![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1221
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
... Cywil, który przez większość jest uznawany za bezawaryjny jeździ bezawaryjnie, gdy ma seryjną geometrię i gówniane opony. Ale czasów z tego nie będzie. Lepsze czasy to większe przeciążenia i większa szansa, że coś klęknie. Jeden chłopak z S2000 tu lokalnie zajeździł 2 (albo i 3) silniki na Pszczółkach. A przecież fura prawie seria przystosowana do upalania. Takich sytuacji jest dużo, ale kto się chwali fuckupami? W kitkarach silniki z nich są montowane z suchymi miskami, pewnie nie bez powodu. Know how na świecie jest , pewnie do przyczepnych Lotusów sprawdzone mocne rozwiązania też. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1222
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dlatego albo droga jazda małolitrażowymi słabeuszami, albo moc robi czasy. Tu widać BMW scoobany'ego, też to BMW e30 co łamie 1.40 chyba ma względnie mało awaryjny los
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1223
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Z pierwszym stwierdzeniem się zgadzam. Z drugim nie. Ciekawe jakby się zachowało TTRS, gdyby ustawić porządnie geometrię na tor, skompensować nadmiar masy z przodu stabilizatorami i dać slicka.Czy silnik wytrzyma 1.5g przeciążenia i nie odpłynie olej? Niby się nie zgadzasz ale sam potwierdzasz, że im mocniej zaczniesz dłubać i przerabiać serię to szybciej coś klęknie ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1224
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ale kto marudzi? Tu wydaje się, że piwo akceptuje temat. Zobacz na zdjęciu wcale nie wygląda na smutnego tam przy aucie na torze
![]() Post 1159 maska otwarta, buzia uśmiechnięta. Z dumą przyklejony do błotnika. Nie zapominajmy ile jeździ na świecie pojazdów spod ręki Alfa Romeo ![]() Piwo mógłby wrzucić seria motor bez doładowania, założyć Debicę Frigo i próbować pokazać godzinami i dniami bezawaryjnej jazdy torowej, że taka fura objedzie ducato HDI na torze, ale jak widać ma inne cele. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1225
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
To E30 carspecial to zdaje się jest kompleksowo przygotowywane w wyspecjalizowanym serwisie, sądzę że z grubą wielokrotnością budżetu Lotusa, a nie z doskoku to tu to tam, i bez kompromisu "ulicznego użytku i dojazdu na kołach" . I nie kosztuje tam silnik 1500 raczej. Zresztą Piwo pisał jakie są koszty i obciążenia utrzymywania innego Lotusa a też mistrzem bezawaryjności raczej nie jest mimo tak potężnych nakładów $ i czasu. Każdy ma jakoś ograniczony budżet, nic w tym zdrożnego.
Jakbyśmy nie mieli, to latalibyśmy rakietami, a nie turlali po asfalcie. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#1226
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tak jest i domyślam się, że piwo czy E30 czy inni podobni chcą zapukać do klasy GT3 nie mając kasy na GTRS i jego obsługę. Stąd propozycje w stylu mx5 czy słaby/małolitrażowy czy słaby/wolnossący nie są tu na miejscu.
A tak w ogóle to piwo zrobił czas GT3 na torze w Łodzi. https://www.youtube.com/watch?v=_FhgK5Nr0fU Zabrakło 0,002s ![]() Chyba do dzisiaj nikt porsche tam szybciej nie pojechał? No to widać puka skutecznie do tej klasy wprawdzie na wolnym ciasnym torze, ale ma też szersze czy węższe perspektywy na szybsze tory. Więc tutaj już jest grany motorsport bez żartów. No jakiś tam entry level bo to w sumie seryjne porsche drogowe i bezawaryjne. Pomyśleć, że taki opel mógł już 5 lat temu robić taki czas w tych samych rękach. Byłby rekordzistą toru Do dzisiaj tam już czasy poprawione, ale bez mocnego silnika nie byłoby to możliwe. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1227
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
To bez znaczenia kto jaki czas zrobi na danym torze w tej konwencji o jakiej tu mówimy. Bo co wg. Ciebie jest dobrym czasem? jak gość zrobi w Łodzi na Porsche czas 57 s gdzie potencjał samochodu był na 55 sec czy ktoś, kto na seryjnym civicu (bo na taki go stać) złamał minutę? Jest tyle zależnych a w amatorce sprzęt daje największy bonus, jeszcze tu przy pełnej dowolności. Ja jak pojadę seryjnym wozem to nie będę się porównywał do wydumek na slickach bo to bez sensu. Jeżdżę dla przyjemności i poprawiania techniki a lepsze czasy okrążeń maja tylko informacyjnie mówić o słusznym kierunku rozwoju.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1228
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nie mogl bo auto z roku na rok sie zmienia. Szersze fele s,ersze opony, powiekszone aero. Co roku sa znaczace modyfikacje wplywajace na osiagi.oczywiscie wszystko mozna zrobic od razu pod warunkiem ze ktos to zrobi a ze mechanikow w polsce nie ma za wielu szansa na to niewielka.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1229
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Właśnie znaczenie ogromne bo tu chodzi o rekordy toru i/lub czasy zbliżone do rekordu toru. To nie ma znaczenia czy amator czy zawodowiec czy seryny wóz czy hipercar. Jedyna uczciwa klasa. Bez marudzenia, że ten ma to czy tamto czy ma kasę czy mu jej brakuje.
