![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1281
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Piwo tu się rozchodzi o pomniki z czasów i wyścigów tylko o to że Twój pojazd jebie się co wyjazd na tor i to są grube awarie. To nie jest normalne - to jest wręcz ewenement. Auta F1 ery turbo z lat 80 które przecież jebały się na potęgę potrafiły jednak tempem wyścigowym przejechać ponad 500km wyścigu mając pod 1000KM z litra. Ty masz ledwiw 165 czyli to jest żadna moc i powinien wytrzymać minimum 10 tyś torowych kilometrów. I to minimum.
Zrób ten motor na poważnie nie mówiąc że to napewno nie problem ze smarowaniem etc. Bo w tej chwili już wygrywasz całą klasę OPEN w kategorii koszt jednego torowego kilometra - można stawiać pomnik. Głosy które umniejszają znaczenie Twoich awarii w kontekście zrobionego dobrego czasu same przyjeżdżają na tor raz za razem autem które psuje się 100x mniej niż Twoje. Także to taka czcza gadka. A więc do roboty - i to tej inżynieryjnej. Sam zakasaj rękawy i do roboty bo nikt tego nie zrobi lepiej niż Ty. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1282
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Piwo tu się rozchodzi o pomniki z czasów i wyścigów tylko o to że Twój pojazd jebie się co wyjazd na tor i to są grube awarie. To nie jest normalne - to jest wręcz ewenement. Auta F1 ery turbo z lat 80 które przecież jebały się na potęgę potrafiły jednak tempem wyścigowym przejechać ponad 500km wyścigu mając pod 1000KM z litra. Ty masz ledwiw 165 czyli to jest żadna moc i powinien wytrzymać minimum 10 tyś torowych kilometrów. I to minimum. Zrób ten motor na poważnie nie mówiąc że to napewno nie problem ze smarowaniem etc. Bo w tej chwili już wygrywasz całą klasę OPEN w kategorii koszt jednego torowego kilometra - można stawiać pomnik. Głosy które umniejszają znaczenie Twoich awarii w kontekście zrobionego dobrego czasu same przyjeżdżają na tor raz za razem autem które psuje się 100x mniej niż Twoje. Także to taka czcza gadka. A więc do roboty - i to tej inżynieryjnej. Sam zakasaj rękawy i do roboty bo nikt tego nie zrobi lepiej niż Ty. Juz to pisałem, że u Piwa awarie sa za 5 jak nie za 10. Znasz się na mechanice, jaki wpływ ma moc silnika na brak smarowania i zacieranie w zakrętach? Piszesz czasem rzeczy, które nie mają związku z daną sytuacją. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1283
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 ![]() |
Dla mnie czasy sa jak pomnik ktory po sobie zostawiasz. A kosztow popsutych silnikow za 10 lat nikt nie bedzie pamietal. A godzine temu Arek napisal https://www.facebook.com/arkadiusz.kubiak.5686 Strasznie górnolotne. Obawiam się że kwiatów pod pomnikiem pt. czas na torze Łódź nikt składał nie będzie..... |
|
|
![]()
Post
#1284
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nie zajmuje sie mechanika i nie zamierzam. Nienawidze tego i sie do tego nie nadaje
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1285
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie zajmuje sie mechanika i nie zamierzam. Nienawidze tego i sie do tego nie nadaje No to kup coś, gdzie maskę otwiera się do wymiany oleju. Ja też się do tego nie nadaję i od kiedy to zrozumiałem to jeżdżę zamiast dłubać/denerwować się/wozić po szpecach. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#1286
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Mis, żeby robić czas tego speedstera to mocno mu zawężasz pole wyboru do właściwie GT3RS
![]() Z drugiej strony ja tam 58 robiłem na slicku i maski nie otwierałem, ale nie polecam MB bo to nie jest popularny sprzęt do tego typu imprez. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1287
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ale skoro już ustaliliśmy że rekordu i tak nie zrobi to co za różnica czy będzie robił ciut wolniejsze czasy ale bezawaryjnym sprzętem? Przynajmniej ma możliwość szlifować technikę która bez treningu sama nie przyjedzie.
