Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> E30 coupe Turbo GT35.30 (replika) - street od Bartka., powered by k64
k64
post Tue, 04 Nov 2014 - 08:34
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





M50B25 w e30 Bartka & zaturbione gt35.30 - powered by k64.
samochod na miasto, niedziele, po bułki i co tam jeszcze Bartek bedzie chciec. PIEKNY egzemplarz. pÓKI CO 1 bar i pewnie 400+
p.s. holernie lekkie te e30 są , wydmuszki :wink2:

Motorownia
-blok m50b25 (żeliwny) bosh .402
-standardowe odprezenie - powered by Bartek kanapka
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-spływ oleju w obudowie rozrzadu.


Turbina:
Gt35.30 z mojej oferty. .63 dupka. up500KM. zapraszam.

Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3" powered by k64
- złączki silikonowe samco, reszta spawana.
- intercooler z rdzeniem 51cm x 30cm ? (jakos tak) z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria.

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOPMAUNT powered by k64
- zawór wastegate z naszej oferty TURBOSMART+ scrimmer pipe przed chlodnica
- downpipe powered by k64
- przelot : 3cale powered by k64
- tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3" , zrobił robote ! Ciszej niz seria ! pełny przelot !
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- wydech podzielony na 3 sekcje, łączone flanszami.

Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens (sid)
- regulator cisnienia paliwa seryjny póki co .
- zew 044 replika w bagazniku.

Elektronika
- det3 z mapem.
- brak sond, brak przeplywki,
- serjny DME bosh,
- boost DEFI.
- fuel implant.
- strojenie k64

Układ chłodzenia:
- calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo smile.gif
- chlodnica TD?
- ciasno na 1cm wrzedzie :kwasny:
- termostat m50 nieco przerobiony :geek:
- wentylator elektr. zamiast visco (bedzie do zmiany raczej)

Układ napędowy:
- sprzęgło spiek, seria docisk poki co (strojenie przezyl)
- skrzynia seria.
- podpora do zmiany, i takie tam...


BODY KIT zawiecha itd.
- gwint przod i tyl
- felgi rozne w zaleznosci od natchnienia kierownika.
- heble i napedy w calosci 5x120 chyba z e34?
- org body , w srodku kubly dwa, pusto.


jak bedzie okazja koncowe kreski, wykres i jakies video jak bartek zrobi.

fotos










--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 04 Nov 2014 - 08:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kywak
post Tue, 04 Nov 2014 - 09:09
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





Ale tam jest ciasno w komorze, dosłownie na styk wszystko ohmy.gif . Turbo z taką "siateczką" zamiast jakiegoś chociaż grzybka coś pożyje?

P.S. Jest tam trakcja w ogóle smile.gif ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 04 Nov 2014 - 09:23
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Kywak @ Tue, 04 Nov 2014 - 09:09) *
Ale tam jest ciasno w komorze, dosłownie na styk wszystko ohmy.gif . Turbo z taką "siateczką" zamiast jakiegoś chociaż grzybka coś pożyje?

P.S. Jest tam trakcja w ogóle smile.gif ?

no jest ciasno ale tak musi byc zeby byla klapa zamknieta, generalnie jest bezpiecznie , najwiecej problemow jest z ukladem chlodzenia i ponad wymiarowa chlodnica (i dobrze). na filtr / grzybek nie ma miejsca , muszla ssaca za lampa okolo 15-20 cm. (jest tam sucho i bezpiecznie) stad tez jest podwojna siatka ze stozka na ssaca zalozona i tyle - bez obaw nic tam nie wpadnie.
Co do trakcji, ano bedziemy z tym walczyc.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Tue, 04 Nov 2014 - 09:44
Post #4


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





wub.gif

k64 już sam stroisz swoje projekty? smile.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 04 Nov 2014 - 16:01
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(KonradGT @ Tue, 04 Nov 2014 - 09:44) *
wub.gif

k64 już sam stroisz swoje projekty? smile.gif

zdaza mi sie cos polutowac i poklikac.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Tue, 04 Nov 2014 - 18:13
Post #6


