Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: x5 e53 3.0d 218km regeneracja wtryskiwaczy
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
kirpek
witam.
diesle to nie moja bajka, więc mam kilka pytań.
pacjent to 3.0d w x5 218km
jutro jadą wtryskiwacze na sprawdzenie który trzeba zregenerować.
- po regeneracji ma znaczenie który w którym miejscu pracował?
-jakieś specjalne zalecenia do montażu oprócz nowych podkładek i czystych gniazd?
-jakaś specjalna procedura przed odpaleniem? czy kilka razy dać na zapłon żeby się odpowietrzyło i jazda?
-wymagane będzie kodowanie?

i pytanko poboczne, czy to normalne że kolektor dolotowy jest bez klapek?
nomad66
też ostatnio stałem się posiadaczem x5 3.0d 218 i też nie mam klapek w kolektorze. Myślałem, że to jakiś tuning i z innego motoru kolektor wzięty. Na temat wtrysków też Ci nic nie powiem bo też nie moja bajka, ale z kolektorem to się zdziwiłem.
Taffarel
e53 po lifcie nie mialy klapek w kolektorze seryjnie, nie jest to zaden tuning. po wymianie/regeneracji wtrysków nie musisz ich dawac w te same miejsca, ani kodować. wkładasz, pare razy na zaplon na popuszczonym jednym zasilaniu wtrysku, zeby odpowietrzyc listwe i jazda. posamaruj sobie pasta ceramiczna, zeby w przyszłości lżej wyszły wink.gif
kirpek
Info po czasie, miałem to wszytko napisać, ale dzięki. Wczoraj odpalone, jezdzone,. Dzisiaj jak znajdę wtyczke z kawałkiem kabli od cisnienia w listwie paliwowej to poskladam do konvmca. Podczas jazdy probnej, auto nagle moc stracilo, i juz wkorwa mialem, na kompie wyszo na szczescie blad. Kabelek tuz przy wtyczce sie urwal.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.