Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie silnika M50B25 pod turbo
korona
post Thu, 15 Oct 2009 - 09:28
Post #281


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(mcgiver @ Thu, 15 Oct 2009 - 08:59) *
ale zastanawiam się co by miało na celu ta modyfikacja , czyżby tylko podniesienie CR ?nonvanos miały 10,2 ,a vanos 10,5 chyba. lub może ktoś zajechał silnik i założył pierwszy lepszy czyli z dół z vanosa a góra bez ?
Korona co Ty na to ?


Wątpię żeby ktoś kto to robił miał jakiś inny cel niż doprowadzenie silnika do stanu używalności. A że taki dół silnika był pod ręką to złożyli jak leci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Oct 2009 - 09:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mcgiver
post Fri, 16 Oct 2009 - 19:25
Post #282


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(elmo0104 @ Sun, 11 Oct 2009 - 20:17) *
z tego co wiem to sam przeswit rurek:P jest miejszy niż w seryjnych kolektorach żeliwnych od M50 (korona gdzieś się wypowiadał) ale nie zmienia to faktu że i tak pewnie będzie to tanie i dobre rozwiązanie na kolektor do turbo.


doszły dziś kolektory z m52.
fakt racja ze przeswit runerów jest mniejszy ale sprawa jest do odrobienia.
z mojej analizy wynika ze runery zwęzają sie dopiero po wejsciu do flanszy przykręcanej do głowicy a wcześniej (patrząc od dupy strony wink.gif ) są szersze.
plan jest taki ze obspawam runery na zewnatrz flanszy i wypiłuję wejścia wewnątrz tak ze jesli nie bedzie identycznego swiatła jak w m50 to bedzie bardzo zbliżone.
dodatkowym atutem kolektorów m52 jest waga, ważą razem 4,9kg podczas gdy ten sam zestaw z m50 wazy 8,9kg.
jest o co walczyć ,tymbardziej że można z tego łatwo zrobić upmounta 6-2-1 tongue.gif .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 16 Oct 2009 - 20:22
Post #283


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(mcgiver @ Fri, 16 Oct 2009 - 19:25) *
doszły dziś kolektory z m52.
fakt racja ze przeswit runerów jest mniejszy ale sprawa jest do odrobienia.
z mojej analizy wynika ze runery zwęzają sie dopiero po wejsciu do flanszy przykręcanej do głowicy a wcześniej (patrząc od dupy strony wink.gif ) są szersze.
plan jest taki ze obspawam runery na zewnatrz flanszy i wypiłuję wejścia wewnątrz tak ze jesli nie bedzie identycznego swiatła jak w m50 to bedzie bardzo zbliżone.
dodatkowym atutem kolektorów m52 jest waga, ważą razem 4,9kg podczas gdy ten sam zestaw z m50 wazy 8,9kg.
jest o co walczyć ,tymbardziej że można z tego łatwo zrobić upmounta 6-2-1 tongue.gif .

moge sie mylic bo nie dotykalem kolektorow i nie kabinowalem tak jak ty i np. korona, ale LATWIEJ jak dla mnie upmounta zrobic normalnie tzn z gotowych kolanek ktore mozna kupic 15zl sztuka = ok 100zl kolanka + rurki + tokarz latwo zrobi flansze za flaszke, wiekszosc z nas ma dostep do spawarki wiec nie wiem czy to sie oplaci tak kabinowac, no ale jak kto woli.




mam pytanie dla zgromadzonych ,
czy ktos z was zakladal TURBO ktore bylo tak duze lub takiej konstrukcji ze na wolnych obrotach po odpaleniu silnika wirnik sie bardzo slabo krecil.
czy ktos z was zakladal Turbo ktore bylo takie dziwne (moze kazde tak ma) , po odpaleniu silnika turbo szybko sie zaczyna krecic ale jak po 3, 5 sekundach dojdzie olej do niej to zwalnia? tak jak by hamowal olej .... moze to normalne?

dzieki ohmy.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Fri, 16 Oct 2009 - 20:56
Post #284


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(k64 @ Fri, 16 Oct 2009 - 20:22) *
moge sie mylic bo nie dotykalem kolektorow i nie kabinowalem tak jak ty i np. korona, ale LATWIEJ jak dla mnie upmounta zrobic normalnie tzn z gotowych kolanek ktore mozna kupic 15zl sztuka = ok 100zl kolanka + rurki + tokarz latwo zrobi flansze za flaszke, wiekszosc z nas ma dostep do spawarki wiec nie wiem czy to sie oplaci tak kabinowac, no ale jak kto woli.




mam pytanie dla zgromadzonych ,
czy ktos z was zakladal TURBO ktore bylo tak duze lub takiej konstrukcji ze na wolnych obrotach po odpaleniu silnika wirnik sie bardzo slabo krecil.
czy ktos z was zakladal Turbo ktore bylo takie dziwne (moze kazde tak ma) , po odpaleniu silnika turbo szybko sie zaczyna krecic ale jak po 3, 5 sekundach dojdzie olej do niej to zwalnia? tak jak by hamowal olej .... moze to normalne?

