![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam chciałbym wam zaprezentować kolejny projekt mojej konstrukcji BMW E-30 m30b35 turbo, auto już miało silnik m30 jak trafiło do mnie właściciel nabył je z przeznaczeniem do driftu, generalnie zaczęło się od napraw bieżących i modyfikacji poprawiające prowadzenie auta. Jesienią zeszłego roku urodził się pomysł poturbowania tegoż silnika. Silnik był w bardzo dobrej kondycji naprawdę poruszał się bardzo zacnie jak na m30 wolno ssące. Modyfikacje pod turbo zaczęliśmy od założenia ecu-mastera i odprężenia silniki, przekładką o grubości 0.6mm plus dwie uszczelki o grubości 1.72mm. Przenieśliśmy przepustnicę na drugą stronę żeby wyeliminować zawiłość dolotu, IC zostało odwrócone do góry wlotem i wylotem żeby maksymalnie skrócić dolot. Auto generalnie z kończone wystrojone na 0.9b porusza się zacnie nawet bardzo zacnie bym powiedział, przy strojeniu mieliśmy małą niespodziankę ponieważ wtryski 440 przy ciśnieniu paliwa 3b i przy doładowaniu 0.7b przestały dawać radę (robiło się ubogo na górze) założyłem regulator ciśnienia paliwa podkręciłem ciśnienie na 4b i okazało się że jest ok. więc i bost podkręciliśmy na 0.9B. Hamownię odwiedzimy na pewno bo jestem ciekawy co tam wynikło bo auto robi straszną robotę.
MODEL: BMW E-30 M30B35 Silnik: Seria + odprężenie Układ dolotowy: Złączki silikonowe+ orurowanie kwasówki Układ wydechowy: Stal ocynkowana o średnicy 65mm, tłumik z kwasu Układ wtryskowy: wtryski 440 + pompa paliwa Waluro + regulator paliwa Elektronika: ECU-MASTER DET II Układ chłodzenia: Chłodnica od diesla + potężny wentylator Układ napędowy: Most e-szperka o przełożeniu 3.64, skrzynia ori m30 Zawieszenie: sprężyny H&R amorki utwardzane, w planach gwint k sporta BODY KIT: BRAK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jak się pojawi wykres to na pewno go umieszczę POZDRO ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 October 2008 Skąd: Gdańsk ![]() |
moze i brak bodykitu, ale z przodu od razu wiadomo, o co chodzi.
![]() w jaka moc celujesz? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Hmmm nie celuje zobaczymy co pokarze hamownia, powiem tak moja miała 344km i 466nm był mniejszy IC dłuższy i więcej załamań na dolocie tu postanowiłem zrobić krótszy dolot (krócej się już nie da) bez załamań, generalnie jest troszkę krótszy most niż u mnie był i ciężko porównać ale wydaję mi sie że jest mocniejszy niż mój był może to kwestia tego własnie przełożenia że deko krótsze. Ale powiem że na kołach 16 do końca 4 brak trakcji naprawdę wrażenie niesamowite
POZDRAWIAM ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Słyszałem ,że nieźle terroryzuje kierowców ;D
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
(...)Ale powiem że na kołach 16 do końca 4 brak trakcji naprawdę wrażenie niesamowite ![]() Gratuluje projektu ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 October 2008 Skąd: Gdańsk ![]() |
CYTAT do końca 4 brak trakcji naprawdę wrażenie niesamowite okej, wszystko jasne, nic wiecej nie chce wiedziec. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
milo pod maska,oczojebne kolory,bialy z niebieskim
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
pod maska czysciutko ....podoba mi sie
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
widac,ze jedrek robi juz naprawde profi robote
sam malowales i ogarniales wszystko JEDRKU? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 10 September 2007 ![]() |
nie chce sie powtarzac, ale musze: auto pewnie pieknie zap...dala i jest tez ladnie zrobione!
pzdr -------------------- m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jak na poczatku straszna wiocha u ciebie byla w projektach chodzi o dopieszczenia (nie o mc) tak teraz masakra, naprawde super. Wygląda brutalnie i o to chodzi
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Od początku do końca sam, malowałem sam(bo ja generalnie z zawodu to lakiernik) generalnie jak zwykle Zibi122 pomagał przy strojeniu znaczy stroił i wielkie dzięki za to dla niego, moc pracy poszło w auto, dziękuję panowie za słowa uznania bo wiem że idę w dobrą stronę, mam jeszcze jeden projekt za sobą e36 m50b25 turbo myślę że też jest czysto i schludnie i miło lata(żadnych fajerwerków klasyczny śleper ori zderzak i 320i na klapie żadnych śladów turbo ) opiszę niebawem jak znajdę chwilkę
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
500Nm to powinno być bez jęknięcia, zwłaszcza przy takim T (HX40?).
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Cicho liczę na 400km i 500nm ale nie chciał bym się przeliczyć zobaczymy co będzie hamownia pokaże już niebawem
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Cicho liczę na 400km i 500nm ale nie chciał bym się przeliczyć zobaczymy co będzie hamownia pokaże już niebawem POZDRO ![]() A jak nie to trzeba będzie śrubką pokręcić ![]() -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 October 2008 Skąd: UK/PL ![]() |
jendrek e-30 jaki stopien sprezania po odprezeniu?? miezyles? dwie uszczelki i przekladka to 4.04mm sporo
m30 w seri to 9.2 bez kata milo pod maska,oczojebne kolory,bialy z niebieskim nie zasmiecaj tematu pierdolami!! kazdy maluje jak chce -------------------- Bmw E46 M3/E30 cabrio 328i
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Piękne auto , klasa ... ile to waży ? Ciekawi mnie kwestia trakcji i prowadzenia? Jakie oponki ?
-------------------- www.corsa-a.pl/forum
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 12 February 2010 ![]() |
uuu mocna machina
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
baaardzo profi robota. oby peklo 4xx/5xx i bezawaryjnie jaknajdluzej smigalo
![]() btw. ten kawalek zderzaka z tablicą rej. to mogles w sumie wyciac, bo zaslania 30% coolera. czekamy na filmiki ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Faktura wyżłobień na IC jest prawie identyczna jak seryjnej kratki E30, bardzo fajny efekt.
Na zdjęciach nie widzę, czy auto ma rozpórkę kielichów z przodu, czy klatka jest poprowadzona do kielichów? -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 15:25 |