![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 08 March 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Witam,
Szukam nieduzego auta do dwoch celow: na track daye i ogolnie jazdy dla przyjemnnosci oraz na krotkie dojazdy do pracy w miescie, min 160-170 KM i 7s do paki, z jajem i w miare tanio serwisowalnego, powiedzmy do ok 40k PLN. Z racji prowadzenia i mozliwosci latwego podkrecenia osiagow mysle nad Mini Cooperem S R53 - chcialbym spytac jakich problemow sie spodziewac, mysle o nim bo slyszalem, ze R53 z racji kompresora jest fajniejszym wyborem, niz uturbiony R56, myslalem tez nad Z4 E86, ale jest spory problem z podaza. Bede bardzo wdzieczny za ew sugestie innych aut, generalnie nie ukrywam, ze wole niemiecka motoryzacje, ale Alfy, Abarthy etc tez jak najbardziej wchodza w gre ![]() Pozdrowienia |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Megane RS
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
albo 350Z, kilka osób jeździ po torze i zabawa jest, warto trochę przygotować auto po zakupie, dosyć ciężkie 280-313 koni, nie ma taniego podnoszenia mocy, ale RWD,
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 ![]() |
Jak tor i miasto to: Mx-5 NC, Clio 3 RS no i Mini Cooper też niezły gokart
![]() Co do 350Z to nie wpisuje się w "tanio" serwisowanego ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 17 December 2015 ![]() |
Dlaczego r53 JCW będzie lepszą opcją? Ze wzgledu na kompresor (lepszy niż turbo?), czy może ze względu na coś innego? Bo chyba r56 jest lżejszy i gdzieś czytałem, że lepiej się prowadzi.
Civic Type R (ep3) jest jeszcze fajną opcją, ale to już trochę większe auto. http://www.racingforum.pl/Clio-3-rs-czy-cl...rt-t118760.html tu kilka info o clio 3 rs co prawda dosyć stary wątek, ale jakoś mnie trochę zniechęcił do tego auta, może niesłusznie. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 ![]() |
R53 jest lepszą opcją bo się mniej psuje niż R56 z turbo
![]() ![]() Clio 3 RS to się przewija raz w miesiącu. Shymek z forum na pewno by tutaj dużo powiedział. Renault poza tym, że ma trochę słabą skrzynie i delikatny zawias na polskie drogi to bdb fura ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
co prawda mało jest ładnych 350Z (jak to sportowe wozy porozbijane), ale auto dosyć dobrze znosi upalanie na torze, aż tak drogie w utrzymaniu to nie jest
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 08 March 2010 Skąd: Kielce ![]() |
dzieki za feedback
![]() 350Z - juz kiedys przymierzalem sie do tego auta, nie ma tam jakichs problemow z silnikiem? Zeszperowane RWD jest bardzo pozadane, mialem kiedys zeszperowane Z3 2.8 i jako funcar sprawdzalo sie to swietnie Co do Meganki i Clio, sprobuje sie umowic i przejechac oboma autami i jakos je porownac, bo nigdy nie mialem do czynienia z francuzami (chyba bardziej z przekonania), podobne pytanie o awaryjnosc, czy silnikowo nie ma w tych autach jakichs duzych problemow? Przegladalem tematy o Clio i widzialem, ze niektorzy userzy mieli problemy ze skrzyniami Na te chwile myslalem glownie o Miniaku, ale 350Z tez jest fajna propozycja. Chcialbym spytac przy okazji, czy w R53 wystepowala seryjnie jakakolwiek szpera? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
Na te chwile myslalem glownie o Miniaku, ale 350Z tez jest fajna propozycja. Chcialbym spytac przy okazji, czy w R53 wystepowala seryjnie jakakolwiek szpera? W poliftowym R53 była jako opcja szpera, w JCW była chyba seryjnie. Do r53 nawet aftermarketowe szpery nie są jakieś straszne drogie, np. Mfactory można mieć za 3,3k zł, a quaife jakoś za 620 funtów. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nie musisz brać JCW, których jest jak na lekarstwo i kosztują sporo więcej niż zwykłe Coopery S.
Różnica miedzy JCW a CS'em to kompresor z teflonem (w CS po lifcie było to samo już), głowica, kółko -11%, program, IC, dolot. Czyli generalnie oprócz głowicy wszystko i tak zmieniasz na aftermarket, więc nie widzę sensu. Szpera to jedyny plus JCW, ale to za zaoszczędzoną kasę spokojnie można wrzucić. Kółko od razu 15 lub 17% wrzucasz, wydech kosztuje normalnie jak w innych autach, wałek to 1000zł. Ogólnie zajefajne auto do zabawy, a ceny są bardzo przyjemne teraz ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Mon, 08 March 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Dzieki za odpowiedzi, dokladnie, skupilem sie na R53, szukam dobrego egzemplarza
![]() Moze komus przyda sie to na przyszlosc - znalazlem bardzo fajne zestawienie na co zwracac uwage przy szukaniu Coopera S R53: http://www.gtt.uk.com/hello-world/ - mysle, ze warte przeczytania. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Dzieki za odpowiedzi, dokladnie, skupilem sie na R53, szukam dobrego egzemplarza ![]() Moze komus przyda sie to na przyszlosc - znalazlem bardzo fajne zestawienie na co zwracac uwage przy szukaniu Coopera S R53: http://www.gtt.uk.com/hello-world/ - mysle, ze warte przeczytania. Do tego poradnika bym dodał jeszcze oring czujnika położenia wału. Może przerazić zalany silnik olejem, wygląda to jak by kompresor się lał. Oryginał w BMW kosztuje niecałe 13zł, wymiana za pierwszym razem to jakieś 2,5 godziny. Za drugim już mniej niż godzina ![]() Druga sprawa to standardowy rozszczelniony zbiorniczek płynu chłodzącego. Czasem strzela, nie przejmuj się tym - zmień i po sprawie ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:38 |