dzieki ohmy.gif


flanszę pod głowicę 6cylindrową za flaszkę ? gdzie? chyba ze mowa o niebieskim jonywalker biggrin.gif
te kolektory warto kupić własnie choćby na samą flansze.
co do kombinacji to z tego co piszesz 1 kolanko =15 zł , a jakby nie licząc to trzeba ich conajmniej 6szt =90zł , a w konstrukcji tego kolektora jest baza pod piekny upmount niskim kosztem ; tylko zlecić flansze pod dane turbo i jest malina.
co do spawania to owszem nie jest mi to obce , i własnie dlatego nie kupuję gotowego ale upraszczam sobie jak mogę tongue.gif .
za te 90 zł z przesyłką mam prawie gotowy kolektor a nie same kolanka.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 16 Oct 2009 - 21:03
Post #285


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(mcgiver @ Fri, 16 Oct 2009 - 20:56) *
flanszę pod głowicę 6cylindrową za flaszkę ? gdzie?
te kolektory warto kupić własnie choćby na samą flansze.
co do kombinacji to z tego co piszesz 1 kolanko =15 zł , a jakby nie licząc to trzeba ich conajmniej 6szt =90zł , a w konstrukcji tego kolektora jest baza pod piekny upmount niskim kosztem ; tylko zlecić flansze pod dane turbo i jest malina.
co do spawania to owszem nie jest mi to obce , i własnie dlatego nie kupuję gotowego ale upraszczam sobie jak mogę tongue.gif .

ja mam wlasnie takich tokarzy NIE ZLODZIEJI , tylko takich co maja tokarki w domu i teraz juz sa na emeryturze i dorabiaja sobie na kielbase , chetnie robia takie rzeczy, popytaj poszukaj chyba nie kazdy to zlodziej w pl? naprawde dzisiaj odebralem flansze do splywu i doplywu oleju za 15zl.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Fri, 16 Oct 2009 - 21:10
Post #286


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





spływ i odpływ w porównaniu do flanszy głowicy pod kolektor w ilosci materiału i robocizny nie ma porównania a te 15 zł to już jest flaszka tongue.gif , no ale spoko nie o szczegóły chodzi , skoro masz takich tanich szpeców to super.
równiez mam sąsiada tokarza który robi mi rózne duperele za parę groszy .
no ale zacznijmy od tego ze flanszy pod kolektor raczej na tokarce nie zrobisz biggrin.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Fri, 16 Oct 2009 - 22:16
Post #287


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





hehe też miałem pisać że nie widzę opcji zrobienia flanszy na tokarce tongue.gif

Sam mam takową, ale FREZARKA przydała by się jak złoto biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 16 Oct 2009 - 22:34
Post #288


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





udowodnie wam ze tokarz mi zrobi flansze pod kolektor za flaszke. cool.gif no moze zle napisalem, moze do tego cza miec tez frezarke , w kazdym razie chlop zlota raczka i takich duzo w pl , chyba otworze sklep z flanszami niebawem tongue.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Fri, 16 Oct 2009 - 23:39
Post #289


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





A to wiesz. Jak bym miał frezarkę na stanie i ją ogarniał + trochę żelastwa to tez bym dla znajomych robił za flaszkę ;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sat, 17 Oct 2009 - 00:04
Post #290


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





CYTAT(k64 @ Fri, 16 Oct 2009 - 20:22) *
mam pytanie dla zgromadzonych ,
czy ktos z was zakladal TURBO ktore bylo tak duze lub takiej konstrukcji ze na wolnych obrotach po odpaleniu silnika wirnik sie bardzo slabo krecil.
czy ktos z was zakladal Turbo ktore bylo takie dziwne (moze kazde tak ma) , po odpaleniu silnika turbo szybko sie zaczyna krecic ale jak po 3, 5 sekundach dojdzie olej do niej to zwalnia? tak jak by hamowal olej .... moze to normalne?

dzieki ohmy.gif

Miałem podobną sytuację, po odpaleniu silnika wirnik kręcił się dosyć wolno, gołym okiem widać bylo, że ma jakieś opory. Powodem był syf, którym dostał się przez przewód olejowy.
Jak najszybciej sprawdzić? Na wyłączonym silniku pokręć palcami wirnikiem i zobacz czy kręci się swobodnie, nie ma oporów.
Jeśli to jest to, proponuję od strony spływu trysnąć np. WD40 i dmuchnąć kompresorem. Mojemu turbo to pomogło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Sat, 17 Oct 2009 - 11:37
Post #291


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





Ja nie wiem. Korna swego czasu szukal flanszy (rysunku) do m50 tej do glowicy. Ja w sumie tez szukalem ale zrobilem sam tzn narysowalem. jak ktos ma glowice na stole to moge podeslac plik w dwg zeby sobie wydrukowal i sprawdzil wymiary. Mam tez jedna wycieta juz laserem al bez otworow na sruby(sa natrasowane) wiec wiertarka stolowa da rade. Ktos jest chetny na rysunek? albo flansze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sat, 17 Oct 2009 - 16:31
Post #292


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Witam.
Jak możesz to puść mi ten plik na wiecek1@neostrada.pl
Dziękuję


