Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Tanie i lekkie AWD
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
siwak15
Witam wcześniej jeździłem mocniejsze 126p potem SC 1.2 a teraz myślę o jakimś lekkim i małym aucie AWD Początkowo padło na Golf 2 syncro i colt a wy co proponujecie ?? Dodam ze auto ma posłużyć pod dalsze mody. Pozdrawiam
the.wolf
subaru w budzie justy.
rennen
Audi 2.3 quattro (wolnossące) najlepiej 20V będzie zdecydowanie najlepsze, zapomnij o subaru, mazdach, mitsubishi itp bo wykończysz budżet zanim wyjedziesz z garażu, a golf syncro w serii niestety nie nadaje się do żadnego sportu poza wyjeżdżaniem z błota wink.gif
Z0_RS2
Audi 80 b2 quattro(w coupe to jeszcze lepiej ale znaleźć to graniczy z cudem) przede wszystkim najtańsze z podanych i wymienionych i waga b2 na wyjściu wygrywa prawie z każdym.
arek-lin
Też szedłbym w Audi, ale w b3 bo jednak łatwiej znaleźć zdrową budę niż b2-wszak to już się powoli klasyk robi. Choć nie tak dobrze jest z lekkością tej budy, ale zawsze można wybebeszyć i parę kilo urwać.
Padła tu także propozycja Subaru Justy-osobiście nie jeździłem, ale kolega startował tym cudem w SuperOSach, jeździł tym też na co dzień i auto jakoś dawało radę, nie zajeździł tego przez dwa sezony więc może nie jest z nimi tak najgorzej smile.gif
mihau_dst
http://otomoto.pl/audi-80-rarytas-2-0-quat...-C18255636.html wywalić środek i na początek wystarczy, a jak mocy będzie mało to dalsze mody ogranicza chyba tylko $ i wyobraźnia właściciela.

Justy to też dobra propozycja ale modowanie tego to już chyba ciężki temat
qbejs
Golf mk2 syncro + 2.0 16V ABF lub 1.8T - oczywiście jeżeli w grę wchodzi przygotowanie sobie auta a nie kupno seryjnego.
siwak15
Auto ma służyć tylko jako zabawka która umili letnie chwile na drodze + zobaczyć minę kierowców w lepszych autach itp. Hmm audi czego nie subaru tez całkiem sobie tylko nie wiem jak z doborem części do modów itp. Budżet na samo auto to około 10 tys.
siwak15
CYTAT(qbejs @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:02) *
Golf mk2 syncro + 2.0 16V ABF lub 1.8T - oczywiście jeżeli w grę wchodzi przygotowanie sobie auta a nie kupno seryjnego.


Jeżeli chodzi o golfa II syncro to w panach miało byc zmiana silnika na cos mocniejszego np 2.8/3.2 z golfa mk4 i przygotowanie go pod siebie
rennen
CYTAT(siwak15 @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:03) *
Auto ma służyć tylko jako zabawka która umili letnie chwile na drodze + zobaczyć minę kierowców w lepszych autach itp. Hmm audi czego nie subaru tez całkiem sobie tylko nie wiem jak z doborem części do modów itp. Budżet na samo auto to około 10 tys.


W tym budżecie to killowanie innych aut będzie łatwiejsze w RWD lub fwd, AWD musi mieć wg mnie ponad 250 koni żeby można korzystać z tego do "karcenia" innych użytkowników drogi, auta AWD są ciężkie (nawet te małe) i są fajne do jazdy na mokrym, śniegu czy luźnej nawierzchni, ich najwiekszą zaletą jest natychmiastowa przyczepność na wyjściu z zakrętu, na prostej to takie audi quattro czy subaru justy objedziesz bmw 325 które można kupić za 3000 zł wink.gif - co do budżetu to zbuduj sobie audi b3 v8 quattro - ostatnio kolega takie zrobił dla klienta i cały projekt zmieścił się w 12000 zł a auto zamiata konkretnie smile.gif
siwak15
CYTAT(rennen @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:19) *
W tym budżecie to killowanie innych aut będzie łatwiejsze w RWD lub fwd, AWD musi mieć wg mnie ponad 250 koni żeby można korzystać z tego do "karcenia" innych użytkowników drogi, auta AWD są ciężkie (nawet te małe) i są fajne do jazdy na mokrym, śniegu czy luźnej nawierzchni, ich najwiekszą zaletą jest natychmiastowa przyczepność na wyjściu z zakrętu, na prostej to takie audi quattro czy subaru justy objedziesz bmw 325 które można kupić za 3000 zł wink.gif - co do budżetu to zbuduj sobie audi b3 v8 quattro - ostatnio kolega takie zrobił dla klienta i cały projekt zmieścił się w 12000 zł a auto zamiata konkretnie smile.gif



