Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> swap 3.0TDI do audi A4 b5?
blackwood666
post Thu, 17 Apr 2014 - 22:00
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Witam. Nie jestem pewny czy do dobre miejsce na ten temat wink.gif jeśli nie to z góry przepraszam. Przechodząc do sedna sprawy... Chciałem się was poradzić a raczej zapytać czy możliwe jest wmotnowanie silnika 3.0 TDI ASB do Audi A4 b5 bez żadnych problemów? Nigdzie w internecie nie widać takowego projektu i jestem ciekawy... bo nie ukrywam biore ten silnik pod uwage smile.gif z racji że nie stać mnie na 2.7 biTurbo (na razie) chciałem zacząć od diesla smile.gif ale nie ukrywam ze chciałbym mieć w swoim aucie ładne 200+ tongue.gif. Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Apr 2014 - 22:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Joker
post Thu, 17 Apr 2014 - 23:12
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Dobre wykonanie A4 B5 + 3.0TDI wyjdzie tyle co gotowa S4 2.7 biturbo. Chyba, że interesuje Cię spalanie, ale w dieslu też są kosztowne rzeczy poza paliwem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Thu, 17 Apr 2014 - 23:38
Post #3


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Ogólnie to planuje kupic auto z uszkodzonym silnikiem lub po wystrzale tongue.gif i właśnie interesuje mnie spalanie smile.gif z resztą jakoś dam rade wink.gif najważniejsza kwestia to to czy 3.0TDI napewno spasuje do A4 B5 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Fri, 18 Apr 2014 - 01:00
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Dla chcącego ( i mającego $ ) nic trudnego. Skoro do B5 weszło 5.0 z C6. Poza tym na forum masz 3.0 Tdi w budzie 80 coupe, więc i z B5 by pewnie dało rade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fzhut
post Fri, 18 Apr 2014 - 10:00
Post #5


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Tylko pytanie jaki w tym sens, skoro ASB do najlepszych konstrukcji nie należy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Fri, 18 Apr 2014 - 13:49
Post #6


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Z tego co słyszałem to ASB jedne z lepszych smile.gif jeśli to złe info to prosze o podanie tej lepszej wersji smile.gif chodziło mi oczywiscie o silniki 3.0TDI powyzej 2006 roku bo z tego co słyszałem to ponizej tego rocznika nie ma co kupować wink.gif a jeśli chodzi o kase to silnik kosztuje w granicach 6-7 tyś. Auto po wystrzale mniej wiecej tyle samo smile.gif oczywiscie w miare dobrym stanie blacharskim. Na autko chce przeznaczyc jakies 25 tyś smile.gif odrazu wyprzedzam ... nie chce własnie kupować nowszej furki i powoli dokładać smile.gif chciałbym na przyszły sezon wystartować z gotową furką wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 18 Apr 2014 - 14:01
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





kup b7 z padniętym motorem 3.0 tdi i zmień na taki co chcesz.... tylko zastanów się dlaczego jest ich w cholere i są tańsze od 2.0 tdi i innych silników mimo teoretycznie dużo lepszego wyposażenia i q w standardzie.
podobne pieniądze jeśli silnik sprawdzony to tylko 6-7k.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 18 Apr 2014 - 14:04
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





25 tys. wygląda kolorowo, ale nie jestem pewien, czy wystarczy na dobry setup smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Fri, 18 Apr 2014 - 14:13
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Myślałem też nad 2.0TDI i podkrecić go do 200+ jak w tej Polówce 6n wink.gif ale 3.0TDI z konkretnym wydechem tak ładnie brzmi tongue.gif :3 no wiesz 25 tys to bedzie po wakacjach wink.gif oczywiscie + - ... no a do wiosny jeszcze sie coś zarobi.. to na detaling i pierdoły bedzie smile.gif tak mi sie marzy to 3.0 TDI tongue.gif ... ale jeżeli są tu ludzie na forum którzy znają sie od strony mechanicznej jeżeli chodzi o silniki diesla to przyjme każdą krytyke i dobra rade tongue.gif tak jak mówie na początek celuje w silnik diesla.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 18 Apr 2014 - 14:24
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Sprawdź najpierw czy stać Cię na podstawowe wymiany w tym aucie - min rozrząd.
Poczytaj - jest wiele na forum: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...02624&st=40, http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=61346
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Fri, 18 Apr 2014 - 15:02
Post #11









