![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 December 2010 Skąd: Warszawa/Mokotów ![]() |
Witam!
Muszę wynienić harmonic balancer w moim silniku 5.0V8 (302cid) z Mustanga GT'88, bo po ostatniej naprawie dostał dziwnego bicia. Przy okazji zdecydowałem sie na zakup zestawu nowych kół pasowych z aluminium i na summitracing.com znalazłem kilka zestawów, które zmniejszają prędkość paska: http://www.summitracing.com/int/parts/asp-824120/overview/ http://www.summitracing.com/int/parts/sum-329700-w/overview/ Warto sobie tym zawracać głowę, czy lepiej zostać przy oryginalnych rozmiarach kółek? Dodam tylko, że wywaliłem już wszystkie "zbędne" kółka typu AC, airpump, wspomaganie. Na tę chwilę pasek robi tylko na wale, pompie wody, alternatorze i napinaczu. Fura jest do lansu po mieście, ale czasem na jakiś tor się przyturla ![]() -------------------- Ford Capri '74 302 cid V8
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
jeśli masz tylko altek i pompę wody a nie jeździsz wyczynowo to nie ma sensu zmieniać rozmiaru kółek
pzdr pees. nie masz może luzem aparatu zapłonowego do tego silnika ? -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 December 2010 Skąd: Warszawa/Mokotów ![]() |
Aparatu luzem niestety nie mam.
Macie jakieś ciekawe graty do tego silnika? Można do Was przyjechać na konsultacje, co dalej robić z tym klockiem? -------------------- Ford Capri '74 302 cid V8
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
chwilowo gratów bak, ale na konsultacje zapraszam
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 10:00 |