Shoutbox 0 nowych PW 


77 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Speedster 2.0 T
piwo
post Mon, 29 Jan 2018 - 09:07
Post #221


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





50kg mysle ze nie.
turbo plus 5kg, icek plus 2kg, ruraze plus 5kg, zamach ciezszy plus 4 kg, wydech koncowy lzejszy minus 2kg, blok silnika ten sam, glowica moze troche ziezsza ale mysle nieduzo.lacznie jak doszlo 20kg to wszystko.
mysle ze za duzo nie strace na tym.
zawsze wszystko mozna odbic zakladajac jeszcze lzejsze felgi i opony.
ewentualnie schudnac 10kg. to chyba najprosciej.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 29 Jan 2018 - 09:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wielki
post Mon, 29 Jan 2018 - 09:12
Post #222


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





+30~50kg to wagowo wyjdzie podobnien jak k20 do elise .
Piwo gratuluje wytrwałości świetny mod .

ps. co do wagi "Kowalowi" zapewne chodziło że to będą dodane kg już za tylnią osią .Zmieni się rozkład i przynajmniej w lżejszym Lotku z k20 auto traci na wyważeniu i przewidywalności .Ratunkiem jest właśnie większe koło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 29 Jan 2018 - 09:48
Post #223


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





obaczymy. dopoki nie pojezdze sie nie dowiem.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 29 Jan 2018 - 10:04
Post #224


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Będzie trudniejszy w opanowaniu, to na pewno. Ale na prostej w Poznaniu pewnie urwiesz te 1,5-2 sec.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Mon, 29 Jan 2018 - 22:04
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





A powiedz Piwo jak wyszło z elektorniką. Całość z b207 siadała na Oplu bez problemu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 30 Jan 2018 - 05:39
Post #226


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Wiązka nowa robiona przez Krzyśka z Żyrardowa , sterowanie Emu plus dbw ecumastera strojone przez Artura Małeckiego z Żyrardowa. Dopytywałem się o sterowanie seryjne ale musiałbym wozić w bagażniku deskę rozdzielcza, drzwi ABS i parę innych elementów z Saba które chodzą po canie. Jedyna wada to emu nie ma ion sensing i wtryski przez to nie chodzą w sekwencji.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_R53
post Tue, 30 Jan 2018 - 09:07
Post #227


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(wielki @ Mon, 29 Jan 2018 - 09:12) *
ps. co do wagi "Kowalowi" zapewne chodziło że to będą dodane kg już za tylnią osią .Zmieni się rozkład i przynajmniej w lżejszym Lotku z k20 auto traci na wyważeniu i przewidywalności .Ratunkiem jest właśnie większe koło.


Jak wsadziłem K20 w Elise Mk2 i doszła masa dociskająca tylną oś to mimo, że auto dostało >70KM to stało się fajniejsze w prowadzeniu. Nie sądzę, żeby zmiany w wyważeniu spowodowały "stratę przewidywalności". Dużo zależy od opon. Speedster jak i Lotus mają super lekki przód więc założenie ultramiękkich opon z przodu i odpowiednie geo załatwiają sprawę. Jeździłem z 16" na przodzie i 17" z tyłu.


CYTAT(piwo @ Tue, 30 Jan 2018 - 05:39) *
, sterowanie Emu


EMU Black?

BTW. nie wiem czy dobrze prześledziłem ale czy Ty masz inne amortyzatory z przodu i z tyłu?


--------------------
KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3
Vette C5 Silesia 1:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 30 Jan 2018 - 09:31
Post #228


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Piwo ma sekwencyjny wtrysk, ale niestety nie jest on w odpowiedniej fazie (brak triggera na wałku rozrządu). Dzięki temu kontrola trakcji działa ok, ale pewnie ekonomia i ekologia przy spokojnej jeździe będą gorsze.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 30 Jan 2018 - 09:47
Post #229


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(Alex_R53 @ Tue, 30 Jan 2018 - 09:07) *
Jak wsadziłem K20 w Elise Mk2 i doszła masa dociskająca tylną oś to mimo, że auto dostało >70KM to stało się fajniejsze w prowadzeniu. Nie sądzę, żeby zmiany w wyważeniu spowodowały "stratę przewidywalności". Dużo zależy od opon. Speedster jak i Lotus mają super lekki przód więc założenie ultramiękkich opon z przodu i odpowiednie geo załatwiają sprawę. Jeździłem z 16" na przodzie i 17" z tyłu.




EMU Black?

BTW. nie wiem czy dobrze prześledziłem ale czy Ty masz inne amortyzatory z przodu i z tyłu?

mam zwykle EMU kupione dobre 5 lat temu.
amory mam z tylu:
bilsteina z lotusa cup 250
http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/fi...3&mode=view
cos ala to
https://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-For-Vau...ssAAOSwax5Y1AL8

a na przodzie:
seryjne sprezyny i amory bilstein b6 utwardzone w zerkopolu albo gwint nitrona (jeszcze nie wiem co lepiej dziala i jestem na etapie tesotwania, a raczej naprawiania nitrona bo pociekl po ostatnim poznaniu i na nastepny bede jechal na bilsteinie)


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Tue, 30 Jan 2018 - 11:24
Post #230


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





Nie jestem pewien, czy droga, którą wybrałeś zaowocuje dużą ilością szybkich i bezawaryjnych okrążeń w tym sezonie.
Wg mnie przesiadka na slicki w tym co miałeś oferowałaby o wiele lepszy stosunek zyskanych sekund do wydanych pieniędzy.