Ten samochód zje Cię finansowo. Kup sobie za te pieniądze A4 B5 2.8 z ostatnich roczników na dobrym wypasie i ciesz sie jazdą a nie problemami ze swapowanym bublem. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Fri, 18 Apr 2014 - 15:09
Post #12


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Ooo własnie tongue.gif mi chodziło o ten 240PS smile.gif musiałem coś pomylić sorka wink.gif wiec co myslicie o tych 240? Orientuje sie ktoś w cenie wymiany rozrządu w tym silniku tak + -? czy to ta sama cena co w tych starszych i słabszych wersjach? smile.gif A ktory 2.0 TDI polecacie najbardziej? te 140 czy 170? Który lepszy? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Fri, 18 Apr 2014 - 19:19
Post #13


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





jak szukać to takiego 2.0 tdi po 2010 roku no i najlepiej 170 KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Fri, 18 Apr 2014 - 19:22
Post #14


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





A4 b5 jest w miare lekkie więc 2.0 tdi sobie będzie dobrze radziło . Na twoim miejscu szukał bym budy w której jest napęd na 4 koła bo przy 240 KM są już problemy z trakcją
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Fri, 18 Apr 2014 - 20:21
Post #15


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Jakie oznaczenia tych 2.0 TDI? smile.gif bo z tego co czytałem to nie wszystkie 2.0TDI są godne polecenia smile.gif słyszałem o pękających głowicach, problemach z wtryskami no i oczywiscie turbiny ;/ a o tych powyzej 2010r nie czytałem. No tak to wiadomo ze jedna ośka będzia miała cieżko z 240ps smile.gif a jeżeli nie uda mi sie zakupić quattro to jest możliwość ze tak to nazwe "dorobienia"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hug
post Fri, 18 Apr 2014 - 21:02
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 April 2014





Pomysł bez sensu stracisz tylko zarobione pieniądze. Kup tak jak kolega podpowiada normalne 2.8 w q plus gaz. Doprowadź auto do super stanu i cież się jazdą zamiast bujać w obłokach i stać na warsztacie. Dwumasy turbiny pompy wtryskowe wtryski i resztę zostaw w spokoju bo tylko będziesz się denerwował. Za 25 można celować w s4 serie plus ewentualnie gaz i tyle. Na to jeszcze wyrobisz jak masz ograniczony budże. A gdzie cała eksploa...pomyśl


--------------------
Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i
Audi S8D2 Było
KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 18 Apr 2014 - 21:13
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, co do 3,0tdi, to niby dobre są silniki o kodzie CAPA, tak słyszałem. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Fri, 18 Apr 2014 - 22:16
Post #18









Lubisz sobie życie komplikować? Masz pancerne, nie do zabicia 1.9 TDI w serii, które jest rozkminione na 1000 sposobów a kombinujesz z 2.0 TDI...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Fri, 18 Apr 2014 - 23:00
Post #19


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Dzięki Tomek zapamietam wink.gif a co do komplikowania sobie życia to nie nie lubie wink.gif z tego co wiem 2.0TDI ma lepszy potencjał (nie potwierdzone info) i nie wyżyłuje go tak bardzo robiąc 200+. Co do tego 2.8Q to sam nie wiem... jeszcze to przemyśle smile.gif narazie stawiam na diesla... 1.9TDI też biore pod uwage ale o nie nie pytam bo tak jak napisałeś są pancerne i je wmontowałbym bez posta na tej stronie wink.gif Czyli ogolnie wszystkie 2.0TDI do niczego? Nawet po wywaleniu tych wszystkich niepotrzebnych pierdół jakd dps etc etc? Tak wiem zostają jeszcze wady fabryczne które zostały wczesniej wymienione...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 18 Apr 2014 - 23:20
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Jeśli chcesz na 200+, to tak, jak koledzy pisza ładuj 1,9TDI,np. AWX, AVF(nowszy) lub jesli na pewno więcej zmian, przy swapie ARL, BPX, te silniki sa najnowsze, jeszcze chyba BTB. Zapodajesz, jeszcze do tego GTB i spokojnie okolice 240-250KM.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:54