Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Mocne E30 Turbo, M30B35 TURBO
jendrek e-30
post Mon, 03 May 2010 - 21:06
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam chciałbym wam zaprezentować kolejny projekt mojej konstrukcji BMW E-30 m30b35 turbo, auto już miało silnik m30 jak trafiło do mnie właściciel nabył je z przeznaczeniem do driftu, generalnie zaczęło się od napraw bieżących i modyfikacji poprawiające prowadzenie auta. Jesienią zeszłego roku urodził się pomysł poturbowania tegoż silnika. Silnik był w bardzo dobrej kondycji naprawdę poruszał się bardzo zacnie jak na m30 wolno ssące. Modyfikacje pod turbo zaczęliśmy od założenia ecu-mastera i odprężenia silniki, przekładką o grubości 0.6mm plus dwie uszczelki o grubości 1.72mm. Przenieśliśmy przepustnicę na drugą stronę żeby wyeliminować zawiłość dolotu, IC zostało odwrócone do góry wlotem i wylotem żeby maksymalnie skrócić dolot. Auto generalnie z kończone wystrojone na 0.9b porusza się zacnie nawet bardzo zacnie bym powiedział, przy strojeniu mieliśmy małą niespodziankę ponieważ wtryski 440 przy ciśnieniu paliwa 3b i przy doładowaniu 0.7b przestały dawać radę (robiło się ubogo na górze) założyłem regulator ciśnienia paliwa podkręciłem ciśnienie na 4b i okazało się że jest ok. więc i bost podkręciliśmy na 0.9B. Hamownię odwiedzimy na pewno bo jestem ciekawy co tam wynikło bo auto robi straszną robotę.





MODEL: BMW E-30 M30B35



Silnik: Seria + odprężenie


Układ dolotowy: Złączki silikonowe+ orurowanie kwasówki


Układ wydechowy: Stal ocynkowana o średnicy 65mm, tłumik z kwasu


Układ wtryskowy: wtryski 440 + pompa paliwa Waluro + regulator paliwa

Elektronika: ECU-MASTER DET II

Układ chłodzenia: Chłodnica od diesla + potężny wentylator

Układ napędowy: Most e-szperka o przełożeniu 3.64, skrzynia ori m30

Zawieszenie: sprężyny H&R amorki utwardzane, w planach gwint k sporta

BODY KIT: BRAK










































Jak się pojawi wykres to na pewno go umieszczę




POZDRO ph34r.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 03 May 2010 - 21:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
David333
post Mon, 03 May 2010 - 21:16
Post #2


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 October 2008
Skąd: Gdańsk





moze i brak bodykitu, ale z przodu od razu wiadomo, o co chodzi. biggrin.gif
w jaka moc celujesz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 03 May 2010 - 21:57
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Hmmm nie celuje zobaczymy co pokarze hamownia, powiem tak moja miała 344km i 466nm był mniejszy IC dłuższy i więcej załamań na dolocie tu postanowiłem zrobić krótszy dolot (krócej się już nie da) bez załamań, generalnie jest troszkę krótszy most niż u mnie był i ciężko porównać ale wydaję mi sie że jest mocniejszy niż mój był może to kwestia tego własnie przełożenia że deko krótsze. Ale powiem że na kołach 16 do końca 4 brak trakcji naprawdę wrażenie niesamowite




POZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Mon, 03 May 2010 - 22:11
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





Słyszałem ,że nieźle terroryzuje kierowców ;D


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 03 May 2010 - 22:24
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT(jendrek e-30 @ Mon, 03 May 2010 - 21:57) *
(...)Ale powiem że na kołach 16 do końca 4 brak trakcji naprawdę wrażenie niesamowite


ohmy.gif

Gratuluje projektu smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David333
post Mon, 03 May 2010 - 23:45
Post #6


