![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zastanawiam się czy jest jakaś znacząca różnica pomiędzy produktami np. Powersprinta a HJS, bo różnica w cenie to 300% a nie mam żadnego doświadczenia z tymi uniwersalnymi produktami.
Silnik 2.0 turbo 3sgte, wydech "wolny" 2.5 cala z tłumikiem końcowym, katalizator potrzebny do spełnienia wymogów regulaminowych imprez rangi mistrzowskiej. Może ktoś coś polecić? -------------------- CS
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Wed, 02 December 2009 ![]() |
Magnaflow ma w ofercie katalizator metalowy 200cpsi za około 400zł, norma euro3.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
a takie 200cpsi jest w stanie obsluzyc jednostki o jakiej mocy ?
-------------------- CS
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
a takie 200cpsi jest w stanie obsluzyc jednostki o jakiej mocy ? a ile planujesz ![]() ![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
o to wlasnie mi chodzilo, skoro nie ma roznicy to po co przepłacać
![]() -------------------- CS
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
prawdopodobnie najlepsza oferta na sportowe katalizatory 200cpsi Euro 3
http://rpmotorsport.pl/katalizatory-metalo..._1401_1526.html ![]() ![]() -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Powiedz a nie będzie zwężka w wydechu 3 calowym? Ekologów mam gdzieś, ale trochę sie za głośno zrobiło odkąd mam 3 cale z jednym końcowym tłumnikiem, i chce go troszkę przyciszyć.
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
hej, jak weźmiesz 3" katalizator to zwężki nie będzie
http://rpmotorsport.pl/katalizator-metalow...9m-p-32331.html ale sam katalizator za dużo nie wyciszy, w połączeniu z tłumikiem środkowym już na pewno pytanie ile masz miejsca w tunelu, najbardziej sprawdzone 3" to Magnaflow z serii Race http://rpmotorsport.pl/tlumik-okragly-magn...19-p-32557.html lub Magnaflow z serii GlassPack http://rpmotorsport.pl/tlumik-uniwersalny-...mm-p-32463.html -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
żeby nie zakładać kolejnego tematu mam kilka pytań
Sprzedałem EVO X , bez katalizatora ale muszę wlożyć seryjny wydech + kat ( najlepiej nieseryjny , bo serii nie kupie na szybkości ) bo auto ma jezdzic czasami do Berlina . Moc to 350koni , cała reszta seryjna. Obecnie wypisana jest z softu druga sonda. Co założyć zeby auto spełniało normy? Evo X obowiązuje euro 4 , czy można zejść np na Euro 2? Wkładać sportowy katalizator uniwersalny np AWG albo RMmotors ? Wkładać drugą sondę za katem spowrotem czy nie ma to sensu? Chyba że znacie katalizatory oryginalne , które są tanie w zakupie z jakiś aut np tak jak z nowej Mazdy - katalizator na skupie kosztuje 50zl z tym że wątpie żeby obsłużył 350koni z silnika 2.0 turbo i mieścił się w normach. Czy wkładać po prostu 200cpsi z allegro i po temacie? Nie wiem jak bardzo sprawdzają spaliny na terenie Niemiec... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
żeby nie zakładać kolejnego tematu mam kilka pytań Sprzedałem EVO X , bez katalizatora ale muszę wlożyć seryjny wydech + kat ( najlepiej nieseryjny , bo serii nie kupie na szybkości ) bo auto ma jezdzic czasami do Berlina . Moc to 350koni , cała reszta seryjna. Obecnie wypisana jest z softu druga sonda. Co założyć zeby auto spełniało normy? Evo X obowiązuje euro 4 , czy można zejść np na Euro 2? Wkładać sportowy katalizator uniwersalny np AWG albo RMmotors ? Wkładać drugą sondę za katem spowrotem czy nie ma to sensu? Chyba że znacie katalizatory oryginalne , które są tanie w zakupie z jakiś aut np tak jak z nowej Mazdy - katalizator na skupie kosztuje 50zl z tym że wątpie żeby obsłużył 350koni z silnika 2.0 turbo i mieścił się w normach. Czy wkładać po prostu 200cpsi z allegro i po temacie? Nie wiem jak bardzo sprawdzają spaliny na terenie Niemiec... Załóż to i masz z głowy: https://www.rpmotorsport.pl/katalizatory-ma...mm-99656hm.html Mega wydajny wkład, spełni w tym aucie normę EURO i nie zdławi wydechu. -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
o przepływ się nie martwię , auto ma mieć tylko 350hp . Jak jest z sondą ? Wymagana jest żeby katalizator spelniał normę Euro 4?
I czy jest jeszcze jakaś alternatywa do tego magnaflowa? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:09 |