K serię, a do 1:40 na Poznaniu brakuje jeszcze jakieś 100 tyś. Pucharu Opla Speedstera też w Polsce nie ma i nigdy nie będzie. |
|
|
![]()
Post
#811
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a ile to hot hatche dzis robia na poznaniu na semislicku? 1m50? bez jaj. i to auta po 100tys zl i drozsze. a baze mam (kupiona za 25tys zl) wiec o co kaman? drugiej przeciez nie potrzebuje... a innych przeciez do speedstera nie namawiam.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#812
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Okolice 1:50 na Poznaniu robią dziś hot hatche po programie na semi.
A Speedstera polecałeś nie raz jako auto na tor, przecież to nie e36 czy civic że uszkodzone częsci karoserii po kontakcie z bandą kupuje się na autozłomie. Na dzień dzisiejszy najlepszą opcją jest trzymanie go w oryginale bo to świetna lokata kapitału, auto unikatowe i ceny już tylko rosną. https://www.youtube.com/watch?v=DtD57Fu9Iec https://www.youtube.com/watch?v=3lr2pB3vW7c |
|
|
![]()
Post
#813
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Konkurencyjne to te auto było 20 lat temu, dziś każda sportowa wersja hot hatcha będzie szybsza na torze. Modyfikowanie tego modelu nie ma żadnego sensu ekonomicznego, bo sama baza jest droga i na dzień dobry trzeba zrobić swapa na K serię, a do 1:40 na Poznaniu brakuje jeszcze jakieś 100 tyś. Pucharu Opla Speedstera też w Polsce nie ma i nigdy nie będzie. modyfikowanie tego auta ma ogromny sens na na starcie dostajesz wyścigowo zbudowany zawias, bardzo niski środek ciężkości, bardzo lekkie podwozie. Czyli coś czego nie dostaniesz w praktycznie żadnym uwczesnym aucie o tych "szybkich" HH nie wspominając (oczywiście trzymając się budżetu tych szybkich HH a nie sky is limit) pomijając parę "przypadków" typu.....a tak myślę że jednak żadnym bo nawet Alpine nawet Alfa 4C nie jest tam bardzo bezkompromisowo nastawiona na sport jak to jest w przypadku Speedsteera. Największą wadą tego auta jest właśnie silnik - pastelinowe cudo z Ameryki, gdzie w protoplaście Lotusie wkładano jednak fajniejsze lżejsze zabawki i dzięki temu Elise ze 118KM był szybszy niż Speedster ze swoimi 147KM. Ale silniki na swapy są rozpykane nie tylko w tym modelu, inni mają jeżdżą upalają chwalą sobie. Tu teoreycznie też powinno być dobrze ale Piwo jest chyba jednym z tych gości którym nawet Toyota się zepsuje a elektryk spali ... Możesz mieć i 1000KM pod maską ale bez dobrego podwozia zawsze będziesz wolniejszy...albo nie będziesz tak szybki jakbyś mógł. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#814
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ja dalej nie rozumiem po co dłubać zajebisty w serii samochód? Na logikę, kupy się nie trzyma. Skoro silniki są awaryjne i po 800 zł kupić kilka na zapas i można ganiać bez stresu.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#815
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ja dalej nie rozumiem po co dłubać zajebisty w serii samochód? Na logikę, kupy się nie trzyma. Skoro silniki są awaryjne i po 800 zł kupić kilka na zapas i można ganiać bez stresu. No patrz Yaris GR też podobno jest zajebisty a już go dłubią bo inaczej jednak nie udaje się czołówki dogonić... Foki RS to też chyba ani jednej w serii nie widziałem wszystko jest po Stage X. A jak ktoś serią przyjedzie to potem łomot od jakiegoś 2x (a często bywa że i 3 i 4) słabszego pomodzonego strucla dostaje... do mojego auta silnik kosztue 150-300 zeta ale nie uśmiecha mi się widzieć jak wybucha na imprezie za którą zapłaciłem -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#816
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Yaris GR na mini modach robi 1:48.5 na semi
![]() Megane 3 rs na mini modach (gwint, staby, program) też 1.48.x -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#817
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
No patrz Yaris GR też podobno jest zajebisty a już go dłubią bo inaczej jednak nie udaje się czołówki dogonić... Foki RS to też chyba ani jednej w serii nie widziałem wszystko jest po Stage X. A jak ktoś serią przyjedzie to potem łomot od jakiegoś 2x (a często bywa że i 3 i 4) słabszego pomodzonego strucla dostaje... do mojego auta silnik kosztue 150-300 zeta ale nie uśmiecha mi się widzieć jak wybucha na imprezie za którą zapłaciłem Ja piszę o dłubanych całymi miesiącami wozach a ty podajesz przykłady samochodów, które są po czipie i na innych kołach. To są praktycznie seryjne samochody. Jeżdżą szybko i bezawaryjnie i o to chodzi. Kto chce wygrywać z najszybszymi z wydumkami za gruby hajs, no niestety zostaje to samo albo jakieś GT3 RS. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#818
