![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
![]() Interesuje nas tylko MOC ! a więc: Zapraszamy do jeszcze większych zniżek firmy tuningowe. http://www.performance.k64.pl k64@tlen.pl PW , tel 692-268-888 Przedstawiamy aktualną naszą ofertę dotyczącą niektórych sprężarek - replik. Słabe graty eliminujemy, zastępujemy nowymi ! sprawdzamy sprzęt przed sprzedażą. Zapraszam: dokładne OPISY na naszej stronie sklepu. Aktualna lista TOP10 - pewnych i dostępnych zawsze turbin / sprawdzonych , przetestowanych w naszych i klientów projektach SERIA-MASTERS: GT35.30 GT358r i gt28 SM seria sport: TD04-19T - do 330KM+- GT28 - do 400KM. - T04e - do 400KM GT3082 / ar.82 - do 500KM GT35/30 .63ar - do 500KM - GT35 (gt3582r) .63ar lub .83 + antisurge - do 550KM - GT35 1.0 Twinscrool / GT3584- do 650KM - GT7x - aka t67 t04z gt3584 700+ GT8x , ar. 68 - up 600-800KM - T1000 (t76) .82ar - do 1000KM - GT45 (1.0) - 1100KM W ofercie od jakiegoś czasu posiadamy również sprężarki na Kulkach - pojedynczych, podwójnych , z wirnikami kutymi (CNC) jak również typowo "Azjatyckie" GTX`y GTX35 Dual BB & CNC BB. - do 750KM - dodatkowo mamy mozliwosc sprowadzenia od naszego dystrybutora seryjnych turbin (repliki) np. K04 ,IHI , wszelkiej masci Gt20, 22 itd itd w cenach od 1200zl - info PW) --------------------------------------------------------------- Seria Turbo-masters : turbo-masters.pl To sprężarki na wirnikach CNC (powiększone od seryjnych) , zmienionych wirnikach wydechowych oraz za dopłatą opcja Dual BB ! . Cena z kutymi wirnikiem to : 2300zł ! Dla opcji Gt35.30 oraz gt3582r (ar 63 lub .80). i gt28 ![]() ----------------------------------------------------------------------------------------- 1. Td04-19t ![]() Dedykowana dla mocy 340+ Flansza T25 Jest to największa z serii TD04, i najbardziej sensowna opcja na w miare rozsądny spool w pojemnościach od 1,6 - 2.0L Często stosowana dla silników 1,8T z grupy VAG, idealna na moce 300+ i miastowy setup. Standardowo pasująca właściwie plug and play do samochodów : SAAB AERO 9-3 205BHP B205R 2000~2003 Viggen 9-3 2.3L B235R 1999~2002 SAAB 9-5 2.3T AERO B235R 2000~2005 9-5 230BHP B235L 2004~200 kompresor: 46/ 58mm Turbo 47/ 41mm w zestawie WG kpl , uszczelki turbo, spływ. 2. gt28 - nowy model w naszej ofercie, przeznaczony do silników 1,6 - 2.0 , wydajnościowo do 400KM według producenta. Jest to model z tej samej fabryki co sprawdzone już modele gt35 ... specyfikacja: -chłodzona wodą -zasilanie olejowe z restryktorem wbudowanym -wbudowany wastegate z gruszką -flansza T25 -uszczelki do zestawu splywu/doplywu oraz kolektora wydechowego. -Lozyska : slizg / Journal Bearing -Wydech 5 bolt typ gt28 kompressor: Trim 48 wymiar 1: 49.20 mm wymiar 2: 71 mm A/R 0.6 Turbina Trim 76 Wymiar 1: 53.8mm Wymiar 2: 47mm A/R 0.64 zdjęcia (w porównaniu również z gt3530 I gt35 63. Antisurge) : ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 3. T04e Turbo T04e inaczej zwane T3/T4 na realne 370 - 400KM. bardzo szybki spool !, idealna dla pojemności 1,6-2,8L na nieco mniejsze moce ale bardzo szybkie wstawanie. Jako jedyna z małych sprężarek na flansze T3. Lepszy odpowiednik gt28 , lepszy spool - większe moce. 0.50 A/R Compressor 0.63 A/R Turbina Wbudowany Wastegate, Na wydech flansza 5 BOLT razem z przejsciem na vbanda! (możliwość zdemontowania) 50.5 mm / 65,5 7 wirnik ssący 56,2mm / 67,2mm wirnik wydechowy --------------------------------------------------------------------------------------------- 5. GT35/30 .63ar Wkońcu duża moc dostępna również dla mniejszych pojemności na łożyskach slizgowych. Jest to hybryda na mocne ćwiartkowe 1,8L - 2.0L czyli max moc w tych pojemnościach np. c20let / 1,8T VAG (boost niestety późno) lub szybki o wiele lepszy spool w jednostkach powyżej 4cyl. większych pojemościach (2,2L - 2,8L raczej max) - np. drift / street. ze względu na mały ar wydechowy i mały wirnik wydechowy ! (ssący teoretycznie do 650KM) , a więc moc ograniczamy w tym przypadku restrykcją wydechową . Bardzo dobra turbina która sprawdziła się