Kup sobie gotowy zestaw np. Vortecha już z ich gotowym softem i bedziesz miał prosty zestaw do instalacji i daj sobie spokój w Polsce z turbo+Hemi.
Dlatego daje się kompresor bo jest to najszybsza i "bezpieczniejsza" droga do sukcesu, z Turbinami żeby to miało sens w tych samochodach, musisz dłubac już po całosci, bo na dzień dobry skrzynia powie papa nie mówiąc już o silniku.
http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=145Przy Vortechu i ich firmowym sofcie, który nie daje max mozliwosci i tak skrzynia wymaga wzmocnienia, tak jest np w SRT8, a tam masz te same skrzynie co w AMG
Problemem jest brak miejsca, ciepło i strojenie tego silnika, rozwiazanie tego problemu to np zestaw Turbo firmy STS, ale oni montują turbiny koło tylnej osi, więc w naszych warunkach atmosferycznych to odpada
http://www.ststurbo.com/charger_300c_installation_picsProsciej zrobić swap na 6.1;)