Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Daewoo Lanos 2.3 Turbo Dudisa
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2
dudis1987
Marka / Model - Daewoo Lanos
Pojemność silnika - 2.3 Turbo było 1.5 16v
Rocznik -2001

Modyfikacje

Tuning Mechaniczny -
-Swap silnika i skrzyni z saaba 9-5 Aero 2001r
-Wydech downpipe 3' reszta 2.75'
-dolot 60mm z stożkiem K&N
-sprzęgło wzmocnione u Radzikowskiego
-komputer sterujący Vems
-przednie zawieszenie poliuretany

Styling -
-wygładzenie klapy
-maska naciągnięta na światła
-przyciemnione przednie światła
-ściągnięte listwy
-wszystko w kolorze nadwozia
-wymieniony przedni zderzak robiony na własny projekt
-wymieniony tylny zderzak robiony na własny projekt
-wymienione progi
-czarne szyby
-sportowy tłumik
-aluski 17
-brak wszelkich znaczków napisów



Wnętrze -
-badziew kierownica
-gałka
-pomalowana część deski rozdzielczej
-kubełki

Car Audio -
-bov
-wydech

Zawieszenie / Hamulce -
-amorki Koni
-sprężyny H&R
-rozpórka pod maska
-Hamulce przód 308mm tył tarczo bębny 300mm wszystko na 5 śrub
-felgi dotz 17" 7.5 z oponka nankang 215/40

Plany - Powalić wreszcie granicę 300KM bo wiecznie coś wyskakuje i to uniemożliwia.

tak wyglądał kiedyś:


A tak przed swapem:






To zaczniemy od tego że kupiłem saaba anglika 95 Aero 2.3 turbo automat

Kilka fotek z wyciągania silnika :


Tak wyglądał po wyjęciu silnik jeszcze z automatem :

No i czas było zabrać się za lanosa:



No i w tym momencie zaczęła się cała zabawa. Przyszła manualna skrzynia pierwsze przymiarki:



Trochę cięcia spawania i malowania :



I tak to wyglądało :



A to kilka zabawek :jupi:

Sprzęgło Radzikowski:

Stożek K&N


Przednie poliuretany:

Tak to wyglądało po pierwszym złożeniu:





dudis1987
Pierwszy wyjazd do Krakowa na strojenie do firmy ProjectXS:



Pierwsze odpalenie:
http://www.youtube.com/watch?v=QnNRJBWZnWE

Okazało się że ic był za chłodnica oleju i nie dawał rady wychłodzić powietrza i nie dał się dmuchnąć więcej jak 0.85 bara więc powrót do domu by to naprawić:

Tak to wtedy latało:
http://www.youtube.com/watch?v=eB1atIcf7ug
http://www.youtube.com/watch?v=iTEPMvDH2mA
Tu jeszcze wrzuciłem filmik jak startowałem z Alfa Romeo 156 2.5 v6
http://www.youtube.com/watch?v=8idUOdFWBHg...feature=related

Po powrocie zakupienie części nowa chłodnica wody IC bo tamten inaczej nie dało się zmieścić i kubły z pasami




No to rozpoczęcie prac:

Już na aucie:

I przyszła jeszcze taśma termoizolacyjna :



Nowa paczka na dolot:

I od razu zabrałem się do przymiarki

Papier i Auto Maxem i wyszło takie coś

I od razu inaczej to wygląda

Odpalenie Auta i po zmianie dolotu od razu czuć że silnik jest żywszy a tak to wygląda:


Przy okazji wymieniona chłodnica na większą od kadetta 1.6d oraz olej na Valvoline VR1 Racing 5w50 bo Castrol EDGE po 1000km był czarny jak smoła i w misce było trochę syfu nie wiem czy on wyczyścił odmę czy co się stało bo wyglądało to jak błoto z olejem ;/
tu filmik w złej jakości ale zawsze coś :
http://www.youtube.com/watch?v=8g-t8ITQFgI
I żeby mi ktoś nie pisał że mi zawory stukają to jeszcze winowajca zamieszania.
http://www.youtube.com/watch?v=0b4zyBEGjzE
Po tym zabiegu wybrałem się na ponowne strojenie ale zaciągało mi kolanko gumowe pomiędzy stożkiem a turbem i musiałem wrócić i to zrobić a teraz auto czeka na wiosnę i ponowne strojenie mam nadzieje że tym razem wreszcie pęknie minimum 300.
Turbo jest seria z Saaba Aero Mitsubishi TD04HL-15