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Tue, 20 Oct 2009 - 12:32
Post #293


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





poszlo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 20 Oct 2009 - 13:08
Post #294


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





mi tez wyslij dziekuje ! k64@tlen.pl


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Tue, 20 Oct 2009 - 14:27
Post #295


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Dziękuję.
Dostałem jak sprawdzę to napiszę.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 20 Oct 2009 - 18:30
Post #296


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





jest temat.
kupiłem pompę oleju z m50b25 vanos . pompa z e36 z długą rurą do smoka (to jest jedyna różnica między moją , bo moja ma krutki smok.
okazuje się że jak ja przywiozłem do domu to nie dość że ma identyczne numery na korpusie to również rotor out'er i rotor in'er są takie same jak w mojej pompie bez vanosa.
kiedyś to sprawdzałem po katalogach i znalazłem ,że pompy różnia sie właśnie częściami wirujacymi czyli rotor in&out .
potem w innym żródle znalazłem że korpusy są inne.
pocieszam się że może te pompy tak naprawdę mają np inną sprężynę upustową i przez to w pompie do vanosa wydajnośc jest lepsza.
jak to jest naprawdę , ma ktoś jakieś info? wacko.gif
w tym wszystkim tylko stan gładzi w przedziale wirnika jest o wiele lepszy niż mój.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 03 Nov 2013 - 21:23
Post #297


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





żeby nie było ze temat umarł to musze zaktualizowac wątek.
silnik po remoncie i modach lezał 3 lata pod kocem w garażu.
w 2 miesiące temu zakupiłem kabrio e36 bez silnika (seryjnie m52b28) i po remoncie budy włozyłem mojego strokera m50b29 ze skrzynią ZF z e34.
od tygodnia auto jezdzi i zrobiło około 200km
narazie silnik docieram i jestem zadowolony z wyników prac ale mam problem z diagnostyką i z duzym apetytem na paliwo w wymiarze 20litrów na 100km , przy jezdzie do 4 tyś obrotów.
silnik suchy , odma sucha , dzwięk rewelacyjny , jak przystało na 2,9 litra r6bmw biggrin.gif
w tym tygodniu będe ogarniał te problemy.
link do tematu na turbo bmw http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&a...;p=26281#p26281
w przyszłym tygodniu zaktualizuje fotki jak znajde trochę czasu.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 03 Nov 2013 - 23:22
Post #298


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(mcgiver @ Sun, 03 Nov 2013 - 21:23) *
żeby nie było ze temat umarł to musze zaktualizowac wątek.
silnik po remoncie i modach lezał 3 lata pod kocem w garażu.
w 2 miesiące temu zakupiłem kabrio e36 bez silnika (seryjnie m52b28) i po remoncie budy włozyłem mojego strokera m50b29 ze skrzynią ZF z e34.
od tygodnia auto jezdzi i zrobiło około 200km
narazie silnik docieram i jestem zadowolony z wyników prac ale mam problem z diagnostyką i z duzym apetytem na paliwo w wymiarze 20litrów na 100km , przy jezdzie do 4 tyś obrotów.
silnik suchy , odma sucha , dzwięk rewelacyjny , jak przystało na 2,9 litra r6bmw biggrin.gif
w tym tygodniu będe ogarniał te problemy.
link do tematu na turbo bmw http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&a...;p=26281#p26281
w przyszłym tygodniu zaktualizuje fotki jak znajde trochę czasu.
czyli oficjalnie zostasowales juz kilka lat temu skladajac silnik a nie wiedzac czy pozyja- tloki z silnika m43b19 - do m50 , tak jak ma filip w bmw turbo.


ciesze sie, pamietma jak razem zaczynalismy uturbiac bmw jak jeszcze temat raczkował.

swoja droga kiedys pisales "CR wychodzi 8,2:1 z uszczelką 1,2mm " -

1. nie mialem nigdy w reku tlokow z m43b19 ale z tego co widze to tak niskie CR wychodzi nie ze wzgledu na wysokosc (w miare niska juz ale nie dajaca tego cr co piszesz) tloka ale na znaczne wglebienie na denku dobrze widze?

dlaczego pytam, skladam teraz silnik dla Daniela -

rowniez chyba w miare swiezy w praktyce przynajmniej , bo na tlokach m44b19 z is`a (pare lat temu ciezko je bylo dostac)

zobaczymy jak te beda latac , wygladaja na rownie mocne, duze roznice miedzy sciankami poszczegolnych "półek".















pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 03 Nov 2013 - 23:40
Post #299


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





ja mam inne tłoki z m43b19
jak je kupowałem to nikt tego jeszcze nie stosował w m50 w celu odprezenia silnika ale to było ponad 3 lata temu tongue.gif
te tłoki odprezyły silnik do stopnia 7;1 co pociagło za sobą planowanie bloku , głowicy i cieńsza uszczelkę w celu osiągniecia 8,2;1




--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 04 Nov 2013 - 08:51
Post #300


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Złożyłem kilka miesięcy temu m50 z tłokami m44 + wał m54b30 CR w okolicy 12.0:1 pojemność prawie 3100 smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 06:35