![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
M50B25 w e30 Bartka & zaturbione gt35.30 - powered by k64.
samochod na miasto, niedziele, po bułki i co tam jeszcze Bartek bedzie chciec. PIEKNY egzemplarz. pÓKI CO 1 bar i pewnie 400+ p.s. holernie lekkie te e30 są , wydmuszki :wink2: Motorownia -blok m50b25 (żeliwny) bosh .402 -standardowe odprezenie - powered by Bartek kanapka -Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ -Głowica splanowana o odpowiednia wartość. -spływ oleju w obudowie rozrzadu. Turbina: Gt35.30 z mojej oferty. .63 dupka. up500KM. zapraszam. Układ dolotowy: - cały dolot nierdzewka 3" powered by k64 - złączki silikonowe samco, reszta spawana. - intercooler z rdzeniem 51cm x 30cm ? (jakos tak) z wyjściami 3" - przeplwyka wywalona oczywiscie. - odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere - usunięty filtr węglowy - Blow Off hks 4 replika . - kolektor ssący seria. Układ wydechowy: - kolektor wydechowy TOPMAUNT powered by k64 - zawór wastegate z naszej oferty TURBOSMART+ scrimmer pipe przed chlodnica - downpipe powered by k64 - przelot : 3cale powered by k64 - tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3" , zrobił robote ! Ciszej niz seria ! pełny przelot ! - tłumik srodkowy: BRAK - 1 x lacznik elastyczny 3" - wydech podzielony na 3 sekcje, łączone flanszami. Układ wtryskowy - paliwa : - wtryski 630cc deka siemens (sid) - regulator cisnienia paliwa seryjny póki co . - zew 044 replika w bagazniku. Elektronika - det3 z mapem. - brak sond, brak przeplywki, - serjny DME bosh, - boost DEFI. - fuel implant. - strojenie k64 Układ chłodzenia: - calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo ![]() - chlodnica TD? - ciasno na 1cm wrzedzie :kwasny: - termostat m50 nieco przerobiony :geek: - wentylator elektr. zamiast visco (bedzie do zmiany raczej) Układ napędowy: - sprzęgło spiek, seria docisk poki co (strojenie przezyl) - skrzynia seria. - podpora do zmiany, i takie tam... BODY KIT zawiecha itd. - gwint przod i tyl - felgi rozne w zaleznosci od natchnienia kierownika. - heble i napedy w calosci 5x120 chyba z e34? - org body , w srodku kubly dwa, pusto. jak bedzie okazja koncowe kreski, wykres i jakies video jak bartek zrobi. fotos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Ale tam jest ciasno w komorze, dosłownie na styk wszystko
![]() P.S. Jest tam trakcja w ogóle ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Ale tam jest ciasno w komorze, dosłownie na styk wszystko ![]() P.S. Jest tam trakcja w ogóle ![]() no jest ciasno ale tak musi byc zeby byla klapa zamknieta, generalnie jest bezpiecznie , najwiecej problemow jest z ukladem chlodzenia i ponad wymiarowa chlodnica (i dobrze). na filtr / grzybek nie ma miejsca , muszla ssaca za lampa okolo 15-20 cm. (jest tam sucho i bezpiecznie) stad tez jest podwojna siatka ze stozka na ssaca zalozona i tyle - bez obaw nic tam nie wpadnie. Co do trakcji, ano bedziemy z tym walczyc. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() k64 już sam stroisz swoje projekty? ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
![]() k64 już sam stroisz swoje projekty? ![]() zdaza mi sie cos polutowac i poklikac. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Sleeper sleeperem, ale wolałbym np. kosztem jednej lampy mieć normalny filtr powietrza.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2014 ![]() |
Pokaż zdjęcie tego 'tapmaunta'. Mam nieodparte wrażenie, że będzie wesoło :-)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Ciekaw jestem jak to pojedzie. Gratki za projekt
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Pokaż zdjęcie tego 'tapmaunta'. Mam nieodparte wrażenie, że będzie wesoło :-) obojetnie co bys nie napisal (zeby tylko wylac madrasci swe) i nawet jak byl bys Papiezem, mam to gleboko w dupie ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Całe auto jest super, ale że kolektor wyszedł półśmiesznie i prędzej należałoby go nazwać tap madl to przecież widać, więc po co ta spina z wlepianiem ostrzeżeń i robieniem roboty przez każdy silnik z turbo?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Nie dałoby rady zmieścić tego turbo na dole za łapą? W takiej sytuacji można pociągnąć fajnie dolot z filtrem gdzieś do zderzaka i wydech byłoby dużo łatwiej zrobić. Trochę kłuje w oczy ten wystający IC ale to aspekt wizualny czyt. mało ważny
![]() -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Hej,