w kilkudziesięciu projektach w kraju. (tyle przykładów powinno starczyć) Projekt Dawida: http://www.racingforum.pl/BMW-e36-turbo-dl...pl-t114419.html Projekt Grześka: http://www.racingforum.pl/BMW-E36-TURBO-Gt...ra-t110554.html Projekt Michała: http://www.racingforum.pl/BMW-e36-coupe-dl...4--t115301.html projekt e30 Bartka http://www.racingforum.pl/E30-coupe-Turbo-...ka-t123301.html Projekt e36 driftowoz Tomka http://www.racingforum.pl/E36-m3-m50b25-Tu...ka-t121256.html W każdym z tych przypadków (silnik bmw) pełny boost (1bar +-) oscylował między 3100 - 3700 rpm (max) i zawsze max moc była w okolicach 400KM + oraz 500nM ! (w zależności od odprężenia, pojemności (2,5L 2,8L ...) oraz zmęczenia jednostki ![]() przykładowy wykres: ![]() oraz specyfikacja : lozyska: jorurnal b. - 360 . chlodzenie : woda + olej lub opcja bez wody strona zimna: AR/70 strona goraca: AR/ 63 wymiary wirników: przód (ssanie 68/83) tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm wydech wylot: 58mm dolot: na 63mm moc: do 450HP. + waga: 10kg flansza T3 , wydechowa 5 bolt. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6. GT35 (gt3582r) .63ar lub .83 - + antisurge - do 550KM Turbina identyczna wymiarowo (wirniki i muszle) co garrett GT3582r gt35 z 63 wydechem (ar)to Ciut gorszy spool niz poprzednik (gt3530) ale znów większy wirnik wydechowy umozliwia stosowanie tej sprezarki az do pojemnosci 3,5 L ! CO oczywiscie odbija się też na osiągi końcowe- wydajnośc pod 600KM . Poprostu bez większych blokad na wydechu (w przeciwieństwie do poprzednika wyżej) ze względu na mały A/R wydechowy 63 a wylot spalin (wirnik) aż 73mm . Z przeprowadzonych testów wynika że doładowanie pełne jest w tej samej partii obrotów co gt3530 lecz bardziej agresywniej, nie tak łagodniej (oczywiste dlaczego). same cyferki końcowe oczywiscie są na + tego modelu , acz kolwiek turbina raczej preferowana dla pojemności nie mniejszej niż 2,2L ! Przy większych doładowania również napewno opcja anti-surge doda efektywności. SPOOL: -1.4 bara dostępne jest rzy 4000rpm w c20 let. -W vw vr6 2,8L 1,5bara dało 500koni a boost dostępny był już przed 3tys rpm. -w bmw 2,5L pelny boost 1 bar byl przy 3700rpm i wypadł rekord 440KM ... Przykład projektu: http://www.racingforum.pl/BMW-e36-coupe-25...pl-t114163.html projekt e46 filipa http://www.racingforum.pl/BMW-E46-coupe-M5...nM-t122230.html specyfikacja: lozyska: jorurnal b. - 360 . chlodzenie : woda + olej strona zimna: AR/70 strona goraca: AR/ 63 wymiary wirników: przód (ssanie 61/82) tyl (wirnik spalin): 62/68 mm wydech wylot: 73mm dolot: 63-65mm moc: do 600HP ~ + - ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 7. GT35 1.0 Twinscrool - do 650KM - 1400zł CHyba najbardziej znany model ktory zmienil spojzenie na CHINSKIE turbiny w Polsce. te same wirniki co poprzednie ver (ssące do pona 600KM), oraz potężny wirnik wydechowy i muszla na TwinScroola. Raczej z przeznaczeniem do 1.4 mili lub max mocy , ale poniżej 2,8L to raczej nie warto schodzić a najlepiej z fazami rozrządu sterowanymi . 0,9 bara bmw m5025 2,5L bez zmiennych faz - 394KM 500nM + - projekt znany ![]() Projekt polo rwd vr6 turbo - http://www.racingforum.pl/Polo-RWD-VR6-Turbo-t103249.html 1,4 bara - 2,8L karola 500KM + , 1.2 bara 466 km 579 nm , http://www.racingforum.pl/BMW-e30-M50B28-2...bo-t102623.html 1bar -> 500koni z silnika 3,2 r32 24v - projekt dawida Lamika - http://www.racingforum.pl/Corsa-A-R32-Turbo-t101657.html i wile innych . lozyska: jorurnal b. - 360 . chlodzenie : woda + olej ssanie (wlot): 102mm strona zimna: AR/70 strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL wymiary wirników: przód (ssanie): 67mm/83mm tyl (wirnik spalin): 61,4 mm moc: do 650HP ~ + - filmik z hamowni - 2,5L http://youtu.be/FYQVWMilDHA (budowanie boostu) fotki z wymiarami: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GT7x aka t67 t04z gt3584 700+ turbo turbina turbosprezarka gt7x - / aka t67 / t04z. Przedstawiamy sprezarke idealna na tanią i najlepszą opcje dla pojemności 2,8L - 3,5L + na