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





Sleeper sleeperem, ale wolałbym np. kosztem jednej lampy mieć normalny filtr powietrza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fajfsufom mówimy...
post Tue, 04 Nov 2014 - 21:50
Post #7


User
Dołączył: Sat, 01 November 2014





Pokaż zdjęcie tego 'tapmaunta'. Mam nieodparte wrażenie, że będzie wesoło :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Tue, 04 Nov 2014 - 23:26
Post #8


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





CYTAT(fajfsufom mówimy NIE! @ Tue, 04 Nov 2014 - 21:50) *
Pokaż zdjęcie tego 'tapmaunta'. Mam nieodparte wrażenie, że będzie wesoło :-)

A ja myśle, że śmieszniej będzie jak przyjdzie moderator i wlepi ci bana za ten nick.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 05 Nov 2014 - 05:54
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Ciekaw jestem jak to pojedzie. Gratki za projekt


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 05 Nov 2014 - 06:54
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(fajfsufom mówimy NIE! @ Tue, 04 Nov 2014 - 21:50) *
Pokaż zdjęcie tego 'tapmaunta'. Mam nieodparte wrażenie, że będzie wesoło :-)


obojetnie co bys nie napisal (zeby tylko wylac madrasci swe) i nawet jak byl bys Papiezem, mam to gleboko w dupie smile.gif bo kazde m50T zrobione robi robote laugh.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 05 Nov 2014 - 11:18
Post #11


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Całe auto jest super, ale że kolektor wyszedł półśmiesznie i prędzej należałoby go nazwać tap madl to przecież widać, więc po co ta spina z wlepianiem ostrzeżeń i robieniem roboty przez każdy silnik z turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zxcv
post Wed, 05 Nov 2014 - 22:12
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski





Nie dałoby rady zmieścić tego turbo na dole za łapą? W takiej sytuacji można pociągnąć fajnie dolot z filtrem gdzieś do zderzaka i wydech byłoby dużo łatwiej zrobić. Trochę kłuje w oczy ten wystający IC ale to aspekt wizualny czyt. mało ważny wink.gif Ogolnie projekt daje radę, gratulacje.


--------------------
BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie
Audi A6Q 2.7TT
A3Q 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Wed, 05 Nov 2014 - 23:01
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Hej,
nie można było cofnąć delikatnie silnika ? skoro i tak auto wydmuszka, to chyba to nie problem. Nagle znacznie więcej miejsca by się zrobiło.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 06 Nov 2014 - 02:31
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





pewnie tak, ale patrzac po zdjeciach auta, mi sie zdaje, ze auto na street, wiec takie rzeczy jak deska, nadmucyh, nagrzewnica, pewnie maja zostac, wiec dla tych paru cm ciac sciane, mie by sie nie chcialo raczej


--------------------
BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Thu, 06 Nov 2014 - 07:46
Post #15


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Brat jak wrzucił M50 do E30 na łapach E36 i odwrotnie założonych poduszkach to normalnie wiskoza była i ori chłodnica sie zmieściła, nie wiem jak tu to jest rozwiązane, że tak ciasno z chłodnicą siedzi huh.gif

Jak jest z takim motorem na FIT w DET3? Nie ma np problemu, żeby pojechać po bułki przy -20*? Spalanie mieści się w rozsądnych granicach jakby pojechać w trasę powiedzmy poniżej 3k obrotów?


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zxcv
post Thu, 06 Nov 2014 - 14:38
Post #16


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski





CYTAT(KonradGT @ Thu, 06 Nov 2014 - 07:46) *
Jak jest z takim motorem na FIT w DET3? Nie ma np problemu, żeby pojechać po bułki przy -20*? Spalanie mieści się w rozsądnych granicach jakby pojechać w trasę powiedzmy poniżej 3k obrotów?

Jak jest dobrze wystrojone to dlaczego by nie? W trybie fuel implant jest możliwość podłączenia sondy lambda żeby korygowała AFR, jest też mapa korekcji po temp.


