Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: silnik 5.0V8 underdrive pulleys
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
rayov6
Witam!
Muszę wynienić harmonic balancer w moim silniku 5.0V8 (302cid) z Mustanga GT'88, bo po ostatniej naprawie dostał dziwnego bicia.
Przy okazji zdecydowałem sie na zakup zestawu nowych kół pasowych z aluminium i na summitracing.com znalazłem kilka zestawów, które zmniejszają prędkość paska:
http://www.summitracing.com/int/parts/asp-824120/overview/
http://www.summitracing.com/int/parts/sum-329700-w/overview/
Warto sobie tym zawracać głowę, czy lepiej zostać przy oryginalnych rozmiarach kółek?
Dodam tylko, że wywaliłem już wszystkie "zbędne" kółka typu AC, airpump, wspomaganie. Na tę chwilę pasek robi tylko na wale, pompie wody, alternatorze i napinaczu.
Fura jest do lansu po mieście, ale czasem na jakiś tor się przyturla smile.gif
Jedenasty
jeśli masz tylko altek i pompę wody a nie jeździsz wyczynowo to nie ma sensu zmieniać rozmiaru kółek

pzdr

pees. nie masz może luzem aparatu zapłonowego do tego silnika ?
rayov6
Aparatu luzem niestety nie mam.
Macie jakieś ciekawe graty do tego silnika?
Można do Was przyjechać na konsultacje, co dalej robić z tym klockiem?
Jedenasty
chwilowo gratów bak, ale na konsultacje zapraszam

pzdr
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.