![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Marka / Model - Daewoo Lanos
Pojemność silnika - 2.3 Turbo było 1.5 16v Rocznik -2001 Modyfikacje Tuning Mechaniczny - -Swap silnika i skrzyni z saaba 9-5 Aero 2001r -Wydech downpipe 3' reszta 2.75' -dolot 60mm z stożkiem K&N -sprzęgło wzmocnione u Radzikowskiego -komputer sterujący Vems -przednie zawieszenie poliuretany Styling - -wygładzenie klapy -maska naciągnięta na światła -przyciemnione przednie światła -ściągnięte listwy -wszystko w kolorze nadwozia -wymieniony przedni zderzak robiony na własny projekt -wymieniony tylny zderzak robiony na własny projekt -wymienione progi -czarne szyby -sportowy tłumik -aluski 17 -brak wszelkich znaczków napisów Wnętrze - -badziew kierownica -gałka -pomalowana część deski rozdzielczej -kubełki Car Audio - -bov -wydech Zawieszenie / Hamulce - -amorki Koni -sprężyny H&R -rozpórka pod maska -Hamulce przód 308mm tył tarczo bębny 300mm wszystko na 5 śrub -felgi dotz 17" 7.5 z oponka nankang 215/40 Plany - Powalić wreszcie granicę 300KM bo wiecznie coś wyskakuje i to uniemożliwia. tak wyglądał kiedyś: ![]() A tak przed swapem: ![]() ![]() ![]() ![]() To zaczniemy od tego że kupiłem saaba anglika 95 Aero 2.3 turbo automat Kilka fotek z wyciągania silnika : ![]() ![]() Tak wyglądał po wyjęciu silnik jeszcze z automatem : ![]() No i czas było zabrać się za lanosa: ![]() ![]() ![]() No i w tym momencie zaczęła się cała zabawa. Przyszła manualna skrzynia pierwsze przymiarki: ![]() ![]() ![]() Trochę cięcia spawania i malowania : ![]() ![]() ![]() I tak to wyglądało : ![]() ![]() ![]() A to kilka zabawek :jupi: ![]() Sprzęgło Radzikowski: ![]() Stożek K&N ![]() ![]() Przednie poliuretany: ![]() Tak to wyglądało po pierwszym złożeniu: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Pierwszy wyjazd do Krakowa na strojenie do firmy ProjectXS:
![]() ![]() Pierwsze odpalenie: http://www.youtube.com/watch?v=QnNRJBWZnWE Okazało się że ic był za chłodnica oleju i nie dawał rady wychłodzić powietrza i nie dał się dmuchnąć więcej jak 0.85 bara więc powrót do domu by to naprawić: Tak to wtedy latało: http://www.youtube.com/watch?v=eB1atIcf7ug http://www.youtube.com/watch?v=iTEPMvDH2mA Tu jeszcze wrzuciłem filmik jak startowałem z Alfa Romeo 156 2.5 v6 http://www.youtube.com/watch?v=8idUOdFWBHg...feature=related Po powrocie zakupienie części nowa chłodnica wody IC bo tamten inaczej nie dało się zmieścić i kubły z pasami ![]() ![]() ![]() ![]() No to rozpoczęcie prac: ![]() Już na aucie: ![]() I przyszła jeszcze taśma termoizolacyjna : ![]() ![]() ![]() Nowa paczka na dolot: ![]() I od razu zabrałem się do przymiarki ![]() Papier i Auto Maxem i wyszło takie coś ![]() I od razu inaczej to wygląda ![]() Odpalenie Auta i po zmianie dolotu od razu czuć że silnik jest żywszy a tak to wygląda: ![]() ![]() Przy okazji wymieniona chłodnica na większą od kadetta 1.6d oraz olej na Valvoline VR1 Racing 5w50 bo Castrol EDGE po 1000km był czarny jak smoła i w misce było trochę syfu nie wiem czy on wyczyścił odmę czy co się stało bo wyglądało to jak błoto z olejem ;/ tu filmik w złej jakości ale zawsze coś : http://www.youtube.com/watch?v=8g-t8ITQFgI I żeby mi ktoś nie pisał że mi zawory stukają to jeszcze winowajca zamieszania. http://www.youtube.com/watch?v=0b4zyBEGjzE Po tym zabiegu wybrałem się na ponowne strojenie ale zaciągało mi kolanko gumowe pomiędzy stożkiem a turbem i musiałem wrócić i to zrobić a teraz auto czeka na wiosnę i ponowne strojenie mam nadzieje że tym razem wreszcie pęknie minimum 300. Turbo jest seria z Saaba Aero Mitsubishi TD04HL-15 ![]() ![]() ![]() A to mój drugi dupo wozik 1.6 16v przebieg 67000km wersja Sport tu mierzone były 18' na dystansie 2cm ale na wiosnę wleci 17' i starczy do tego gleba i będzie ładnie: ![]() ![]() A to wersja zimowa : ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 April 2007 Skąd: WPI ![]() |
Świetny projekt. Szkoda, że nie wrzuciłeś tego setupu do dupowozu.
