Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Audi A3 8P 2,0TDi CFFB 294Km\527nm
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Jarol
Model Auta : Audi A3 8P
Rodzaj Silnika : 2,0TDi CFFB
Modyfikacje silnika :
- Turbo GTD2060 - Fmotors
- DP 2,7" - Fmotors
- Wydech przelotowy 2,7" - Milltek
- FMIC - Wagner
- Wydajniejsze wtryskiwacze
- Przerobiona seryjna pompa CP4
- Map 4 bary
- Rail sensor 2200bar
Moc seryjna : 140Km/320Nm (zmierzone 145km/323Nm)
Chiptuning : 294Km/527Nm by JAROL

yotomeczek
Piękny wykres, ta turbina wstaje poniżej 2tyś obr.? Dymi czy czyściutko?
Jarol
CYTAT(yotomeczek @ Tue, 12 May 2020 - 13:16) *
Piękny wykres, ta turbina wstaje poniżej 2tyś obr.? Dymi czy czyściutko?


Turbo to najnowsza wersja GTD2060, wstaje mniej więcej od 1500obr. Przy 1750obr jest już 400Nm.
Soft całkowicie bez dymu.
yotomeczek
CYTAT(Jarol @ Tue, 12 May 2020 - 13:58) *
Turbo to najnowsza wersja GTD2060, wstaje mniej więcej od 1500obr. Przy 1750obr jest już 400Nm.
Soft całkowicie bez dymu.


To musi już bardzo przyjemnie jeździć. Koszt modyfikacji <20 tyś czy trzeba więcej PLNów?
rosomak
Kreski jak malowane, zapierdziela to pewnie jak wściekłe
Pytanie tylko czy warto tyle w takie auto ładować i jak będzie z trwałością
damianz
Podoba mnie się, tylko nie mam zaufania do silników TDI CR. Te gtd2060 wstaje jak mniejsze gtb1756.
Mis
Do TDI CR można mieć większe zaufanie, niż do TDI PD, niestety lata robią swoje.

Sam słupek jest w porządku w CFFB, te silniki naprawdę sporo robią z fabrycznym dpf, głowicą itd.
Jarol
CYTAT(damianz @ Wed, 13 May 2020 - 14:30) *
Podoba mnie się, tylko nie mam zaufania do silników TDI CR. Te gtd2060 wstaje jak mniejsze gtb1756.


W mojej opinii silnik CR są dużo lepsze od PD. Przynajmniej nigdy bym już nie wrócił do PD.
rosomak
Czego.sie ew spodziewać z takiego 2,0 CR 170 plus turbo gtd2060 i IC od 3,0 TDI ? W tej chwili po programie mam 210/420 Nn robione u Aliego na serii +IC z 3,0, pytam czy w ogóle ma sens ruszać te turbo
Jarol
CYTAT(rosomak @ Sun, 17 May 2020 - 21:33) *
Czego.sie ew spodziewać z takiego 2,0 CR 170 plus turbo gtd2060 i IC od 3,0 TDI ? W tej chwili po programie mam 210/420 Nn robione u Aliego na serii +IC z 3,0, pytam czy w ogóle ma sens ruszać te turbo


Bez zmiany pompy i wydechu zrobisz 240 może 250km.
rosomak
Jaki koszt takiej turbiny?
Jarol
Nie znam dokładnej ceny za takie turbo, pytaj w firmie Fmotors.
Auto już jest troszkę mocniejsze, obecnie ma 308Km i 535nm.
rosomak
Na alledrogo z ich kosmiczną prowizją GTD2060VZ nowa kosztuje ponad 4 klocki, a używki 1,6- 2 tyś
Nie wiem nawet czy to są te same turbiny, ale jakaś orientacja w temacie jest smile.gif
Przy używce temat warty rozważenia +30-40 KM to już powinno być odczuwalne
bolus1
CYTAT(rosomak @ Sat, 23 May 2020 - 09:44) *
Na alledrogo z ich kosmiczną prowizją GTD2060VZ nowa kosztuje ponad 4 klocki, a używki 1,6- 2 tyś
Nie wiem nawet czy to są te same turbiny, ale jakaś orientacja w temacie jest smile.gif
Przy używce temat warty rozważenia +30-40 KM to już powinno być odczuwalne


Pamiętaj że kupno Turbo to nic trudnego.. problem zaczyna się w przerobieniu jej na kolektor od 2.0... i dalej zrobienie jej z VNT na podciśnienie.. i to VNT które nie zabije jej wstawania i sterowania smile.gif
rosomak
Jeśli bym się na to zdecydował to zostawiłby to fachowcowi, ale dzięki za info że to nie pasuje p&p
Jarol
Już szykuje kolejny stage do tego auta, zmiany to:
GTD2263
Wydajniejszy dolot do turbo
orurowanie IC 60mm
Wydajniejszy kolektor dolotowy.
Mocniejsze sprzęgło.

