Cześć. Kupiłem ostatnio po taniości W208 z M112 3.2 i właściciel wspominał, że auto było dłubane. Chciałbym Was zapytać, czy jesteście w stanie na podstawie poszlak powiedzieć mi, co tu było robione?
1. Na początek powiedzcie mi proszę, jak tu wygląda OBD. Auto jest z 1997 r., pierwsza rejestracja w 1999. Tu jest ta okrągła wtyczka 38-pin? Czy poprzez adapter auto będzie gadało z donglami typu ELM327?
2. Kolektor ssący ma wytłoczone logo AMG. Czy był jakiś Merc z tym silnikiem w wykonaniu AMG?
3. Podobno jest tu wstawiona przepustnica z M113. Nie będzie ona powodowała żadnych nieprawidłowości w pracy silnika? Aktualnie na ciepłym nierówno pracuje - czy to może być powód?
4. W aucie wycięta jest druga para katów. Czy ECU nie będzie miało z tym jakichś problemów?
5. Podobno jest tu sterownik "z AMG". Jedyny W208 AMG to był CLK55, a nie sądzę, żeby sterowniki M113 5.5 i M112 3.2 były tak łatwo zamienne. Możecie mi podpowiedzieć jak mógłbym go zidentyfikować?
No i ostatnie pytanie - swap na 3.7. Jako że auto kupiłem z problemami które mogą wskazywać na silnik do remontu, zastanawiałem się nad wrzuceniem tu silnika 3.7, który podobno jest niemal identyczny. Ile jest prawdy w tym niemal? Dużo byłoby zabawy z zaadaptowaniem ECU do tego silnika?