Myślicie czy na zwykłej, drogowej oponie jest szansa złamać minutę w Łodzi? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1288
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ale skoro już ustaliliśmy że rekordu i tak nie zrobi to co za różnica czy będzie robił ciut wolniejsze czasy ale bezawaryjnym sprzętem? Przynajmniej ma możliwość szlifować technikę która bez treningu sama nie przyjedzie. Myślicie czy na zwykłej, drogowej oponie jest szansa złamać minutę w Łodzi? Dobrze ustawionym autem na semi slicku łamiesz minutę. Ale trzeba bardzo dobrze pojechać. Chyba, że to 911, to wtedy robisz 57-58 ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1289
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Mis, żeby robić czas tego speedstera Który czas? Przychodzi mi jedynie do głowy: - czas od wjechania na tor do przegrzania silnika, - czas zbierania pieniędzy na wożenie/naprawy/usprawnienia/relanium, - czas wymiany silnika słupka, - czas pomiarów panewek, które są idealne zanim zrobią kilka kółek i się obrócą w korbach. Ale skoro już ustaliliśmy że rekordu i tak nie zrobi to co za różnica czy będzie robił ciut wolniejsze czasy ale bezawaryjnym sprzętem? Przynajmniej ma możliwość szlifować technikę która bez treningu sama nie przyjedzie. Zgadzam się w 100%, żeby robić rekordy trzeba jeździć, a żeby jeździć musi być wóz mało awaryjny/mało kombinowany lub samemu trzeba być mechanikiem z nadmiarem czasu/chęci/wprawy do nieustannego dłubania na torze/poza nim. ![]() Ja nie piszę złośliwie, ale patrząc na inne wydumki torowe najlepiej wolnossace wóz z tematu wypada po prostu kiepsko, są dwa wyjścia pogodzić się z tym i rozstać albo brnąć w studnię bez dna, której ściany są wyłożone frustracją. ![]() Jedyne za co szanuję to za cierpliwość/samozaparcie oraz uczciwe opisywanie usterek/awarii, pozostałe poczynania po takich przebojach są za daleko od rozsądku/sensu. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#1290
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Mis czas przejazdu zobacz stopke piwo. Ty poruszasz tematy posrednio lub bezpośrednio finansowe a ja o tym nie dyskutuje bo wrecz nie wypada. Nie rozliczamy innych ile kosztuje ich zabawa to po co to robic w tym przypadku? Sens musi widziec piwo.ja nie muszę. Ja mu gratuluje czasu przejazdu, motywuje mnie do dzialania tez i o to w tym sporcie chodzi. Trzymam kciuki i wierze, ze opanuje predzej czy pozniej te awarie
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1291
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Piwo zdążyłeś
![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1292
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
nie. masz film z opisu przyspieszenia gdzie bylo pewnie kolo 280-300 kuni. ja obstawiam 12s 0-200 (kolo 8 100-200) bo bylo kolo 15stu. poki co auto stoi pod domem nie mam nawet komu oddac auta bo zapisy z porocznym wyprzedzeniem i nie za bardzo ustawia sie kolejka chetnych do naprawy. takze pewnie pod koneic przyszlego roku bede wiedzial co i jak
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1293
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ten film ogladalem ale nie wiedzialem ze 15 i tam mw z licznika bylo 10s. Ja mam w slk ok 315KM (seria 305 wierze ze cos dodalem kosmetologia) i zestaw ze mna 1500kg robil 12.3s. Mam kogos kto moze Ci to ogarnąć, ale szczegóły do niego. Poludniowo zachodnia Polska
P. S. ogólna regula mowi, ze 4kg/KM robi 10s. 5kg wyjdzie proporcjonalnie 12.5 i mi tak wychodzi. Ja patrze na predkosci na TP to sie zastanawiam dlaczego pokoksowane fury po sporo wiecej KM nie robia stosownie wyzszych predkosci. Turbo papier? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1294
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
aero to raz dwa to jaka ktos ma predkosc na wyjsciu z luku (najlepsi maja po 160km//h + minimalnej) do tego heble i wejscie w babajage. ja majac (to danwo bylo ) 210km/h na koncu prostej hamuje za ciagla wyjazdu z boksu a niektorzy hamuja duzo wczesniej wiec wczesniej tez odpuszczaja gaz.
skladnikow duzo. ale moim zdaniem kluczowy to aero. grube fury chcace robic czas zazwyczaj maja aero ktore mocno hamuje. MAteusz mial sporo mocy kolo 380km i chyba 800kilo a na koncu mial 220km/h wychodzac z predkosci 160km/h przez wlasnie rozbudowane aero. a np taki bmw m2 bez wielkiego aero robi podobna prdekosc wychodzac z predkosci 140km/h choc jego przelicznik to pewnie z 450km na 1600kg czyli prawie dwa razy slabszy https://www.youtube.com/watch?v=rTQx6CESKdQ...el=MichaelMines -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1295
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a merole akurat mają bardzo dobry Cx i to się potem przekłada na przyśpieszanie powyżej 120kmh.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#1296
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ja hamuje babjagę jeszcze zbyt wcześnie, a wyjeżdżając na vr2 130 z ostatniego i jadąc całą prostą startową na jednym biegu miałem 210kph na vr2. Na slicku 140 do 212.
Odnoszę się do aut be aero a wbrew pozorom sporo tam takich jeździ -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1297
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
RX8 z małym skrzydłem robiłem 213 na koncu startowej (czas 1.47.6 jak dobrze pamietam), pozniej mocniejsze aero, czas 1.44.1 (pewnie przesadzony docisk na tyle) , a na koncu startowej 207.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1298
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
RX8 z małym skrzydłem robiłem 213 na koncu startowej (czas 1.47.6 jak dobrze pamietam), pozniej mocniejsze aero, czas 1.44.1 (pewnie przesadzony docisk na tyle) , a na koncu startowej 207. No czyli wszyscy gdzieś podobnie przy tych 350hp. U mnie przy aktualnie 360hp (niestety ubyło mi 10 kunia) bez aero mam teraz na koniec prostej 216 km/h. Patrzyłem na megane z ze zbliżonymi czasami i 350hp, to też miał 217 km/h. |
|
|
![]()
Post
#1299
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
A te BMW dmuchane ile mają? Tam są podobno duże moce. Supra? Bo porsche MR widzę tam grubo latają pod 250kph
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1300
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
A te BMW dmuchane ile mają? Tam są podobno duże moce. Supra? Bo porsche MR widzę tam grubo latają pod 250kph Kolega w M2C, lekko ponad 500hp, na semi i przy czasie 1:47.5 mial 223 km/h, a na slicku i przy czasie 1:43.07 miał 216 km/h. Tez pytanie czy jak widzisz predkosc 250 w prosiakach to czy to po GPS czy OBD, bo jak OBD to pewnie cos tam zawyza. GT3 RS wcale nie ucieka na prostej takiemu M2C z 500hp+ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 18:09 |