A to mój drugi dupo wozik 1.6 16v przebieg 67000km wersja Sport
tu mierzone były 18' na dystansie 2cm ale na wiosnę wleci 17' i starczy do tego gleba i będzie ładnie:


A to wersja zimowa :
r2f
Świetny projekt. Szkoda, że nie wrzuciłeś tego setupu do dupowozu.
michalp21
Fajny projekt, ale co do mocy to raczej ciezko bedzie załamać 3xx na tej turbinie.
kogutos
Na 16-zaworowej głowicy powinien bezproblemu wejść na 300KM. Ja mam projekt na 16T i 8-zaworowej głowicy i liczę ,że już pękło 300KM.1,4bar+wyczynowy wałek.Zostało jeszcze zapasu ok.0,2bar'a. 15T powinna dmuchać podobnie,czyli ok.1,5bar. A tutaj ma jeszcze wiaderko zaworów,także 3 z przodu musi pęknąć.
pinin
CYTAT(kogutos @ Sat, 10 Dec 2011 - 18:44) *
Na 16-zaworowej głowicy powinien bezproblemu wejść na 300KM. Ja mam projekt na 16T i 8-zaworowej głowicy i liczę ,że już pękło 300KM.1,4bar+wyczynowy wałek.Zostało jeszcze zapasu ok.0,2bar'a. 15T powinna dmuchać podobnie,czyli ok.1,5bar. A tutaj ma jeszcze wiaderko zaworów,także 3 z przodu musi pęknąć.


Akurat Limon jest osobą która ma jakąś tam wink.gif styczność z silnikami Saab'a i obawiam się, iż wie co mówi wink.gif
dudis1987
Znajomy w saabie 9-5 Aero przy tym samym setupie wytargał 330 wiec tym bardziej 300 jest realne
A też czasami żałuje że nie jest to w srebrnym ale tamtego jeszcze wtedy nie miałem smile.gif
mx79
Czemu wsadziłeś copy zamiast oryginału?
Kamilbike
silnik ok, mysle ze osiagi tez beda zacne, ale widzac to body na ulicy obsralbym sie ze smiechu. Sorry stary ale jak dla mnie wies tanczy i spiewa. Moje zdanie oczywiscie nikt nie musi tego podzielac wink.gif
k-meal
podzielam, tylko nie chcialo mi sie pisac. biggrin.gif
Grzesiek Kuśmierz
CYTAT(Kamilbike @ Sat, 10 Dec 2011 - 19:32) *
silnik ok, mysle ze osiagi tez beda zacne, ale widzac to body na ulicy obsralbym sie ze smiechu. Sorry stary ale jak dla mnie wies tanczy i spiewa. Moje zdanie oczywiscie nikt nie musi tego podzielac wink.gif



Body dobre ;] Sleeper'y już nie zaskakują a taki "wieś tańczy i śpiewa" bolid owszem, będzie ktoś zbierał szczękę z wycieraczki jak mu taki lanos z prędkością światła odjedzie ;]
Flathead
Dlaczego VEMS a nie Trionic?
Sender
CYTAT(Grzesiek Kuśmierz @ Sat, 10 Dec 2011 - 22:45) *
Body dobre ;] Sleeper'y już nie zaskakują a taki "wieś tańczy i śpiewa" bolid owszem, będzie ktoś zbierał szczękę z wycieraczki jak mu taki lanos z prędkością światła odjedzie ;]

Prawda biggrin.gif chcial bym zobaczyc mine kierowcy m3 4dr na stalówkach z korkiem lpg złupanego przez lanosa który tak wygląda.

Panowie z VU niech się uczą kiedy można plastik na tym forum pokazywać.

In plus stanowczo, pomimo tego że stylizacja mi ni ch..a nie podchodzi, jakaś odmiana.
dudis1987
Każdy ma inny gust dlatego są rożne style tuningu, niektórzy uważają że ich auta są wielce zrobione i pięknie a mają tylko glebę i felgę. To może zrobić każdy żadna to sztuka, lecz zrobienie coś poza serią od razu jest wioską.
Mi się podoba i nie uważam że jest wieśniacki, pierwszy projekt był wieśniacki ale od czegoś trzeba zacząć .

