![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
witam.
diesle to nie moja bajka, więc mam kilka pytań. pacjent to 3.0d w x5 218km jutro jadą wtryskiwacze na sprawdzenie który trzeba zregenerować. - po regeneracji ma znaczenie który w którym miejscu pracował? -jakieś specjalne zalecenia do montażu oprócz nowych podkładek i czystych gniazd? -jakaś specjalna procedura przed odpaleniem? czy kilka razy dać na zapłon żeby się odpowietrzyło i jazda? -wymagane będzie kodowanie? i pytanko poboczne, czy to normalne że kolektor dolotowy jest bez klapek? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
też ostatnio stałem się posiadaczem x5 3.0d 218 i też nie mam klapek w kolektorze. Myślałem, że to jakiś tuning i z innego motoru kolektor wzięty. Na temat wtrysków też Ci nic nie powiem bo też nie moja bajka, ale z kolektorem to się zdziwiłem.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
e53 po lifcie nie mialy klapek w kolektorze seryjnie, nie jest to zaden tuning. po wymianie/regeneracji wtrysków nie musisz ich dawac w te same miejsca, ani kodować. wkładasz, pare razy na zaplon na popuszczonym jednym zasilaniu wtrysku, zeby odpowietrzyc listwe i jazda. posamaruj sobie pasta ceramiczna, zeby w przyszłości lżej wyszły
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Info po czasie, miałem to wszytko napisać, ale dzięki. Wczoraj odpalone, jezdzone,. Dzisiaj jak znajdę wtyczke z kawałkiem kabli od cisnienia w listwie paliwowej to poskladam do konvmca. Podczas jazdy probnej, auto nagle moc stracilo, i juz wkorwa mialem, na kompie wyszo na szczescie blad. Kabelek tuz przy wtyczce sie urwal.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:16 |