Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> E36 m3 / m50b25 Turgo gt35 replika / Driftkibel dla Tomka., lecem bokiem szuram hokiem :P powered by k64
k64
post Thu, 31 Jul 2014 - 21:51
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





konkrety: e36 turbo z budzie m3 która nieco już przeszła wink.gif w Angli.
Projekt dla TOmka który lata troche bokami w angli dla "fanu" , chyba to był angielski bodykit w który niestety nie mogliśmy ingerować, jest specyficzny laugh.gif
Jak to pozniej ktos powiedzial, o boshe z angli , ale silnikiem sie zatroszczyli chyba w polsce co? laugh.gif

Seryjnie było tam S50 evo 3,2 ale niestety raz padło później znów no i na szybciora wpadło m50b25 , odpaliło , odprężyliśmy i dmuchneliśmy.
podziekowania dla Leszoka za pomoc zeby to szlo zdazyc z terminem :wink2: calosc zajela nam pare dni .

sprawcą zamieszania było kolejny raz gt3530 .63 ta bez surga , ta tansza tongue.gif ta z tym mniejszym wirnikiem na dupie, jest faktycznie idealne na 2,5L
zapraszam wszystkich po te turbo, naprawde robi robote.


3400 pełny boost, 400KM . doładowanie 0,9 bara / ma latać.


modyfikacje:

M50b25 w budzie m3 pokopana do szurania "hokiem" :śmiech: na vanosie.

sprzęgło:
kPL zakup przez wlasciciela do m3, swoje kosztowało, gotowiec z UK. SPiek cos tam cos tam. :wink2:

Układ dolotowy:

- intercooler 450x300x76mm ,
- 3 cale dolot waz do przepustnicy
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off replika hks 4
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna


Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy powered by k64. Turbo zmiesciło sie pod maską.
- zawór WG 60mm .
-wydech 40cm w maske z katalizatorami i wogole wygluszony :śmiech: / anglik a więc holernie ciezko było by i tak wyjsc z wydechem ! dobrze ze to taki specyficzny wóz.
Układ kierowniczy uniemożliwia wyjscie z wydechem, turbo na dole rowniez nie jest mozliwe do ustawienia.

Swiece stopien zimniejsze i ogólnie caly zestaw od nas



Układ wtryskowy:
- wtryski 440 bosh
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- zmieniona pompa paliwa / chinczyk 040. polecam do 400 daje rady a seryjna z m3 evo jednak juz nie :heh:


Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST, ciesnienie oleju.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika. brak przeplywki.
- fuel implant
- strojenie tam gdzie zwykle. Dzięki za 12h śmiechu Łukasz

Układ chłodzenia:
- zmodyfikowany nieco z m3, chlodnica m3 , itd.

media


samochód pewnego wieczora przyjechał



i cza było zacząc kabinowac jak to sciagnąc. :śmiech:

































pozdrowienia dla chlopokow za odzwiedziny i miłe 12h śmiechu, no i łukaszowi za karniache golfem :śmiech:



wykres


filmy

http://youtu.be/x4sAbsHX3Us


http://youtu.be/iTNVSy-GD4U


pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 31 Jul 2014 - 21:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rex
post Thu, 31 Jul 2014 - 22:30
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Czyli rozumiem ze wydech idzie w wersji komin?? biggrin.gif


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 31 Jul 2014 - 22:57
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(rex @ Thu, 31 Jul 2014 - 22:30) *
Czyli rozumiem ze wydech idzie w wersji komin?? biggrin.gif

tak, wg tez. ale w dol


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 31 Jul 2014 - 23:20
Post #4


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Asfaltu to u Was jak za komuny kiełbasy w mięsnym tongue.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Tue, 05 Aug 2014 - 10:08
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Turbo beemki rosną jak grzyby po deszczu smile.gif siedzi tam cały napęd i skrzynia 6 biegów z M3?


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Tue, 05 Aug 2014 - 10:21
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Wrzuć jakieś video ale nie z hamowni jak z takim kominem sie jezdzi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 05 Aug 2014 - 22:27
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(KonradGT @ Tue, 05 Aug 2014 - 10:08) *
Turbo beemki rosną jak grzyby po deszczu smile.gif siedzi tam cały napęd i skrzynia 6 biegów z M3?
tak, 6 z m3, kpl buda i napedy m3.