A vems tak jakoś wyszło i co do cewek to nie zostały ori bo vems tego nie ogarnął i musiałem założyć takie

A co do podpuszczania to nie trzeba nic robić zawsze ktoś się napali a później bladnie ohmy.gifwink.gif
Coobcio
Znajomy co ma 330KM w 9-5 ma turbinę TD04HL-19T do tego większe zawory i agresywniejsze wałki z B204...

Ps. Strasznie pod górkę z tą robotą, jakbyś kupił dawcę 9-3 albo 900NG z B204 pod maską to by wszystko było pnp, mocowania silnika, skrzynia.
Kwestia półosi i tarczy sprzęgłowej, niebawem zabierać się będę za taki projekt mam nadzieję że szybko pójdzie biggrin.gif

PS. Hehe tak coś przeczuwałem że coraz więcej saabowych silników będzie wlatywało pod maski innych aut tongue.gif
Osobiście po głowie chodzi mi wpakowanie B234 pod maskę jakiegoś nissana bo że parę BMW powstanie to już wiadomo biggrin.gif
pinin
CYTAT
Każdy ma inny gust dlatego są rożne style tuningu, niektórzy uważają że ich auta są wielce zrobione i pięknie a mają tylko glebę i felgę. To może zrobić każdy żadna to sztuka, lecz zrobienie coś poza serią od razu jest wioską.


No właśnie dobrać dobrą felgę i glębę jest dużą sztuką. Opierdzielić auto laminatem nie jest sztuką - wchodzisz na allegro i kupujesz pierwsze "potwory" które się nawiną. A na dobrą felgę trzeba poczekać, bo albo kosztuje krocie, albo jest nieosiągalna. A stare dobre przysłowie głosi: "Dobra felga i gleba - nic więcej nie trzeba" wink.gif

Ale mniejsza z tym - mechanicznie fajnie jest, choć także mnie zastanawia, dlaczego Vems, a nie stary dobry trionic, który przy zakładanych mocach bije Vemsa możliwościami kontroli tego silnika.
Powodzenia w dalszych modach smile.gif
Rijndael
Moim zdaniem auto nie wygląda źle, chociaż przedni zderzak wymaga chyba pewnych poprawek (strasznie "ostro" wycięte te wloty, niezbyt to współgra z obłą linią lanosa). Ale ogólnie jest w sumie ok. Chociaż faktycznie srebrny miałby większy potencjał wizualny. :)
alvar4
Tył jest ładnie zrobiony, gładko i ze smakiem ale z przodu widzę wpływ NFS Underground i to jeszcze chyba jedynki he he. I tak dobrze, że kolega nie pozakładał światełek odblaskowych z biedronki na ranty drzwi czy innych naklejanych motocyklowych wlewów paliwa. Nie przesadzajcie, może lekko nadepnął na linie wieśtunningu ale jeszcze jej nie przekroczył i oby się nie odważył tego zrobić. Pozdrawiam.
ffsapher
jak dla mnie przód wiejski.
Mirage
generalnie projekt ciekawy. Co do wyglądu - nie wypowiadam się. Potencjał motoru duży więc ...............
Rafciu
Mi przeszkadza tylko przedni zderzak. Trochę za bardzo przekombinowany. Ale ogromny + za to co się dzieje pod maską. Dobry silnik, i wszystko czyściutko, schludnie, bez druta. Pięknie!
dudis1987
CYTAT(Coobcio @ Sun, 11 Dec 2011 - 01:21) *
Znajomy co ma 330KM w 9-5 ma turbinę TD04HL-19T do tego większe zawory i agresywniejsze wałki z B204...

Ps. Strasznie pod górkę z tą robotą, jakbyś kupił dawcę 9-3 albo 900NG z B204 pod maską to by wszystko było pnp, mocowania silnika, skrzynia.
Kwestia półosi i tarczy sprzęgłowej, niebawem zabierać się będę za taki projekt mam nadzieję że szybko pójdzie biggrin.gif

PS. Hehe tak coś przeczuwałem że coraz więcej saabowych silników będzie wlatywało pod maski innych aut tongue.gif
Osobiście po głowie chodzi mi wpakowanie B234 pod maskę jakiegoś nissana bo że parę BMW powstanie to już wiadomo biggrin.gif