nie można było cofnąć delikatnie silnika ? skoro i tak auto wydmuszka, to chyba to nie problem. Nagle znacznie więcej miejsca by się zrobiło. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
pewnie tak, ale patrzac po zdjeciach auta, mi sie zdaje, ze auto na street, wiec takie rzeczy jak deska, nadmucyh, nagrzewnica, pewnie maja zostac, wiec dla tych paru cm ciac sciane, mie by sie nie chcialo raczej
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Brat jak wrzucił M50 do E30 na łapach E36 i odwrotnie założonych poduszkach to normalnie wiskoza była i ori chłodnica sie zmieściła, nie wiem jak tu to jest rozwiązane, że tak ciasno z chłodnicą siedzi
![]() Jak jest z takim motorem na FIT w DET3? Nie ma np problemu, żeby pojechać po bułki przy -20*? Spalanie mieści się w rozsądnych granicach jakby pojechać w trasę powiedzmy poniżej 3k obrotów? -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Jak jest z takim motorem na FIT w DET3? Nie ma np problemu, żeby pojechać po bułki przy -20*? Spalanie mieści się w rozsądnych granicach jakby pojechać w trasę powiedzmy poniżej 3k obrotów? Jak jest dobrze wystrojone to dlaczego by nie? W trybie fuel implant jest możliwość podłączenia sondy lambda żeby korygowała AFR, jest też mapa korekcji po temp. -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Brat jak wrzucił M50 do E30 na łapach E36 i odwrotnie założonych poduszkach to normalnie wiskoza była i ori chłodnica sie zmieściła, nie wiem jak tu to jest rozwiązane, że tak ciasno z chłodnicą siedzi ![]() Jak jest z takim motorem na FIT w DET3? Nie ma np problemu, żeby pojechać po bułki przy -20*? Spalanie mieści się w rozsądnych granicach jakby pojechać w trasę powiedzmy poniżej 3k obrotów? No po zdjęciach widać że ciasno bo chłodnica jest wysunięta w stronę silnika i przed nią jest upchany wentylator, normalnie tak jak piszesz ori chłodnica z tdsa i wisko się mieści na styk. Tu nie chodzi raczej o to że street tylko oto że raczej właściciel nie chciał ingerować w żadnym miejscu w karoserię, a w e30 z tym silnikiem przy turbinie lepiej trochę pod klepać za kielichem i wszystko się zmieści z dużym filtrem stożkowym... |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Jeżeli auto streetowe to brak filtra to strzał w kolano. Fajna e30.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
dla niektorych nie dociera ze tam jest to za lampa szczelnie , sucho, brak wilgoci piasku i zaden syf tam nie bedzie furgac, sa tutaj na forum projekty drogie robione przez "profi" i maja siatke przed turbo i jest ok, jesli kierownik zalatwi sobie stozek jakis mikro to moze i by go upchac, spokojnie temat dopiero co wyjechal , wszystko mozna poprawic.
Generalnie jak master zauwazyl , nie moglo byc ani troche dewastacji karoseri (no moze procz dziury na dolot, Mozna bylo cofnac silnik , mozna wszystko nawet sztywny most wlozyc i pozlocic ale jest tak bo tak musi byc. wszystko tez wiaze sie z dodatkowymi przerobkami nie koniecznie dobrymi, kosztami (Ktore byly z gory nastawione na x zł ) tu cofniesz silnik a tam musisz kabinowac z wałem a tu musisz zmieniac inne rzeczy itd. Plan byl taki wiec tak zostaje . Nie wiem w czym problem takie halo skoro wszystko sie zmiescilo i jest bezpiecznie, wymagalo to skupienia nieco i kabinacji ale jak widac udalo sie. Ja chcialem wlozyc kolektor zeliwny ale Bartek zrobil juz splyw oleju w obudowie. rozrzadu i bardzo chcial w takim razie turbo na gorze (mial wczesniej kolektor od innej osoby juz zrobiony ale niestety nie pasowal bo wymaga to wszystko dzisiątki przymiarek). co do FIT , temat juz byl poruszany wiele razy, pali zawsze, spalanie na poziomie 10-12L ? max przy normalnej spokojniej jezdzie bez nadcisnienia, bo jak juz dmucha to wiadomo, jak to gadaja jak cos zjada 100zl w 10min to jest juz w miare szybkie. IC musial byc w tym miejscu bo zderzak byl juz wyciety przez wlasciciela stad poszlo to wszystko w tym kierunku (jak dla mnie wolal bym go schowac totalnie) ale to jest niestety e30 T a nie seria 7 n/a. a Ci co macali w tej karoseri potwierdza ze jest bardzo ciasno. calosc byla zrobiona w 19 dni w doskoku zresztą dla znajomego ktory chcial juz latac. pozdro k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 November 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
To może chociaż naciągnąć kawałek białej bawełnianej szmaty na tą siatkę na turbinie? Chyba się nie zapali?
Proponuję ją również zdjąć po jednej jeździe i zobaczyć jak wygląda. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:44 |