![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 10 January 2013 ![]() |
Witam,
chciałbym się dowiedzieć o największych bolączkach tych aut (jeżeli występują), co się sypie najczęściej, jak z zawieszeniem i silnikiem (awaryjność, dostępność części) Wiem że różnica w cenie znaczna ale przede wszystkim które jest szybsze jak kompletna seria ? Auto ma służyć do szybkiego przemieszczania się po mieście i może z 2 razy w roku na jakiś tor Dzięki |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
wszystko zalezy od budzetu ktorym dysponujesz...
poza tym chyba to nie jest odpowiedni dzial ![]() poza tym po fachowa wiedze uderz na forum renault-sport.pl -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 10 January 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
to na dobre clio III nie licz w tym budzecie, skup sie na 2 z konca produkcji !
-------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 10 January 2013 ![]() |
na dobre 3 rs z 2006-2007 nie wystarczy 30-35tyś ?
To ile trzeba szykować na takie auto ? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
kiedyś może znajdziesz, nie dalej jak w niedziele znajomy oglądał 3 sztuki, niestety, żaden nie rokował na przyszłość...
-------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Thu, 10 January 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
http://www.klubclio.pl/viewtopic.php?f=50&t=19294 tu masz opisane bolączki 3rs.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
to na dobre clio III nie licz w tym budzecie, skup sie na 2 z konca produkcji ! Kasa nie ma znaczenia za 40 też będzie ciężko kupić, dobre i tanie po prostu szybko się sprzedają, dobre i trochę droższe też ![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 19 April 2014 ![]() |
zgadzam sie ade
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 27 November 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Według mnie za 30K można kupić uczciwą sztukę. Trzeba tylko spokojnie poszukać a nie przypalać się na pierwszy lepszy egzemplarz... bo czasem potrafią mieć dodane różne świecidełka które cieszą oko a jak się dokładniej przyjrzeć lubią wychodzić historie związane z niewłaściwym traktowaniem tej zabawki.
-------------------- Ibiza 6k2 SPORT PD- pojechała w Polskę
274/448 ET:13.645 Renault Clio RS 197- pojechało na Ukrainę Renault Clio RS 182 racing blue |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Thu, 10 January 2013 ![]() |
Dzięki Panowie za informację
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
http://www.klubclio.pl/viewtopic.php?f=50&t=19294 tu masz opisane bolączki 3rs. Czuczu, skrobniesz tu coś? Forum wymaga rejestracji. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
na szybko, zwrotnice, w sumie sworznie w nich umieszczone, mozna wymieniac kompletne elementy za kwote ~1000zl sztuka, a jest ich 4 z przodu, ew. sama sworznie, dostepne juz w oryginale, cena 4x ~300zl ztcp.
Amory po ok. 1000zl sztuka. Wahacze bez wymiennych sworzni ~600zl sztuka, Skrzynie, standardowy problem francuskich HH... pekajace springi z zawieszenia Cup, cena sztuki tez sporawa... To tak na szybko z pamieci o co klienci czesto pytaja ![]() -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
No to w sumie wahacze po 600 to normalna kwota, amory tez, a zapewne mozna B6/8 wsadzic albo i coś innego. Pytanie brzmi co ile trzeba to wymieniac? Czy to jedyne problemy tego auta? No i wreszcie czy to oznacza, że Megane II RS jest autem tańszym w utrzymaniu (oprócz absurdalnie drogich oryginalnych hamulców)?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Skomentuje jakiś spec od Renault? Bo czaję się i czaję już ładnych parę lat na te dwa samochody. Czuczu, Muzykancik, licze na Was
![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
ale meg ii rs jest identyczne zawieszeniowo
![]() Akurat meg II rs ma zamienniki na hamulce ![]() -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
ale meg ii rs jest identyczne zawieszeniowo ![]() Akurat meg II rs ma zamienniki na hamulce ![]() Megane II RS do Clio III RS? Wohoo, tego nie wiedziałem. Ma, nawet chyba kiedyś się z Tobą w tej sprawie kontaktowałem, ale czegoś tam brakowało chyba... Ph1, Ph2 już nie pamiętam, klocki? -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
nie
![]() ![]() -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No to w sumie wahacze po 600 to normalna kwota, amory tez, a zapewne mozna B6/8 wsadzic albo i coś innego. Pytanie brzmi co ile trzeba to wymieniac? U mnie w Clio 3 RS wygląda to tak, że ostatni remont zawieszenia robiłem przy przebiegu 92k km (wymienione wszystko oprócz belki i sprężyn). Teraz przy przebiegu 135k km samochód stoi rozebrany na podnośniku i wymieniam wszystkie 4 sworznie w zwrotnicach, oba wahacze i standardowo, jak co 30-40k km, komplet poduszek silnika/skrzyni. W tym czasie ze 4 razy byłem na torze, reszta spokojna jazda po Warszawie... Typowe bolączki masz opisane przeze mnie pod linkiem podanym na początku... Teraz w skrócie wygląda to tak: - zwrotnice starczają na 30-40k km - wahacze i amortyzatory na 50-60k km - pękają sprężyny - skrzynia biegów z plasteliny, jeśli lubisz pociągnąć pod czerwone, to trzeba się liczyć z częstymi rewizjami. Ja mam w tej chwili drugą skrzynię, pierwsza miała dwie rewizje, aż się w końcu rozpadła, druga ma 60k km przebiegu, cieknie i nie ma synchronizatorów 2, 3 i 4. Kupuję trzecią... - kompresor klimatyzacji starcza mi na 50k km, albo 2 lata... - dwa razy przepalił się elastyczny łącznik na kolektorze wydechowym Lubię ten samochód, ale to skarbonka, jest duuużo droższy w codziennej eksploatacji niż 3 lata starsze STI, którym jeżdżę tylko na pojeżdżawki... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:15 |