Co do swapu ja szukałem właśnie 900/9-3 tylko niestety uparłem się na silnik 2.3T i to mnie zgubiło niestety bo miały go tylko viggeny a wiadomo jaka jest ich cena i nie realne jest go dostać dlatego padło na 9-5 Aero bo się nawinęło na szybko było to 2 lata temu wiec nikt wtedy nie myślał o takich swapach i próbowałem się dowiadywać na szybko na jakimś forum saaba. Mieli oni tak wielkie pojęcie o tych autach że powiedzieli mi że nie podepnę do niego innej skrzyni tylko od 9-5 bo to całkowicie inny silnik jak w 900 i tak to wszystko wyszło jak wyszło.
A co do vemsa to poszła taka decyzja bo komputer który miałem od 9-5 Aero musi mieć ABS żeby nie chodził w trybie serwisowym z tego co mi wiadomo długa historia ale mniej więcej dlatego jest vems

CYTAT(pinin @ Sun, 11 Dec 2011 - 03:01) *
No właśnie dobrać dobrą felgę i glębę jest dużą sztuką. Opierdzielić auto laminatem nie jest sztuką - wchodzisz na allegro i kupujesz pierwsze "potwory" które się nawiną. A na dobrą felgę trzeba poczekać, bo albo kosztuje krocie, albo jest nieosiągalna. A stare dobre przysłowie głosi: "Dobra felga i gleba - nic więcej nie trzeba" wink.gif

Ale mniejsza z tym - mechanicznie fajnie jest, choć także mnie zastanawia, dlaczego Vems, a nie stary dobry trionic, który przy zakładanych mocach bije Vemsa możliwościami kontroli tego silnika.
Powodzenia w dalszych modach smile.gif


Co do tego kupna laminatów to ja tego nie zrobiłem, przód i tył był zrobiony całkowicie prze ze mnie wiec nie było to takie proste. a ja uważam że założenie felgi i gleby jest łatwym do zrobienia bo szukam właśnie felg do srebrnego i jest tego od groma tylko ja szukam dobrej okazji bo mi się nie pali. W bordowym jest nie do końca fajna felga ale wtedy miałem ograniczenia budżet bo składałem auto i chciałem nowe felgi i opony dlatego są takie a nie inne.

CYTAT(borsuk @ Sun, 11 Dec 2011 - 04:06) *
Moim zdaniem auto nie wygląda źle, chociaż przedni zderzak wymaga chyba pewnych poprawek (strasznie "ostro" wycięte te wloty, niezbyt to współgra z obłą linią lanosa). Ale ogólnie jest w sumie ok. Chociaż faktycznie srebrny miałby większy potencjał wizualny. smile.gif


Zgadzam się z kolegom że nie do końca on tam pasuje ale chciałem żeby był trochę agresywny i tak to wyszło a nie mam zamiaru go już poprawiać bo mam obawy że może wyglądać jeszcze gorzej bo różnie to bywa
matt_matt
szkoda tylko że to nie B204L
jedyny plus B205 to łapa.
Nie myślałeś o TD04HL-19T ?
dudis1987
CYTAT(matt_matt @ Sun, 11 Dec 2011 - 16:35) *
szkoda tylko że to nie B204L
jedyny plus B205 to łapa.
Nie myślałeś o TD04HL-19T ?


Po tym co dziś przeczytałem że na tej suszarce do włosów nie pociągnę 300 to bardzo mocno się nad tym zastanawiam tylko gdzie taka dostać i ile mniej więcej może kosztować
I zastanawiam się jeszcze nad wsadzeniem skrzyni D20 bo moja z 9-5 Aero jest wielka i mam duże problemy z przegubami bo jeden chodzi pod dość dużym kontem chyba że ktoś wie jaką jeszcze dobrą i długą skrzynie można wsadzić pod ten silnik tylko nie f28 (bo nie chce następnej drogiej skrzyni) i żeby mój docisk i tarcza sprzęgła dało się dopasować po koło zamachowe
Coobcio
Potencjał motoru będzie spory jak się wymieni tłoki a tak to 300KM jest górnągranicą wytrzymałości B235...
Na TD04HL-15T maks udało mi się wycisnąć 295KM...
19T różni się tylko kołem kompresji jej maks wydajność na stronie gorącej z 9-5 AERO to właśnie 330KM przy jakiś 4800-5000obr.min @ 500Nm.