CYTAT(RobertGTI @ Tue, 05 Aug 2014 - 10:21) *
Wrzuć jakieś video ale nie z hamowni jak z takim kominem sie jezdzi smile.gif

dziko ! dobrze ze jutro bierze klient samochod , dzicz robi i zamieszanie spore na wsi laugh.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 09 Sep 2014 - 21:23
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





dostalem telefon , a pozniej maila z angli z fotkami.

driftokibel robi robote , wczoraj spalil 38 opon , wczesniej zostal poprawiony bodykit oraz zmienil Tomek barwy na bardziej bojowe ?

niektorzy na torze zastanawiaja sie o co tu chodzi ze tak ziewa ogniem a za soba pozostawia smugi dymu , sluchy byly ze pod maska jakis jz czy cos laugh.gif












pozdrawiam k 64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 25 Dec 2014 - 16:05
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





smiglo na oryginalnym visco i wiatrak z przodu chlodnicy?
jedno pcha,drugie targa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 25 Dec 2014 - 16:37
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Tylko visco.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 25 Dec 2014 - 18:42
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Nie lepiej wywalic ? zawsze cos mocy bedzie wiecej.
Fajna podluznica smile.gif
A body w czarnym robi robote !


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 25 Dec 2014 - 21:52
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





wentlator z przodu Lukasz doklada na hamowania dluzsze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fajfsufom mówimy...
post Thu, 25 Dec 2014 - 22:45
Post #13


User
Dołączył: Sat, 01 November 2014





Nie, auto jeździ bokiem to wentylator zazwyczaj stoi z boku...

Za kręcenie filmów podczas hamowania z przodu auta należy się nominacja do nagrody Darwina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 26 Dec 2014 - 10:00
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Wojtek sprawne visko robi niezły przeciąg, chyba nie ma sensu go wywalać dla tych 2 czy 3 procent zysku?
Kolego fajsfus czy jaki Ci tam, czyżby ość z karpia utkwiła Ci w dupie i w ramach odreagowania musiałeś założyć konto na rf i pododawać trochę głupich postów??


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 26 Dec 2014 - 11:17
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Pan. B warto - motor lepiej sie wkreca, a straty powodowane przez visco sa mierzalne na hamowni. Przy 400 km policz sobie ok 4% i ile zyskasz a ile lejac lepsze paliwo.
Pakuje sie wentylator od klimy i wszystko jest lulu.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 26 Dec 2014 - 12:20
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Chcąc ulżyć motorowni można by dać elektryczną pompę wody lekkie koła pasowe i mniejszy alternator wtedy by to miało głębszy sens. 4% przy 400 KM to raptem 16koni.
Ja bym się nie pozbywał niezawodnej viskozy, która może ratować dupsko przy awarii elektryka.
Miałeś Wojtek usunięte visko w m3 ??


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 26 Dec 2014 - 12:42
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tak, dlatego zdecydowanie polecam. U mnie jesli auto bylo w ruchu w ogole nie bylo potrzeby uzywania wentylatora, tylko na postoju.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Dec 2014 - 14:03
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wisko zabiera stałą wartość mocy z reguły 2,5-3,5KM - tak wychodzi w SR20DET z 2000SX S14 smile.gif Przy 400KM to nie wpływa biggrin.gif
Ps. Turbinka z małym wirniczkiem wydechowym ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 26 Dec 2014 - 21:07
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Coobcio @ Fri, 26 Dec 2014 - 14:03) *
Wisko zabiera stałą wartość mocy z reguły 2,5-3,5KM - tak wychodzi w SR20DET z 2000SX S14 smile.gif Przy 400KM to nie wpływa biggrin.gif
Ps. Turbinka z małym wirniczkiem wydechowym ??

gt35.30 (.63 dupa wirnik z gt30).

aa tam visco, wedlog mnie daje rade. a czy tam + iles kuca smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 27 Dec 2014 - 01:31
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





A tak z ciekawosci sprawdzil bys przy okazji na hamowni z visco i bez i wszyscy by wiedzieli czy warto.
+ jest jeszcze taki ze robi sie sporo miejsca.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 12:39