Jarol
Tue, 12 May 2020 - 12:06
Model Auta : Audi A3 8P
Rodzaj Silnika : 2,0TDi CFFB
Modyfikacje silnika :
- Turbo GTD2060 - Fmotors
- DP 2,7" - Fmotors
- Wydech przelotowy 2,7" - Milltek
- FMIC - Wagner
- Wydajniejsze wtryskiwacze
- Przerobiona seryjna pompa CP4
- Map 4 bary
- Rail sensor 2200bar
Moc seryjna : 140Km/320Nm (zmierzone 145km/323Nm)
Chiptuning : 294Km/527Nm by JAROL
yotomeczek
Tue, 12 May 2020 - 13:16
Piękny wykres, ta turbina wstaje poniżej 2tyś obr.? Dymi czy czyściutko?
Jarol
Tue, 12 May 2020 - 13:58
CYTAT(yotomeczek @ Tue, 12 May 2020 - 13:16)
Piękny wykres, ta turbina wstaje poniżej 2tyś obr.? Dymi czy czyściutko?
Turbo to najnowsza wersja GTD2060, wstaje mniej więcej od 1500obr. Przy 1750obr jest już 400Nm.
Soft całkowicie bez dymu.
yotomeczek
Tue, 12 May 2020 - 15:42
CYTAT(Jarol @ Tue, 12 May 2020 - 13:58)
Turbo to najnowsza wersja GTD2060, wstaje mniej więcej od 1500obr. Przy 1750obr jest już 400Nm.
Soft całkowicie bez dymu.
To musi już bardzo przyjemnie jeździć. Koszt modyfikacji <20 tyś czy trzeba więcej PLNów?
rosomak
Tue, 12 May 2020 - 15:56
Kreski jak malowane, zapierdziela to pewnie jak wściekłe
Pytanie tylko czy warto tyle w takie auto ładować i jak będzie z trwałością
damianz
Wed, 13 May 2020 - 14:30
Podoba mnie się, tylko nie mam zaufania do silników TDI CR. Te gtd2060 wstaje jak mniejsze gtb1756.
Mis
Wed, 13 May 2020 - 18:15
Do TDI CR można mieć większe zaufanie, niż do TDI PD, niestety lata robią swoje.
Sam słupek jest w porządku w CFFB, te silniki naprawdę sporo robią z fabrycznym dpf, głowicą itd.
Jarol
Thu, 14 May 2020 - 06:46
CYTAT(damianz @ Wed, 13 May 2020 - 14:30)
Podoba mnie się, tylko nie mam zaufania do silników TDI CR. Te gtd2060 wstaje jak mniejsze gtb1756.
W mojej opinii silnik CR są dużo lepsze od PD. Przynajmniej nigdy bym już nie wrócił do PD.
rosomak
Sun, 17 May 2020 - 21:33
Czego.sie ew spodziewać z takiego 2,0 CR 170 plus turbo gtd2060 i IC od 3,0 TDI ? W tej chwili po programie mam 210/420 Nn robione u Aliego na serii +IC z 3,0, pytam czy w ogóle ma sens ruszać te turbo
Jarol
Mon, 18 May 2020 - 05:24
CYTAT(rosomak @ Sun, 17 May 2020 - 21:33)
Czego.sie ew spodziewać z takiego 2,0 CR 170 plus turbo gtd2060 i IC od 3,0 TDI ? W tej chwili po programie mam 210/420 Nn robione u Aliego na serii +IC z 3,0, pytam czy w ogóle ma sens ruszać te turbo
Bez zmiany pompy i wydechu zrobisz 240 może 250km.
rosomak
Mon, 18 May 2020 - 15:15
Jaki koszt takiej turbiny?
Jarol
Tue, 19 May 2020 - 06:25
Nie znam dokładnej ceny za takie turbo, pytaj w firmie Fmotors.
Auto już jest troszkę mocniejsze, obecnie ma 308Km i 535nm.
rosomak
Sat, 23 May 2020 - 09:44
Na alledrogo z ich kosmiczną prowizją GTD2060VZ nowa kosztuje ponad 4 klocki, a używki 1,6- 2 tyś
Nie wiem nawet czy to są te same turbiny, ale jakaś orientacja w temacie jest
Przy używce temat warty rozważenia +30-40 KM to już powinno być odczuwalne
bolus1
Thu, 28 May 2020 - 20:15
CYTAT(rosomak @ Sat, 23 May 2020 - 09:44)
Na alledrogo z ich kosmiczną prowizją GTD2060VZ nowa kosztuje ponad 4 klocki, a używki 1,6- 2 tyś
Nie wiem nawet czy to są te same turbiny, ale jakaś orientacja w temacie jest
Przy używce temat warty rozważenia +30-40 KM to już powinno być odczuwalne
Pamiętaj że kupno Turbo to nic trudnego.. problem zaczyna się w przerobieniu jej na kolektor od 2.0... i dalej zrobienie jej z VNT na podciśnienie.. i to VNT które nie zabije jej wstawania i sterowania
rosomak
Thu, 04 Jun 2020 - 05:49
Jeśli bym się na to zdecydował to zostawiłby to fachowcowi, ale dzięki za info że to nie pasuje p&p
Jarol
Thu, 18 Jun 2020 - 21:46
Już szykuje kolejny stage do tego auta, zmiany to:
GTD2263
Wydajniejszy dolot do turbo
orurowanie IC 60mm
Wydajniejszy kolektor dolotowy.