Co do skrzyni to długie były w 900NG Turbo o przełożeniu 3.82i: 2 bieg do 110km/h a 3 bieg do 165km/h przy 6400obr.min na oponie 205.50R16
kaczornysa
Widziałem i słyszałem go kiedyś u mnie w mieście, w pewien deszczowy wieczór. OK!
dudis1987
CYTAT(kaczornysa @ Sun, 11 Dec 2011 - 19:28) *
Widziałem i słyszałem go kiedyś u mnie w mieście, w pewien deszczowy wieczór. OK!


To nawet wiem w który pozdrawiam biggrin.gif troszkę się tam wściekałem ale trakcja nie pozwalała na zbyt wiele i miałem złą przerwę na świecy i go przycinało dziwnie wink.gif
dudis1987
CYTAT(Coobcio @ Sun, 11 Dec 2011 - 18:49) *
Potencjał motoru będzie spory jak się wymieni tłoki a tak to 300KM jest górnągranicą wytrzymałości B235...
Na TD04HL-15T maks udało mi się wycisnąć 295KM...
19T różni się tylko kołem kompresji jej maks wydajność na stronie gorącej z 9-5 AERO to właśnie 330KM przy jakiś 4800-5000obr.min @ 500Nm.

Co do skrzyni to długie były w 900NG Turbo o przełożeniu 3.82i: 2 bieg do 110km/h a 3 bieg do 165km/h przy 6400obr.min na oponie 205.50R16



A ciekawe jak jest z jej wielkością nie orientujesz się czy jest wiele większa jak d20/f20 i jaką ty będziesz montował w projekcie lanka??

I jeszcze o które tłoki chodzi ?? z silnika b204 ??
matt_matt
CYTAT(dudis1987 @ Sun, 11 Dec 2011 - 16:54) *
Po tym co dziś przeczytałem że na tej suszarce do włosów nie pociągnę 300 to bardzo mocno się nad tym zastanawiam tylko gdzie taka dostać i ile mniej więcej może kosztować

Ja sobie już taką składam powoli na żeliwie 7cm. Muszle już mam roztoczoną pod koło kompresji 19T, kółko też już leży, aby wyważyć. Zagadaj z Coobciem, może coś zaradzi. Jest jeszcze kilka opcji oprócz TD04HL.
gicy
zly kocur cool.gif
panicz
Projekt zacny łatwo się oszukać, życzę powodzenia w dalszych pracach. Lanos 5.0 v10? ohmy.gif zauważyłem oglądając Twój filmik na yt
Coobcio
Skrzynia D20 pasuje Pnp jak masz koło zamachowe z 900NG.
Ale jak wsadzisz taką skrzynię to z powrotem będziesz musiał wspawać mocowanie poduszki seryjne z lanosa smile.gif
dudis1987
CYTAT(Coobcio @ Mon, 12 Dec 2011 - 00:39) *
Skrzynia D20 pasuje Pnp jak masz koło zamachowe z 900NG.
Ale jak wsadzisz taką skrzynię to z powrotem będziesz musiał wspawać mocowanie poduszki seryjne z lanosa smile.gif


Łapa od skrzyni jest tylko odkręcona nie trzeba spawać bo dziury zostały w podłużnicy wystarczy przykręcić tam poduszkę i wsio. Denerwuje mnie tylko vmax D20 z tego co pamiętam to coś w okolicach 245
raich
tego blow off'a nie dalo sie blizej przepustnicy zamontowac?
dudis1987
CYTAT(raich @ Sun, 18 Dec 2011 - 16:55) *
tego blow off'a nie dalo sie blizej przepustnicy zamontowac?


Z pewnością się da a co to zmieni ??
Coobcio
Prawdopodobnie dźwięk i nic więcej.
raich
a nie lepsza reakcja zaworu,czego skutkiem jest dzwiek?
Coobcio
Napisałem że prawdopodobnie zmienia się dźwięk ale nie koniecznie tak jest, to jedynie moje domysły.
Mając zamontowanego BOVA w 200SX przy turbinie a potem przy przepustnicy gazu absolutnie najmniejszej różnicy nie dostrzegłem...
Chester
Bardzo fajny projekt, z sentymentu kibicuje każdemu fajnemu pomysłowi w budzie DU smile.gif. Tym bardziej trzymam kciuki za ciekawe swapy silników z różnych aut.