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 October 2008
Skąd: Gdańsk





CYTAT
do końca 4 brak trakcji naprawdę wrażenie niesamowite

okej, wszystko jasne, nic wiecej nie chce wiedziec. ohmy.gif ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 04 May 2010 - 12:13
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





milo pod maska,oczojebne kolory,bialy z niebieskim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 04 May 2010 - 13:01
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





pod maska czysciutko ....podoba mi sie


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 04 May 2010 - 13:36
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





widac,ze jedrek robi juz naprawde profi robote
sam malowales i ogarniales wszystko JEDRKU?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sierRKA
post Tue, 04 May 2010 - 17:59
Post #10


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





nie chce sie powtarzac, ale musze: auto pewnie pieknie zap...dala i jest tez ladnie zrobione!
pzdr


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 04 May 2010 - 19:09
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jak na poczatku straszna wiocha u ciebie byla w projektach chodzi o dopieszczenia (nie o mc) tak teraz masakra, naprawde super. Wygląda brutalnie i o to chodzi smile.gif czekam na wykres a moze bedzie 500nM ?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 04 May 2010 - 22:57
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Od początku do końca sam, malowałem sam(bo ja generalnie z zawodu to lakiernik) generalnie jak zwykle Zibi122 pomagał przy strojeniu znaczy stroił i wielkie dzięki za to dla niego, moc pracy poszło w auto, dziękuję panowie za słowa uznania bo wiem że idę w dobrą stronę, mam jeszcze jeden projekt za sobą e36 m50b25 turbo myślę że też jest czysto i schludnie i miło lata(żadnych fajerwerków klasyczny śleper ori zderzak i 320i na klapie żadnych śladów turbo ) opiszę niebawem jak znajdę chwilkę




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Tue, 04 May 2010 - 23:04
Post #13


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





500Nm to powinno być bez jęknięcia, zwłaszcza przy takim T (HX40?).


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 04 May 2010 - 23:12
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Cicho liczę na 400km i 500nm ale nie chciał bym się przeliczyć zobaczymy co będzie hamownia pokaże już niebawem




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 04 May 2010 - 23:31
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(jendrek e-30 @ Tue, 04 May 2010 - 23:12) *
Cicho liczę na 400km i 500nm ale nie chciał bym się przeliczyć zobaczymy co będzie hamownia pokaże już niebawem




POZDRO ph34r.gif


A jak nie to trzeba będzie śrubką pokręcić biggrin.gif


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
masilis
post Tue, 04 May 2010 - 23:59
Post #16


User
Dołączył: Fri, 03 October 2008
Skąd: UK/PL





jendrek e-30 jaki stopien sprezania po odprezeniu?? miezyles? dwie uszczelki i przekladka to 4.04mm sporo
m30 w seri to 9.2 bez kata

CYTAT(raich @ Tue, 04 May 2010 - 12:13) *
milo pod maska,oczojebne kolory,bialy z niebieskim

nie zasmiecaj tematu pierdolami!! kazdy maluje jak chce


--------------------
Bmw E46 M3/E30 cabrio 328i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Allll
post Wed, 05 May 2010 - 00:40
Post #17


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 March 2004
Skąd: Warszawa





Piękne auto , klasa ... ile to waży ? Ciekawi mnie kwestia trakcji i prowadzenia? Jakie oponki ?









--------------------
www.corsa-a.pl/forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Etman
post Wed, 05 May 2010 - 23:00
Post #18


Rookie
Dołączył: Fri, 12 February 2010





uuu mocna machina biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Wed, 05 May 2010 - 23:04
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





baaardzo profi robota. oby peklo 4xx/5xx i bezawaryjnie jaknajdluzej smigalo smile.gif

btw. ten kawalek zderzaka z tablicą rej. to mogles w sumie wyciac, bo zaslania 30% coolera.

czekamy na filmiki smile.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Thu, 06 May 2010 - 00:33
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Faktura wyżłobień na IC jest prawie identyczna jak seryjnej kratki E30, bardzo fajny efekt.
Na zdjęciach nie widzę, czy auto ma rozpórkę kielichów z przodu, czy klatka jest poprowadzona do kielichów?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 15:25