Wiem ze auta AWD nie sa lekkie ale przy wyższych mocach w które celuje myślę ze na początek około 300 hp to potem nie ma problemów z trakcja
rennen
CYTAT(siwak15 @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:24) *
Wiem ze auta AWD nie sa lekkie ale przy wyższych mocach w które celuje myślę ze na początek około 300 hp to potem nie ma problemów z trakcja


Za 10k możesz zapomnieć o 300 koni w AWD, już nie mówię o tym że utrzymanie takiego auta to z 10k rocznie jak będziesz go na prawdę używał. Jak chcesz mieć tanie 300 koni w AWD to już zostaje ci tylko audi i V8, ale moim zdaniem się nie zmieścisz chyba że wszystko sam zrobisz i masz super dojście do części.
Terror
CYTAT(rennen @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:31) *
Za 10k możesz zapomnieć o 300 koni w AWD, już nie mówię o tym że utrzymanie takiego auta to z 10k rocznie jak będziesz go na prawdę używał. Jak chcesz mieć tanie 300 koni w AWD to już zostaje ci tylko audi i V8, ale moim zdaniem się nie zmieścisz chyba że wszystko sam zrobisz i masz super dojście do części.


zdecydowanie popieram


a moze jakies e30 ix ?? tongue.gif wiem glupoty pierd...
Z0_RS2
CYTAT(rennen @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:31) *
Za 10k możesz zapomnieć o 300 koni w AWD, już nie mówię o tym że utrzymanie takiego auta to z 10k rocznie jak będziesz go na prawdę używał. Jak chcesz mieć tanie 300 koni w AWD to już zostaje ci tylko audi i V8, ale moim zdaniem się nie zmieścisz chyba że wszystko sam zrobisz i masz super dojście do części.


Zmieści się ale do 12 tyś awd turbo bez stresu.
siwak15
CYTAT(rennen @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:31) *
Za 10k możesz zapomnieć o 300 koni w AWD, już nie mówię o tym że utrzymanie takiego auta to z 10k rocznie jak będziesz go na prawdę używał. Jak chcesz mieć tanie 300 koni w AWD to już zostaje ci tylko audi i V8, ale moim zdaniem się nie zmieścisz chyba że wszystko sam zrobisz i masz super dojście do części.


Te 10 tys to jest na zakup auta na inne mody jest przeznaczony inny budżet wiec bez obaw a masz może więcej info na temat tego audi foto opis albo jakiś temat ??
Skfarek
Też byłbym za Justy czyli Swiftem , przeszczepić do niego g13b czyli 1.3 101 km z wersji GTi, a do niego części na modzenie się znajdą, owszem - jest to n/a czyli nie ma takiego potencjału jak turbo ale przy znikomej masie swifta/justy będzie sobie dobrze radzić smile.gif
daniel1d11
CYTAT(piotrekrs @ Tue, 05 Apr 2011 - 12:36) *
Audi 80 b2 quattro(w coupe to jeszcze lepiej ale znaleźć to graniczy z cudem) przede wszystkim najtańsze z podanych i wymienionych i waga b2 na wyjściu wygrywa prawie z każdym.