CYTAT(raich @ Sun, 25 Dec 2011 - 16:00) *
a nie lepsza reakcja zaworu,czego skutkiem jest dzwiek?
Może tak być, ale jak Kuba napisał, jeśli nawet poza dźwiękiem jakaś różnica będzie to niezauważalna.
dudis1987
Maszynka wypluła 281KM i 505Nm ale ograniczony został na 423Nm co by skrzynia wytrzymała jakąś chwile.
Tak to przyśpiesza start z 2 http://www.youtube.com/watch?v=pEvoL5O6ksk
tu trzymałem kierownice i kamerę jedną ręką więc nie jest to max http://www.youtube.com/watch?v=xJ-RBgkjym4
Małe kile
http://www.youtube.com/watch?v=kVw0zw72hrk
http://www.youtube.com/watch?v=xiBtRiFh0GY
a tu ten sam wyścig tylko z auta http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=OSA3vf2TwN8
Coobcio
Kurcze pięknie pięknie, fajnie że coś się dzieje w temacie.
Udało wam się nawet uzysakać mas z seryjnej suszarki jeśli chodzi o moce, 15T własnie okolicę 280-290KM daje z siebie w maksie...

Jak chcesz wyłagodzić nieco harakterystykę silnika i wyprostować górny zakres obrotów to zapodaj wałki z silnika B204 - Saab 900NG Turbo...
Za grosze wyrwiesz a górę poprawią smile.gif

Tak w ogóle jakieś wykresiki z hamki masz ??
dudis1987
Był problem z przeniesieniem go bo sieć padła ale muszę się upomnieć to mi podeślą, jak zdobędę go to wstawię.
grzegorzmx6
Fajny Lanos z pieknym sercem cool.gif
Pewno ni ejeden kozak już się nacioł ph34r.gif
raich
czujnik temperatury cieczy chodzi poprawnie?
dudis1987
Poszukuje jakiejś sensownej turbiny do mojego silnika b253r z bebechami z b204, miało być TD05h 152g6 12t ale wszystkie jakie znalazłem nie nadają się do regeneracji więc nie chce wywalać pieniędzy w błoto. Kolektor wydechowy i tak muszę przerabiać bo przy ori nie mam miejsca na dolot do turbiny bo w miejscu sprężarki klimy jest alternator, więc kolektor będzie spawany i turbo będzie obrócone o 180stopni że ciepła a zimna strona się obrócą. Znalazłem takie turbosprężarki niby są dobre http://www.driftshop.pl/shop/?borg-warner%2C328 i takie http://performance.k64.pl/turbosprezarki-turbo-c-6.html nie jestem znawcą w tej dziedzinie dlatego szukam pomocy co i jak wybrać żeby było dobrze jakie turbo jakie wg do tego itp, na pewno musi wydmuchać ponad 400KM może być pod 500KM auto tylko do zabawy. Skrzynia fm55 507 przełożenie 4.05 odcinka w granicach 7000obr bo niby na sprężynkach z 9-5 jest to jeszcze bezpieczne niestety ich nie zmieniłem ale już po fakcie ;/ Silnik po kapitalnym remoncie głowica po portingu itp więcej info tuta https://www.facebook.com/Lanos2.0Turbo?fref=ts
tjwasiak
Bierz to GT30 z małym żeliwem od K64, niestety przy relatywnie małej pojemności musisz się liczyć z tym że będzie potrzebowało czasu żeby wstać.
Bony
Zapomnij o GT30. Miałem u siebie i wstawało od 4tyś i generowało lekko ponad 400KM. Do jazdy to się nie nadaje. Bierz turbo z EVO X, da się to regenerować...
jackkpl
Mam td05-20g 10.5T nowka w kartonie, jak cos to pw.
Coobcio
Relatywnie nie drogie i fajne są Gerretty T3/T4 z zimną stroną Trim60 - małe dość kompaktowe i na żeliwie .63 pod 500KM no problemo ogarniają.
No a suszarka z EVO X to jest bezdyskusyjny mistrz wstawania i mocy generowania do 410KM seria a po lekkim modzie i 460KM da radę, w 2.3 litra silniku pełen cios będzie spokojnie przy 3000obr.min smile.gif
Powinienem mieć u siebie na składzie jeszcze jakiegośseryjniaka z EVO X w perfect stanie do montażu a poszukam w wolnej chwili...
vakir
Znajomy ma któregoś z tych borgwarnerów w civicu B20Vtec i chyba fajnie wstaje.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.