![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
ahaa jeśli założyłem temat nie w tym miejscu to nakierujcie mnie jakimś linkiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
hmm widze brak pomocnych ludzi na tym forum
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 December 2005 Skąd: Gdańsk ![]() |
Do tej pojemności silnika i w budżetowej cenie to raczej tylko eaton m112. Dla małego doładowania z biedą może m90, trzeba by obliczyć zapotrzebowanie silnika na powietrze i spojrzeć na mapę kompresora. To jak i gdzie go zamocować... otworzyć maskę i poszukać gdzie jest najwięcej miejsca
![]() Tutaj masz jak obliczyć stosunek średnic kół pasowych (oczywiście po znalezieniu danych m112). Tutaj mapa m112. Do kompletu przydałby się cooler, większe wtryski i strojenie. Najtaniej pewnie DET, ale może ktoś coś innego podrzuci. Wiem, że dziś znalezienie na szrocie części do 745 nie jest łatwe, ale może turbo? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
odprezaj i laduj
![]() pozdrawiam k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
k64 jestem fanem twojego e36 film-jak posiekało m6 hamman
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
dobrze myslisz
![]() reszte czesci to co napisales jest oczywiscie wymagane. licz sie z kwota do 10tys jak bedzeisz robic raczej samemu. jak cos posiadam wszystko co wymieniles na gorze. (pw) pozdrawiam -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 November 2010 Skąd: Klimontów/Kraków ![]() |
Deczko ta limuzyna może zacząć wyć z tym kompresorem
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
podoba mi się to wycie właśnie
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Jeśli to oryginał jest to ja bym tego wogóle nie ruszał, wrzucił pod pierzynę i jeździł latem w niedzielę do kościoła jak przykładny niemiec
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
czy auto by też jeździło bez np strojenia ecumasterem? , np - blow off z sprężyną która by upuszczała cisnienie przy 0,6bar +mbc? , wiem pytania są głupie dla co niektórych ale nie znam na nie odpowiedzi więc pytam ,
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
musi byc strojenie, blow off upuszcza cisnienie jak zamkniesz przepusnice, mbc nie potrzebne. To jakie bedziesz miec doladowanie glownie zalezy od kola pasowego.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
GIB >> ja wierze ze to oryginał ale zaden dokument tego nie potwierdza tylko pojemność w dowodzie 3,7 litra, , wiadomo każdy ma swoje do powiedzenia, nie zabraniam, ale nie widziałem jeszcze żadnego uturbionego ACS-A , nie szkoda mi tego silnika pod kompresor ponieważ wiem co w nim robiłem i w jakiej jest kondycji, wiem ze wytrzyma ten nacisk, a zawsze będe mógł wrócić do seri i nikt raczej nie pozna ze siedział tam jakiś kompresor czy turbo, auto robię tylko i wyłącznie dla siebie, 3 tygodnie temu gdy byłem w polsce <przerwa w pracy, Niemcy> auto zostało całe kompletnie pomalowane na czarny kolor (typowa smoła) , ponieważ poprzedni właściciel wgl nie dbał o lakier i bardzo się łuszczył, <oryg -diamandt schwarz metalic-pewnie źle to napisałem ;p> , , może i jest białym krukiem ale bez dokumentu jest zwykłym e32 z częściami ac schnitzera a nie E32 AC Schnitzer S7 , ,> wracając do tematu , każde info na temat kompresora do m30b35-7 ? jest dla mnie bardzo ważne,
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
ile takie wystrojenie ecumasterem kosztuje?? można to samemu wystroić czy trzeba wlec auto na drógi koniec polski ?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Nie chciałbym Cię martwic autorze tematu. Ale dosyć optymistycznie podchodzisz do kosztów. Dolicz sobie takie podstawowe rzeczy jak uszczelki dekla zaworów, kol. ssącego, wydechowego dwie uszczelki pod głowice które musisz mieć jeśli robisz kanapkę. I kilkanaście innych pierdol które wyjdą po drodze. Przydał by się przynajmniej zegar egt żebyś miał jakikolwiek obraz sytuacji. Może Ci sprzęgło zacząć puszczać. To musisz brać pod uwagę.