Dobre B2 quatro kosztuje dużo więcej niż większość tu wymienionych aut więc napewno najtańsze nie jest.
michalbtl
Za 10 tyz ciężko będzie Ci coś kupić AWD tak żeby to jeździło.
Ciekawą opcją jest np Sunny/Pulsar GTI-R.
W standardzie sa dobre osiągi dające na prawde spore możliwości i dużo fanu.
Tylko cena mysle że około 20 tys.
No i w przypadku Pulsara jeszcze jest kwestia przekładki na LHD.

A w ogóle przy tego typu samochodach AWD nawet jak kupisz cos za około 10 tys to i tak musisz liczyc sie z tym ze szybko wsasdzisz kolejne 10 tys w samo doprowadzenie samochodu do stanu dobrego. To są zazyczaj leciwe samochody ktore mają cały worek doświadczeń i wymagaja inwestycji.
siwak15
CYTAT(daniel1d11 @ Tue, 05 Apr 2011 - 23:23) *
Dobre B2 quatro kosztuje dużo więcej niż większość tu wymienionych aut więc napewno najtańsze nie jest.


No dokładnie nie jest tanie i trudno znaleźć cos dobrego w dobrej cenie. Plany sa takie aby zrobić auto takie aby zaskakiwało osiagami na drodze i dlatego pierwsza mysl silne mk2 syncro ale ta buda troche mi sie nie widzi chodz zrobiona po swojemu tez może być ładna. Tak czy siak narazie jestem na etapie szukania auta pod mody.
daniel1d11
Jak chcesz kupić mk2 syncro to też trzeba z 5tyś dać za jakiegoś w miarę nie zgnitego (nam udało się kilka miesięcy temu kupić ładnego za niecałe 1,5tyś zł smile.gif ale takie okazje to rzadko się zdarzają ) żeby wsadzić tam silnik od r32 plus haldex to na same części trzeba wydać lekką ręką 10tyś.
lazik
^^ dokładnie, dlatego wydaje mi się, że niegłupim pomysłem jest audi b3 lub nawet b4.
Jest tego dosyć sporo w przystępnych cenach, no i z ww. aut najmniejszy problem z rudą.

Z V8 to naprawdę fajne potworki, ale niestety bardzo lekkie to wtedy nie będzie (no ale czołg to też nie jest).
Z0_RS2
To mogę dać namiar na ładne b2 quattro za 6 tys
siwak15
CYTAT(piotrekrs @ Wed, 06 Apr 2011 - 15:26) *
To mogę dać namiar na ładne b2 quattro za 6 tys




Masz jakies foto czy cos takiego ??
siwak15
CYTAT(daniel1d11 @ Wed, 06 Apr 2011 - 13:31) *
Jak chcesz kupić mk2 syncro to też trzeba z 5tyś dać za jakiegoś w miarę nie zgnitego (nam udało się kilka miesięcy temu kupić ładnego za niecałe 1,5tyś zł smile.gif ale takie okazje to rzadko się zdarzają ) żeby wsadzić tam silnik od r32 plus haldex to na same części trzeba wydać lekką ręką 10tyś.


A ile jest różnicy wagowo pomiędzy mk2 syncro a mk4 4motion ?? może jednak taniej wyjdzie kupić nowsza budę w której nie bedzie potrzeba przerabiać napędów itp.
daniel1d11
CYTAT(siwak15 @ Wed, 06 Apr 2011 - 22:50) *
A ile jest różnicy wagowo pomiędzy mk2 syncro a mk4 4motion ?? może jednak taniej wyjdzie kupić nowsza budę w której nie bedzie potrzeba przerabiać napędów itp.

400kg z hakiem, po zrobieniu swapa na R32 dojdzie sporo kg pewnie z 200.
cowboy
CYTAT(siwak15 @ Wed, 06 Apr 2011 - 22:22) *
Masz jakies foto czy cos takiego ??



moze takie cos ? smile.gif

http://moto.allegro.pl/audi-80-quattro-b2-i1524810310.html

user kefirsky tegoz foruma smile.gif
Z0_RS2
Dokładnie o to mi chodziło a przede wszystkim właściciel co nie co wie o przeróbkach 2.2t biggrin.gif cool.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.