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 30 Jan 2018 - 11:44
Post #231


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(greenhorn @ Tue, 30 Jan 2018 - 11:24) *
Nie jestem pewien, czy droga, którą wybrałeś zaowocuje dużą ilością szybkich i bezawaryjnych okrążeń w tym sezonie.
Wg mnie przesiadka na slicki w tym co miałeś oferowałaby o wiele lepszy stosunek zyskanych sekund do wydanych pieniędzy.

ALe on on ciągle miał awarie tego 2.2. Swap na b207 ma dać głównie bezawaryjność, a że jest ponad 100 koni więcej, to taki szczęśliwy zbieg okoliczności wink.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 30 Jan 2018 - 13:49
Post #232


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(greenhorn @ Tue, 30 Jan 2018 - 11:24) *
Nie jestem pewien, czy droga, którą wybrałeś zaowocuje dużą ilością szybkich i bezawaryjnych okrążeń w tym sezonie.
Wg mnie przesiadka na slicki w tym co miałeś oferowałaby o wiele lepszy stosunek zyskanych sekund do wydanych pieniędzy.

tzn mialem dalej jezdzic na tym?
http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/fi...0&mode=view

to awaria z ostatniego poznania. nie wiem czy by sie dalo na tym jezdzic bo mialem kompresje na garach 1, 6, 6, 1.
i tak srednio palil.
ogolnie pierwszy seryjny z22se mial wzer taki ze silnik palil na 3 garach i palil tony oleju.
drugi po tuningu na ostro skonczyl tak:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/fi...2&mode=view
no a ten trzeci jak wyzej.
no na cos trzeba bylo zmienic.
borykalem sie z myslami czy wsadzic 2,4 z HHRa ktory tez jest plug and play czy b207r czy jak kto woli z20ner.
padlo na to ostatnie i chyba dobrze bo wynik ostateczny wydaje sie bardziej ciekawy.
jak to wypadnie na poznaniu przekonam sie juz niedlugo.
na sliki nie przejde bo by na nich jezdzic na poznaniu trzeba miec klatke bezpieczenstwa. a ta wyklucza calkowicie normalna jazde na codzien takim autem.
wiec moj wybor pada zawsze na najlepsze mozliwe semislicki z homologacja E i DOT oczywiscie dostepne w rozmiarze felg ktore posiadam.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Tue, 30 Jan 2018 - 13:51
Post #233


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Równie dobrze teraz może dać slicka i będzie pełnia szczęścia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kupernick
post Tue, 30 Jan 2018 - 15:19
Post #234


Rookie
Dołączył: Wed, 22 October 2008





piwo - te Twoje silniki z22se były jakieś zajeżdżone czy tuning je niszczył? Ludzie jeżdżą nimi z kompresorami i ITB i dają radę, a tutaj miałeś w sumie niewielkie przyrosty mocy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 30 Jan 2018 - 15:30
Post #235


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Pierwszy silnik

https://m.youtube.com/watch?t=1s&v=ekWo9Fz6Nr4

http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/fi...5&mode=view
Powiem tak.
Ten silnik wydaje mi się że wykańczała nieseryjna odcinka ustawiona na 7200 zamiast seryjnej 6500 i to jak jeżdżę, bo każdy silnik którym jeżdżę pada dość szybko. Przy moim stylu silniki znoszą około 20tys km a skrzynie jakieś dwa razy więcej. I mniej więcej powtarza się to w każdym aucie którym dotąd jeździłem czy nowym, czy trochę starszym używanym. Ogólnie w maździe turbo wymieniłem 3 silniki i 3 skrzynie biegów przez około 60tys km, w fiacie jednym dwie skrzynie i jeden silnik przebieg około 50tys km, w citroenie tylko jedna skrzynie, a w drugim fiacie po 15 tys silnik do remontu. Ogólnie gówno robią producenci i tyle. Trochę dłużej motor pochodzi przy odcince i złom. A skrzynie nie lubię szybkich zmian biegów. Należy robić to dostojnie najlepiej przez dwie sekundy.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 30 Jan 2018 - 16:41
Post #236


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Nie myślałeś zostać kierowcą testowym?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 30 Jan 2018 - 23:09
Post #237


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Tommo @ Tue, 30 Jan 2018 - 16:41) *
Nie myślałeś zostać kierowcą testowym?


Ta... I która fabryka wyrobi na zmianę silników i skrzyń za nim laugh.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Tue, 30 Jan 2018 - 23:27
Post #238


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Wyrobią normę, tyle i tyle silników w takim czasie i stwierdzą że da radę biggrin.gif

A tak bardziej poważnie,piwo naświetl może jak mocno harpaganisz ten sprzęt. Nie chcę się naśmiewać, wolał bym wiedzieć czego unikać bo też mam przy dynamicznej jeździe jakies tam nawyki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 31 Jan 2018 - 04:49
Post #239


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Po prostu uzywam skalę obrotów 4000-7000 na codzien. Nic więcej.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 31 Jan 2018 - 08:48
Post #240


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Mi sie wydaje,ze raczej przy niepokojacych odglosach czy objawach piwo nie odpuszcza, wiec drobne usterki przeradzaja sie w duze smile.gif.
Ja tez kazde swoje auto dzien w dzien (w drodze do pracy) katuje do odcinki pare razy. W mazdzie 323 z kompresorem nic sie nie dzialo, w saabach troche silnikow powymienialem (panewki + jeden stopiony tlok).
Z lenistwa i checi sprawdzenia paluje, jak woda ma dopiero 50-60 stopni (a olej pewnie 30). Jak narazie na silniku b207 ~300hp mam 90kkm na lpg.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

77 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:19