A jak ktoś robi rekordy tanim szczepanem z krzaków to w ogóle widać, że coś tam potrafi. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1230
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie mogl bo auto z roku na rok sie zmienia. Szersze fele s,ersze opony, powiekszone aero. Co roku sa znaczace modyfikacje wplywajace na osiagi.oczywiscie wszystko mozna zrobic od razu pod warunkiem ze ktos to zrobi a ze mechanikow w polsce nie ma za wielu szansa na to niewielka. Chodzi mi o to, że taka konfiguracja Speedstera mogła istnieć (zbudowana amatorskimi rękami) 4 czy 5 a nawet przecież 20 lat temu bo ten samochód już fizycznie istniał. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1231
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Prawda, moge mnozyc,aut na trackmasters pełno,czasy juz grube,a auta jezdza non stop… I tak no ponad 500KM M2C w ilosci sztuk kilku np.. 1.43 na Poznaniu ostatnio bo nie bylo czystej sesji przez ciagle flagi i przerwania,realnie 1.41 do pojechania,prawie seryjny wóz -tylko zawias,program i sportowy klocek,skrzynia manual ![]() Dowiedz się, ile kosztuje trakday takim M2C (opony, klocki). To jest zabawa za grubą kasę. Niestety poza zasięgiem większości z nas. Myślę ,że taniej jest wymienić silnik u Piwa , niż serwis po trackdayu M2C ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1232
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Tez tak podejrzewam.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1233
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Właśnie znaczenie ogromne bo tu chodzi o rekordy toru i/lub czasy zbliżone do rekordu toru. To nie ma znaczenia czy amator czy zawodowiec czy seryny wóz czy hipercar. Jedyna uczciwa klasa. Bez marudzenia, że ten ma to czy tamto czy ma kasę czy mu jej brakuje. A jak ktoś robi rekordy tanim szczepanem z krzaków to w ogóle widać, że coś tam potrafi. Czyli jak ktoś przyjedzie Dallarą DW12 pyknie sobie na luzie czas 52 sec w Poznaniu 1:30 itd to można kończyć rywalizację tymi wydumkami za cenę rewizji sekwencji w tym bolidzie? ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1234
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Poki co nikt ta dalara na lodz nie wjechal.
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1235
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie można ponieważ rekord toru wśród samochodów to 1.24 mercedesem wydumką DTM. Wprawdzie nie jest to wydumka z krzaków, ale to już ponad 20 letnia konstrukcja i jak widzimy z roku na rok zarówno seria wozy (GT3, AMG GT, BMW M) zbliżają się do tej granicy jak również szczepany dłubane przez amatorów. W Łodzi jeździły bolidy i nie zrobiły czasu jackpl.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1236
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Poki co nikt ta dalara na lodz nie wjechal. ![]() Raczej nie wjedzie i nie pyknie 52s w Łodzi. Raz, że gabaryty a dwa to brak docisku aero przy takich prędkościach. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1237
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Poki co nikt ta dalara na lodz nie wjechal. ![]() W końcu kiedyś wjedzie jakiś bolid droższy od samego toru i zrobi czas abstrakcyjny dla przeciętnego amatora. Motorsport ten z wyższej półki niestety kosztuje i próby ominięcia tej bariery nie przynoszą pozytywnych rezultatów. Dlatego praktycznie każda dyscyplina tego sportu ma ustalone ograniczenia żeby miało to jakikolwiek sens w rywalizacji. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Póki co rekord toru należy do jackpl i to nie jest raczej wysokobudżetowy projekt.
F1 nie przyspiesza z roku na rok. To raczej seria wozy i szczepany przyspieszają. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1239
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
W końcu kiedyś wjedzie jakiś bolid droższy od samego toru i zrobi czas abstrakcyjny dla przeciętnego amatora. Motorsport ten z wyższej półki niestety kosztuje i próby ominięcia tej bariery nie przynoszą pozytywnych rezultatów. Dlatego praktycznie każda dyscyplina tego sportu ma ustalone ograniczenia żeby miało to jakikolwiek sens w rywalizacji. Prędzej formuła student. Ewentualnie fan car. Drogie bolidy mają aero na prędkości 200-300, a nie 50-100 ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1240
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Póki co rekord toru należy do jackpl i to nie jest raczej wysokobudżetowy projekt. F1 nie przyspiesza z roku na rok. To raczej seria wozy i szczepany przyspieszają. Sprawdziłem, faktycznie tegoroczne bolidy są o kilka sekund wolniejsze od formuł z przed kilku lat. Nie śledzę regulaminu, jak je zdławili? Zmniejszyli moc silników? https://fastestlaps.com/models/red-bull-rb19 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51 |