![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
Witam ,posiadam dodga chargera 5.7hemi wersje policyjną i tak sie zastanawia czy ktos uturbil ten silnik , wiem ze wkladaja kompresory, ale co z turbinami?? czy jest ktos w pl kto ew zestroji auto po dołozeniu suszarek
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
w PL tuning HEMI to chyba tylko Dr. Vette podejmował więc z nim należało by się kontaktować czy coś na ten temat wie, co do strojenia to raczej nikt w PL nie ma dużego doświadczenia
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
prosił bym jakis namiar na dr.vette najlepiej kom
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Jasło ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 June 2008 ![]() |
Kup sobie gotowy zestaw np. Vortecha już z ich gotowym softem i bedziesz miał prosty zestaw do instalacji i daj sobie spokój w Polsce z turbo+Hemi.
Dlatego daje się kompresor bo jest to najszybsza i "bezpieczniejsza" droga do sukcesu, z Turbinami żeby to miało sens w tych samochodach, musisz dłubac już po całosci, bo na dzień dobry skrzynia powie papa nie mówiąc już o silniku. http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=145 Przy Vortechu i ich firmowym sofcie, który nie daje max mozliwosci i tak skrzynia wymaga wzmocnienia, tak jest np w SRT8, a tam masz te same skrzynie co w AMG Problemem jest brak miejsca, ciepło i strojenie tego silnika, rozwiazanie tego problemu to np zestaw Turbo firmy STS, ale oni montują turbiny koło tylnej osi, więc w naszych warunkach atmosferycznych to odpada http://www.ststurbo.com/charger_300c_installation_pics Prosciej zrobić swap na 6.1;) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 06 February 2010 Skąd: DST ![]() |
http://www.rotrexsuperchargers.co.uk/ -można za pomocą takiego kompresora.Ponoć najdoskonalsze rozwiązanie na rynku,porównując EATON,PROCHARGER,VORTECH.Minus to brak "gotowca" do montażu pod dany silnik(no i cena).
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
zamiast vortecha wolal bym Kenne Bella duzo wieksze mozliwosci, a co do szkrzyni to ile wytrzyma skrzynia od srt na setapie 700ps?? bo skrzynie z tego co widze sa dosc mocne tyle palenia i wciaz smiga az milo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 June 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
A ja mam pytanie, czym się rózni wersja policyjna?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
napewno ruzni sie tym ze niema kaganca, zawieszenei jest wysze i twarde uklad kierowniczyczy, zminiony system kontroli trakcji uklad chlodzenia zmienione oprogramowanie w ecu, alternatorem i uklad chamulcowym
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 May 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
zamiast vortecha wolal bym Kenne Bella duzo wieksze mozliwosci, a co do szkrzyni to ile wytrzyma skrzynia od srt na setapie 700ps?? bo skrzynie z tego co widze sa dosc mocne tyle palenia i wciaz smiga az milo ![]() ![]() Nie wiem, co oznaczają te niby "większe możliwości" Kenne Bell'a. Już podstawowa sprężarka VORTECH V-2 z najprostszego kit'u jest zdolna do 22PSI ciśnienia i przepływu 1150CFM co przekłada się na jakieś 750KM. A nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamienić ją na większą i dobić do 1000KM... Kenne Bell to "strucel" taki sam jak Eaton... Rzęzi i piszczy toto niemiłosiernie, dla mnie psuje brzmienie V8 ale to pewnie osobiste odczucia. VORTECH za to jest cichutki niczym turbo... Tyle ode mnie i sorki, że odgrzewam "kotleta" -------------------- [b][color="#000000"][size="2"]Citroën BX19TZI [/size][/color][/b](XU9JMZ) 110KM\1000kg
Nieprawdą jest, by zawieszenie hydropneumatyczne nie nadawało się do wyczynu |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
smog możesz mi powiedzieć na ile ten kit jest w stanie wydolić i czy na 700kuca nalezy zakuc caly silnik czy wymiana poszczególnych el wystarczy ,widzialem ze do challengera wkladaja manualne skrzynie od czego pasuje taka skrzynka ?? oto link do kitu http://estore.websitepros.com/802805/-strs...6.1L/Detail.bok
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 May 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
smog możesz mi powiedzieć na ile ten kit jest w stanie wydolić i czy na 700kuca nalezy zakuc caly silnik czy wymiana poszczególnych el wystarczy ,widzialem ze do challengera wkladaja manualne skrzynie od czego pasuje taka skrzynka ?? oto link do kitu http://estore.websitepros.com/802805/-strs...6.1L/Detail.bok Do Challengerów od końca 2009 roku idą manualne 6 biegówki fabrycznie. Od czego toto jest, jeszcze nie wiem, bo nie miałem styczności "na żywo", zapewne jakiś Getrag. Co do KITu, to żeby nie ściemniać pogadam z producentem i dam pełne info. -------------------- [b][color="#000000"][size="2"]Citroën BX19TZI [/size][/color][/b](XU9JMZ) 110KM\1000kg
Nieprawdą jest, by zawieszenie hydropneumatyczne nie nadawało się do wyczynu |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 May 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
to se chopok poczytaj cos o kompresorach to sie dowiesz ![]() Bardzo merytoryczny post... ![]() Swoją drogą siedzę w "żelastwie" z USA i dalej nie podzielam entuzjazmu nt. Kenne Bella, tym bardziej że na dobrym VORTECHU można zrobić to samo... -------------------- [b][color="#000000"][size="2"]Citroën BX19TZI [/size][/color][/b](XU9JMZ) 110KM\1000kg
Nieprawdą jest, by zawieszenie hydropneumatyczne nie nadawało się do wyczynu |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:24 |