Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Astra g coupe - gwint czy sprężyny?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
UrbanLegend
Witam panowie, pytanie to zaprawdę dręczy mnie już bardzo długo i kompletnie nie wiem co robić biggrin.gif
Niewątpliwie bardziej skłaniam się do gwintu, możliwość dowolnej regulacji wysokości to coś co mnie przekonuje, ale samochodem jeżdżę na co dzień więc nie chciałbym kupić jakiegoś syfu typu beton.
Dlatego też gdzieś z tyłu głowy siedzą jedynie sprężyny obniżające, ale wiadomo, kupię i albo będzie idealnie tak jak chciałem albo dupa, nic już nie zrobię unsure.gif
Idealnym rozwiązaniem dla mnie byłby gwint z regulacją twardości np. KW variant 2 - ale jak możecie się domyślać nie widzi mi się wydania na gwint połowy wartości samochodu.
Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na ten gwint to 2, maksymalnie do 2,5 k zł. Czy do tej kwoty znajdzie się jakiś gwint który pozostawi jeszcze resztki komfortu? - tak jak mówiłem, samochód to typowe "daily"
Słyszałem, że gwint AP jest całkiem spoko, czy ktoś mógłby się na jego temat wypowiedzieć?
mitusm
Pytanie co chcesz osiągnąć, wygląd czy prowadzenie ?
Znając życie złotym środkiem będą sprężyny eibach pro kit, do tego za resztę kasy dobre amortyzatory. Za 2k znajdziesz nowe KONI sport z regulacją tłumienia.
UrbanLegend
CYTAT(mitusm @ Wed, 06 Jun 2018 - 21:22) *
Pytanie co chcesz osiągnąć, wygląd czy prowadzenie ?
Znając życie złotym środkiem będą sprężyny eibach pro kit, do tego za resztę kasy dobre amortyzatory. Za 2k znajdziesz nowe KONI sport z regulacją tłumienia.


Prawdę powiedziawszy na obu tych rzeczach, ale jednak wygląd jest na pierwszym miejscu. Chciałbym opuścić samochód do wysokości jaka mi odpowiada, do tego dystanse wsadzić itd.

kamil7s
No to jeśli wygląd to tylko gwint, czasem kręciłem po pol centymetra, bo nowe koło, bo dystans. Na sprężynach nie ma tej możliwości.
UrbanLegend
CYTAT(kamil7s @ Thu, 07 Jun 2018 - 09:33) *
No to jeśli wygląd to tylko gwint, czasem kręciłem po pol centymetra, bo nowe koło, bo dystans. Na sprężynach nie ma tej możliwości.

Prawdę powiedziawszy to już mamy nieco wyjaśnione, teraz sam gwint: jaki wybrać? Czy do tej kwoty która podałem kupie coś z regulacja twardości? Jeśli nie to jaki wybrać żeby nie było betonu?
pinin
CYTAT(UrbanLegend @ Thu, 07 Jun 2018 - 10:41) *
Prawdę powiedziawszy to już mamy nieco wyjaśnione, teraz sam gwint: jaki wybrać? Czy do tej kwoty która podałem kupie coś z regulacja twardości? Jeśli nie to jaki wybrać żeby nie było betonu?


Do 2k nie kupisz nic sensownego z regulacją twardości. Zostaje tobie albo TaTesco/pochodne albo AP. Oba są budżetowe, ale AP kosztuje 2 razy tyle co TaT.Nie wymagaj gwintu z regulacją twardości w cenie kompletu nowych amorów ze średniej półki...
UrbanLegend
CYTAT(pinin @ Thu, 07 Jun 2018 - 11:03) *
Do 2k nie kupisz nic sensownego z regulacją twardości. Zostaje tobie albo TaTesco/pochodne albo AP. Oba są budżetowe, ale AP kosztuje 2 razy tyle co TaT.Nie wymagaj gwintu z regulacją twardości w cenie kompletu nowych amorów ze średniej półki...

Nie wymagam, pytałem, czy do tej kwoty coś ciekawego będzie rolleyes.gif
TaT słyszalem totalne gówno, typowy beton
133699
Z nowych nie, ale w używce... coś powinno się znaleźć wink.gif nie mam zielonego pojęcia jak wygląda zawias w G, ale jeśli dałoby się przypasować amortyzator z np. GSi to masz spory wybór używek na chociażby giełdach rajdowych na fb etc
borman
poszukaj kompletnego zawiasu z zafiry OPC razem ze stabilizatorem i tylną belką (z uk naprzykład), ma trochę inne kąty i będzie umiarkowany beton biggrin.gif
UrbanLegend
A załóżmy panowie hipotetycznie, że nieco zwiększam budżet i mam 4k. Jak wtedy sytuacja wygląda? Na pewno na czele mojej stawki stałby KW var. 1, ew. bilstein b14. Coś innego równie ciekawego do 4k?
mitusm
Dołożyć do opon, pewnie dadzą więcej niż kosmiczny zawias...zawieszenie to jeszcze stabilizatory, rozpórki, ale i tak na pierwszym miejscu opony a może i całe koła.
UrbanLegend
CYTAT(mitusm @ Fri, 08 Jun 2018 - 23:14) *
Dołożyć do opon, pewnie dadzą więcej niż kosmiczny zawias...zawieszenie to jeszcze stabilizatory, rozpórki, ale i tak na pierwszym miejscu opony a może i całe koła.


Felgi i nowe opony kupione dosłownie 4-5 tygodni temu rolleyes.gif
Mjecio
b14 do astry g to koszt ~3.2k, mialem i na ulice bardzo fajne zawieszenie smile.gif
Astin
BC Racing? Parę osób lata na tym w Volvo i chwalą.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.