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Yaris GR na mini modach robi 1:48.5 na semi ![]() Megane 3 rs na mini modach (gwint, staby, program) też 1.48.x Ja piszę o dłubanych całymi miesiącami wozach a ty podajesz przykłady samochodów, które są po czipie i na innych kołach. To są praktycznie seryjne samochody. Jeżdżą szybko i bezawaryjnie i o to chodzi. Kto chce wygrywać z najszybszymi z wydumkami za gruby hajs, no niestety zostaje to samo albo jakieś GT3 RS. no i co dalej ? to już widać na horyzoncie 1:40 po większych modach ![]() Osób które nie chcą iść dalej nie spotyka się zbyt często - praktycznie są to pojedyńcze jednostki które bardziej od jazdy po torze wolą fajeczkę przy wozie w depo. Odejmujemy też od tego osoby które przyjechały GR-em za "miniratkę" i boją sie nawet gazu wcisnąć a ja objeżdżam ich swoja 205 (zdarzało się nie raz i nie dwa). Pozostali Ci którzy dobrze jeżdżą i mają rezultaty chcą iść dalej. I zaczyna się grzebanie... Auta z początku seryjne są coraz mniej seryjne, często obita karoseria pomaga w podjędziu decyzji o wybebeszeniu cięciu, o podniesieniu mocy o zmianach w napędzie...i seryjna bezawaryjność pryska jak bańka mydlana. I taki Yaris, Foka, Megi w pewnym momencie dojdą do ściany gdzie są już wszystkie Hondy po pińcet kucy - nie będą w stanie przebić "wady" konstrukcyjnej jaką jest seryjne nadwozie tego auta praktycznie takie same jak w Toyocie Auris Twojej Mojej Mamy albo Babci. A za tą ścianą czekają bolidy które tej wady nie mają i które nagle się okazuje nie potrzebują już setek koni żeby robić czasy mamowozów. A jak mają te setki koni to robią czasy nieosiągalne dla zwykłego śmiertelnika. JackPL to wie bo zmienił taki pojazd tak naprawdę na coś co przypomina już w konstrukcji jakiś bolid i jak widać czerpie z tego pełnymi garściami. Speedsterowi swoją konstrukcją bliżej do takich bolidów - gdyby nie typowy seryjny układ napędowy i elementy homologacyjne - byłby bolidem i tak naprawdę wymaga najmniej przeróbek żeby nim zostać. Także ja rozumiem Piwo, po pierwsze zakochał się w tym aucie i ja również wolałbym go na podjeździe niż nowego Jarka, po drugie czuje że tu jest potencjał którego na próźno szukać w HH. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#819
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Każdy, nawet najbardziej zdłubany bolid w końcu stanie przed ścianą. Przyjedzie ktoś inny jakąś wydmumka za miliony i podniesie poprzeczkę. Żeby nie było nie jestem przeciwnikiem modów. Do momentu kiedy ma to sens i auto jeździ a nie wala się latami po warsztatach. Są ludzie którzy z samego dłubania maja satysfakcję, tych też rozumiem. Nie rozumiem natomiast postawy kiedy ewidentnie widać frustracje a brnie sie dalej bez końca w coś co nie daje zamierzonych efektów. Ja akurat wolę jeździć nawet wolniej ale jeździć. Daje mi to kupę frajdy nawet jak nie będę pierwszy. Ale nie chcę pchać się w grube mody bo wiem jak to mniej więcej smakuje
![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#820
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Kazdy ma tu racje :) ja mam kilka fur dlubanych oraz prawie seryjnych. Jezdze czasem tymi czasem tymi. Dlubane nie tyle sie psuja co sa zepsute wiekszoscia modow. To wymaga spooooro pracy i testow, zeby fura robila co chcemy i klepala kilometry. Jak rowniez odpowiedniej kultury techniczno organizacyjnej co jest pieta Achillesowa prawie kazdego amatora. Opel nie robi czasow i nie zrobi nawet podlubany ma problem z seria gt3rs wiec o co Ci chodzi kontrolm? Nie robi przeciazen bocznych nawet nie ma szans zrobić co typowo torowe fury jak gt3 ktore robia 1.5-1.6g mechanicznej przyczepnosci? Fame jak yaris gr czyli nadmuchany balon. O mocy nie wspomne bez 600KM zaden speedster nie pojedzie nic szybko moze na Lodzi ale wez tym pojedz na szybki tor. A tu ile jest mocy, 300, 400? Do KJS fajna fura, ale trzeba miec cos z szalenca, zeby taka fura jezdzic KJS o zlote kalesony. Zrobi 600KM pojedzie na szybki tor zlapie prędkości okaze sie ze rozstaw osi zbyt krotki i aero nieefektywne, etc, etc.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 20:43 |