Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Astra g coupe - gwint czy sprężyny?
UrbanLegend
post Wed, 06 Jun 2018 - 21:15
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 05 May 2018





Witam panowie, pytanie to zaprawdę dręczy mnie już bardzo długo i kompletnie nie wiem co robić biggrin.gif
Niewątpliwie bardziej skłaniam się do gwintu, możliwość dowolnej regulacji wysokości to coś co mnie przekonuje, ale samochodem jeżdżę na co dzień więc nie chciałbym kupić jakiegoś syfu typu beton.
Dlatego też gdzieś z tyłu głowy siedzą jedynie sprężyny obniżające, ale wiadomo, kupię i albo będzie idealnie tak jak chciałem albo dupa, nic już nie zrobię unsure.gif
Idealnym rozwiązaniem dla mnie byłby gwint z regulacją twardości np. KW variant 2 - ale jak możecie się domyślać nie widzi mi się wydania na gwint połowy wartości samochodu.
Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na ten gwint to 2, maksymalnie do 2,5 k zł. Czy do tej kwoty znajdzie się jakiś gwint który pozostawi jeszcze resztki komfortu? - tak jak mówiłem, samochód to typowe "daily"
Słyszałem, że gwint AP jest całkiem spoko, czy ktoś mógłby się na jego temat wypowiedzieć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Jun 2018 - 21:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mitusm
post Wed, 06 Jun 2018 - 21:22
Post #2


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Pytanie co chcesz osiągnąć, wygląd czy prowadzenie ?
Znając życie złotym środkiem będą sprężyny eibach pro kit, do tego za resztę kasy dobre amortyzatory. Za 2k znajdziesz nowe KONI sport z regulacją tłumienia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UrbanLegend
post Wed, 06 Jun 2018 - 22:56
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 05 May 2018





CYTAT(mitusm @ Wed, 06 Jun 2018 - 21:22) *
Pytanie co chcesz osiągnąć, wygląd czy prowadzenie ?
Znając życie złotym środkiem będą sprężyny eibach pro kit, do tego za resztę kasy dobre amortyzatory. Za 2k znajdziesz nowe KONI sport z regulacją tłumienia.


Prawdę powiedziawszy na obu tych rzeczach, ale jednak wygląd jest na pierwszym miejscu. Chciałbym opuścić samochód do wysokości jaka mi odpowiada, do tego dystanse wsadzić itd.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil7s
post Thu, 07 Jun 2018 - 09:33
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 June 2009





No to jeśli wygląd to tylko gwint, czasem kręciłem po pol centymetra, bo nowe koło, bo dystans. Na sprężynach nie ma tej możliwości.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UrbanLegend
post Thu, 07 Jun 2018 - 10:41
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 05 May 2018





CYTAT(kamil7s @ Thu, 07 Jun 2018 - 09:33) *
No to jeśli wygląd to tylko gwint, czasem kręciłem po pol centymetra, bo nowe koło, bo dystans. Na sprężynach nie ma tej możliwości.

Prawdę powiedziawszy to już mamy nieco wyjaśnione, teraz sam gwint: jaki wybrać? Czy do tej kwoty która podałem kupie coś z regulacja twardości? Jeśli nie to jaki wybrać żeby nie było betonu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 07 Jun 2018 - 11:03
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(UrbanLegend @ Thu, 07 Jun 2018 - 10:41) *
Prawdę powiedziawszy to już mamy nieco wyjaśnione, teraz sam gwint: jaki wybrać? Czy do tej kwoty która podałem kupie coś z regulacja twardości? Jeśli nie to jaki wybrać żeby nie było betonu?


Do 2k nie kupisz nic sensownego z regulacją twardości. Zostaje tobie albo TaTesco/pochodne albo AP. Oba są budżetowe, ale AP kosztuje 2 razy tyle co TaT.Nie wymagaj gwintu z regulacją twardości w cenie kompletu nowych amorów ze średniej półki...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace |
'00 Cento 1298ccm 8vt
'04 Crazy vacuum cleaner
www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UrbanLegend
post Thu, 07 Jun 2018 - 19:27
Post #7


Rookie
Dołączył: Sat, 05 May 2018





CYTAT(pinin @ Thu, 07 Jun 2018 - 11:03) *
Do 2k nie kupisz nic sensownego z regulacją twardości. Zostaje tobie albo TaTesco/pochodne albo AP. Oba są budżetowe, ale AP kosztuje 2 razy tyle co TaT.Nie wymagaj gwintu z regulacją twardości w cenie kompletu nowych amorów ze średniej półki...

Nie wymagam, pytałem, czy do tej kwoty coś ciekawego będzie rolleyes.gif
TaT słyszalem totalne gówno, typowy beton
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Fri, 08 Jun 2018 - 04:21
Post #8


Rookie
Dołączył: Fri, 18 November 2016





Z nowych nie, ale w używce... coś powinno się znaleźć wink.gif nie mam zielonego pojęcia jak wygląda zawias w G, ale jeśli dałoby się przypasować amortyzator z np. GSi to masz spory wybór używek na chociażby giełdach rajdowych na fb etc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borman
post Fri, 08 Jun 2018 - 15:54
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 04 November 2017





poszukaj kompletnego zawiasu z zafiry OPC razem ze stabilizatorem i tylną belką (z uk naprzykład), ma trochę inne kąty i będzie umiarkowany beton biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UrbanLegend
post Fri, 08 Jun 2018 - 21:05
Post #10


Rookie
Dołączył: Sat, 05 May 2018





A załóżmy panowie hipotetycznie, że nieco zwiększam budżet i mam 4k. Jak wtedy sytuacja wygląda? Na pewno na czele mojej stawki stałby KW var. 1, ew. bilstein b14. Coś innego równie ciekawego do 4k?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Fri, 08 Jun 2018 - 23:14
Post #11


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Dołożyć do opon, pewnie dadzą więcej niż kosmiczny zawias...zawieszenie to jeszcze stabilizatory, rozpórki, ale i tak na pierwszym miejscu opony a może i całe koła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UrbanLegend
post Sat, 09 Jun 2018 - 00:57
Post #12


Rookie
Dołączył: Sat, 05 May 2018





CYTAT(mitusm @ Fri, 08 Jun 2018 - 23:14) *
Dołożyć do opon, pewnie dadzą więcej niż kosmiczny zawias...zawieszenie to jeszcze stabilizatory, rozpórki, ale i tak na pierwszym miejscu opony a może i całe koła.


Felgi i nowe opony kupione dosłownie 4-5 tygodni temu rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mjecio
post Sat, 09 Jun 2018 - 17:12
Post #13


Super User
Dołączył: Wed, 22 October 2008
Skąd: z mazowsza





b14 do astry g to koszt ~3.2k, mialem i na ulice bardzo fajne zawieszenie smile.gif


--------------------
Corsa C Z32SE/m32 304km/346nm
Combo C C20XE -> v6 conversion
Insignia A28NET 4x4 310km/480nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Astin
post Tue, 12 Jun 2018 - 15:05
Post #14


Rookie
Dołączył: Sun, 16 August 2015





BC Racing? Parę osób lata na tym w Volvo i chwalą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 18 June 2019 - 01:05