Mocniejsze sprzęgło.
Zobaczymy na ile starczy paliwa i czy uda się zrobić 330-340km
damianz
Thu, 18 Jun 2020 - 23:06
Cp4 to już chyba będzie jej limit powyżej 300km. Zawsze można włożyć stare dobre cp3, na forach tdi popularny mod.
Jarol
Fri, 19 Jun 2020 - 05:18
CYTAT(damianz @ Thu, 18 Jun 2020 - 23:06)
Cp4 to już chyba będzie jej limit powyżej 300km. Zawsze można włożyć stare dobre cp3, na forach tdi popularny mod.
Moja obeca pompa CP4 ma wydajność koło 115mg paliwa.
Juz obecnie w aucie jest 308koni i jak narazie bez problemu trzyma ciśnienie paliwa.
Zobaczymy jak nie starczy to wpdanie CP3. Adaptery do CP3 mam i kilka różnych pomp też.
Jarol
Tue, 23 Jun 2020 - 12:36
Zbieram graty na Stage 4, będzie to:
Turbo GTD2263
Wydajniejszy kolektor dolotowy
Większej średnicy klapa gasząca
Orurowanie IC 60mm
Mocniejsze sprzęgło
Wydajniejszy dolot do turbo
Jak obecna pompa paliwa nie da tyle paliwa to wpadnie CP3 R90.
Cel tak jak pisałem wcześniej 330-340km z mocnym dołem min 400Nm przy 2000obr
bolus1
Sat, 27 Jun 2020 - 19:02
hm nie masz obaw że kolektor zrobi boom ?
rosomak
Mon, 29 Jun 2020 - 20:34
Podwójne się do tematu, co warto wymienić w takim prawie seryjny CAHA Mam tylko z IC z 3,0 TDI i program, wyszło 210 KM, zmiana na jakąś konkretną turbinę i strojenie da tu odczuwalna zmianę?
_adams_
Tue, 30 Jun 2020 - 13:50
Przeczytaj tytuł wątku...
Do Stage 3 brakuje Ci trochę, może jednak podjedź do pierwszego z brzegu tunera?
rosomak
Tue, 30 Jun 2020 - 14:00
Nie mam zamiaru tak grubo tuningować auta, być może zmiana turbiny na jakiegoś nowego potwora wystarczy bez większej rzeźby, i jakieś np 240 KM wskoczy
DSTurbo
Tue, 30 Jun 2020 - 21:09
Na 230-240 bez rzeźbienia to hybryda
rosomak
Thu, 02 Jul 2020 - 05:47
Mam słabe doświadczenie z hybrydami, jedna lepsza druga gorsza, jeśli chodzi o jakiegoś fabrycznego potwora to co jest do zmiany poza turbiną?
Jarol
Thu, 02 Jul 2020 - 06:48
CYTAT(rosomak @ Thu, 02 Jul 2020 - 05:47)
Mam słabe doświadczenie z hybrydami, jedna lepsza druga gorsza, jeśli chodzi o jakiegoś fabrycznego potwora to co jest do zmiany poza turbiną?
Ja w swojej A3 po zmianie turbo z DP i IC zrobiłem 255km. Na seryjnym IC pewnie wyjdzie koło 240km.
Dlatego na taka moc 230-240km wystarczy tylko turbo i DP bez DPF. Dotyczy to tylko silników CF.. w starszych silnikach może być problem z uzyskaniem takiej mocy.
SYLWEK28
Mon, 06 Jul 2020 - 19:19
Koledzy,
a jaki potencjał drzemie w 2.0tdi DETA 190KM ?
Jarol
Mon, 17 Aug 2020 - 09:16
CYTAT(SYLWEK28 @ Mon, 06 Jul 2020 - 19:19)
Koledzy,
a jaki potencjał drzemie w 2.0tdi DETA 190KM ?
po zamianie turbo, wydechu, pompywtryskowej max koło 260-270km
tvn
Mon, 17 Aug 2020 - 19:39
na seryjnych gratach 230/500 w manualu jest to ogarnięcia?
Mateo89
Sat, 09 Jan 2021 - 22:32
Mam pytanie mam silnik 2.0tdi CBAB 140km i wkładam przerobioną turbinę od wersji 170km na hybrydę. Pytanie ile to wyciągnie maksymalnie jeśli mam DPF na miejscu i cały seryjny osprzęt a ile będzie jak wytnę dpf?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.