Eowin
Tue, 20 May 2014 - 20:28
Zastanawiam się czy jest jakaś znacząca różnica pomiędzy produktami np. Powersprinta a HJS, bo różnica w cenie to 300% a nie mam żadnego doświadczenia z tymi uniwersalnymi produktami.
Silnik 2.0 turbo 3sgte, wydech "wolny" 2.5 cala z tłumikiem końcowym, katalizator potrzebny do spełnienia wymogów regulaminowych imprez rangi mistrzowskiej.
Może ktoś coś polecić?
bozo
Tue, 20 May 2014 - 21:45
Magnaflow ma w ofercie katalizator metalowy 200cpsi za około 400zł, norma euro3.
Eowin
Tue, 20 May 2014 - 22:16
a takie 200cpsi jest w stanie obsluzyc jednostki o jakiej mocy ?
goldi860628
Wed, 21 May 2014 - 02:17
CYTAT(Eowin @ Tue, 20 May 2014 - 22:16)
a takie 200cpsi jest w stanie obsluzyc jednostki o jakiej mocy ?
a ile planujesz
? 3sgte gen2 na td05 ponad 300 koni spokojnie wydmuchało bez zbędnego zaciskania pośladów
te katy sa na prawdę wysokie przepustowości
Eowin
Wed, 21 May 2014 - 18:43
o to wlasnie mi chodzilo, skoro nie ma roznicy to po co przepłacać
lukiasz
Thu, 18 Dec 2014 - 13:32
prawdopodobnie najlepsza oferta na sportowe katalizatory 200cpsi Euro 3
http://rpmotorsport.pl/katalizatory-metalo..._1401_1526.html
CELICA FAN
Fri, 19 Dec 2014 - 09:29
Powiedz a nie będzie zwężka w wydechu 3 calowym? Ekologów mam gdzieś, ale trochę sie za głośno zrobiło odkąd mam 3 cale z jednym końcowym tłumnikiem, i chce go troszkę przyciszyć.
lukiasz
Fri, 19 Dec 2014 - 09:36
hej, jak weźmiesz 3" katalizator to zwężki nie będzie
http://rpmotorsport.pl/katalizator-metalow...9m-p-32331.htmlale sam katalizator za dużo nie wyciszy, w połączeniu z tłumikiem środkowym już na pewno
pytanie ile masz miejsca w tunelu, najbardziej sprawdzone 3" to Magnaflow z serii Race
http://rpmotorsport.pl/tlumik-okragly-magn...19-p-32557.htmllub Magnaflow z serii GlassPack
http://rpmotorsport.pl/tlumik-uniwersalny-...mm-p-32463.html
plastek
Sun, 17 Nov 2019 - 13:16
żeby nie zakładać kolejnego tematu mam kilka pytań
Sprzedałem EVO X , bez katalizatora ale muszę wlożyć seryjny wydech + kat ( najlepiej nieseryjny , bo serii nie kupie na szybkości ) bo auto ma jezdzic czasami do Berlina . Moc to 350koni , cała reszta seryjna. Obecnie wypisana jest z softu druga sonda. Co założyć zeby auto spełniało normy? Evo X obowiązuje euro 4 , czy można zejść np na Euro 2? Wkładać sportowy katalizator uniwersalny np AWG albo RMmotors ? Wkładać drugą sondę za katem spowrotem czy nie ma to sensu?
Chyba że znacie katalizatory oryginalne , które są tanie w zakupie z jakiś aut np tak jak z nowej Mazdy - katalizator na skupie kosztuje 50zl z tym że wątpie żeby obsłużył 350koni z silnika 2.0 turbo i mieścił się w normach. Czy wkładać po prostu 200cpsi z allegro i po temacie? Nie wiem jak bardzo sprawdzają spaliny na terenie Niemiec...
lukiasz
Sun, 17 Nov 2019 - 15:54
CYTAT(plastek @ Sun, 17 Nov 2019 - 12:16)
żeby nie zakładać kolejnego tematu mam kilka pytań
Sprzedałem EVO X , bez katalizatora ale muszę wlożyć seryjny wydech + kat ( najlepiej nieseryjny , bo serii nie kupie na szybkości ) bo auto ma jezdzic czasami do Berlina . Moc to 350koni , cała reszta seryjna. Obecnie wypisana jest z softu druga sonda. Co założyć zeby auto spełniało normy? Evo X obowiązuje euro 4 , czy można zejść np na Euro 2? Wkładać sportowy katalizator uniwersalny np AWG albo RMmotors ? Wkładać drugą sondę za katem spowrotem czy nie ma to sensu?
Chyba że znacie katalizatory oryginalne , które są tanie w zakupie z jakiś aut np tak jak z nowej Mazdy - katalizator na skupie kosztuje 50zl z tym że wątpie żeby obsłużył 350koni z silnika 2.0 turbo i mieścił się w normach. Czy wkładać po prostu 200cpsi z allegro i po temacie? Nie wiem jak bardzo sprawdzają spaliny na terenie Niemiec...
Załóż to i masz z głowy:
https://www.rpmotorsport.pl/katalizatory-ma...mm-99656hm.htmlMega wydajny wkład, spełni w tym aucie normę EURO i nie zdławi wydechu.
plastek
Tue, 19 Nov 2019 - 20:06
o przepływ się nie martwię , auto ma mieć tylko 350hp . Jak jest z sondą ? Wymagana jest żeby katalizator spelniał normę Euro 4?
I czy jest jeszcze jakaś alternatywa do tego magnaflowa?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.