-------------------- 3S-GTE
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Fajny projekt, ale co do mocy to raczej ciezko bedzie załamać 3xx na tej turbinie.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
Na 16-zaworowej głowicy powinien bezproblemu wejść na 300KM. Ja mam projekt na 16T i 8-zaworowej głowicy i liczę ,że już pękło 300KM.1,4bar+wyczynowy wałek.Zostało jeszcze zapasu ok.0,2bar'a. 15T powinna dmuchać podobnie,czyli ok.1,5bar. A tutaj ma jeszcze wiaderko zaworów,także 3 z przodu musi pęknąć.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Na 16-zaworowej głowicy powinien bezproblemu wejść na 300KM. Ja mam projekt na 16T i 8-zaworowej głowicy i liczę ,że już pękło 300KM.1,4bar+wyczynowy wałek.Zostało jeszcze zapasu ok.0,2bar'a. 15T powinna dmuchać podobnie,czyli ok.1,5bar. A tutaj ma jeszcze wiaderko zaworów,także 3 z przodu musi pęknąć. Akurat Limon jest osobą która ma jakąś tam ![]() ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Znajomy w saabie 9-5 Aero przy tym samym setupie wytargał 330 wiec tym bardziej 300 jest realne
A też czasami żałuje że nie jest to w srebrnym ale tamtego jeszcze wtedy nie miałem ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 October 2009 ![]() |
Czemu wsadziłeś copy zamiast oryginału?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
silnik ok, mysle ze osiagi tez beda zacne, ale widzac to body na ulicy obsralbym sie ze smiechu. Sorry stary ale jak dla mnie wies tanczy i spiewa. Moje zdanie oczywiscie nikt nie musi tego podzielac
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
podzielam, tylko nie chcialo mi sie pisac.
![]() |
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
silnik ok, mysle ze osiagi tez beda zacne, ale widzac to body na ulicy obsralbym sie ze smiechu. Sorry stary ale jak dla mnie wies tanczy i spiewa. Moje zdanie oczywiscie nikt nie musi tego podzielac ![]() Body dobre ;] Sleeper'y już nie zaskakują a taki "wieś tańczy i śpiewa" bolid owszem, będzie ktoś zbierał szczękę z wycieraczki jak mu taki lanos z prędkością światła odjedzie ;] |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Dlaczego VEMS a nie Trionic?
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
Body dobre ;] Sleeper'y już nie zaskakują a taki "wieś tańczy i śpiewa" bolid owszem, będzie ktoś zbierał szczękę z wycieraczki jak mu taki lanos z prędkością światła odjedzie ;] Prawda ![]() Panowie z VU niech się uczą kiedy można plastik na tym forum pokazywać. In plus stanowczo, pomimo tego że stylizacja mi ni ch..a nie podchodzi, jakaś odmiana. -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Każdy ma inny gust dlatego są rożne style tuningu, niektórzy uważają że ich auta są wielce zrobione i pięknie a mają tylko glebę i felgę. To może zrobić każdy żadna to sztuka, lecz zrobienie coś poza serią od razu jest wioską.
Mi się podoba i nie uważam że jest wieśniacki, pierwszy projekt był wieśniacki ale od czegoś trzeba zacząć . A vems tak jakoś wyszło i co do cewek to nie zostały ori bo vems tego nie ogarnął i musiałem założyć takie A co do podpuszczania to nie trzeba nic robić zawsze ktoś się napali a później bladnie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Znajomy co ma 330KM w 9-5 ma turbinę TD04HL-19T do tego większe zawory i agresywniejsze wałki z B204...
Ps. Strasznie pod górkę z tą robotą, jakbyś kupił dawcę 9-3 albo 900NG z B204 pod maską to by wszystko było pnp, mocowania silnika, skrzynia. Kwestia półosi i tarczy sprzęgłowej, niebawem zabierać się będę za taki projekt mam nadzieję że szybko pójdzie ![]() PS. Hehe tak coś przeczuwałem że coraz więcej saabowych silników będzie wlatywało pod maski innych aut ![]() Osobiście po głowie chodzi mi wpakowanie B234 pod maskę jakiegoś nissana bo że parę BMW powstanie to już wiadomo ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Każdy ma inny gust dlatego są rożne style tuningu, niektórzy uważają że ich auta są wielce zrobione i pięknie a mają tylko glebę i felgę. To może zrobić każdy żadna to sztuka, lecz zrobienie coś poza serią od razu jest wioską. No właśnie dobrać dobrą felgę i glębę jest dużą sztuką. Opierdzielić auto laminatem nie jest sztuką - wchodzisz na allegro i kupujesz pierwsze "potwory" które się nawiną. A na dobrą felgę trzeba poczekać, bo albo kosztuje krocie, albo jest nieosiągalna. A stare dobre przysłowie głosi: "Dobra felga i gleba - nic więcej nie trzeba" ![]() Ale mniejsza z tym - mechanicznie fajnie jest, choć także mnie zastanawia, dlaczego Vems, a nie stary dobry trionic, który przy zakładanych mocach bije Vemsa możliwościami kontroli tego silnika. Powodzenia w dalszych modach ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Moim zdaniem auto nie wygląda źle, chociaż przedni zderzak wymaga chyba pewnych poprawek (strasznie "ostro" wycięte te wloty, niezbyt to współgra z obłą linią lanosa). Ale ogólnie jest w sumie ok. Chociaż faktycznie srebrny miałby większy potencjał wizualny. :)
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Ksawrów pod Łodzią podwodną ![]() |
Tył jest ładnie zrobiony, gładko i ze smakiem ale z przodu widzę wpływ NFS Underground i to jeszcze chyba jedynki he he. I tak dobrze, że kolega nie pozakładał światełek odblaskowych z biedronki na ranty drzwi czy innych naklejanych motocyklowych wlewów paliwa. Nie przesadzajcie, może lekko nadepnął na linie wieśtunningu ale jeszcze jej nie przekroczył i oby się nie odważył tego zrobić. Pozdrawiam.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
jak dla mnie przód wiejski.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
generalnie projekt ciekawy. Co do wyglądu - nie wypowiadam się. Potencjał motoru duży więc ...............
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:35 |