--------------------
BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie
Audi A6Q 2.7TT
A3Q 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Thu, 06 Nov 2014 - 14:55
Post #17


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(KonradGT @ Thu, 06 Nov 2014 - 08:46) *
Brat jak wrzucił M50 do E30 na łapach E36 i odwrotnie założonych poduszkach to normalnie wiskoza była i ori chłodnica sie zmieściła, nie wiem jak tu to jest rozwiązane, że tak ciasno z chłodnicą siedzi huh.gif

Jak jest z takim motorem na FIT w DET3? Nie ma np problemu, żeby pojechać po bułki przy -20*? Spalanie mieści się w rozsądnych granicach jakby pojechać w trasę powiedzmy poniżej 3k obrotów?


No po zdjęciach widać że ciasno bo chłodnica jest wysunięta w stronę silnika i przed nią jest upchany wentylator, normalnie tak jak piszesz ori chłodnica z tdsa i wisko się mieści na styk.

Tu nie chodzi raczej o to że street tylko oto że raczej właściciel nie chciał ingerować w żadnym miejscu w karoserię, a w e30 z tym silnikiem przy turbinie lepiej trochę pod klepać za kielichem i wszystko się zmieści z dużym filtrem stożkowym...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Thu, 06 Nov 2014 - 15:15
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Jeżeli auto streetowe to brak filtra to strzał w kolano. Fajna e30.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 06 Nov 2014 - 18:54
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





dla niektorych nie dociera ze tam jest to za lampa szczelnie , sucho, brak wilgoci piasku i zaden syf tam nie bedzie furgac, sa tutaj na forum projekty drogie robione przez "profi" i maja siatke przed turbo i jest ok, jesli kierownik zalatwi sobie stozek jakis mikro to moze i by go upchac, spokojnie temat dopiero co wyjechal , wszystko mozna poprawic.
Generalnie jak master zauwazyl , nie moglo byc ani troche dewastacji karoseri (no moze procz dziury na dolot, Mozna bylo cofnac silnik , mozna wszystko nawet sztywny most wlozyc i pozlocic ale jest tak bo tak musi byc. wszystko tez wiaze sie z dodatkowymi przerobkami nie koniecznie dobrymi, kosztami (Ktore byly z gory nastawione na x zł ) tu cofniesz silnik a tam musisz kabinowac z wałem a tu musisz zmieniac inne rzeczy itd. Plan byl taki wiec tak zostaje . Nie wiem w czym problem takie halo skoro wszystko sie zmiescilo i jest bezpiecznie, wymagalo to skupienia nieco i kabinacji ale jak widac udalo sie. Ja chcialem wlozyc kolektor zeliwny ale Bartek zrobil juz splyw oleju w obudowie. rozrzadu i bardzo chcial w takim razie turbo na gorze (mial wczesniej kolektor od innej osoby juz zrobiony ale niestety nie pasowal bo wymaga to wszystko dzisiątki przymiarek). co do FIT , temat juz byl poruszany wiele razy, pali zawsze, spalanie na poziomie 10-12L ? max przy normalnej spokojniej jezdzie bez nadcisnienia, bo jak juz dmucha to wiadomo, jak to gadaja jak cos zjada 100zl w 10min to jest juz w miare szybkie. IC musial byc w tym miejscu bo zderzak byl juz wyciety przez wlasciciela stad poszlo to wszystko w tym kierunku (jak dla mnie wolal bym go schowac totalnie) ale to jest niestety e30 T a nie seria 7 n/a. a Ci co macali w tej karoseri potwierdza ze jest bardzo ciasno. calosc byla zrobiona w 19 dni w doskoku zresztą dla znajomego ktory chcial juz latac.

pozdro k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vendorowicz
post Thu, 06 Nov 2014 - 22:11
Post #20


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 November 2007
Skąd: Gdańsk





To może chociaż naciągnąć kawałek białej bawełnianej szmaty na tą siatkę na turbinie? Chyba się nie zapali?
Proponuję ją również zdjąć po jednej jeździe i zobaczyć jak wygląda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 20:45