![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
konkrety: e36 turbo z budzie m3 która nieco już przeszła
![]() Projekt dla TOmka który lata troche bokami w angli dla "fanu" , chyba to był angielski bodykit w który niestety nie mogliśmy ingerować, jest specyficzny ![]() Jak to pozniej ktos powiedzial, o boshe z angli , ale silnikiem sie zatroszczyli chyba w polsce co? ![]() Seryjnie było tam S50 evo 3,2 ale niestety raz padło później znów no i na szybciora wpadło m50b25 , odpaliło , odprężyliśmy i dmuchneliśmy. podziekowania dla Leszoka za pomoc zeby to szlo zdazyc z terminem :wink2: calosc zajela nam pare dni . sprawcą zamieszania było kolejny raz gt3530 .63 ta bez surga , ta tansza ![]() zapraszam wszystkich po te turbo, naprawde robi robote. 3400 pełny boost, 400KM . doładowanie 0,9 bara / ma latać. modyfikacje: M50b25 w budzie m3 pokopana do szurania "hokiem" :śmiech: na vanosie. sprzęgło: kPL zakup przez wlasciciela do m3, swoje kosztowało, gotowiec z UK. SPiek cos tam cos tam. :wink2: Układ dolotowy: - intercooler 450x300x76mm , - 3 cale dolot waz do przepustnicy - odma odłączona z układu - usunięty filtr węglowy - blow off replika hks 4 - kolektor ssacy seryjny - przepustnica seryjna Układ wydechowy: - kolektor wydechowy powered by k64. Turbo zmiesciło sie pod maską. - zawór WG 60mm . -wydech 40cm w maske z katalizatorami i wogole wygluszony :śmiech: / anglik a więc holernie ciezko było by i tak wyjsc z wydechem ! dobrze ze to taki specyficzny wóz. Układ kierowniczy uniemożliwia wyjscie z wydechem, turbo na dole rowniez nie jest mozliwe do ustawienia. Swiece stopien zimniejsze i ogólnie caly zestaw od nas Układ wtryskowy: - wtryski 440 bosh - regulator na listwie 3,5bar / seryjny. - zmieniona pompa paliwa / chinczyk 040. polecam do 400 daje rady a seryjna z m3 evo jednak juz nie :heh: Elektronika: - ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem. - czujniki EGT , BOOST, ciesnienie oleju. - brak sondy lambda - odłączona od sterownika. brak przeplywki. - fuel implant - strojenie tam gdzie zwykle. Dzięki za 12h śmiechu Łukasz Układ chłodzenia: - zmodyfikowany nieco z m3, chlodnica m3 , itd. media samochód pewnego wieczora przyjechał ![]() i cza było zacząc kabinowac jak to sciagnąc. :śmiech: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pozdrowienia dla chlopokow za odzwiedziny i miłe 12h śmiechu, no i łukaszowi za karniache golfem :śmiech: ![]() wykres ![]() filmy http://youtu.be/x4sAbsHX3Us http://youtu.be/iTNVSy-GD4U pozdrawiam k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli rozumiem ze wydech idzie w wersji komin??
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Czyli rozumiem ze wydech idzie w wersji komin?? ![]() tak, wg tez. ale w dol -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Asfaltu to u Was jak za komuny kiełbasy w mięsnym
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Turbo beemki rosną jak grzyby po deszczu
![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Wrzuć jakieś video ale nie z hamowni jak z takim kominem sie jezdzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Turbo beemki rosną jak grzyby po deszczu tak, 6 z m3, kpl buda i napedy m3.![]() Wrzuć jakieś video ale nie z hamowni jak z takim kominem sie jezdzi ![]() dziko ! dobrze ze jutro bierze klient samochod , dzicz robi i zamieszanie spore na wsi ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
dostalem telefon , a pozniej maila z angli z fotkami.
driftokibel robi robote , wczoraj spalil 38 opon , wczesniej zostal poprawiony bodykit oraz zmienil Tomek barwy na bardziej bojowe ? niektorzy na torze zastanawiaja sie o co tu chodzi ze tak ziewa ogniem a za soba pozostawia smugi dymu , sluchy byly ze pod maska jakis jz czy cos ![]() pozdrawiam k 64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
smiglo na oryginalnym visco i wiatrak z przodu chlodnicy?
jedno pcha,drugie targa? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Tylko visco.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie lepiej wywalic ? zawsze cos mocy bedzie wiecej.
Fajna podluznica ![]() A body w czarnym robi robote ! -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
wentlator z przodu Lukasz doklada na hamowania dluzsze?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2014 ![]() |
Nie, auto jeździ bokiem to wentylator zazwyczaj stoi z boku...
Za kręcenie filmów podczas hamowania z przodu auta należy się nominacja do nagrody Darwina |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Wojtek sprawne visko robi niezły przeciąg, chyba nie ma sensu go wywalać dla tych 2 czy 3 procent zysku?
Kolego fajsfus czy jaki Ci tam, czyżby ość z karpia utkwiła Ci w dupie i w ramach odreagowania musiałeś założyć konto na rf i pododawać trochę głupich postów?? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Pan. B warto - motor lepiej sie wkreca, a straty powodowane przez visco sa mierzalne na hamowni. Przy 400 km policz sobie ok 4% i ile zyskasz a ile lejac lepsze paliwo.
Pakuje sie wentylator od klimy i wszystko jest lulu. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Chcąc ulżyć motorowni można by dać elektryczną pompę wody lekkie koła pasowe i mniejszy alternator wtedy by to miało głębszy sens. 4% przy 400 KM to raptem 16koni.
Ja bym się nie pozbywał niezawodnej viskozy, która może ratować dupsko przy awarii elektryka. Miałeś Wojtek usunięte visko w m3 ?? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tak, dlatego zdecydowanie polecam. U mnie jesli auto bylo w ruchu w ogole nie bylo potrzeby uzywania wentylatora, tylko na postoju.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wisko zabiera stałą wartość mocy z reguły 2,5-3,5KM - tak wychodzi w SR20DET z 2000SX S14
![]() ![]() Ps. Turbinka z małym wirniczkiem wydechowym ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Wisko zabiera stałą wartość mocy z reguły 2,5-3,5KM - tak wychodzi w SR20DET z 2000SX S14 ![]() ![]() Ps. Turbinka z małym wirniczkiem wydechowym ?? gt35.30 (.63 dupa wirnik z gt30). aa tam visco, wedlog mnie daje rade. a czy tam + iles kuca ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
A tak z ciekawosci sprawdzil bys przy okazji na hamowni z visco i bez i wszyscy by wiedzieli czy warto.
+ jest jeszcze taki ze robi sie sporo miejsca. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 20:55 |