moce powyżej 700KM. Została przetestowana na samochodach które budujemy, w tym przypadku podamy przykład BMW ![]() 3.0 m50 - doładowanie 1,4bara - moc: 578Km i 779nM !. Doładowanie - 1bar dostępny od 4100rpm. Idealna sprężarka dla 2jz , m3 - s50 s54, wszelkiej maści driftowozy z v8 na pokładzie *szybki spool. dane techniczne: lożyska slizgowe: 360 Journal bearing smarowanie / chłodzenie: Olej a/r 0.70 anti-surge air inlet 4" air outlet 2.5" wirnik ssący: 66.60mm / 84.00mm Turbina: a/r .68, flansza:T4 wydech: 3.00 inch V-band wirnik wydech: 74.10mm . / 64.50mm ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------------------------------------------------------- T1000 znana rowniez pod nazwą T76 godzilla (te same wirniki) , w naszym projekcie bmw , w m50 rozwiert na 3,0 i seryjne wałki (bez faz - vanosa) 6 cyl, dalo na paliwie e85 wynik 550KM i 700nM ! przy doładowaniu zaledwie 1,2 bara ! http://www.racingforum.pl/index.php?showto...7584&st=680 ostatnio znow przekroczylismy bariere i przy 1,6 bara dało wynik uwaga ! 740KM i 1000nm ! na ostrym wałku potencjał do ponad 940+ ![]() ![]() U Lamika Łukasza ( http://www.racingforum.pl/Golf-VR6-Turbo-t79426.html ) w najszybszym golfie w kraju - vr6 pokazało ponad 900KM (2 bary) . Jest to turbo na wielkie moce jak widac z przeznaczeniem raczej w naszych europejskich malych pojemnosciach na max wyniki i 1/4 mili. Do wyboru rózne warianty wydechowe (AR od 65, 82 , 1,0) , - 800 , 900 i 1000KM. Dane techniczne: wirnik ssacy: 72/102 , wirnik wydechowy: 64 / 73 Flansza T4 ![]() -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GTX35 - nowość na rynku kwitnącej Wiśni , jako pierwsi w kraju mamy zaszczyt przedstawić: Dual BALL BEARING turbo - GTX3582R - up 750KM. Wirnik ssący : Forges - cnc, billet wheel (aluminiowy wirnik obrabiany maszynami CNC. Łożyska : Dual ball bearing (przód i tył PODWÓJNE) Chłodzenie wodą. T3 flansza Strona Wydechowa: A/R:.82 Strona ssąca: . A/R:.70 Wirnik Wydechowy :67.8/62.2 Wirnik ssący82/62.5 Jeszcze lepsze wstawanie, łożyskowanie oraz mega spool w porownaniu do zwyklego gt35 (lub nawet org produktu garretta z seri GT). Do mocy pod 750KM ! Nie jest to sprężarka hybrydowa , jest to gotowy produkt ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Turbo GT8x , ar. 68 (na zdjeciach porownianie do gt35 antisurge z dupka 68) . Turbo jest do 800KM, brakuje turbiny przedzialu 600-800 w ofercie , a pozniej sa t76 na 900 i 1000KM. albo gt42 ze zbyt wielkimi AR na wydechu. Udało sie uzyskac i wykonac ciut mniejszy wirnik ssący i zmniejszyc ar ssace *z 80 do 70 niz w godzilli (mniejsze opory) wydechowy zostawic taki sam (nie tłumiąc wydechu oraz zachowac mase wirnika) i tym samym zmniejszyc lag turbiny / turbo-dziure. w m50 2,5L seryjnym , od Dawida Kaminskiego (tester) :heh: http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=4298 (jego projekt) udało się uzyskac pełne doładowanie 1 bar przy 4300rpm na słabawym kolektorze żeliwnym . Oczywiście samochód i turbo z przeznaczeniem na maks. kreski i mocny streetowo/cwiartkowy projekt acz kolwiek jest to poteżna konkurencja dla gt35 na twinscroolu ktory pozno wstaje a max jest do 600KM. 1 bar u dawida dało 560KM ! . male video : https://www.youtube.com/watch?v=HPtGIjp6yE0 wykres: ![]() Muszla zimna: .70 A/R wirniki: 91 / 69mm (gt35 ma: 83/61) Muszla gorąca: .68 A/R wirniki: 73.00mm, 63mm 3" V-Band na downpipie. Flansza T4. , mam przejsciowke na T3, mozna tez spokojnie nawiercic zeliwny kolektor do bmw turbo / aby zamocowac turbo jak nalezy (miesci sie na dole w e36 spokojnie) cena : 1500zł fotki: (vs gt35 - zobacz wirniki ssace) WIęcej inform. PW. lub k64@tlen.pl , www.k64.pl w ofercie inne modele na slizgu i na kulkach. GTX35 dual bb zobacz nasz super ![]() https://www.youtube.com/watch?v=fIh5_W_aJC4 -------------------------------------------------------------------------------------------- w razie informacji tel. 692-268-888. sklep: http://performance.k64.pl zapraszamy -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:36 |