Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: sportowy katalizator uniwersalny
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Eowin
Zastanawiam się czy jest jakaś znacząca różnica pomiędzy produktami np. Powersprinta a HJS, bo różnica w cenie to 300% a nie mam żadnego doświadczenia z tymi uniwersalnymi produktami.

Silnik 2.0 turbo 3sgte, wydech "wolny" 2.5 cala z tłumikiem końcowym, katalizator potrzebny do spełnienia wymogów regulaminowych imprez rangi mistrzowskiej.

Może ktoś coś polecić?
bozo
Magnaflow ma w ofercie katalizator metalowy 200cpsi za około 400zł, norma euro3.
Eowin
a takie 200cpsi jest w stanie obsluzyc jednostki o jakiej mocy ?
goldi860628
CYTAT(Eowin @ Tue, 20 May 2014 - 22:16) *
a takie 200cpsi jest w stanie obsluzyc jednostki o jakiej mocy ?
a ile planujesz wink.gif? 3sgte gen2 na td05 ponad 300 koni spokojnie wydmuchało bez zbędnego zaciskania pośladów wink.gif te katy sa na prawdę wysokie przepustowości wink.gif
Eowin
o to wlasnie mi chodzilo, skoro nie ma roznicy to po co przepłacać wink.gif
lukiasz
prawdopodobnie najlepsza oferta na sportowe katalizatory 200cpsi Euro 3
http://rpmotorsport.pl/katalizatory-metalo..._1401_1526.html




CELICA FAN
Powiedz a nie będzie zwężka w wydechu 3 calowym? Ekologów mam gdzieś, ale trochę sie za głośno zrobiło odkąd mam 3 cale z jednym końcowym tłumnikiem, i chce go troszkę przyciszyć.
lukiasz
hej, jak weźmiesz 3" katalizator to zwężki nie będzie
http://rpmotorsport.pl/katalizator-metalow...9m-p-32331.html

ale sam katalizator za dużo nie wyciszy, w połączeniu z tłumikiem środkowym już na pewno

pytanie ile masz miejsca w tunelu, najbardziej sprawdzone 3" to Magnaflow z serii Race
http://rpmotorsport.pl/tlumik-okragly-magn...19-p-32557.html

lub Magnaflow z serii GlassPack
http://rpmotorsport.pl/tlumik-uniwersalny-...mm-p-32463.html
plastek
żeby nie zakładać kolejnego tematu mam kilka pytań

Sprzedałem EVO X , bez katalizatora ale muszę wlożyć seryjny wydech + kat ( najlepiej nieseryjny , bo serii nie kupie na szybkości ) bo auto ma jezdzic czasami do Berlina . Moc to 350koni , cała reszta seryjna. Obecnie wypisana jest z softu druga sonda. Co założyć zeby auto spełniało normy? Evo X obowiązuje euro 4 , czy można zejść np na Euro 2? Wkładać sportowy katalizator uniwersalny np AWG albo RMmotors ? Wkładać drugą sondę za katem spowrotem czy nie ma to sensu?

Chyba że znacie katalizatory oryginalne , które są tanie w zakupie z jakiś aut np tak jak z nowej Mazdy - katalizator na skupie kosztuje 50zl z tym że wątpie żeby obsłużył 350koni z silnika 2.0 turbo i mieścił się w normach. Czy wkładać po prostu 200cpsi z allegro i po temacie? Nie wiem jak bardzo sprawdzają spaliny na terenie Niemiec...

lukiasz
CYTAT(plastek @ Sun, 17 Nov 2019 - 12:16) *
żeby nie zakładać kolejnego tematu mam kilka pytań

Sprzedałem EVO X , bez katalizatora ale muszę wlożyć seryjny wydech + kat ( najlepiej nieseryjny , bo serii nie kupie na szybkości ) bo auto ma jezdzic czasami do Berlina . Moc to 350koni , cała reszta seryjna. Obecnie wypisana jest z softu druga sonda. Co założyć zeby auto spełniało normy? Evo X obowiązuje euro 4 , czy można zejść np na Euro 2? Wkładać sportowy katalizator uniwersalny np AWG albo RMmotors ? Wkładać drugą sondę za katem spowrotem czy nie ma to sensu?

Chyba że znacie katalizatory oryginalne , które są tanie w zakupie z jakiś aut np tak jak z nowej Mazdy - katalizator na skupie kosztuje 50zl z tym że wątpie żeby obsłużył 350koni z silnika 2.0 turbo i mieścił się w normach. Czy wkładać po prostu 200cpsi z allegro i po temacie? Nie wiem jak bardzo sprawdzają spaliny na terenie Niemiec...


Załóż to i masz z głowy:
https://www.rpmotorsport.pl/katalizatory-ma...mm-99656hm.html

Mega wydajny wkład, spełni w tym aucie normę EURO i nie zdławi wydechu.
plastek
o przepływ się nie martwię , auto ma mieć tylko 350hp . Jak jest z sondą ? Wymagana jest żeby katalizator spelniał normę Euro 4?

I czy jest jeszcze jakaś alternatywa do tego magnaflowa?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.