Zobaczymy na ile starczy paliwa i czy uda się zrobić 330-340km
damianz
Cp4 to już chyba będzie jej limit powyżej 300km. Zawsze można włożyć stare dobre cp3, na forach tdi popularny mod.
Jarol
CYTAT(damianz @ Thu, 18 Jun 2020 - 23:06) *
Cp4 to już chyba będzie jej limit powyżej 300km. Zawsze można włożyć stare dobre cp3, na forach tdi popularny mod.


Moja obeca pompa CP4 ma wydajność koło 115mg paliwa.
Juz obecnie w aucie jest 308koni i jak narazie bez problemu trzyma ciśnienie paliwa.
Zobaczymy jak nie starczy to wpdanie CP3. Adaptery do CP3 mam i kilka różnych pomp też.
Jarol
Zbieram graty na Stage 4, będzie to:
Turbo GTD2263
Wydajniejszy kolektor dolotowy
Większej średnicy klapa gasząca
Orurowanie IC 60mm
Mocniejsze sprzęgło
Wydajniejszy dolot do turbo

Jak obecna pompa paliwa nie da tyle paliwa to wpadnie CP3 R90.

Cel tak jak pisałem wcześniej 330-340km z mocnym dołem min 400Nm przy 2000obr



bolus1
hm nie masz obaw że kolektor zrobi boom ?smile.gif
rosomak
Podwójne się do tematu, co warto wymienić w takim prawie seryjny CAHA Mam tylko z IC z 3,0 TDI i program, wyszło 210 KM, zmiana na jakąś konkretną turbinę i strojenie da tu odczuwalna zmianę?
_adams_
Przeczytaj tytuł wątku... wink.gif

Do Stage 3 brakuje Ci trochę, może jednak podjedź do pierwszego z brzegu tunera?
rosomak
Nie mam zamiaru tak grubo tuningować auta, być może zmiana turbiny na jakiegoś nowego potwora wystarczy bez większej rzeźby, i jakieś np 240 KM wskoczy
DSTurbo
Na 230-240 bez rzeźbienia to hybryda
rosomak
Mam słabe doświadczenie z hybrydami, jedna lepsza druga gorsza, jeśli chodzi o jakiegoś fabrycznego potwora to co jest do zmiany poza turbiną?
Jarol
CYTAT(rosomak @ Thu, 02 Jul 2020 - 05:47) *
Mam słabe doświadczenie z hybrydami, jedna lepsza druga gorsza, jeśli chodzi o jakiegoś fabrycznego potwora to co jest do zmiany poza turbiną?

Ja w swojej A3 po zmianie turbo z DP i IC zrobiłem 255km. Na seryjnym IC pewnie wyjdzie koło 240km.
Dlatego na taka moc 230-240km wystarczy tylko turbo i DP bez DPF. Dotyczy to tylko silników CF.. w starszych silnikach może być problem z uzyskaniem takiej mocy.
SYLWEK28
Koledzy,
a jaki potencjał drzemie w 2.0tdi DETA 190KM ?
Jarol
CYTAT(SYLWEK28 @ Mon, 06 Jul 2020 - 19:19) *
Koledzy,
a jaki potencjał drzemie w 2.0tdi DETA 190KM ?

po zamianie turbo, wydechu, pompywtryskowej max koło 260-270km
tvn
na seryjnych gratach 230/500 w manualu jest to ogarnięcia?
Mateo89
Mam pytanie mam silnik 2.0tdi CBAB 140km i wkładam przerobioną turbinę od wersji 170km na hybrydę. Pytanie ile to wyciągnie maksymalnie jeśli mam DPF na miejscu i cały seryjny osprzęt a ile będzie jak wytnę dpf?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.