M30B35 to porządny mocny agregat. http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=76756 pierwszy z brzegu przykład ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
mam nie spełna 21 lat i od 2 lat prowadzę własną działalność budowlaną , > wszystkie prace wykonuje w Niemczech od kiedy posiadam firmę , dlatego też się tak nie zamartwiam tymi kosztami ale też muszę patrzeć na wydatki,za te polskie zusy jeździł bym M5 ;/, , po co mi nowe uszczelki kolektora wydechowego? przecież nie ruszam tam nic, to nie turbo, a silnik jest w znakomitej kondycji, a co do sprzęgła, to pożyjemy zobaczymy,3 lata temu auto miało zakładane nowe kompletne sprzęgło sachs za 680zł- dostałem do auta stare części i potwierdzenie zakupu części oraz montarzu, auto nie będzie służyło do upalania gumy tylko do zwykłej jazdy, <szybszej jazdy> <niemieckie autostrady> ,wiadomo nic nie jest nowe i wieczne, ale po jego stanie mechanicznym myślę ze ktoś dbał bardzo o ten silnik, , , mam jeszcze jedno pytanie, co do moich przełożeń, w bme siedzi skrzynia getrag 5b manual, i dyfer 2,93+szpera, dlaczego auto ma takie długie przełożenia -1b 60km 2. 110km 3.185km 4. 245km/h-jeszcze nie max, predkości podane do odcinki, -v-max nieznany , rozpędziłem ją raz do 245km/h, w powietrzu na 4b do odcięcia ma 260km/h i na piątce 315km/h koła w powietrzu, <jak by co mam filmik > czy takie przełożenia mogą być pod kompresor? czy to będzie żle się sprawowało?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ściągasz głowice do odprężania wiec i kolektor ściągasz tak? Szkoda ładować stare uszczelki przy takich zabawach. Masz długie przełożenia wiec nie będziesz miał problemów z trakcją
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock) ![]() |
Jak coś się nie uda, zniszczysz ciekawy silnik... IMO powinieneś ładować w zwykłe m30b35, bo tłoków i wału do ACS możesz łatwo nie kupic...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
wiem ze to ciekawy silnik, a części do niego są wręcz nie dostępne, ale ktoś w końcu musi spróbować , gryzie mnie ten temat już od kiedy ją kupiłem, wczesniej miałem e34 2.5 tds touring , dla jednych dobry piec ale dla mnie kompletnie nie udany, jak chodził to chodzi a jak jedne się spi..doliło to reszta też zaczęła się sypać, przesiadłem sie ma e32 do teraz obecne, z początku była to rakieta a teraz już powoli brak mocy, chcę coś więcej od tego auta, wiem ze drzemie w tym silmiku wielki potencjał, wał ma chyba zwykły jak m30b35, wiem ze wałek rozrządu jest jakiś tam inny z tego co wyczytałem ,głowica ma większe kanały i zawory, i rozwiercone cylindry do 3,7litra, myślę ze wytrzyma ten silnik spokojnie te 300 kucyków z groszem, PAN.B > co do tego linku to faktycznie seryjny piec dużo wytrzymuję, , noo a co do uszczelek to faktycznie nie pomślałem ale to nie są aż takie wielkie koszty więc dobrze będzie je wymienić
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
pytanie jak ac zrobil 3.7 litra
czy wieksza srednica tloka ( czyli zwykly wal korba i tylko rozwiercony blok) opcja tania czy dali inny wal opcja raczej droga ja to 3.7 litra bym wyjal i testowal na zwyklym 3.5 nie sadze ze potrzebujesz te 0.2l pojemnosci pod kompresor 3.7 na custom kolektorze + moze itb ..... itd na luznie powinno dac 300km (stroenie ew wieksze zawory - takie podstawy zabawy z NA) -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 04:33 |